Goede stem, vrolijk meisje, maar ze heeft 'het' niet.quote:Op maandag 11 december 2023 23:12 schreef superniger het volgende:
Ach, over een paar maanden horen we niks meer van Numidia. Fit was haar eerste en laatste kans.
Serieus? Wat nasty.quote:Op dinsdag 12 december 2023 00:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, het wordt nu alleen wel redelijk vaak gerepost onder de aankondiging op het officile ESF kanaal. Wel een beetje jammer.
Die heeft altijd een leuke rol in zijn videoclipsquote:Op dinsdag 12 december 2023 09:27 schreef Greys het volgende:
Bedacht me net nog (pas?) dat Donnie natuurlijk vaak samenwerkt met Ruben van der Meer van Hakkhbar. Dus m'n hoop dat we een ode aan het ouderwetse hakken gaan krijgen ('nostalgisch en typisch Nederlands') wordt steeds groter.
In Bieber van de Kroeg (Donnie en Mart H) zag ik hem net ook alweer voorbij komen ja.quote:Op dinsdag 12 december 2023 09:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die heeft altijd een leuke rol in zijn videoclips
Ik dacht serieus toen ik dit nummer een keer voorbij zag komen: hadden we deze maar ingestuurd ipv Mia en Dion. Niet omdat het een goed nummer is (natuurlijk niet) maar dit was natuurlijk wel een televote-magneet geweest.quote:
Russian Village Boys zijn juist anti-Poetin, zijn het land ontvlucht en doneren een deel van de opbrengsten van hun shows aan Oekraense vluchtelingenquote:
Donnie is wel van de echt aanstekelijke riedeltjes en dingetjes dus het geeft me wel hoop dat hij heeft meegeschreven aan het lied van Joost. Mijn gevoel/hoop zegt dat Donnie er nt een beetje meer toegankelijke lalala-touch aan heeft gegeven.quote:Op dinsdag 12 december 2023 09:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik dacht serieus toen ik dit nummer een keer voorbij zag komen: hadden we deze maar ingestuurd ipv Mia en Dion. Niet omdat het een goed nummer is (natuurlijk niet) maar dit was natuurlijk wel een televote-magneet geweest.
Dit is nou een voorbeeld van het soort humor dat wel de grens overgaat. Dat luistert nogal nauw, maar hopelijk komt Joost ook met een soortgelijke grap die iedereen begrijpt.
Dingadong zei dat Ilse een soort coachingsrol had in Nobel, toen ze allemaal live op moesten treden. De jury kan natuurlijk moeilijk feedback geven tussen de optredens door, dus dat was haar rol.quote:Op dinsdag 12 december 2023 09:24 schreef NailQueen het volgende:
Weten we al of Karsu en Ilse Delange daadwerkelijk iets hebben ingezonden?
quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:00 schreef NailQueen het volgende:
Verrek, wie zien we hier rond 1:48 minuut vol in beeld?
Ze zijn echt de heilige drie-eenheid als je erop gaat letten hahaha. Donnie en Ruben en Joost.quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:00 schreef NailQueen het volgende:
Verrek, wie zien we hier rond 1:48 minuut vol in beeld?
Van winst van Oekrane naar een pro-Rus. Afspiegeling van het maatschappelijke tij zullen we maar zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Van winst van Oekrane naar een pro-Rus. Afspiegeling van het maatschappelijke tij zullen we maar zeggen.
Thnx. Ik had de nieuwe aflevering nog niet beluisterd.quote:Op dinsdag 12 december 2023 09:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Dingadong zei dat Ilse een soort coachingsrol had in Nobel, toen ze allemaal live op moesten treden. De jury kan natuurlijk moeilijk feedback geven tussen de optredens door, dus dat was haar rol.
Als het inderdaad nav die dag gelekt is, is het dus waarschijnlijk iemand die Ilse daar heeft zien lopen, maar niet betrokken genoeg is geweest om haar rol te kennen.
Hij moet huilen bij Floridaquote:Op dinsdag 12 december 2023 08:48 schreef Momo het volgende:
Video van Jan Bors (voor de mensen die de NFs niet kijken, laten we zeggen de Tsjechische Cornald Maas).
Belgi ook.quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:19 schreef PzKpfw het volgende:
12 punten uit Duitsland zijn in ieder geval al zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |