De puntenaantallen van Ajax sloegen ook nergens op toen.. denk dat z’n beste jaar qua punten het jaar was dat eindigde bij de Graafschap..quote:Op maandag 11 december 2023 20:51 schreef DeeBee het volgende:
Frank de Boer al na half jaar ontslagen als coach van Al-Jazira - https://nos.nl/l/2501248
Ach, Frons
Verbazingwekkend hoe weinig deze man ervan kan. Hoe slecht was de Kleredivisie wel niet toen hij met Ajax titels haalde...
Gered door blessures, waardoor die gedwongen werd logische opstellingen te maken.quote:Op maandag 11 december 2023 20:51 schreef DeeBee het volgende:
Frank de Boer al na half jaar ontslagen als coach van Al-Jazira - https://nos.nl/l/2501248
Ach, Frons
Verbazingwekkend hoe weinig deze man ervan kan. Hoe slecht was de Kleredivisie wel niet toen hij met Ajax titels haalde...
Frans van Seumeren.quote:Op maandag 11 december 2023 21:57 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Welke Nederlandse clubvoorzitter zien we dit ook weleens doen?
Je creditcard geven en de baas dagje naar Milaan sturen?quote:Op maandag 11 december 2023 22:38 schreef Tjacka het volgende:
In de tijd dat wij wss naar Italië gaan dit jaar is ook de Giro
Hoe kan ik de baas slim bespelen?
In welke regio zitten jullie? Mogelijk kun je het combineren met een dagje naar een bepaalde stad of juist de bergen in.quote:Op maandag 11 december 2023 22:38 schreef Tjacka het volgende:
Wat zou je graag willen zien?quote:Op maandag 11 december 2023 22:38 schreef Tjacka het volgende:
Zo vroeg zijn we er nog niet. Wij gaan rond hemelvaart die kant opquote:Op maandag 11 december 2023 22:41 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je creditcard geven en de baas dagje naar Milaan sturen?
Beetje de traditionele roadtrip. Como, Milaan, Pisa, Florence, misschien Rome (want ik wil eigenlijk wel graag naar de Sint Pieter) , Napels en Pompeï etc. en dan naar de Amalfi Kust en dan weer naar Nederland en misschien via Venetie, maar daar ben ik al twee keer geweest en ik heb niks met die stad. Maar ik weet niet wat de baas wiltquote:Op maandag 11 december 2023 23:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
In welke regio zitten jullie? Mogelijk kun je het combineren met een dagje naar een bepaalde stad of juist de bergen in.
Ik moet het niet te mooi maken eigenlijk. Want ik moet wel nog mijn schakelrijbewijs halen voor mei en ik ben nog niet begonnen met lessenquote:Op maandag 11 december 2023 23:16 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wat zou je graag willen zien?
Ik zou gewoon open kaart spelen, mooi camping/hotel/huisje zoeken via Booking en zeggen dat je dat leuk lijkt.
Zo plannen dat ze rond 4 uur s middags langskomen. Kan je lekker lunchen, picknickmand mee met een wijntje en wat snacks en een mooi plekje scouten.
Zo heb ik mijn vrouw zover gekregen om naar de Ronde te gaan dit jaar
Ben je zo onvervangbaar?quote:Op maandag 11 december 2023 23:30 schreef Tjacka het volgende:
Maar het is wel zo serieus dat ik morgen aan mijn baas ga vragen of ze mij 3 weken missen kunnen in mei.
Maar je kan al automaat rijden? Dan komt dat wel goedquote:Op maandag 11 december 2023 23:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet het niet te mooi maken eigenlijk. Want ik moet wel nog mijn schakelrijbewijs halen voor mei en ik ben nog niet begonnen met lessen
¤2500quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alvast voorsorterend op BBB aan de macht zometeen, die levert natuurlijk de nieuwe LNV-minister en dan wordt het helemaal niks meer.quote:Op dinsdag 12 december 2023 09:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat kan Piet Adema wel?
Niets lukt bij hem. Dramatisch.
Zoontje Hoogma die er niks van kan als aanvoerder.quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Ach, John. Wát een fraud is dat zeg, in anderhalf seizoen geen enkele tactiek kunnen bespeuren, gewoon balletje inleveren bij de voorhoede en hopen dat ze er wat leuks mee doen. En doordeweeks lekker een biertje, worstenbroodje, sigaartje.
In z'n eerste periode, toen hij nog een tiener was, ging het een stuk beter dan nu, ja. Zou 'm op z'n minst die aanvoerdersband afpakken, misschien helpt dat nog. Anders lekker Stijntje Bultman opstellenquote:Op dinsdag 12 december 2023 12:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zoontje Hoogma die er niks van kan als aanvoerder.
Als VVD'ers op de PVV stemmen, zijn het dan nog wel VVD'ers? #dtvquote:Op dinsdag 12 december 2023 14:53 schreef Aguero het volgende:
[ twitter ]
Het is allemaal de schuld van links!
Waarom zegt ie dit?quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:53 schreef Aguero het volgende:
[ twitter ]
Het is allemaal de schuld van links!
Ik kan me niet voorstellen dat je van VVD naar PVV overstapt... VVD heeft kabinet laten vallen op migratie dus mag je verwachten dat ze daar hard op inzetten. PVV heeft alleen maar gratis bier plannen, daar stem je toch niet op als een VVD'er?quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nou ik zie wel de strategie als radicaal-rechtse stemmer (rechterflank VVD en erger) om PVV zo groot mogelijk te maken zodat een kabinet over extreem-rechts moet. Oftewel de aversie jegens links (GL-PvdA moet niet in het kabinet (Wilders runde daar ook op)), zal wel degelijk een belangrijke motivatie zijn geweest.
De gemiddelde VVD'er wil véél liever een kabinet met NSC, BBB en PVV dan met NSC, D66 en GL-PvdA.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je van VVD naar PVV overstapt... VVD heeft kabinet laten vallen op migratie dus mag je verwachten dat ze daar hard op inzetten. PVV heeft alleen maar gratis bier plannen, daar stem je toch niet op als een VVD'er?
Oh ik geloof ook wel dat dat daadwerkelijk een motivatie was voor veel mensen, maar wat voor belang heeft Rutte erbij om dat te benadrukken?quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nou ik zie wel de strategie als radicaal-rechtse stemmer (rechterflank VVD en erger) om PVV zo groot mogelijk te maken zodat een kabinet over extreem-rechts moet. Oftewel de aversie jegens links (GL-PvdA moet niet in het kabinet (Wilders runde daar ook op)), zal wel degelijk een belangrijke motivatie zijn geweest.
Eerst met een boot het Kanaal oversteken.quote:Op dinsdag 12 december 2023 21:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan ik me aanmelden als asielzoeker in Engeland om gratis naar het wk in Rwanda te gaan?
quote:Op dinsdag 12 december 2023 21:09 schreef Szura het volgende:
Tegen de tijd dat het WK is, hebben ze vast nog geen assielzoeker gedeporteerd
Ik ben erg benieuwd naar die mafkees in Amerika.quote:Op dinsdag 12 december 2023 21:18 schreef Felagund het volgende:
Wat is het toch altijd met die mensen met een immigratie-achtergrond die zo anti-immigratie zijn?
Ole Solskjaer heeft er ook tot het einde der tijden mogen zitten, dus niets is zeker voorlopig.quote:Op dinsdag 12 december 2023 23:00 schreef OProg het volgende:
Gezellig Liverpool als volgende. Zou Erik er bij zijn?
Zonder Bruno Fernandesquote:Op dinsdag 12 december 2023 23:00 schreef OProg het volgende:
Die zit op Boxing Day lekker aan het kerstdiner bij familie in Haaksbergenquote:Op dinsdag 12 december 2023 23:00 schreef OProg het volgende:
Ken nog wel een club daar in de buurt die nog een trainer zoekt!quote:Op dinsdag 12 december 2023 23:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die zit op Boxing Day lekker aan het kerstdiner bij familie in Haaksbergen
Erik heeft er gelukkig wel een goed gevoel aan over gehouden.quote:Erik ten Hag kijkt met een overwegend goed gevoel terug op het Champions League-avontuur met Manchester United.
Rechtsstatelijkheid.quote:Op woensdag 13 december 2023 18:04 schreef Slobeend het volgende:
Omtzigt! Altijd rechtstatelijkheid prediken en nu voor de motie van Yesilgoz stemmen.
Wow, iemand doet het goed.quote:Op woensdag 13 december 2023 18:07 schreef DeeBee het volgende:
Bruinrechts I begint al met het ondermijnen van de democratie en rechtsstaat voordat ze geformeerd zijn
Ja sorry.quote:Op woensdag 13 december 2023 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rechtsstatelijkheid.
(Waarom doet iedereen dit altijd verkeerd?)
Informatiefase is nog niet eens gestart en de loyaliteit van Dilan richting het demissionaire kabinet is nu al tot het absolute nulpunt gezakt.quote:Op woensdag 13 december 2023 18:04 schreef Slobeend het volgende:
Omtzigt! Altijd rechtstatelijkheid prediken en nu voor de motie van Yesilgoz stemmen.
Eruit dus. En vanavond nog, blaas de boel maar op.quote:Op woensdag 13 december 2023 18:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Informatiefase is nog niet eens gestart en de loyaliteit van Dilan richting het demissionaire kabinet is nu al tot het absolute nulpunt gezakt.
Je naïviteit zou schattig zijn als het niet zo dom wasquote:Op woensdag 13 december 2023 18:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja sorry.
En iedereen hier had gelijk over Omtzigt. Ik zat er volledig naast.
Ok.quote:Op woensdag 13 december 2023 18:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Je naïviteit zou schattig zijn als het niet zo dom was
Het is en blijft een CDA'er, he, altijd mooie woorden, maar puntje bij paaltje het liefst zo veel mogelijk bij rechts inlikkenquote:Op woensdag 13 december 2023 18:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja sorry.
Ik vind het vooral sneu voor alle betrokken mensen in Ter Apel die het speeltje zijn van Bruinrechts.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Wel knap dat je als NSC binnen een week na installatie al op je plek moet worden gezet door rechtsstatelijk geweten SGP.
Las ook dat het een hoofdelijke stemming wordt? Dan gaan we ook nog eens mogen lachen met Eric van der Burg (voor wie ik dit allemaal heel erg sneu vind verder).
Hij had de partij toch beter NSB kunnen noemen als je ziet hoe hij z'n principes en kiezers verraadt hahahaquote:Op woensdag 13 december 2023 18:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja sorry.
Dat sowieso, het is godgeklaagd hoe al die rechtse partijen keihard hun best doen om het leven van mensen zo miserabel mogelijk te maken, zowel de bewoners van Ter Apel als de mensen die daar opgevangen moeten worden. Volkomen debiel hoe we in Nederland de menselijkheid van anderen steeds verder slopen, flashbacks naar 85 jaar geleden.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind het vooral sneu voor alle betrokken mensen in Ter Apel die het speeltje zijn van Bruinrechts.
Ik ben er wel groot voorstander van om alle guurrechtse mensen in dit land lekker naar de rimboe van Suriname te sturen. Kunnen ze daar mooi hun eigen idyllische paradijs bouwen. Stukje Jonestown.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Benieuwd wanneer het plan wordt gedropt iedereen naar Suriname te sturen in ruil voor geld voor de Surinaamse regering.
Z'n kiezers vinden dit natuurlijk alleen maar mooi, die willen toch allemaal maar al te graag al hun principes inleveren voor het droomkabinet Wildersgroet I.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hij had de partij toch beter NSB kunnen noemen als je ziet hoe hij z'n principes en kiezers verraadt hahaha
Dit is het land van in 1999 jezelf helemaal laten gaan op een gemeenteavond omdat er een AZC kan komen in de buurt waar Marianne Vaatstra vermoord is terwijl uiteindelijk een doodnormale Friese boer haar doodde.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat sowieso, het is godgeklaagd hoe al die rechtse partijen keihard hun best doen om het leven van mensen zo miserabel mogelijk te maken, zowel de bewoners van Ter Apel als de mensen die daar opgevangen moeten worden. Volkomen debiel hoe we in Nederland de menselijkheid van anderen steeds verder slopen, flashbacks naar 85 jaar geleden.
Tijd voor Groep Soepboerquote:Op woensdag 13 december 2023 19:30 schreef Szura het volgende:
Tijd voor de eerste NSC-afsplitsers of zijn dat net zulke slapjanussen als wolf in schaapskleren Omzicht zelf?
Poldertaliban staat te juichen op de tribune.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:30 schreef Szura het volgende:
Tijd voor de eerste NSC-afsplitsers of zijn dat net zulke slapjanussen als wolf in schaapskleren Omzicht zelf?
Alle redelijke VVD minister zijn afgelopen jaren knetterhard van achter genomen. Hij had het dus kunnen verwachten.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Wel knap dat je als NSC binnen een week na installatie al op je plek moet worden gezet door rechtsstatelijk geweten SGP.
Las ook dat het een hoofdelijke stemming wordt? Dan gaan we ook nog eens mogen lachen met Eric van der Burg (voor wie ik dit allemaal heel erg sneu vind verder).
Van der Burg wordt sowieso al tijden gesaboteerd door zijn eigen mensen.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:36 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Alle redelijke VVD minister zijn afgelopen jaren knetterhard van achter genomen. Hij had het dus kunnen verwachten.
Met 33,1 procent van de stemmen is de PVV opnieuw de grootste geworden in de gemeente Westerwolde. Dat blijkt uit de voorlopige verkiezingsuitslag op partijniveau. De partij van Geert Wilders verdubbelde het aantal stemmen. 78,1 procent van de inwoners bracht een stem uit.NSC werd met 15,5 procent de tweede partij in Westerwolde, nog voor BBB (12,6 procent).quote:Op woensdag 13 december 2023 19:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind het vooral sneu voor alle betrokken mensen in Ter Apel die het speeltje zijn van Bruinrechts.
https://twitter.com/Vandefilm/status/1735013985919922458quote:Op woensdag 13 december 2023 20:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Met 33,1 procent van de stemmen is de PVV opnieuw de grootste geworden in de gemeente Westerwolde. Dat blijkt uit de voorlopige verkiezingsuitslag op partijniveau. De partij van Geert Wilders verdubbelde het aantal stemmen. 78,1 procent van de inwoners bracht een stem uit.NSC werd met 15,5 procent de tweede partij in Westerwolde, nog voor BBB (12,6 procent).
Oogst maar wat je gezaaid hebt. Net als die kneuzentuinders etc in het Westland die massaal op de PVV stemden en er nu achterkomen dat ze die arbeidsmigranten toch echt nodig hebben. Brexit vibes.
Ik doelde zelf meer op de COA-medewerkers of die in de asielketen werken.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Met 33,1 procent van de stemmen is de PVV opnieuw de grootste geworden in de gemeente Westerwolde. Dat blijkt uit de voorlopige verkiezingsuitslag op partijniveau. De partij van Geert Wilders verdubbelde het aantal stemmen. 78,1 procent van de inwoners bracht een stem uit.NSC werd met 15,5 procent de tweede partij in Westerwolde, nog voor BBB (12,6 procent).
Oogst maar wat je gezaaid hebt. Net als die kneuzentuinders etc in het Westland die massaal op de PVV stemden en er nu achterkomen dat ze die arbeidsmigranten toch echt nodig hebben. Brexit vibes.
quote:Op woensdag 13 december 2023 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
@:dale__cooper
quote:Op woensdag 13 december 2023 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien kunnen ze de ontwikkelingssamenwerking 3x afschaffenquote:Op woensdag 13 december 2023 21:31 schreef Steven184 het volgende:
Iemand nog een paar miljard liggen voor het afschaffen van eigen risico?
Paar subsidies voor linkse hobby's afschaffenquote:Op woensdag 13 december 2023 21:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze de ontwikkelingssamenwerking 3x afschaffen
Gulden weer invoeren, dan is elk dubbeltje weer een daalder waard.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:31 schreef Steven184 het volgende:
Iemand nog een paar miljard liggen voor het afschaffen van eigen risico?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bayern en Bazzelona zijn ook niet onoverkomelijk.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een mens mag hopen dat PSV Atlético loot.
Typisch teams die er gewoon staan in de KO-fasequote:Op woensdag 13 december 2023 21:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bayern en Bazzelona zijn ook niet onoverkomelijk.
Pienjogodquote:Op woensdag 13 december 2023 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Bosz laat zich gewoon ringeloren door Atlético, daarom hoop ik dat.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bayern en Bazzelona zijn ook niet onoverkomelijk.
Ja dat had ik vorige week toevallig nog gezien. Engnek Brekelmannetje teruggefloten door meisje Dilan.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:05 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Of wat dacht je hiervan?
[ twitter ]
[ twitter ]
Waar is @Pistolero?quote:
Voor mijn wekelijkse Slot-rants moet je in het Feyenoord-topic zijn.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Waar is @:Pistolero?
Er schijnt sinds deze week een gezellige Brabander beschikbaar te zijn om het over te nemen ook!
Ik twijfel een beetje of ik nog de energie heb om zometeen naar het interview met Slot te luisteren. Die man is de laatste paar weken echt helemaal de weg kwijt en moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden. Totaal losgezongen van de realiteit.quote:
Wat denk jij, zou Arne als vriendendienstje richting zijn pa even zoontje vd Belt wat minuten hebben gegeven in de CL zodat hij dat toch maar mooi op zijn CV kan zetten?quote:Op woensdag 13 december 2023 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Verliezen van Celtic is wel daadwerkelijk een schandelijke prestatie. Ook al stond er niets op het spel, dit kan niet.
Ik ben de laatste weken niet bepaald onder de indruk van Atletico.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bosz laat zich gewoon ringeloren door Atlético, daarom hoop ik dat.
Tegen Barça en Almería was het wat minder, ja.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ben de laatste weken niet bepaald onder de indruk van Atletico.
Een hoogst opmerkelijke wissel in ieder geval. Die jongen deed het overigens niet eens zo slecht, maar dat kan ook zijn omdat ik er niets van verwacht.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat denk jij, zou Arne als vriendendienstje richting zijn pa even zoontje vd Belt wat minuten hebben gegeven in de CL zodat hij dat toch maar mooi op zijn CV kan zetten?
Tsja, alledrie die spelers hebben al lang en breed bewezen dat ze meer dan prima spelers zijn. Als het er dan in alle gevallen totaal niet uit komt kan ik toch enkel naar de trainer wijzen.(Goh, je verwacht het niet van mij).quote:Op woensdag 13 december 2023 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een hoogst opmerkelijke wissel in ieder geval. Die jongen deed het overigens niet eens zo slecht, maar dat kan ook zijn omdat ik er niets van verwacht.
Het probleem zit 'm vooral in de dure aankopen. Ueda, Zerrouki, Ivanusec, je hebt er nog niet veel aan.
Ik word echt moe van al die voorspelbare reacties daar.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:47 schreef franklop het volgende:
Ik zie het al, Ajax moet de Nederlandse eer weer hooghouden in Europa
Andersom gebeurt nooit anders toch?quote:Op donderdag 14 december 2023 08:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik word echt moe van al die voorspelbare reacties daar.
Een ontploffende Markiavelli.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:28 schreef Steven184 het volgende:
Camera's bij de volgende ministerraad?
Als Markie Mark hiervan niet op de hoogte was gaat die wel door het lint ja.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:28 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Een ontploffende Markiavelli.
En na afloop voor de camera's weer lachend verklaren dat ministers en kamerleden verschillende staatskundelijkige entitieteiten waren, zijn en blijven hahaha waanzinnig gaaf nou ik moet weer verder fijn weekend doei!
Rutte is in Brussel en niet in Den Haag deze weekquote:Op donderdag 14 december 2023 09:28 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Een ontploffende Markiavelli.
En na afloop voor de camera's weer lachend verklaren dat ministers en kamerleden verschillende staatskundelijkige entitieteiten waren, zijn en blijven hahaha waanzinnig gaaf nou ik moet weer verder fijn weekend doei!
Wel jammer dat dit gewoon PVV +20 zetels wordt.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel jammer dat door die arrogantie van de VVD de implosie niet voor de verkiezingen is gekomen.
Nederland polderland gaat het nog lastig krijgen zonder middenpartijen. Dit wordt gewoon een progressief blok tegen een conservatief blok waarbij dat 2e waarschijnlijk glorieus gaat winnenquote:Op donderdag 14 december 2023 10:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wel jammer dat dit gewoon PVV +20 zetels wordt.
Deze man is doodziek in zijn hoofd en een gigantisch gevaar voor de club. Elke extra dag dat hij er nog is richt hij extra schade aan.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik word echt moe van al die voorspelbare reacties daar.
PIETJEPISTOLEROEDquote:Op donderdag 14 december 2023 11:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deze man is doodziek in zijn hoofd en een gigantisch gevaar voor de club. Elke extra dag dat hij er nog is richt hij extra schade aan.
Ja, immigratie is nog tot daar aan toe (ook met een centrumrechts kabinet werden de mensenrechten in Ter Apel al geschonden), maar ben benieuwd welke punten de VVD nog meer gaat overnemen. Het kan allemaal nog veel erger.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nederland polderland gaat het nog lastig krijgen zonder middenpartijen. Dit wordt gewoon een progressief blok tegen een conservatief blok waarbij dat 2e waarschijnlijk glorieus gaat winnen
Poldertaliban is nu wel voor. Volgens mij stemde vd Burg ook voor.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nou als ik het goed begrijp is de Motie Yesilgöz afgezwakt van een oproep aan de Eerste Kamer naar een algemene oproep, tot enig gegniffel van de Tweede Kamer.
Verzoek tot hoofdelijke stemming werd ingetrokken dus hij was automatisch voorquote:Op donderdag 14 december 2023 17:54 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Poldertaliban is nu wel voor. Volgens mij stemde vd Burg ook voor.
O, dat had ik even gemist.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Verzoek tot hoofdelijke stemming werd ingetrokken dus hij was automatisch voor
12 stemmen. Zal wel van de VVD fractie zijn?quote:Op donderdag 14 december 2023 18:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben wel benieuwd wie op geen van beiden hebben gestemd. Was wel georganiseerd met 15? stemmen op dezelfde.
71-61 voor Bosma dus deze groep kan het verschil maken
Oja, en dan nog drie ongeldige stemmen (quote:Op donderdag 14 december 2023 18:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
12 stemmen. Zal wel van de VVD fractie zijn?
Ja al een verademing t.o.v. Bergkamp wmbquote:Op donderdag 14 december 2023 18:42 schreef Szura het volgende:
Die VVD’er deed het gisteren trouwens prima, geloof dat ze een serieuze kans had gehad
Een nepparlement zou je zeggen?quote:Op donderdag 14 december 2023 19:05 schreef Szura het volgende:
De Tweede Kamer is een niet serieus te nemen kindercrèche
Voorzitter zijn van een parlement dat je niet erkent.quote:
Voorzitter die uit de oppositie moet komen.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:11 schreef Steven184 het volgende:
V
[..]
Voorzitter zijn van een parlement dat je niet erkent.
quote:ORBAN LEFT THE ROOM DURING ENLARGEMENT DECISION:
Hungarian Prime Minister Viktor Orbán left the room when the decision on enlargement was taken, according to a national official and a EU diplomat who were both briefed on the discussion.
This allowed for an unanimous decision from the European Council. In the lead-up to the summit, Orbán has stressed that it was too early for Brussels to open accession negotiations with Ukraine.
ORBÁN SORE LOSER AFTER HISTORIC UKRAINE DECISION:
Hungarian Prime Minister Viktor Orbán, who had vehemently opposed the opening of accession talks for Ukraine, criticized the agreement reached without him by European leaders.
"Hungary does not want to be part of this bad decision!" Orbán said in a statement posted on Facebook.
Technisch gezien voldoet hij daaraan.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voorzitter die uit de oppositie moet komen.
Pascal Jansen wantrouw ik al vanaf dag 1. Een nietszeggende babbelaar die goed ligt bij de media en omhoog wordt geluld.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:30 schreef Hamlapjes het volgende:
Ach, AZ.
[..]
Als je het hebt over bald frauds. Misschien wat voor Ajax?
Heb wel een beetje medelijden met AZ-supporters wat dat betreft. De resultaten zijn goed genoeg om als leek van buiten te denken 'goh, dat gaat best aardig, toch?' en ondertussen is het voetbal gewoon ontzettend kut. En dan inderdaad de media die hem omhoog blijft lullen, dus die werk je er dan ook niet meer zo makkelijk uit.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Pascal Jansen wantrouw ik al vanaf dag 1. Een nietszeggende babbelaar die goed ligt bij de media en omhoog wordt geluld.
Dit is wel een perfecte omschrijving van de situatie ja. Het erge is dat het nog werkt ook, toen Slot afgelopen zomer dreigde te vertrekken waren er zelfs Feyenoorders die hem opperden als opvolger.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Heb wel een beetje medelijden met AZ-supporters wat dat betreft. De resultaten zijn goed genoeg om als leek van buiten te denken 'goh, dat gaat best aardig, toch?' en ondertussen is het voetbal gewoon ontzettend kut. En dan inderdaad de media die hem omhoog blijft lullen, dus die werk je er dan ook niet meer zo makkelijk uit.
Niet geheel verrassend is Nederland weer het enige land dat dit soort 'voetballers' normaliseert.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:55 schreef Mani89 het volgende:
Dani de Wit is de allerslechtste profvoetballer uit de Nederlandse geschiedenis.
En IJsland.quote:Op donderdag 14 december 2023 21:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Niet geheel verrassend is Nederland weer het enige land dat dit soort 'voetballers' normaliseert.
Hoe heette die krullenbol en aanvoerder van Willem II ook al weer?quote:Op donderdag 14 december 2023 21:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Niet geheel verrassend is Nederland weer het enige land dat dit soort 'voetballers' normaliseert.
Arjan Swinkels, maar dat heeft hier echt helemaal niets mee te maken.quote:Op vrijdag 15 december 2023 13:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe heette die krullenbol en aanvoerder van Willem II ook al weer?
quote:Op zaterdag 16 december 2023 01:24 schreef Szura het volgende:
Ach Rudy ‘four seasons landscaping’ Giuliani
Zal er ooit nog iets grappiger gebeuren dan Four Seasons Total Landscaping?quote:Op zaterdag 16 december 2023 01:24 schreef Szura het volgende:
Ach Rudy ‘four seasons landscaping’ Giuliani
Dat was wel legendarisch ja.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Zal er ooit nog iets grappiger gebeuren dan Four Seasons Total Landscaping?
quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Zal er ooit nog iets grappiger gebeuren dan Four Seasons Total Landscaping?
De initiatiefnemers van de campagne #normaaloverdrugs zijn Merel en Jochem Janssen van Tenclub. Merel is mede-oprichter van cultuurhuis Tenclub in Amsterdam. Jochem is multi-ondernemer. Hij initieerde daarnaast in 2020 online platform High Humans, waarmee hij het taboe op drugsconsumptie wil doorbreken. Maar bovenal zijn Jochem en Merel ouders van vijf kinderen, voor wie ze de uitdrukkelijke wens hebben dat zij op kunnen groeien in een eerlijkere en menselijkere samenleving.quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:18 schreef noodgang het volgende:
Ga eens niet posts editten, nu slaat mijn antwoord nergens meer op![]()
Wie?quote:
Ik had ook nog nooit van hem gehoord, maar wel een sneu verhaal:quote:
Ik was er al bang voor..ging al tijdje niet goed en de aangekondigde podcasts gingen niet door.quote:
Vond hem retorisch heel erg goed, z'n geschreven stukken waren wat aan de complexe kant.quote:Op zondag 17 december 2023 19:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor..ging al tijdje niet goed en de aangekondigde podcasts gingen niet door.
Groot verlies voor Nederland.
Wat nu weer dan?quote:
Dat ze zelf niet bedenken dat ze iets fout doen vind ik erg bijzonder. Ach ja, hier krijgen ze waarschijnlijk nog wel een afkoopsom voor.quote:Op maandag 18 december 2023 19:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Weer een jonge renner met contract die weg gaat.
Nee het ligt aan al die 20 renners die voortijdig zijn gegaan, dat snap je toch wel.quote:Op maandag 18 december 2023 19:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat ze zelf niet bedenken dat ze iets fout doen vind ik erg bijzonder. Ach ja, hier krijgen ze waarschijnlijk nog wel een afkoopsom voor.
Peilingen zouden per definitie al verboden moeten worden, maar dit soort peilingen op het moment dat er überhaupt helemaal geen verkiezingen zijn of campagne wordt gevoerd is gewoon hele kwalijke beïnvloeding van de publieke opinie door de altijd kwaadaardige en incompetente media.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
PVV pakt nog wat zeteltjes van links (en de VVD).
Weet dat er eigenlijk niet zo veel aandacht voor peilingen zou moeten zijn, maar dit gaat wel ver hoor
Goeie genade. Doodziek dit land.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[ twitter ]
PVV pakt nog wat zeteltjes van links (en de VVD).
Weet dat er eigenlijk niet zo veel aandacht voor peilingen zou moeten zijn, maar dit gaat wel ver hoor
kwaadaardig en incompetent toch zeker alleen wanneer het links draaiend Nederland niet uit komt?quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Peilingen zouden per definitie al verboden moeten worden, maar dit soort peilingen op het moment dat er überhaupt helemaal geen verkiezingen zijn of campagne wordt gevoerd is gewoon hele kwalijke beïnvloeding van de publieke opinie door de altijd kwaadaardige en incompetente media.
De Quickboys supporters hadden ook leuke sjaals op dit thema:quote:
De UEFA was toch al hard op weg om van de Champions League een Super League te maken. Die sport is verloren.quote:Op woensdag 20 december 2023 22:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
We denderen vrolijk verder achter het grote geld aan.
Stekker eruitquote:Op woensdag 20 december 2023 22:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
We denderen vrolijk verder achter het grote geld aan.
Niemand zit te wachten op een genuanceerde analyst die feiten en onderzoek wil afwachten.quote:
Het hele korte en bondige antwoord is (social) media en internet. Die twee dingen zijn de afgelopen decennia de ondergang van de mensheid geweest.quote:Op donderdag 21 december 2023 09:18 schreef Slobeend het volgende:
Maar waarom is het eigen-volk-eerst-gevoel nu sterker dan ooit (in de 21e eeuw)? Daar zou ik ook wel een onderzoek over willen. Dit was in de jaren 30 toch vooral vanwege stijgende armoede.
Heracles Heracles is geen club.quote:Op donderdag 21 december 2023 12:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Erwin van de Looi is terug in de Eredivisie. @:rellende_rotscholier
Godverdomme. Doe maar meteen een enkeltje KKD en alle wedstrijden op papier af, scheelt weer een bak frustratie.quote:Op donderdag 21 december 2023 12:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Erwin van de Looi is terug in de Eredivisie. @:rellende_rotscholier
Wanneer komt je Vuelta-analyse?quote:Op donderdag 21 december 2023 12:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heracles Heracles is geen club.
Dat zal morgen of zaterdag worden.quote:Op donderdag 21 december 2023 13:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wanneer komt je Vuelta-analyse?
12,5 miljoen.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:30 schreef Szura het volgende:
Weten we zeker dat die Avila profvoetballer is?
Hercules Hercules echterquote:Op donderdag 21 december 2023 12:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heracles Heracles is geen club.
Ziet er uit als een crimineel.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:30 schreef Szura het volgende:
Weten we zeker dat die Avila profvoetballer is?
Voetbal je daar? Ik was in het stadionquote:Op donderdag 21 december 2023 21:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Lol Ajax wordt gewoon afgemaakt door mijn eigen club. Surrealistisch wel dit.
Altijd tegen Ajaxquote:Op donderdag 21 december 2023 20:56 schreef OProg het volgende:
De club die nummer 10 staat ergens in een vierde divisie en van de laatste 7 wedstrijden er 1 gewonnen en 5 verloren heeft was goed op dreef.
Haha ja, wel zaalvoetbal dus de kans op een verzoek om in te vallen in de volgende ronde is helaas beperkt.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voetbal je daar? Ik was in het stadion
Nee, geen boomer, maar lekker zwaar reformatorisch.quote:
Twente?quote:Op zondag 24 december 2023 16:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Al die dronken mensen vanmiddag. Ik word oud.
Neem je mes maar mee dan.quote:Op maandag 25 december 2023 00:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Daar ga ik morgen en overmorgen "een wijntje" drinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WLR / Vuelta a España 2024 #1quote:Op donderdag 21 december 2023 13:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wanneer komt je Vuelta-analyse?
5 minuten alweer, ik keek om half 6 naar buiten en kon nog daglicht aan de horizon bespeuren. Een mooi moment.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op een spaarzame middag met wat zon bleef het alweer wat langer licht vandaag. Het gaat weer de goede kant op @:mani89
Ten Hag INquote:
Bijzonder ook. Je weet dat je die portefeuilles moeilijk kunt scheiden.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:29 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)oor-ze-lobbyist-werd
De nieuwe VVD is uit, in de categorie 'je verwacht het niet'.
Lekker lobbyen
quote:Op woensdag 27 december 2023 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Zou het wel goed gaan met Steef?
Nee, het gaat niet goed met Steef.quote:
Ik kan best goed begrijpen dat iemand het wanstaltige kutland Nederland wil ontvluchten, en mensen die vuurwerk afsteken zijn eigenlijk ook gewoon bijzonder minderwaardig. Oh, en sauna's zijn ook maar kut.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet goed met Steef.
Best lekker voor een tijdje, maar niet iedereen is voor het digital nomad leven gebouwd.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik kan best goed begrijpen dat iemand het wanstaltige kutland Nederland wil ontvluchten, en mensen die vuurwerk afsteken zijn eigenlijk ook gewoon bijzonder minderwaardig. Oh, en sauna's zijn ook maar kut.
Hij heeft dus wel bijna een punt. Bijna. Stiekem willen we allemaal een #digitalnomad zijn zoals Steef.
Als je moet benadrukken dat je zo ontzettend gelukkig bent in Andorra, ben je waarschijnlijk niet ontzettend gelukkig in Andorra.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik kan best goed begrijpen dat iemand het wanstaltige kutland Nederland wil ontvluchten, en mensen die vuurwerk afsteken zijn eigenlijk ook gewoon bijzonder minderwaardig. Oh, en sauna's zijn ook maar kut.
Hij heeft dus wel bijna een punt. Bijna. Stiekem willen we allemaal een #digitalnomad zijn zoals Steef.
Heb je ook nog de volle Dinkel bewonderd?quote:Op maandag 25 december 2023 00:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Daar ga ik morgen en overmorgen "een wijntje" drinken
En een volle IJssel en vol Twente kanaal. Op veel plaatsen gaat het echt nog net goed, paar cm erbij en staan zo wat woningen onder water.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb je ook nog de volle Dinkel bewonderd?
Wel mooi voor de natuur. Afgelopen winter een wandeling gemaakt in het Springendal en begreep toen dat de situatie daar best zorgelijk was.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:18 schreef Momo het volgende:
[..]
En een volle IJssel en vol Twente kanaal. Op veel plaatsen gaat het echt nog net goed, paar cm erbij en staan zo wat woningen onder water.
https://www.nu.nl/media/6(...)en-auteursrecht.htmlquote:
Zeker. OpenAI lepelt halve boeken e.d. op. Daar mogen ze wel wat voor betalen.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/media/6(...)en-auteursrecht.html
Hierom?
Mwah, hoe eerder het hele systeem van auteursrecht, copyright, patenten, etc wordt gesloopt, hoe beter.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:26 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zeker. OpenAI lepelt halve boeken e.d. op. Daar mogen ze wel wat voor betalen.
En uiteindelijk klagen dat ze geen geld voor boodschappen hebben, maar wel voor 3000 euro aan vuurwerk kopenquote:
Ben jij het, Steef?quote:Op donderdag 28 december 2023 17:32 schreef franklop het volgende:
En uiteindelijk klagen dat ze geen geld voor boodschappen hebben, maar wel voor 3000 euro aan vuurwerk kopen
Hey Steef!quote:Op donderdag 28 december 2023 17:32 schreef franklop het volgende:
[..]
En uiteindelijk klagen dat ze geen geld voor boodschappen hebben, maar wel voor 3000 euro aan vuurwerk kopen
Laten we auteurs vooral niet betalen voor hun werk.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mwah, hoe eerder het hele systeem van auteursrecht, copyright, patenten, etc wordt gesloopt, hoe beter.
En sowieso kunnen de ontwikkelingen op het gebied van AI mij niet snel genoeg gaan. Hoe meer AI en hoe minder mensen, hoe beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |