dit is wel ziek. smerig mannetje is het tochquote:Op maandag 11 december 2023 20:54 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Over geldstromen gesproken:
[ twitter ]
Heb ik gedaan daarom vraag ik het je. Een bias hebben wil niet zeggen dat hun informatie onbetrouwbaar is.quote:Op dinsdag 12 december 2023 00:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Lees o.a. even hun Twitter posts door qua toon en inhoud in hun commentaar.
[ twitter ]
Kijkje nemen op hun eigen website wie er qua staff in zitten en wat hun achtergrond is, geeft ook nogal wat duiding en kleur aan het geheel.
Je verwacht het niet![]()
Het overovergrote gedeelte van de doden die zij door de nu al tot feitelijke genocide hebben bestempeld benoemen zij als burgers.quote:Op dinsdag 12 december 2023 00:24 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Heb ik gedaan daarom vraag ik het je. Een bias hebben wil niet zeggen dat hun informatie onbetrouwbaar is.
Ik heb geen idee. Ik dacht dat jij daar expert in was. Blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 12 december 2023 00:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Het overovergrote gedeelte van de doden die zij door de nu al tot feitelijke genocide hebben bestempeld benoemen zij als burgers.
Geloof je het zelf?
Begrijp ik hieruit dat jij het wel zuivere geobjectiveerde koek vindt? Met tikje bias?
Hoe kijk je er zelf tegenaan?quote:Op dinsdag 12 december 2023 00:29 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik dacht dat jij daar expert in was. Blijkbaar niet.
Ik kan iig nergens vinden dat ze in het verleden onbetrouwbare informatie geleverd hebben. Ook Wikipedia meldt dat niet.quote:
Feiten presenteren als zogenaamde onafhankelijke partij, terwijl er enorme belangen achter schuilen en dus in dat licht bezien moeten worden qua duiding vind ik wel belangrijk ja.quote:
Wikipedia wordt nota bene door de eigen mensen gevuld, check de mutaties daar bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 12 december 2023 00:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik kan iig nergens vinden dat ze in het verleden onbetrouwbare informatie geleverd hebben. Ook Wikipedia meldt dat niet.
Gezien de constante bombardementen lijken me de cijfers helemaal niet onwaarschijnlijk. Afwachten wat andere bronnen melden.
Het feit dat ze aan de ontvangende kant van Hamas raketten zitten geeft ze wel het recht dat te doen.quote:Op maandag 11 december 2023 19:48 schreef Ali_boo het volgende:
En dat gaan zij bepalen zeker?
[ twitter ]
En kan door anderen aangevuld worden. Ik kom daar regelmatig aanvullingen tegen die met bronnen melden dat betreffende organisatie omstreden is. In dit geval niet en ook bij verder zoeken naar de onbetrouwbaarhied van EMHR heb ik niets gevonden.quote:Op dinsdag 12 december 2023 00:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Wikipedia wordt nota bene door de eigen mensen gevuld, check de mutaties daar bijvoorbeeld
De laatste zin uit je laatste alinea lijkt me heel verstandig ja
Het Libanese leger moet dat doen en als ze dat een keer gaan doen mag UNIFIL dat ondersteunenquote:Op dinsdag 12 december 2023 00:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het feit dat ze aan de ontvangende kant van Hamas raketten zitten geeft ze wel het recht dat te doen.
Unifil die dat zou moeten doen doet het niet.
Volgens mij moet Unifil ze wel dwingen terug naar de posities van resolutie 1706 (dacht ik) te gaan.quote:Op dinsdag 12 december 2023 01:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het Libanese leger moet dat doen en als ze dat een keer gaan doen mag UNIFIL dat ondersteunen
Zelf proactief achter die wapens aangaan mogen ze volgens mij niet
Moest nog tig jampotten schoonmaken dus dit was een prachtig WOG ietsquote:Op dinsdag 12 december 2023 00:51 schreef sp3c het volgende:
Dan geloof je ze niet, dat mag gewoon maar om daar nu over te gaan zitten kibbelen midden in de nacht ...
Nee is een chapter 6 mandaat (of hoe dat ook weer heet) dus Libanon moet daar echt zelf eens aan gaan beginnen, dan kan UNIFIL dat ondersteunenquote:Op dinsdag 12 december 2023 01:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Volgens mij moet Unifil ze wel dwingen terug naar de posities van resolutie 1706 (dacht ik) te gaan.
Geen ideequote:Op dinsdag 12 december 2023 01:31 schreef sturmpie het volgende:
zijn ze al bijna klaar ?
hebben ze al hamas gehakt staaf ?
ik kijk veel nieuws maar getallen worden niet genoemdquote:
Binnenkort komt de US ze een kopje kleiner makenquote:Op dinsdag 12 december 2023 01:31 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
BREAKING:
The Houthis are trying to hijack ships in the Bab Al-Mandab strait.
They already struck 1 vessel earlier tonight, setting it on fire.
Now they are trying to hijack another.
The Houthis are looking for a fight and they will get it very soon
Ja war is hell en dat soort dingenquote:Op dinsdag 12 december 2023 01:37 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ik kijk veel nieuws maar getallen worden niet genoemd
wil graag weten hoe de stand is ondertussen
17.000 burgerslachtoffers - 1200 israeli + nog wat gijzelaars
echt te ziek voor woorden maar zo is 't leven blijkbaar: ziek
omdat ze er fokken als konijnen grote problemen vele doden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |