Noujazegquote:Op zaterdag 9 december 2023 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Behalve GGMM.
Die mag uit de kerstboom vallen.
Mss kijkt en volgt hij wel voetbal als hij vrij is.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:45 schreef Halcon het volgende:
in Europa... wat weet Vriends daar nu weer van
Normaal doen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Behalve GGMM.
Aldus een speler van de club van Rotterdamquote:'Daar hebben we het vooraf veel over gehad en dan gebeurt het toch. Brobbey is daar misschien wel een van de beste spelers van Europa mee, met dat spel.'
Nondeju zeg.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Behalve GGMM.
Ajax - Sparta bedoel ik.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Staat op de achtergrond aan, kijk niet actief
Villa - Arsenal was ook wel net iets beter.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:37 schreef GGMM het volgende:
Sinds Dombo het topic heeft gemaakt is het pas écht dood hier.
Stadion was halfleeg.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Ajax - Sparta bedoel ik.
Heb niet kunnen kijken.
Ajax goed slecht goed en toen nog even billenknijpen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Ajax - Sparta bedoel ik.
Heb niet kunnen kijken.
Van degradatie naar het linkerrijtje in vier dagen tijd, het kan verkeren.quote:
die hebben alleen geen zin in jouquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:22 schreef KingRoland het volgende:
ik heb toch liever een lekkere pot
jammer dat je weer gemeen doet tegen mijquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die hebben alleen geen zin in jou
weer???quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jammer dat je weer gemeen doet tegen mij
Toch mooi? Dan hebben we geen keuzestress over wat we moeten kijken.quote:Op zondag 10 december 2023 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weer alle leuke potjes op één dag, schijtzaterdag.
Keuzestress is er sowieso vrijwel nooit vanwege ESPN.quote:Op zondag 10 december 2023 19:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch mooi? Dan hebben we geen keuzestress over wat we moeten kijken.
Ik verwacht je zaterdag in het warme bad.
Ik bedoel wegens het andere grote evenement vanaf aanstaande vrijdag.quote:Op zondag 10 december 2023 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Keuzestress is er sowieso vrijwel nooit vanwege ESPN.
Oh ja uiteraard!quote:Op zondag 10 december 2023 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik bedoel wegens het andere grote evenement vanaf aanstaande vrijdag.
Het WK Darts > Utrecht-RKC
Hopelijk is het weer net zo'n warm bad als vorig jaar. Alleen @Tagliano deed toen vervelend tegen mijquote:Op zondag 10 december 2023 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja uiteraard!
Ik heb er enorm veel zin in.
@Tagliano is al tijden (helaas) m.i.a.quote:Op zondag 10 december 2023 19:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk is het weer net zo'n warm bad als vorig jaar. Alleen @:Tagliano deed toen vervelend tegen mij
Ik moet de voorspel- en andere spellen nog even snel invullen deze weekquote:Op zondag 10 december 2023 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vast ongevaccineerd.quote:Op zondag 10 december 2023 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:tagliano is al tijden (helaas) m.i.a.
quote:Op zondag 10 december 2023 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van
[ twitter ]
Naar
[ twitter ]
Je zult hem maar al vanaf dag 1 in de voetbalmanager hebben.quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je zult hem maar al vanaf dag 1 in de voetbalmanager hebben.
Echt hè. Ik hoor niks positiefs over dat nieuwe gedoe. Donder die @Troel er uit en doe gewoon weer normaal; bord op schoot op de zondagavond.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:41 schreef leolinedance het volgende:
Wat een kutzooi die samenvattingen, niemand zit toch te wachten op dat gelul met die vrouw aan tafel
Nieuw format genot.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:41 schreef leolinedance het volgende:
Wat een kutzooi die samenvattingen, niemand zit toch te wachten op dat gelul met die vrouw aan tafel
HEYquote:Op zaterdag 16 december 2023 00:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Echt hè. Ik hoor niks positiefs over dat nieuwe gedoe. Donder die @:Troel er uit en doe gewoon weer normaal; bord op schoot op de zondagavond.
quote:
Utrechter Azarkan na een botsing behandeld en op brancard afgevoerd.quote:
Gisteravond was een ontiegelijk kutprogramma. Vandaag zal het wel drukker worden hier.quote:Op zondag 17 december 2023 11:03 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht hier even terug te lezen naar gisterenavond.
Het is overal niet veel meer hier. Maar dat mag ik niet meer zeggen.quote:Op zondag 17 december 2023 11:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gisteravond was een ontiegelijk kutprogramma. Vandaag zal het wel drukker worden hier.
Je zegt het elke dag wel een keer of 10. Iedereen snapt je punt, maar wat kunnen wij er aan veranderen?quote:Op zondag 17 december 2023 11:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is overal niet veel meer hier. Maar dat mag ik niet meer zeggen.
Ik doe m'n best iig.quote:Op zondag 17 december 2023 11:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je zegt het elke dag wel een keer of 10. Iedereen snapt je punt, maar wat kunnen wij er aan veranderen?
quote:Op zondag 17 december 2023 12:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat krampachtige "Al-me-re" wat otaal niet in de melodie van Laat de zon in je hart past.
Kruidvatbaby.gifquote:Op zondag 17 december 2023 13:12 schreef Zipportal het volgende:
Mosterdgas bommen op al die kut kerstreclames.
John Lammers zal ook wel denken hoe hij vorige week van dit zootje heeft kunnen verliezen.quote:Op zondag 17 december 2023 13:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hahahahahahah Vitesse
Rot dan maar gewoon op
John Lammers is gewoon een kutcoach.quote:Op zondag 17 december 2023 14:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
John Lammers zal ook wel denken hoe hij vorige week van dit zootje heeft kunnen verliezen.
Ah, het zoveelste excuus is erquote:Op zondag 17 december 2023 14:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Room kijkt ook tegen de zon in. Dat verklaart een hoop
quote:Op zondag 17 december 2023 14:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ah, het zoveelste excuus is er
Dat is ook wel een leuke rubriek ja in Arnhem.quote:Op zondag 17 december 2023 14:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tijd om de bus op te wachten.
Bruur van Zeefuik ofwaquote:Op zondag 17 december 2023 15:05 schreef De_Kraam het volgende:
Heracles mist een type Jetro Willems.
TargaFlorio in VBL / Vitesse is een parodie op een voetbalclub #2quote:Op zondag 17 december 2023 15:32 schreef -XOR- het volgende:
Tijd voor een Vitesse-is-een-parodie-op-een-voetbalclub-topic.
Koekoek.quote:Op zondag 17 december 2023 16:27 schreef Erasmus het volgende:
Dat krijg je er van als je Jong Schalke 04 II toelaat in de Eredivisie.
Ajax speelt nu, ze zal wel juichen straks.quote:Op zondag 17 december 2023 16:33 schreef Zipportal het volgende:
Twente matig. Gelukkig heeft @:jojoortje nog 50 clubs waar ze fan van is.
Wat vind jij daarvan dat je zo'n user in je midden hebt?quote:Op zondag 17 december 2023 16:35 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Ajax speelt nu, ze zal wel juichen straks.
Ach bij elke club loopt wel een clown rond, nu hebben meerdere clubs dezelfde clown.quote:Op zondag 17 december 2023 16:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat vind jij daarvan dat je zo'n user in je midden hebt?
Twente speelde tegen 10 man 2-2 vandaagquote:
Ik snap dat je, als begeleider, je patiënten een leuke dag wil geven. Maar als je weet dat je patiënt dusdanig zwak van zinnen is dat hij in een megafoon gaat lopen schreeuwen, laat je hem toch thuis?quote:Op zondag 17 december 2023 17:00 schreef Zipportal het volgende:
Koelkasten en vrieskisten op die megafoonmongool.
Terwijl de Arena in principe onder NAP ligt.quote:Op zondag 17 december 2023 17:12 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ze laten iig zien dat ze veel te hoog staan atm
Ajax en Joey Kooij. Zal dus wel tellen.quote:Op zondag 17 december 2023 17:22 schreef Saekerhett het volgende:
Geen buitenspel. Voetje achter het hoofd denk ik.
quote:Op zondag 17 december 2023 17:22 schreef ashardalan het volgende:
Ben bang dat die geVARed gaat worden
Maar als je zoveel kansen nodig hebt om tot scoren te komen, snap ik dat wel.quote:Op zondag 17 december 2023 18:14 schreef Parafernalia het volgende:
Raar dat pec slechts 11e staat. Ik vind ze heel aardig spelen.
Das ook weer zoquote:Op zondag 17 december 2023 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als je zoveel kansen nodig hebt om tot scoren te komen, snap ik dat wel.
Brobbie verdient zo'n applaus idd niet. Wat een prutsers.quote:
Brobbey doet het de laatste tijd wel aardig maar verder is het zo’n matig elftal op een enkeling na. Een gelijkspel zou echt niet onverdiend zijn.quote:Op zondag 17 december 2023 18:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Brobbie verdient zo'n applaus idd niet. Wat een prutsers.
Met de hakken over de sloot winnen van de Brammen Nuytinck en Van Polen en men doet opeens alsof die Duitse zwerver wel goede spelers heeft gehaald. Lachen.quote:
Echt niemand die dat doet.quote:Op zondag 17 december 2023 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
en men doet opeens alsof die Duitse zwerver wel goede spelers heeft gehaald. Lachen.
Hopelijk wordt Rensch eindelijk gewisseld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |