Ik vind het behoorlijk deprimerend.quote:Op vrijdag 8 december 2023 07:25 schreef gianni61 het volgende:
even een minder deprimerend plaatje zoeken
vanmiddag even kijken voor een kleinere versie voor thuisquote:
topic volspammen en zorgen dat je de lapo hebt dan maar.quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk deprimerend.
Nah, dat is te makkelijkquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
topic volspammen en zorgen dat je de lapo hebt dan maar.
Ja, koop dan ook een normalequote:Op vrijdag 8 december 2023 12:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn stofzuiger even rond. Al 2x volle bak en nog niet eens klaar
Nee ik ben hipster meisjequote:Op maandag 11 december 2023 09:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, koop dan ook een normale
Wel aardig ondanks dit stomme weer! Ben de dag productief begonnen. Hoe ist met jou ❤quote:Op maandag 11 december 2023 09:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh. Nou, vooruit dan maar.
Hoe is het?
Productief beginnen is altijd fijn!quote:Op maandag 11 december 2023 09:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wel aardig ondanks dit stomme weer! Ben de dag productief begonnen. Hoe ist met jou ❤
goed weekend gehad?quote:
gelukkig welquote:Op maandag 11 december 2023 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nog steeds in leven
En daar?
nog wat leuks geschilderd?quote:
Een cupcake met een kaarsje. Was niet echt goed gelukt.quote:
ja, dat kan ik niet aan de muur hagen hequote:Op maandag 11 december 2023 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een cupcake met een kaarsje. Was niet echt goed gelukt.
En verder vooral haken en miniatuur. Denk morgen misschien weer tekenen of schilderen
Haha niet alles kan lukkenquote:Op maandag 11 december 2023 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat kan ik niet aan de muur hagen he
dat klopt.quote:Op maandag 11 december 2023 11:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha niet alles kan lukken
Ik maak dingen in artjournals en die boeken bewaar ik welquote:Op maandag 11 december 2023 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat klopt.
maar wat doe je met al je kunst?
schilder je een maand later gewoon weer overheen? of heb je inmiddels alles vol hangen?
oh, ik dacht dat je ook veel op doeken schilderdequote:Op maandag 11 december 2023 11:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik maak dingen in artjournals en die boeken bewaar ik wel
Ik heb 1x iets op een doek gemaakt. Dat hangt in de wcalleen de rest gewoon in boekjes.
Hahaha nee die zit in een boekquote:Op maandag 11 december 2023 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je ook veel op doeken schilderde
Hangen de konten op de wc?
ik overweeg dit nog steeds voor op de wcquote:Op maandag 11 december 2023 11:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha nee die zit in een boek
Een leeuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 11 december 2023 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik overweeg dit nog steeds voor op de wcPlaatje is stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
deze dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 11 december 2023 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze dan?Hahaha die is geweldig! Gewoon doen johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijn dat je het goed naar je zin hebt! Is er eigenlijk een verwachting dat je na verloop van tijd meer kansen krijgt bv een beschuttewerkplek of iets dergelijk?quote:Op maandag 11 december 2023 15:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vrijwilligerswerk is leuk
Weer bijna klaar voor vandaag. Nu even een stil moment
Nee, helaas niet.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat fijn dat je het goed naar je zin hebt! Is er eigenlijk een verwachting dat je na verloop van tijd meer kansen krijgt bv een beschuttewerkplek of iets dergelijk?
Pasta met kip en broccoli en boursin saus, eet je mee?quote:Op woensdag 13 december 2023 11:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gigi wat ga jij eten vanavond?
Boh das wel lekker maar ik eet geen kipquote:Op woensdag 13 december 2023 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Pasta met kip en broccoli en boursin saus, eet je mee?
met nepkipstukjes heb ik het nog niet geprobeerdquote:Op woensdag 13 december 2023 11:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Boh das wel lekker maar ik eet geen kip
Ik wilde eigenlijk het nieuwe gesneden verspakket vd ah uitproberen een of andere ovenschotelquote:Op woensdag 13 december 2023 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met nepkipstukjes heb ik het nog niet geprobeerd
kun je da morgen doen?quote:Op woensdag 13 december 2023 11:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk het nieuwe gesneden verspakket vd ah uitproberen een of andere ovenschotel
die zou ik skippenquote:Op woensdag 13 december 2023 11:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee dan heb ik kerstborrel van de baas
ja, maar collega'squote:Op woensdag 13 december 2023 11:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoezo?! Gratis drinken en eten en kerstgeschenk
Hebben jullie ook foute kersttruien-feest?quote:Op woensdag 13 december 2023 11:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoezo?! Gratis drinken en eten en kerstgeschenk
Geloof het niet maar dat hebben we wel al eens gehadquote:Op woensdag 13 december 2023 11:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hebben jullie ook foute kersttruien-feest?
Jaquote:Op woensdag 13 december 2023 10:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zo draag je ook al je steentje bij! Je doet wat je kunt ❤
Jaquote:Op woensdag 13 december 2023 11:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hebben jullie ook foute kersttruien-feest?
Zo zo kerstgalaquote:Op woensdag 13 december 2023 15:29 schreef Academicus het volgende:
[..]
JaIk kreeg al te horen van een collega: "Als jij er geen aandoet, neem ik er eentje voor je mee"
![]()
Nou, nee.
Maar we hebben ook een kerstgala waarbij je je helemaal moet opdoffen en dan wordt iedereen dronken enzo
Love it, we zien graag foto’s!quote:Op woensdag 13 december 2023 18:01 schreef Academicus het volgende:
[..]
Jaja, moet ik een smoking aan
Misschien ben ik wel een oerlelijke dwergquote:Op woensdag 13 december 2023 18:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Love it, we zien graag foto’s!
Daarom fotosquote:Op woensdag 13 december 2023 18:30 schreef Academicus het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een oerlelijke dwerg
Mijn grootste zorg is eerst die kerstrui, dat ik daar onderuit kan komenquote:
Dus het is een ja?quote:Op woensdag 13 december 2023 18:43 schreef Academicus het volgende:
[..]
Mijn grootste zorg is eerst die kerstrui, dat ik daar onderuit kan komen
Oefquote:Op woensdag 13 december 2023 18:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zal op jou eens sociale druk uitoefenen
Dat wordt momenteel uitgeoefend door mijn collega die een zeer extraverte homoseksueel is en op hoge toon vindt dat iedereen "gewoon gezellig moet meedoen" dus impliciet beweert hij dat collega's die niet "gezellig meedoen" eigenlijk "gewoon gezellig" buitenspel komen te staan. En hij draagt nu al drie dagen zo'n vreselijke rode trui met witte sneeuwvlokkenquote:Op woensdag 13 december 2023 18:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Werk je bij @Ang3l?quote:Op woensdag 13 december 2023 19:24 schreef Academicus het volgende:
[..]
Dat wordt momenteel uitgeoefend door mijn collega die een zeer extraverte homoseksueel is en op hoge toon vindt dat iedereen "gewoon gezellig moet meedoen" dus impliciet beweert hij dat collega's die niet "gezellig meedoen" eigenlijk "gewoon gezellig" buitenspel komen te staan. En hij draagt nu al drie dagen zo'n vreselijke rode trui met witte sneeuwvlokken
Nee joh, al lang niet meer, sinds de laatste kerstborrel met foute truien liep het helemaal uit de handquote:
quote:Op woensdag 13 december 2023 18:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie nou eens copuleren?quote:
We verwachten nu natuurlijk een live streamquote:Op woensdag 13 december 2023 19:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel leuk en zingen in een groep leuk. Alleen geen microfoon en solo voor mij
Wie zegt dat dat niet al is gebeurd..?quote:Op woensdag 13 december 2023 19:29 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Wanneer gaan jullie nou eens copuleren?
Nou nouquote:Op woensdag 13 december 2023 19:29 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Wat zeg je dat toch netjes.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:29 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Mensen die zuipen en zingenquote:Op woensdag 13 december 2023 19:29 schreef Academicus het volgende:
[..]
We verwachten nu natuurlijk een live stream
Je moet niks, en hij mag lekker opflikkerenquote:Op woensdag 13 december 2023 19:24 schreef Academicus het volgende:
[..]
Dat wordt momenteel uitgeoefend door mijn collega die een zeer extraverte homoseksueel is en op hoge toon vindt dat iedereen "gewoon gezellig moet meedoen" dus impliciet beweert hij dat collega's die niet "gezellig meedoen" eigenlijk "gewoon gezellig" buitenspel komen te staan. En hij draagt nu al drie dagen zo'n vreselijke rode trui met witte sneeuwvlokken
Maar ergens klinkt het zo wetenschappelijk dat het gelijk de daad zelf minder aantrekkelijk maaktquote:Op woensdag 13 december 2023 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat zeg je dat toch netjes.
Bij nader inzienquote:Op woensdag 13 december 2023 19:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mensen die zuipen en zingen
Modus is ook een nette fitboyquote:Op woensdag 13 december 2023 19:31 schreef Academicus het volgende:
[..]
Hij brengt het in ieder geval beschaafd
Ja ok, uiteindelijk wel, maar die passieve dwang is killing hoorquote:Op woensdag 13 december 2023 19:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet niks, en hij mag lekker opflikkeren
Niet de fitboyquote:Op woensdag 13 december 2023 19:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Modus is ook een nette fitboy
Hardop gelachenquote:Op woensdag 13 december 2023 19:35 schreef Barbusse het volgende:
Ik zie er ook goed uit in slechts een gebruikte vuilniszak btw, maar dat terzijde.
Smoking vind ik eigenlijk niet zo mooi. Liever een mooi lichtblauw pak van Hugo Bossquote:
quote:Op woensdag 13 december 2023 19:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij ziet er ook goed uit zonder smoking
Nah, all black, like my soulquote:Op woensdag 13 december 2023 19:37 schreef Academicus het volgende:
[..]
Smoking vind ik eigenlijk niet zo mooi. Liever een mooi lichtblauw pak van Hugo Boss
Wat is het kusprotocol?quote:Op woensdag 13 december 2023 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga even een half uurtje heen om mijn naaste collega's een fijne kerst en zo te wensen.
Onee, straks mogen die mensen die jij niet mag jou niet meerquote:Op woensdag 13 december 2023 19:33 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ja ok, uiteindelijk wel, maar die passieve dwang is killing hoor
Niet donkergroen?quote:Op woensdag 13 december 2023 19:37 schreef Academicus het volgende:
[..]
Smoking vind ik eigenlijk niet zo mooi. Liever een mooi lichtblauw pak van Hugo Boss
Friemelen in het trappenhuis.quote:
Maakt me niet uit wat het protocol is, ik weiger en ontwijk vieze, lebber monden in mijn buurt.quote:
Ja dat dus, politiek op de werkvloer onder het mom van "gezellig". Dat is het Trojaanse paard bij uitstekquote:Op woensdag 13 december 2023 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Onee, straks mogen die mensen die jij niet mag jou niet meer
Zwaai ze anders gewoon een fijne kerst en wegwezenquote:Op woensdag 13 december 2023 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maakt me niet uit wat het protocol is, ik weiger en ontwijk vieze, lebber monden in mijn buurt.
Hele brave jongenquote:Op woensdag 13 december 2023 19:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Modus is ook een nette fitboy
Dan spreken we van een intieme bedrijfscultuurquote:Op woensdag 13 december 2023 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrij uitgebreid als het een half uur duurt hihihihi
Nee he, verpest het nou niet met glitterquote:
wutquote:
Ik zou ze die macht niet gunnen, zeker zo'n flamboyante nicht niet. Die leven daar voor.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:40 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ja dat dus, politiek op de werkvloer onder het mom van "gezellig". Dat is het Trojaanse paard bij uitstek
Ja gewoon een hand. Misschien een knuffel. Alleen geen mondenquote:Op woensdag 13 december 2023 19:40 schreef Academicus het volgende:
[..]
Zwaai ze anders gewoon een fijne kerst en wegwezen
Oooh dat sappige roddelsquote:Op woensdag 13 december 2023 19:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
Bij onze kerstborrels ontstaan er regelmatig wel nieuwe relaties
Ik denk dat dat bij ons wel meevalt qua relaties en maar de obsceniteit in woord is er niet minder om na een aantal glazen wijnquote:Op woensdag 13 december 2023 19:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
Bij onze kerstborrels ontstaan er regelmatig wel nieuwe relaties
Doe niet zo over glitterquote:Op woensdag 13 december 2023 19:42 schreef Academicus het volgende:
[..]
Nee he, verpest het nou niet met glitterGlitter valt bovendien rauw op zijn geblakerde ziel
Ja klopt, maar sociaal gezien staat hij heel hoog op de ladder en vanwege zijn flair wandelt hij overal doorheenquote:Op woensdag 13 december 2023 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou ze die macht niet gunnen, zeker zo'n flamboyante nicht niet. Die leven daar voor.
Bij ons gaat het redelijk 50/50quote:Op woensdag 13 december 2023 19:45 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bij ons wel meevalt qua relaties en maar de obsceniteit in woord is er niet minder om na een aantal glazen wijnWe hebben veel vrouwen op werk en die zijn nog erger dan mannen
Mannen.willen.geen.glitter.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Doe niet zo over glittermijn navy blauwe galajurk heeft ook glitter
Briljant hoe sommige mensen zich compleet laten gaan. Meestal ben ik in de veilige rol van observant en kan ik de day after iedereen recht in zijn nog dronken ogen aankijkenquote:Op woensdag 13 december 2023 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bij de laatste borrel met vrijwilligers was iemand zo drinken geworden dat die over een stoel vier en drie botbreuken opliep. Mijn eerste kennismaking met dit soort dingen.
Ja... vond ik ookquote:Op woensdag 13 december 2023 19:47 schreef Academicus het volgende:
[..]
Briljant hoe sommige mensen zich compleet laten gaan
Of collega's die plots in huilen uitbarsten en dan hun hele misère over je heen stortenquote:
Gezellig typje ben jijquote:Op woensdag 13 december 2023 19:46 schreef Academicus het volgende:
[..]
Mannen.willen.geen.glitter.
Einde discussie.
Alsof ik een rode trui zou dragen met sneeuwvlokken!quote:
Glühwein met CotSquote:Op woensdag 13 december 2023 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar als ze glühwein hebben neem ik 1 glas
Dat klinkt raar.quote:
beetje raar ook op 14 decemberquote:Op donderdag 14 december 2023 08:54 schreef TaMieke het volgende:
Ik zit in mn kersttrui, maar ben volgens mij de enige.
Saaie mensen hier![]()
Ik wil weer naar huis.
Ik bepaal de dag van het feest/borrel niet.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje raar ook op 14 december
oh, jullie borrelen vandaag.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik bepaal de dag van het feest/borrel niet.
ik ga op zaterdag toch niet nog speciaal naar het werk?!quote:Op donderdag 14 december 2023 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, jullie borrelen vandaag.
dan doen wij zoaterdag, maar blijkbaar hebben al best wat mensen zich afgemeld
Bij ons is die ook vanmiddagquote:Op donderdag 14 december 2023 08:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik bepaal de dag van het feest/borrel niet.
quote:Op donderdag 14 december 2023 08:54 schreef TaMieke het volgende:
Saaie mensen hier![]()
Ik wil weer naar huis.
Nee niet echtquote:Op donderdag 14 december 2023 09:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt niet echt smakelijk he
ik ben ook nog zwaar aan he twijfelenquote:Op donderdag 14 december 2023 08:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
ik ga op zaterdag toch niet nog speciaal naar het werk?!
Is dat normaal bij jullie? Ik weet niet beter dan dat soort dingen altijd na het werk zijn, door de weeks dus. Anders komt er helemaal niemand.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben ook nog zwaar aan he twijfelen
ja, is hier altijd geweest.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is dat normaal bij jullie? Ik weet niet beter dan dat soort dingen altijd na het werk zijn, door de weeks dus. Anders komt er helemaal niemand.
Na het werk of zelfs tijdens de middag.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is dat normaal bij jullie? Ik weet niet beter dan dat soort dingen altijd na het werk zijn, door de weeks dus. Anders komt er helemaal niemand.
Ik wil een trui met dat:quote:Op donderdag 14 december 2023 08:54 schreef TaMieke het volgende:
Saaie mensen hier![]()
Ik wil weer naar huis.
probleem is hier wel dat als je he na het werk zou doen dat iedereen strontbezopen met de busjes met bedrijfslogo naar huis rijdtquote:Op donderdag 14 december 2023 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Na het werk of zelfs tijdens de middag.
Anders gaat er hier ook echt niemand komen.
Beetje in m'n vrije tijd drinken met m'n werk... dat doe ik dan wel met m'n vrienden!
Dat is idd altijd semi de verantwoordelijkheid van t werk, want woon-werk verkeer.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
probleem is hier wel dat als je he na het werk zou doen dat iedereen strontbezopen met de busjes met bedrijfslogo naar huis rijdt
quote:
Nou dat ja. Niet dat ik vrienden heb om mee te drinken. Of uberhaupt drink, maar toch.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Na het werk of zelfs tijdens de middag.
Anders gaat er hier ook echt niemand komen.
Beetje in m'n vrije tijd drinken met m'n werk... dat doe ik dan wel met m'n vrienden!
Kun je niet met iemand meerijden dan?quote:Op donderdag 14 december 2023 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
probleem is hier wel dat als je he na het werk zou doen dat iedereen strontbezopen met de busjes met bedrijfslogo naar huis rijdt
en zaterdag mogen ook de gezinnen mee komen
ik heb geen collega's uit mijn dorp, wel redelijk in de buurt, maar die nemen dan weer hun gezin mee.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kun je niet met iemand meerijden dan?
Dan blijf je thuis. Thuis drinkenquote:Op donderdag 14 december 2023 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geen collega's uit mijn dorp, wel redelijk in de buurt, maar die nemen dan weer hun gezin mee.
en eigenlijk heb ik ook gewoon weinig zin
Arnol. Bijzondere manquote:
Brb, even de whisky pakkenquote:Op donderdag 14 december 2023 09:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dan blijf je thuis. Thuis drinken
Ik ken hemquote:Op donderdag 14 december 2023 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Arnol. Bijzondere man
Was ooit een leraar wiskunde, ongeluk, klap van de molenwiek.
Was zowat elke dag in de stad te vinden, allerlei quotes aan t schreeuwen over God.
De een nog grappiger, bizarder of harder dan de ander.
En dan met z'n scootmobiel weer terug naar moeder de vrouw.
Het was een beetje love him or hate him.
ik zat ooit met een meisje op het terras, toen kwam hij met dat meisje praten. bijzondere ventquote:Op donderdag 14 december 2023 10:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ken hemof ja kennen.... vaak genoeg gezien in Eindhoven
Wist niet eens dat ie een vrouw had, maar heb ook nooit met hem gepraat. Duurde te lang
Had ie gewoon je date geclaimd?quote:Op donderdag 14 december 2023 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zat ooit met een meisje op het terras, toen kwam hij met dat meisje praten. bijzondere vent
ja, hij probeerde haar te versierenquote:Op donderdag 14 december 2023 10:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Had ie gewoon je date geclaimd?![]()
Laat je dat zomaar gebeuren? Valt me weer tegen hoor.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, hij probeerde haar te versieren
voor dat gesprek kon hij gewoon nog lopenquote:Op donderdag 14 december 2023 10:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Laat je dat zomaar gebeuren? Valt me weer tegen hoor.
Als ik binnen kom dan verwelken de planten gelijk vanwege mijn aura, beetje zo'n type ben ikquote:
quote:Op donderdag 14 december 2023 22:03 schreef Academicus het volgende:
[..]
Als ik binnen kom dan verwelken de planten gelijk vanwege mijn aura, beetje zo'n type ben ik
Ik heb nog een collega met wie jij het uitstekend zou kunnen vinden want die loopt al sinds 6 december rond met zo'n truiquote:Op donderdag 14 december 2023 08:54 schreef TaMieke het volgende:
Saaie mensen hier![]()
Ik wil weer naar huis.
Echt iets voor hier.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:03 schreef Academicus het volgende:
[..]
Als ik binnen kom dan verwelken de planten gelijk vanwege mijn aura, beetje zo'n type ben ik
Yo AirwiNquote:
Ha Barb. Hoe is het met jou dan?quote:
Koos Werkeloos sinds vandaag. Hard aan het solliciteren. Ik denk dat ik tussen de feestdagen in een sauna in Lapland ga zitten. En met u?quote:
Ai, da's niet tof. Op eigen initiatief of ben je eruit gezet? Succes met solliciteren.quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Koos Werkeloos sinds vandaag. Hard aan het solliciteren. Ik denk dat ik tussen de feestdagen in een sauna in Lapland ga zitten. En met u?
Oh shit... wat ontzettend balen en een rot manier de feestdagen en het weekend in tengaan. Dikke knuffelquote:Op vrijdag 15 december 2023 18:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Koos Werkeloos sinds vandaag. Hard aan het solliciteren. Ik denk dat ik tussen de feestdagen in een sauna in Lapland ga zitten. En met u?
Echt gezelligheidsdier misschien toch ipv licht blauwe Hugo toch eens voor donkergroen gaan?quote:Op donderdag 14 december 2023 22:03 schreef Academicus het volgende:
[..]
Groen staat me niet.. ook niet met glittersquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Echt gezelligheidsdier misschien toch ipv licht blauwe Hugo toch eens voor donkergroen gaan?
Bedrijf koos ervoor om contracten van alle remote mensen niet te verlengenquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ai, da's niet tof. Op eigen initiatief of ben je eruit gezet? Succes met solliciteren.
Hier alles prima, afgezien van topdrukte op het werk. Gaan de dagen gelukkig wel lekker snel en is het ook snel vakantie.
Sauna klinkt errrrrg aanlokkelijk. Xou het gewoon doen dus.
Thanksquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh shit... wat ontzettend balen en een rot manier de feestdagen en het weekend in tengaan. Dikke knuffel
Geniet van Lapland
gewoon romantisch zwart toch?quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:49 schreef Academicus het volgende:
[..]
Groen staat me niet.. ook niet met glitters
Of donkerblauwquote:Op zaterdag 16 december 2023 15:59 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
gewoon romantisch zwart toch?
Het is friet want friet rijmt op tietquote:
Patettenquote:Op zaterdag 16 december 2023 18:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is friet want friet rijmt op tiet
Dasniequote:Op zaterdag 16 december 2023 19:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Algemeen Beschaafd Nederlands
Bah, beschaafdquote:Op zaterdag 16 december 2023 19:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Overratedquote:Op zaterdag 16 december 2023 19:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ookquote:Op zaterdag 16 december 2023 19:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm.... kan slechter![]()
en daar?
Arme jijquote:
Faxie!quote:
quote:Op maandag 18 december 2023 21:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hou op met mij Modus. Jij met je verleidelijke emo’s altijd
Snotverquote:
Ja joh dat houdt mijn bitter zoete gehalte een beetje neutraal. Ja toch?quote:Op maandag 18 december 2023 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, je houdt wel van azijn?
Goedquote:Op dinsdag 19 december 2023 08:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gianni![]()
Hoe is het? Ook bijna vakantie?
Prima hoorquote:Op dinsdag 19 december 2023 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goed
en met u?
Nee, geen vakantie. bedrijf heeft officieel atv, maar ik heb gevraagd of ik door kon werken en in januari 2 weken kan pakken
Werk gaat goed, al zou het beter zijn als een paar collega zouden verdwijnenquote:Op dinsdag 19 december 2023 08:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Prima hoor![]()
Ah, dat is ook wel lekker. Bevalt het werk nog?
Oja, volgens mij zei je een paar weken terug ook zoietsquote:Op dinsdag 19 december 2023 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Werk gaat goed, al zou het beter zijn als een paar collega zouden verdwijnen
ach ja, overal is wel ietsquote:Op dinsdag 19 december 2023 08:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, volgens mij zei je een paar weken terug ook zoiets
Braac?quote:
Dag jongedamequote:
quote:
Je kan het oog nog hardop zeggenquote:
"Rip"quote:
quote:
Hoiquote:
Hallo!quote:Op donderdag 21 december 2023 22:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoi
ik dacht, ik zeg hier ook eens hallo...
De betere vraag is: hoeveel ANDEREN overleven het.quote:Op vrijdag 22 december 2023 08:23 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen
Hoe groot is de kans dat ik de supermarkt ga overleven vandaag?![]()
Ik ga wel wat hardop mopperen. Misschien helpt dat.quote:Op vrijdag 22 december 2023 08:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De betere vraag is: hoeveel ANDEREN overleven het.
Ik kreeg gisteren in ieder geval moordneigingen.
TaMiekequote:Op vrijdag 22 december 2023 08:23 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen
Hoe groot is de kans dat ik de supermarkt ga overleven vandaag?![]()
Ow oke. Als jij het zegtquote:Op vrijdag 22 december 2023 08:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
TaMieke
Ik ben net geweest, ging prima
Altijd de kat pesten.quote:Op vrijdag 22 december 2023 00:03 schreef Barbusse het volgende:
Nou, dan ga ik zo maar naar bed. Of aan de zuip. Of de kat pesten.
gisteravond alles in huis gehaaldquote:Op vrijdag 22 december 2023 08:53 schreef Debsterr het volgende:
Boodschappen ja, die wil ik ook grotendeels doen vandaag. Gelukkig zijn we samen vrij, hoef ik niet perse met baby op pad.
Ik zal voor je duimenquote:Op vrijdag 22 december 2023 08:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow oke. Als jij het zegt
Ik moet nog eerst werken tot 12. Hopelijk valt het vanmiddag ook mee met de drukte. Heb een hele waslijst
Goed geregeld.quote:Op vrijdag 22 december 2023 08:53 schreef Debsterr het volgende:
Boodschappen ja, die wil ik ook grotendeels doen vandaag. Gelukkig zijn we samen vrij, hoef ik niet perse met baby op pad.
Hoe gaat het met de baby?quote:Op vrijdag 22 december 2023 08:53 schreef Debsterr het volgende:
en nog belangrijker: Hoe gaat het met Corrie?quote:
Goedquote:
Ook heel goed! Moest wel wennen aan haar mensen zusje, vooral het huilen maakte wel veel impact. Maar ondertussen is ze er aardig aan gewend en ook aan de nieuwe routinequote:Op vrijdag 22 december 2023 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en nog belangrijker: Hoe gaat het met Corrie?
Aawhquote:Op vrijdag 22 december 2023 09:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goedgroeit goed door, slaapt ‘s nachts voortreffelijk en die lach als je ‘s ochtends wakker wordt… het beste
En heb jij er al een in de planning?quote:Op vrijdag 22 december 2023 09:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Aawhschattig. Fijn dat alles goed gaat.
Neuh. Ik heb even genoeg kleine kinderen in de omgeving.quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En heb jij er al een in de planning?
En nee, ik niet
2025/26 is de prognosequote:Op vrijdag 22 december 2023 10:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb even genoeg kleine kinderen in de omgeving.
Wanneer ga je samenwonen?
Ah. Als jullie 10 jaar samen zijn?quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
2025/26 is de prognose
Zoietsquote:Op vrijdag 22 december 2023 10:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ah. Als jullie 10 jaar samen zijn?
Dan ist tijd voor de volgende stap. En bij 20 jaar samen nemen ze een huisdier ❤quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ah. Als jullie 10 jaar samen zijn?
20 jaar is wel lang hoor. Zie onderstaand filmpje:quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
Dan ist tijd voor de volgende stap. En bij 20 jaar samen nemen ze een huisdier ❤
Nee, eerder.quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan ist tijd voor de volgende stap. En bij 20 jaar samen nemen ze een huisdier ❤
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |