Ookquote:Op zaterdag 16 december 2023 19:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm.... kan slechter![]()
en daar?
Arme jijquote:
Faxie!quote:
quote:Op maandag 18 december 2023 21:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hou op met mij Modus. Jij met je verleidelijke emo’s altijd
Snotverquote:
Ja joh dat houdt mijn bitter zoete gehalte een beetje neutraal. Ja toch?quote:Op maandag 18 december 2023 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, je houdt wel van azijn?
Gianniquote:
Goedquote:Op dinsdag 19 december 2023 08:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gianni![]()
Hoe is het? Ook bijna vakantie?
Prima hoorquote:Op dinsdag 19 december 2023 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goed
en met u?
Nee, geen vakantie. bedrijf heeft officieel atv, maar ik heb gevraagd of ik door kon werken en in januari 2 weken kan pakken
Werk gaat goed, al zou het beter zijn als een paar collega zouden verdwijnenquote:Op dinsdag 19 december 2023 08:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Prima hoor![]()
Ah, dat is ook wel lekker. Bevalt het werk nog?
Oja, volgens mij zei je een paar weken terug ook zoietsquote:Op dinsdag 19 december 2023 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Werk gaat goed, al zou het beter zijn als een paar collega zouden verdwijnen
ach ja, overal is wel ietsquote:Op dinsdag 19 december 2023 08:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, volgens mij zei je een paar weken terug ook zoiets
Braac?quote:
Dag jongedamequote:
quote:
Je kan het oog nog hardop zeggenquote:
"Rip"quote:
quote:
Hoiquote:
Hallo!quote:Op donderdag 21 december 2023 22:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoi
ik dacht, ik zeg hier ook eens hallo...
De betere vraag is: hoeveel ANDEREN overleven het.quote:Op vrijdag 22 december 2023 08:23 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen
Hoe groot is de kans dat ik de supermarkt ga overleven vandaag?![]()
Ik ga wel wat hardop mopperen. Misschien helpt dat.quote:Op vrijdag 22 december 2023 08:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De betere vraag is: hoeveel ANDEREN overleven het.
Ik kreeg gisteren in ieder geval moordneigingen.
TaMiekequote:Op vrijdag 22 december 2023 08:23 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen
Hoe groot is de kans dat ik de supermarkt ga overleven vandaag?![]()
Ow oke. Als jij het zegtquote:Op vrijdag 22 december 2023 08:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
TaMieke
Ik ben net geweest, ging prima
Altijd de kat pesten.quote:Op vrijdag 22 december 2023 00:03 schreef Barbusse het volgende:
Nou, dan ga ik zo maar naar bed. Of aan de zuip. Of de kat pesten.
gisteravond alles in huis gehaaldquote:Op vrijdag 22 december 2023 08:53 schreef Debsterr het volgende:
Boodschappen ja, die wil ik ook grotendeels doen vandaag. Gelukkig zijn we samen vrij, hoef ik niet perse met baby op pad.
Ik zal voor je duimenquote:Op vrijdag 22 december 2023 08:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow oke. Als jij het zegt
Ik moet nog eerst werken tot 12. Hopelijk valt het vanmiddag ook mee met de drukte. Heb een hele waslijst
Goed geregeld.quote:Op vrijdag 22 december 2023 08:53 schreef Debsterr het volgende:
Boodschappen ja, die wil ik ook grotendeels doen vandaag. Gelukkig zijn we samen vrij, hoef ik niet perse met baby op pad.
Hoe gaat het met de baby?quote:Op vrijdag 22 december 2023 08:53 schreef Debsterr het volgende:
en nog belangrijker: Hoe gaat het met Corrie?quote:
Goedquote:
Ook heel goed! Moest wel wennen aan haar mensen zusje, vooral het huilen maakte wel veel impact. Maar ondertussen is ze er aardig aan gewend en ook aan de nieuwe routinequote:Op vrijdag 22 december 2023 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en nog belangrijker: Hoe gaat het met Corrie?
Aawhquote:Op vrijdag 22 december 2023 09:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goedgroeit goed door, slaapt ‘s nachts voortreffelijk en die lach als je ‘s ochtends wakker wordt… het beste
En heb jij er al een in de planning?quote:Op vrijdag 22 december 2023 09:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Aawhschattig. Fijn dat alles goed gaat.
Neuh. Ik heb even genoeg kleine kinderen in de omgeving.quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En heb jij er al een in de planning?
En nee, ik niet
2025/26 is de prognosequote:Op vrijdag 22 december 2023 10:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb even genoeg kleine kinderen in de omgeving.
Wanneer ga je samenwonen?
Ah. Als jullie 10 jaar samen zijn?quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
2025/26 is de prognose
Zoietsquote:Op vrijdag 22 december 2023 10:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ah. Als jullie 10 jaar samen zijn?
Dan ist tijd voor de volgende stap. En bij 20 jaar samen nemen ze een huisdier ❤quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ah. Als jullie 10 jaar samen zijn?
20 jaar is wel lang hoor. Zie onderstaand filmpje:quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
Dan ist tijd voor de volgende stap. En bij 20 jaar samen nemen ze een huisdier ❤
Nee, eerder.quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan ist tijd voor de volgende stap. En bij 20 jaar samen nemen ze een huisdier ❤
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |