Ik vind het behoorlijk deprimerend.quote:Op vrijdag 8 december 2023 07:25 schreef gianni61 het volgende:
even een minder deprimerend plaatje zoeken
vanmiddag even kijken voor een kleinere versie voor thuisquote:
topic volspammen en zorgen dat je de lapo hebt dan maar.quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk deprimerend.
Nah, dat is te makkelijkquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
topic volspammen en zorgen dat je de lapo hebt dan maar.
Ja, koop dan ook een normalequote:Op vrijdag 8 december 2023 12:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn stofzuiger even rond. Al 2x volle bak en nog niet eens klaar
Nee ik ben hipster meisjequote:Op maandag 11 december 2023 09:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, koop dan ook een normale
Wel aardig ondanks dit stomme weer! Ben de dag productief begonnen. Hoe ist met jou ❤quote:Op maandag 11 december 2023 09:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh. Nou, vooruit dan maar.
Hoe is het?
Productief beginnen is altijd fijn!quote:Op maandag 11 december 2023 09:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wel aardig ondanks dit stomme weer! Ben de dag productief begonnen. Hoe ist met jou ❤
goed weekend gehad?quote:
gelukkig welquote:Op maandag 11 december 2023 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nog steeds in leven
En daar?
nog wat leuks geschilderd?quote:
Een cupcake met een kaarsje. Was niet echt goed gelukt.quote:
ja, dat kan ik niet aan de muur hagen hequote:Op maandag 11 december 2023 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een cupcake met een kaarsje. Was niet echt goed gelukt.
En verder vooral haken en miniatuur. Denk morgen misschien weer tekenen of schilderen
Haha niet alles kan lukkenquote:Op maandag 11 december 2023 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat kan ik niet aan de muur hagen he
dat klopt.quote:Op maandag 11 december 2023 11:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha niet alles kan lukken
Ik maak dingen in artjournals en die boeken bewaar ik welquote:Op maandag 11 december 2023 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat klopt.
maar wat doe je met al je kunst?
schilder je een maand later gewoon weer overheen? of heb je inmiddels alles vol hangen?
oh, ik dacht dat je ook veel op doeken schilderdequote:Op maandag 11 december 2023 11:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik maak dingen in artjournals en die boeken bewaar ik wel
Ik heb 1x iets op een doek gemaakt. Dat hangt in de wcalleen de rest gewoon in boekjes.
Hahaha nee die zit in een boekquote:Op maandag 11 december 2023 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je ook veel op doeken schilderde
Hangen de konten op de wc?
ik overweeg dit nog steeds voor op de wcquote:Op maandag 11 december 2023 11:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha nee die zit in een boek
Een leeuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 11 december 2023 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik overweeg dit nog steeds voor op de wcPlaatje is stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
deze dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 11 december 2023 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze dan?Hahaha die is geweldig! Gewoon doen johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijn dat je het goed naar je zin hebt! Is er eigenlijk een verwachting dat je na verloop van tijd meer kansen krijgt bv een beschuttewerkplek of iets dergelijk?quote:Op maandag 11 december 2023 15:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vrijwilligerswerk is leuk
Weer bijna klaar voor vandaag. Nu even een stil moment
Nee, helaas niet.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat fijn dat je het goed naar je zin hebt! Is er eigenlijk een verwachting dat je na verloop van tijd meer kansen krijgt bv een beschuttewerkplek of iets dergelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |