probleem is hier wel dat als je he na het werk zou doen dat iedereen strontbezopen met de busjes met bedrijfslogo naar huis rijdtquote:Op donderdag 14 december 2023 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Na het werk of zelfs tijdens de middag.
Anders gaat er hier ook echt niemand komen.
Beetje in m'n vrije tijd drinken met m'n werk... dat doe ik dan wel met m'n vrienden!
Dat is idd altijd semi de verantwoordelijkheid van t werk, want woon-werk verkeer.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
probleem is hier wel dat als je he na het werk zou doen dat iedereen strontbezopen met de busjes met bedrijfslogo naar huis rijdt
quote:
Nou dat ja. Niet dat ik vrienden heb om mee te drinken. Of uberhaupt drink, maar toch.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Na het werk of zelfs tijdens de middag.
Anders gaat er hier ook echt niemand komen.
Beetje in m'n vrije tijd drinken met m'n werk... dat doe ik dan wel met m'n vrienden!
Kun je niet met iemand meerijden dan?quote:Op donderdag 14 december 2023 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
probleem is hier wel dat als je he na het werk zou doen dat iedereen strontbezopen met de busjes met bedrijfslogo naar huis rijdt
en zaterdag mogen ook de gezinnen mee komen
ik heb geen collega's uit mijn dorp, wel redelijk in de buurt, maar die nemen dan weer hun gezin mee.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kun je niet met iemand meerijden dan?
Dan blijf je thuis. Thuis drinkenquote:Op donderdag 14 december 2023 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geen collega's uit mijn dorp, wel redelijk in de buurt, maar die nemen dan weer hun gezin mee.
en eigenlijk heb ik ook gewoon weinig zin
Arnol. Bijzondere manquote:
Brb, even de whisky pakkenquote:Op donderdag 14 december 2023 09:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dan blijf je thuis. Thuis drinken
Ik ken hemquote:Op donderdag 14 december 2023 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Arnol. Bijzondere man
Was ooit een leraar wiskunde, ongeluk, klap van de molenwiek.
Was zowat elke dag in de stad te vinden, allerlei quotes aan t schreeuwen over God.
De een nog grappiger, bizarder of harder dan de ander.
En dan met z'n scootmobiel weer terug naar moeder de vrouw.
Het was een beetje love him or hate him.
ik zat ooit met een meisje op het terras, toen kwam hij met dat meisje praten. bijzondere ventquote:Op donderdag 14 december 2023 10:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ken hemof ja kennen.... vaak genoeg gezien in Eindhoven
Wist niet eens dat ie een vrouw had, maar heb ook nooit met hem gepraat. Duurde te lang
Had ie gewoon je date geclaimd?quote:Op donderdag 14 december 2023 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zat ooit met een meisje op het terras, toen kwam hij met dat meisje praten. bijzondere vent
ja, hij probeerde haar te versierenquote:Op donderdag 14 december 2023 10:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Had ie gewoon je date geclaimd?![]()
Laat je dat zomaar gebeuren? Valt me weer tegen hoor.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, hij probeerde haar te versieren
voor dat gesprek kon hij gewoon nog lopenquote:Op donderdag 14 december 2023 10:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Laat je dat zomaar gebeuren? Valt me weer tegen hoor.
Als ik binnen kom dan verwelken de planten gelijk vanwege mijn aura, beetje zo'n type ben ikquote:
quote:Op donderdag 14 december 2023 22:03 schreef Academicus het volgende:
[..]
Als ik binnen kom dan verwelken de planten gelijk vanwege mijn aura, beetje zo'n type ben ik
Ik heb nog een collega met wie jij het uitstekend zou kunnen vinden want die loopt al sinds 6 december rond met zo'n truiquote:Op donderdag 14 december 2023 08:54 schreef TaMieke het volgende:
Ik zit in mn kersttrui, maar ben volgens mij de enige.
Saaie mensen hier![]()
Ik wil weer naar huis.
Echt iets voor hier.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:03 schreef Academicus het volgende:
[..]
Als ik binnen kom dan verwelken de planten gelijk vanwege mijn aura, beetje zo'n type ben ik
Yo AirwiNquote:
Ha Barb. Hoe is het met jou dan?quote:
Koos Werkeloos sinds vandaag. Hard aan het solliciteren. Ik denk dat ik tussen de feestdagen in een sauna in Lapland ga zitten. En met u?quote:
Ai, da's niet tof. Op eigen initiatief of ben je eruit gezet? Succes met solliciteren.quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Koos Werkeloos sinds vandaag. Hard aan het solliciteren. Ik denk dat ik tussen de feestdagen in een sauna in Lapland ga zitten. En met u?
Oh shit... wat ontzettend balen en een rot manier de feestdagen en het weekend in tengaan. Dikke knuffelquote:Op vrijdag 15 december 2023 18:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Koos Werkeloos sinds vandaag. Hard aan het solliciteren. Ik denk dat ik tussen de feestdagen in een sauna in Lapland ga zitten. En met u?
Echt gezelligheidsdier misschien toch ipv licht blauwe Hugo toch eens voor donkergroen gaan?quote:Op donderdag 14 december 2023 22:03 schreef Academicus het volgende:
[..]
Groen staat me niet.. ook niet met glittersquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Echt gezelligheidsdier misschien toch ipv licht blauwe Hugo toch eens voor donkergroen gaan?
Bedrijf koos ervoor om contracten van alle remote mensen niet te verlengenquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ai, da's niet tof. Op eigen initiatief of ben je eruit gezet? Succes met solliciteren.
Hier alles prima, afgezien van topdrukte op het werk. Gaan de dagen gelukkig wel lekker snel en is het ook snel vakantie.
Sauna klinkt errrrrg aanlokkelijk. Xou het gewoon doen dus.
Thanksquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh shit... wat ontzettend balen en een rot manier de feestdagen en het weekend in tengaan. Dikke knuffel
Geniet van Lapland
gewoon romantisch zwart toch?quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:49 schreef Academicus het volgende:
[..]
Groen staat me niet.. ook niet met glitters
Of donkerblauwquote:Op zaterdag 16 december 2023 15:59 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
gewoon romantisch zwart toch?
Het is friet want friet rijmt op tietquote:
Patettenquote:Op zaterdag 16 december 2023 18:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is friet want friet rijmt op tiet
Dasniequote:Op zaterdag 16 december 2023 19:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Algemeen Beschaafd Nederlands
Bah, beschaafdquote:Op zaterdag 16 december 2023 19:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Overratedquote:Op zaterdag 16 december 2023 19:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |