Rammen op knopjes?quote:Op donderdag 7 december 2023 21:16 schreef greysbones het volgende:
Welkom in ONZ SC
Gezellig chatten over van alles en nog wat
[ afbeelding ]
ook goedquote:Op donderdag 7 december 2023 21:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee dank je, laat maar gewoon overwaaien is beter denk ik
Ik drink een Hertog Jan Weizener momenteel lekker wel.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:43 schreef Harrie het volgende:
heb 20 seconden gekeken, hoor een hoop achtergrond herrie en enige wat ik dacht was, als ik morgen zo'n gek tegen kom dan ben ik met de kerst niet thuis dus heb ik maar snel af gezet
proost Mikequote:Op donderdag 7 december 2023 21:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik drink een Hertog Jan Weizener momenteel lekker wel.
Ahh hier ben je.quote:
Thanks !quote:
quote:Op donderdag 7 december 2023 21:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahh hier ben je.
Ik heb nog een appeltje met je te schillen over aanstaande dinsdag
Wat is er dinsdag danquote:Op donderdag 7 december 2023 21:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahh hier ben je.
Ik heb nog een appeltje met je te schillen over aanstaande dinsdag
Hm hmquote:Op donderdag 7 december 2023 22:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wat is er dinsdag dandan is mijn vader jarig dat klopt
Op zijn 28ste verjaardag kreeg hij zijn achteraf ergste nachtmerrie everquote:Op donderdag 7 december 2023 22:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hm hm
En wat was ooit zijn verjaardagskadootje????
quote:Op donderdag 7 december 2023 22:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Op zijn 28ste verjaardag kreeg hij zijn achteraf ergste nachtmerrie evertoen was hij er schijnbaar wel blij mee
Ja ik ben toevallig op dezelfde dag jarig daar raak je na bijna 50 jaar aan gewend en ik heb niks met leeftijden dus als bijna 23 jarige met 25 jaar ervaring laat ik die verjaardagen aan de bejaardenclub overquote:
Ik waan me overal veiligquote:Op donderdag 7 december 2023 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
ja dacht je hier veilig te zijn
Beginnen ze over appeltjes schillen
Zullen wij onze eigen SC maar beginnen dan?quote:Op donderdag 7 december 2023 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
Even aan mijn moeder vragenquote:Op donderdag 7 december 2023 22:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zullen wij onze eigen SC maar beginnen dan?
je schrijft gangbang verkeerd maatquote:Op donderdag 7 december 2023 22:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zullen wij onze eigen SC maar beginnen dan?
Gelukkig lust ik geen appelsquote:Op donderdag 7 december 2023 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
Ik doe geen rum in de mayoquote:Op donderdag 7 december 2023 22:20 schreef Harrie het volgende:
maar ff een serieuze vraag tussendoor als dat kan
Als jullie mayonaise maken, welke verhouding tussen Rum en Limoen/Citroen gebruiken jullie dan
dan is de verhouding 0 staat tot oneindig tochquote:
slaap er een nachtje overquote:Op donderdag 7 december 2023 22:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
dan is de verhouding 0 staat tot oneindig tochbeter dat ik daar niet verder over na ga denken nu
Ik kwam zo'n youtubefilmpje tegen met de tekst als je dit geproefd hebt koop je nooit meer mayonaise en deels klopt datquote:
Oh ja dat kan ook.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
je schrijft gangbang verkeerd maat
Nu??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
quote:Op donderdag 7 december 2023 22:20 schreef Harrie het volgende:
maar ff een serieuze vraag tussendoor als dat kan
Als jullie mayonaise maken, welke verhouding tussen Rum en Limoen/Citroen gebruiken jullie dan
quote:Op vrijdag 8 december 2023 07:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nu??i could eatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen Charly
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
jij bent ook al vroeg uit de veren.quote:
Yes please..quote:Op vrijdag 8 december 2023 07:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent ook al vroeg uit de veren.
Lekker geslapen?
Koffie? Thee?
Vrolijk liedje wel.quote:
Waar kan ik Charly blij mee maken deze vrijdag ochtend?quote:
Weekend?quote:Op vrijdag 8 december 2023 07:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waar kan ik Charly blij mee maken deze vrijdag ochtend?
Ik heb mijn eigen weekend wel 2 uurtje naar voren getrokkenquote:
Bijnaquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:08 schreef Harrie het volgende:
Is het al weekend![]()
goede morgen trouwens
Nog 8 uur en 10 minutenquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:08 schreef Harrie het volgende:
Is het al weekend![]()
goede morgen trouwens
Grijsjequote:
Was gehen Sie kaufen, junge Dame?quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:31 schreef greysbones het volgende:
Auf zum Deutschland
Einkaufen machen
Fleisch, Bier und Pepsi Maxquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was gehen Sie kaufen, junge Dame?
JAWOHL.quote:
quote:
Ich weissquote:
ik drink zo weinig cola dat ik hier geen waarde oordeel aan vast maakquote:
Die met citroen is nog beetje te doen.quote:
Coca colaquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Die met citroen is nog beetje te doen.
Maar ik ben team Coca-Colaof gewoon huismerk (zero)
Jaloers?quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:36 schreef greysbones het volgende:
Ik ga geen foto posten
Van alle inkopen
Want dat wordt
Beschamend wordt hetquote:
Condooms?quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beschamend wordt het
Drank
Vlees
Ook veel drogisterij artikelen
Ik wist bij de Pepsi Test ook precies welke de Pepsi was... die ik niet lekker vondquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik drink zo weinig cola dat ik hier geen waarde oordeel aan vast maak
Eigenlijk ook geen CC hier. Het is ook nog eens schreeuwend duur ookquote:
Iets wat niet beschamend is, wat meer mensen zouden moeten gebruiken, en ook overal verkrijgbaar is.quote:
Heb ik niet meer nodigquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iets wat niet beschamend is, wat meer mensen zouden moeten gebruiken, en ook overal verkrijgbaar is.
quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb ik niet meer nodig![]()
2 is genoeg
En 1 volwassen en 1 bijna( nou ja jongen dus duurt nog wel even ben ik bang)
Laten we niet opnieuw beginnen
Bij trinkgut is de CC nu in de aanbiedingquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Eigenlijk ook geen CC hier. Het is ook nog eens schreeuwend duur ook
Gewoon een huismerk smaakt me prima![]()
Mijn helm is altijd veiligquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb ik niet meer nodig![]()
2 is genoeg
En 1 volwassen en 1 bijna( nou ja jongen dus duurt nog wel even ben ik bang)
Laten we niet opnieuw beginnen
Tis echt waar Gianniquote:
Ik zie bij mijn zus thuis dat puberdochters ook geen pretje zijn andersquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis echt waar Gianni
Wat een hel een puberjongen
de trinkgut heeft een andere naam gekregen hierquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij trinkgut is de CC nu in de aanbieding
Dochter was ook niet makkelijkquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie bij mijn zus thuis dat puberdochters ook geen pretje zijn anders
Huh!quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de trinkgut heeft een andere naam gekregen hier
ja, hier is het Getränke Hoffmannquote:
Hierquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, hier is het Getränke Hoffmann
maar meestal ga ik naar de Hit, want die is makkelijkerquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier
trinkgut Getränkemarkt Rottmann e.K.
Hit ?quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar meestal ga ik naar de Hit, want die is makkelijker
Geloof niet dat het echt een keten is.quote:
Ben jaloersquote:Op vrijdag 8 december 2023 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen weekend wel 2 uurtje naar voren getrokken
hoe laat mag jij aan het weekend beginnen?quote:
colaatje voor u, mevrouw?quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:41 schreef Lovely het volgende:
Bier bier wat een plezier
Drink maar veel
leuke plannen voor het weekend?quote:
Kijken naar een kerstboom, verder niet echt plannequote:
vanmiddag misschien ook even kijken voor een boom. verder nog geen idee.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kijken naar een kerstboom, verder niet echt planne
Jij dan?
Beetje nattig idd..quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanmiddag misschien ook even kijken voor een boom. verder nog geen idee.
Het wordt weer rotweer
blijft de sneeuw liggen bij jou?quote:
Ja maar ligt niet veel en is ook al wel een deel wegquote:
Die is wel schattigquote:Op vrijdag 8 december 2023 11:00 schreef Mazikeen het volgende:
Thuis mag ik geen roze kerstboom....
Dus op het werk een mini neergezet
[ afbeelding ]
Scheelt wel optuigen en aftuigen ja, dat is een nadeel van een nep kerstboom al die takken uit elkaar vouwen weerquote:Op vrijdag 8 december 2023 11:01 schreef Harrie het volgende:
ik denk dat ik toch ook een kerstboom neer ga zetten maar die laat ik dan wel definitief staan, geen zin dat kutding elk jaar weer van de zolder te gaan halen en weer terug te brengen
@Seven.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:00 schreef Mazikeen het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon in de tuin.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:01 schreef Harrie het volgende:
ik denk dat ik toch ook een kerstboom neer ga zetten maar die laat ik dan wel definitief staan, geen zin dat kutding elk jaar weer van de zolder te gaan halen en weer terug te brengen
Ja dat is het kutstequote:Op vrijdag 8 december 2023 11:01 schreef Harrie het volgende:
Hoezo een nep kerstboomquote:Op vrijdag 8 december 2023 11:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Scheelt wel optuigen en aftuigen ja, dat is een nadeel van een nep kerstboom al die takken uit elkaar vouwen weer
Beste teamquote:
Charmander !quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:00 schreef Mazikeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik reken het goedquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:28 schreef Lovely het volgende:
Team alle drinkbare non alcoholische drinken
ach, iedereen maakt foutenquote:Op vrijdag 8 december 2023 11:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Drink eigenlijk ook alleen maar 0.0 biertjes
quote:
quote:
dat die er weer mee stoptquote:Op vrijdag 8 december 2023 11:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
0.0 is geen bierGewoon frisdrank met een biersmaakje
[..]
Wie stopt er metquote:
Wie was het welquote:Op vrijdag 8 december 2023 11:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ow nee ik was het niet![]()
Maar hij zegt het elke maand
Ik voor een week! Vandaag begonnen met antibiotica kuur van 7 dagenquote:Op vrijdag 8 december 2023 11:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wie stopt er metdrinken
[..]
Wie was het welwaar gaat het over
ik snap er geen zak meer van
Ow en hoi
Waarvoor is die?quote:
voor een bacteriële infectie. Ze zijn er na 4 weken eindelijk achter wat ik hebquote:Op vrijdag 8 december 2023 11:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarvoor is die?
Wel jammer dat je niet kerstmarkt kan..
Oh dat is wel laat zeg..quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
voor een bacteriële infectie. Ze zijn er na 4 weken eindelijk achter wat ik heb
Naar de kerstmarkt is mijn eigen keus.... Ik kan de verleiding niet weerstaan als ik daar ben
En eigenlijk ben ik er zelf achter gekomenquote:
Jij komt het weekend wel door zo te zienquote:Op vrijdag 8 december 2023 12:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
En eigenlijk ben ik er zelf achter gekomen![]()
Echt die assistenten tegenwoordig bij de huisarts zijn echt mensen met een iq van een borrelnoot
Dus dit weekend lekker fris en fruitig
Ik ben van alles van plan, sowieso kantoor/washok opruimen
Alles wegstrijkenwant er ligt weer teveel
En gelijk the crown afkkijken
en gtst
Kantoor op ruimen, want ik ga volgend jaar een cursus doen
Heel veel op vinted en marktplaats zetten
Nog 2 weken johquote:Op vrijdag 8 december 2023 12:08 schreef Mazikeen het volgende:
en lekke rop tijd boodschapjes doen zondagochtend. En wassen
Wil helemaal bij zijn voor kerst
Ligt er bij jou nog sneeuw dan?quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:14 schreef Lovely het volgende:
Het is dooi, want de sneeuw smelt ik hoor het water naar beneden druppelen
Er lag een heel klein laagje..quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt er bij jou nog sneeuw dan?
Ja die zien er ook goed uit. Ik twijfelde wel een beetje tussen de flat en bolquote:Op vrijdag 8 december 2023 12:31 schreef Lovely het volgende:
Zo'n flatbroodje lijkt mij ook wel lekker
Ik zou dan toch sneller kiezen voor die flatquote:Op vrijdag 8 december 2023 12:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja die zien er ook goed uit. Ik twijfelde wel een beetje tussen de flat en bol
Wat goed!!!! Succes!!!quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik voor een week! Vandaag begonnen met antibiotica kuur van 7 dagen
Bierproeverij van morgen cadeau gegeven aan broertje
En ga ook niet meer naar de kerstmarkt![]()
Ja maar die Italiaanse zijn ook wel.heeeeeeel erg lekkerquote:Op vrijdag 8 december 2023 12:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zou dan toch sneller kiezen voor die flat
Heb je een leuk/lekker vooruitzichtquote:Op vrijdag 8 december 2023 12:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
jaIt is what it is.....
Volgende week maar biertjes drinken
Allemaal, maar alleen als er alcohol in zitquote:Op vrijdag 8 december 2023 12:50 schreef Lovely het volgende:
Kies er alvast maar een uit
[ afbeelding ]
Dat weet ik niet haha, wel grappig plaatjes die er op staan.. zie je helaas niet in de winkelquote:Op vrijdag 8 december 2023 12:52 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Allemaal, maar alleen als er alcohol in zit
ik zou ze kopen alleen al voor de flesquote:Op vrijdag 8 december 2023 12:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat weet ik niet haha, wel grappig plaatjes die er op staan.. zie je helaas niet in de winkel
Ziet er ook wel gezellig uit?quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik zou ze kopen alleen al voor de fles
6 uurquote:Op vrijdag 8 december 2023 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe laat mag jij aan het weekend beginnen?
Zal jou eens flessen!quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik zou ze kopen alleen al voor de fles
dat is nog ver wegquote:
O dat duurt nog even zegquote:
Halloaquote:
Gewoon negeren doe ik ook.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Bij nader inzien ben ik ook hier weer weg
Sow!quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Hey jij ook hierquote:
Je geest is hieroquote:
Dotjequote:
Dat geloof ik graaagquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja naar die bar zou ik ook gaan
[..]
kom dan
[..]
Haloa
Hey Stigquote:
Ben er alquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja naar die bar zou ik ook gaan
[..]
kom dan
[..]
Haloa
quote:
Ik zie je niet?quote:
Stig is te snelquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:45 schreef Mazikeen het volgende:
Broodje Tonijn was weer heerlijk
Maar ik zit nu wel vol
Vanavond iets makkelijks, 2 vlamtosi's
[..]
Ik zie je niet?
zo effe hequote:
Ja, die moeten we nog leren andere spellen te spelen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
zo effe he
Ik was gister Cod aan het spelen. en toen moest ik tegen Stig
Die was inderdaad fucking snel en irritant
Heb net een brrodje americanfilet met uitjes op, had nog over van gisterenquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:45 schreef Mazikeen het volgende:
Broodje Tonijn was weer heerlijk
Maar ik zit nu wel vol
Vanavond iets makkelijks, 2 vlamtosi's
[..]
Ik zie je niet?
Hij liep heel de tijd met zo'n kut mesquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, die moeten we nog leren andere spellen te spelen.
daar hou ik niet vanquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net een brrodje americanfilet met uitjes op, had nog over van gisteren
Ik dan weer niet van zalm.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hij liep heel de tijd met zo'n kut mes
[..]
daar hou ik niet van
quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, die moeten we nog leren andere spellen te spelen.
welkomquote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:27 schreef aloa het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij dat,quote:
Nee dat is stigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee dat is stig
Ow nu weet ik hoe je dat doet @:lovelyO is die uit zijn witte pak gekropenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:54 schreef Mazikeen het volgende:
StigDie mocht nog niet openbaar gemaakt wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee dat is stig
Ow nu weet ik hoe je dat doet @:lovelyShit je hebt mijn geheim ontdektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die flesjes zijn ook leuk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Hahahahaquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Shit je hebt mijn geheim ontdekt![]()
Die flesjes zijn ook leuk
Shitquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die mocht nog niet openbaar gemaakt worden
Ja dit is zijn kerstpakquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O is die uit zijn witte pak gekropen
Wel een hele mooie fotoquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die mocht nog niet openbaar gemaakt worden
Soms groenquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O is die uit zijn witte pak gekropen
En roodquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms groen
[ afbeelding ]
Haha turtlequote:Op vrijdag 8 december 2023 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms groen
[ afbeelding ]
Dat ookquote:
Dat is van halo master chief.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms groen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:04 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
of op een arreslee
[ afbeelding ]
Paar rendieren er voor en hij kan zo voor moderne kerstman doorgaanquote:
Das echt Stiggiequote:Op vrijdag 8 december 2023 14:07 schreef Mazikeen het volgende:
Of stig op het witte paard
[ afbeelding ]
Oke ik ga weer aan het werkIk blijf bezig
Hier ging wat fout sorry, klikte op wijzig ipv qouten nogmaals sorryquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hahahaha
[..]
Shit
[..]
Ja dit is zijn kerstpak
Paard!!!quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:07 schreef Mazikeen het volgende:
Of stig op het witte paard
[ afbeelding ]
Oke ik ga weer aan het werkIk blijf bezig
Nee.quote:
Zie je nuquote:
Die is leukquote:
Je hebt een hele verzamelingquote:
quote:
Ja, dat is hem. Wat ik postte niet.quote:
Metroid he is Samus.quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dat is hem. Wat ik postte niet.
Ook niet.quote:
Nog even en je bent de Kerstman in cognitoquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
En maar zeggen dat ik geen kerstsfeer breng
quote:
KerStigquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even en je bent de Kerstman in cognito
Dat is Samus ja. Wat ik postte niet.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:15 schreef Sally het volgende:
[..]Sally weet het tenminsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:15 schreef Sally het volgende:
[..]Doom guy? Doom was wel episch vroegerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Nog steeds.quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doom guy? Doom was wel episch vroeger
Doom 95 vroeger op windows alleen die stieren vond ik als kind dood eng.quote:
Die zou je niet delen!quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:18 schreef Mazikeen het volgende:
Stig en ik samen aan het zingen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Sorry maar hij is zo leukquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zou je niet delen!
Ja dat wel, royalties lopen nog steeds binnenquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat wel, royalties lopen nog steeds binnen
Leuk stelquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:18 schreef Mazikeen het volgende:
Stig en ik samen aan het zingen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Is dat van AI?quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:04 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
of op een arreslee
[ afbeelding ]
Eigenlijk zou Sally ook meedoen maar die wilde liever de foto's makenquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat wel, royalties lopen nog steeds binnen
Volgende keer een fotograaf mee laten komen dan maarquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Sally ook meedoen maar die wilde liever de foto's maken
quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Sally ook meedoen maar die wilde liever de foto's maken
Je had toch ook een helm opquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Idd. Ik wil mn kop niet op internet....
Echt? Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Handig ding wel.
Is nu ook een subforum op FOK!
Ikke niet he... beetje lastig met zo'n snoet....quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Ikke niet he... beetje lastig met zo'n snoet....
[ afbeelding ]
Die is wel leukquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Ikke niet he... beetje lastig met zo'n snoet....
[ afbeelding ]
Met zo helm op ziet niemand je hoofd toch?quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik wil dat ook niet, er staat tenslotte al genoeg ellende op internetquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Hopelijk komt die binnen die twee uur dan.quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:28 schreef Harrie het volgende:
bijna weekend gelukkig, nog 2 uur en ik zit hier maar een beetje op de monteur van KPN te wachten pfffffff
Ja maak mij maar weer jaloersquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:28 schreef Harrie het volgende:
bijna weekend gelukkig, nog 2 uur en ik zit hier maar een beetje op de monteur van KPN te wachten pfffffff
Ik denk dat ik de mijne gewoon houdquote:
ja en ik 2 uur en 53 minutenquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
bijnamoet nog 1 uur en 53 minuten pfffff
Ben je tussen Kerst en oud en nieuw vrij?quote:
neequote:Op vrijdag 8 december 2023 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je tussen Kerst en oud en nieuw vrij?
O das balen. Heb je trouwens gisteren bij Zeeman nog die hoodie gekocht?quote:
Ik heb er online ook nog een besteld een grijze, die hadden ze in de winkel niet meerquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:46 schreef Mazikeen het volgende:
Nee ook niet. Ik ga morgen even langs de zeeman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |