SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Paul, alweer opgeknapt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik zit er lekker in moet ik zegge.quote:
Godnakendekutman!Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Lekker toch,quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zit er lekker in moet ik zegge.
Godnakendekutman!
![]()
Ohquote:Op vrijdag 8 december 2023 10:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Zie feedback van onzin. Laatste post."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Het zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 8 december 2023 10:55 schreef Paul het volgende:
Mensen die nu expres hier gaan vloeken om mij te kwetsen
O dan mag je toch wel een dagje overslaan lijkt mijquote:Op vrijdag 8 december 2023 10:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel!
Ik wilde nog naar de sportzaal gaan, maar meh.....ben gisteren en maandag ook geweest.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En Wilma?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Besluit genomen. Je gek laten maken door iemand op FOK is het niet waard.
Ik hoop dat diegene beseft wat ze heeft gedaan.
Ik ben hier in ieder geval weg.
Hele beleid van FOK is gewoon kut, maar ik zal de sfeer verder niet verpesten.
Succes @Lovely![]()
![]()
![]()
O gelukkig maar, en je ouders nog steeds niet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jammer dat je weg gaat..quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:57 schreef aloa het volgende:
Succes @:lovely![]()
En dankjewel![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
De hoop dat het beleid van FOK! mods en beheerders ooit beter word is net zo ijdel als de hoop dat het morgen goud gaat regenenquote:Op vrijdag 8 december 2023 10:57 schreef aloa het volgende:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
die zijn toch beetje ziekquote:Op vrijdag 8 december 2023 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gelukkig maar, en je ouders nog steeds niet?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Oeps, wel opnieuw getest?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is ook niet nodig, als ze maar niet zieker worden. En lekker even binnen blijven.quote:
Ga je wel naar Rotterdam morgen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou we weten niet zeker en we gaan beiden eerst testen of we nog corona hebbenquote:Op vrijdag 8 december 2023 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niet nodig, als ze maar niet zieker worden. En lekker even binnen blijven.
Ga je wel naar Rotterdam morgen?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat schijnt weinig zin te hebben. Het schijnt dat je nog heel lalng positief b lijft testen als je net corona hebt doorgemaakt.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:04 schreef Paul het volgende:
[..]
nou we weten niet zeker en we gaan beiden eerst testen of we nog corona hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jammer man maar ik snap je wel. een individu is hier schijnbaar belangrijker als de rest.En daar mag ook nog eens niks over gezegd worden. Tegen de een zeggen het is maar een spel, en voor de ander het spel aanpassen zodat ze kan blijven.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:57 schreef aloa het volgende:
Hopelijk spreek ik je nog ergens Aloa.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:57 schreef aloa het volgende:
Dat zei je vorige maand ook
Maar ik snap je. Dan kom je toch naar de onzin SC? Daar zit de rest ook![]()
![]()
Dan hoef ik dit weekend niet naar mn schoonoudersquote:Op vrijdag 8 december 2023 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat schijnt weinig zin te hebben. Het schijnt dat je nog heel lalng positief b lijft testen als je net corona hebt doorgemaakt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hey Maz
Gebeurd regelmatig, volgende week is hij weer terugquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu moet ik even mijn mond houden denk ikquote:Op vrijdag 8 december 2023 11:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jammer man maar ik snap je wel. een individu is hier schijnbaar belangrijker als de rest.En daar mag ook nog eens niks over gezegd worden. Tegen de een zeggen het is maar een spel, en voor de ander het spel aanpassen zodat ze kan blijven.
Hopelijk spreek ik je nog ergens Aloa.
Neem maar eendan
Sauf maar ffkes, ik ga naar de fysioquote:
heb jij die jongen gek gemaakt?quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:07 schreef Mazikeen het volgende:
[..]Dat zei je vorige maand ook
Maar ik snap je. Dan kom je toch naar de onzin SC? Daar zit de rest ookReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Jongens, meisjes, dames, heren, bolkerts en bolkerinnetjes en paulientje.
Bij deze open ik het lunchgenot wat vroeger dus ga allen in heerlijkheid snoeihard ervan genieten en post het komend uur niet hier in DTS!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik zei: Ga genieten van het lunchgenot!
Niet: Ga mij bolken!![]()
![]()
was het lekker?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
![]()
quote:
Wat gaat het worden?quote:I'm surrounded by morons!
Voor sommigen is een halve kilo kaviaar ook niet bijzonderquote:
Zit er wat lekkers op, of eet je het droog?I'm surrounded by morons!
voor mij welquote:Op vrijdag 8 december 2023 12:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor sommigen is een halve kilo kaviaar ook niet bijzonder
Zit er wat lekkers op, of eet je het droog?![]()
Vleeswaren, boerenmetworst![]()
![]()
Dat is kut ...quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee we hebben niet zo en sexbomben hier![]()
Ik heb nog nooit kaviaar op en ben ook niet van plan om het te gaat etenquote:Op vrijdag 8 december 2023 12:29 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
voor mij wel![]()
Vleeswaren, boerenmetworst
Oeh, kijk, boerenmetworst... dat hebben we thuis niet. Dus wel speciaal
Ik heb het ook nog nooit gehad, lijkt me ook niet zoquote:Op vrijdag 8 december 2023 12:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit kaviaar op en ben ook niet van plan om het te gaat eten
Oeh, kijk, boerenmetworst... dat hebben we thuis niet. Dus wel speciaal
jij al gegeten??![]()
Ontbijt heb ik op, lunch nog niet. Zit te vergaderen (en het is saai), dus daarna een keer.quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:32 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit gehad, lijkt me ook niet zo
jij al gegeten??I'm surrounded by morons!
Ben je wel in Nederland?quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ontbijt heb ik op, lunch nog niet. Zit te vergaderen (en het is saai), dus daarna een keer."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Owhh sterktequote:Op vrijdag 8 december 2023 12:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ontbijt heb ik op, lunch nog niet. Zit te vergaderen (en het is saai), dus daarna een keer.![]()
![]()
Ja. Online vergadering.quote:
"Thuiskantoor".I'm surrounded by morons!
iedereen mag mee doenquote:Op vrijdag 8 december 2023 12:37 schreef chufi het volgende:
Mag ie anders niet meedoen? Wat dan kunnen we dev ook wel uitsluiten ..![]()
![]()
Ah ok..quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja. Online vergadering.
"Thuiskantoor".
Uhhm wie zegt dat?quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:37 schreef chufi het volgende:
Mag ie anders niet meedoen? Wat dan kunnen we dev ook wel uitsluiten .."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
bålkI'm surrounded by morons!
Siquote:Op vrijdag 8 december 2023 12:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarmee dat dan of bedoel je de 1ste plek![]()
![]()
Zo fysio weer gehad voor deze weekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelijk de boodschappen gehaald heb ik dat ook weer gehad?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik gaan vanvaond nieuwe corona testen halengquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:00 schreef Dotteke het volgende:
Gelijk de boodschappen gehaald heb ik dat ook weer gehad?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ga je toch nog testen?quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:01 schreef Paul het volgende:
[..]
ik gaan vanvaond nieuwe corona testen halengWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heeft nog geen zin joh.quote:
Bij immuun competente personen wordt bij het merendeel na 8-10 dagen geen kweekbaar virus meer gevonden (Bullard 2020, Wölfel 2020, Van Kampen 2021, Owuso 2021).8 jun 2022Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik snap je nietquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft nog geen zin joh.
Bij immuun competente personen wordt bij het merendeel na 8-10 dagen geen kweekbaar virus meer gevonden (Bullard 2020, Wölfel 2020, Van Kampen 2021, Owuso 2021).8 jun 2022Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Huh...quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:57 schreef aloa het volgende:
Succes @:lovely
Trust nobody![]()
Dat je als je corona hebt gehad je nog 8 tot 10 dagen positief kan testenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maar ben ik nog besmettelijkquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat je als je corona hebt gehad je nog 8 tot 10 dagen positief kan testenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Geen idee, van wat ik mij kan herinneren moest je 5 dagen klachten vrij zijnquote:
Maar weet het niet helemaal meer zeker, ik ga even kijken of google er wat over weetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit zegt Google Als andere mensen die druppeltjes inademen, of bijvoorbeeld via de handen in de mond, neus of ogen krijgen, kunnen zij besmet raken met het virus. Je bent besmettelijk 1 à 2 dagen voordat je klachten krijgt tot 5 dagen nadat de klachten begonnen zijn.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vraagt het hem in DMquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat doe jij
Wat is er met @:aloa ?
wejowwwquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit zegt Google Als andere mensen die druppeltjes inademen, of bijvoorbeeld via de handen in de mond, neus of ogen krijgen, kunnen zij besmet raken met het virus. Je bent besmettelijk 1 à 2 dagen voordat je klachten krijgt tot 5 dagen nadat de klachten begonnen zijn.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
hij wil aandachtquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat doe jij
Wat is er met @:aloa ?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
Ik ga daar geen advies over geven. Volgens mij hoef je tegenwoordig met corona niet meer thuis te blijven. Elkaar besmetten kan niet omdat zij het ook heeft.quote:
Ik zal mocht je toch gaan in ieder geval een mondkapje dragen ( maar ook dat is niet meer verplicht)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maar we zouden naar verjaardag gaan van dr moeder en haar oma komt ookquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga daar geen advies over geven. Volgens mij hoef je tegenwoordig met corona niet meer thuis te blijven. Elkaar besmetten kan niet omdat zij het ook heeft.
Ik zal mocht je toch gaan in ieder geval een mondkapje dragen ( maar ook dat is niet meer verplicht)
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
Jij wilt het liefst dat iedereen stil is
Ja, dat lijkt mij niet verstandig om bij een ouderen en kwetsbare op bezoek te gaan.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:21 schreef Paul het volgende:
[..]
maar we zouden naar verjaardag gaan van dr moeder en haar oma komt ook
Maar nogmaals het mag allemaal weer, het ligt aan je eigen gezonde verstand wat je wel of niet doet
misschien vermoord ik dr oma met mn coronaquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij niet verstandig om bij een ouderen en kwetsbare op bezoek te gaan.
Maar nogmaals het mag allemaal weer, het ligt aan je eigen gezonde verstand wat je wel of niet doetWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Als iedereen stil is hoef je niet te bolken en krijg je puntenquote:
Naar woord, maar je kan haar wel heel ziek maken, heb geen idee of die mevr kwetsbaar isquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:22 schreef Paul het volgende:
[..]
misschien vermoord ik dr oma met mn coronaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je wordt maar goed verwend door Mutttiquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
weet niet, wel heel oud tegen de 90 ofzoquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar woord, maar je kan haar wel heel ziek maken, heb geen idee of die mevr kwetsbaar isWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dan neem ik aan dat Wilma zo verstandig is om niet te gaan.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:23 schreef Paul het volgende:
[..]
weet niet, wel heel oud tegen de 90 ofzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou dat is goed voor de punten, maar wel saai als het stil isquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als iedereen stil is hoef je niet te bolken en krijg je punten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja zeker heel saai.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dat is goed voor de punten, maar wel saai als het stil isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hier is vrije dagquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je wordt maar goed verwend door Muttti![]()
O, wat voor feest is het bij jullie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee johquote:
geen feestquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, wat voor feest is het bij jullie?
maria emfängnis![]()
O, daar krijgen ze bij jullie vrij voor? Hier is dat allemaal niet meer.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:27 schreef chufi het volgende:
Ik neem de laatste wel ff over voor een tijdjenina seizon vorbij
schien en wadenbeen af![]()
![]()
Is dat een RLS ?quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:29 schreef mario390 het volgende:
[..]nina seizon vorbij
schien en wadenbeen afWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
somige winkel in oostenrijk hebbenquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, daar krijgen ze bij jullie vrij voor? Hier is dat allemaal niet meer.
wel open maar geen idee waar![]()
En je staat weer boven mequote:Op vrijdag 8 december 2023 09:29 schreef Lovely het volgende:
@:Devzero heeft mij weer ingehaald booswoest ben ik [ afbeelding ]En ik hoop dat je wint, maar ik ga het niet te makkelijk voor je maken
![]()
Geen idee of hidiho wil winnen. Het is snachts heel rustig en als hij weer de hele nacht opblijft, dan kan hij veel punten pakken![]()
O dat was een van de sporten waar ik in het verleden nog wel eens naar keek.quote:
Vond ik altijd mooi om te zien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is bakster kapster bij jullie?quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:35 schreef mario390 het volgende:
morgen naar de bakster moet nog
mijn vollbart schuren
Volbart is baard neem ik aan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja kapster bedoel ikquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is bakster kapster bij jullie?
Volbart is baard neem ik aan?![]()
Kanj e dat zelf niet je baard bij scheren? Heb je een grote baard?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou wat flauw weer zegquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:32 schreef devzero het volgende:
[..]
En je staat weer boven meEn ik hoop dat je wint, maar ik ga het niet te makkelijk voor je maken
![]()
Geen idee of hidiho wil winnen. Het is snachts heel rustig en als hij weer de hele nacht opblijft, dan kan hij veel punten pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oke,quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:40 schreef mario390 het volgende:
nee ik bedoel wel dat werd ik
vandaag doen
Zit die in Slovenië?quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:35 schreef mario390 het volgende:
morgen naar de bakster moet nog
mijn vollbart schuren![]()
Getsie wat ziet dat er naar uitquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:41 schreef mario390 het volgende:
de heeft en rare vinger![]()
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kapster?quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:41 schreef mario390 het volgende:
de heeft en rare vinger![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou wat flauw weer zegAls ik vannacht niet had geboekt, dan had hidiho 180 punten gewonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Selectief bolkenquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik vannacht niet had geboekt, dan had hidiho 180 punten gewonnen.
Ziet er niet fris uitquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, dat is fotoshop. Een omgekeerde vinger op die nagel
Je bent een heroquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik vannacht niet had geboekt, dan had hidiho 180 punten gewonnen.
Zei ik je toch
![]()
Que ?quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je gelezen dat nina schien en
wadenbeen af is?![]()
Mededeling: Devzero heeft vannacht zoveel gebolkt dat er na deze post tot aan 1 januari 2024 niet meer gebolkt mag worden!!!!!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
2 lichtjaar, 3 kilo en 4,2543 liter?quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:57 schreef M_0_0_N het volgende:
Raad 'ns hoelang mijn langste afspeellijst duurt?
Ik heb geen idee van afspeellijstn sorryquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:57 schreef M_0_0_N het volgende:
Raad 'ns hoelang mijn langste afspeellijst duurt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
2 lichtjaar, 3 kilo en 4,2543 liter?Neeehhh
![]()
5 pond, 3 gram en 19 hectare dan?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
JAAA!!quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
5 pond, 3 gram en 19 hectare dan?![]()
![]()
Maar vertel hoelang?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou je wel willen trouwen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan heb je nog even te luisterenquote:
O dan kan je even voor uitquote:
Ben je weer helemaal beter?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaaa heb hem vanaf 2017 en voeg elke keer mn favorieten er aan toequote:Op vrijdag 8 december 2023 14:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je nog even te luisteren![]()
![]()
Nee nog niet , grotendeels welquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan kan je even voor uit
Ben je weer helemaal beter?![]()
Ook niet met een verzonnen manquote:
O dan heb je vast een hele verzameling?quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:01 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Jaaa heb hem vanaf 2017 en voeg elke keer mn favorieten er aan toeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In mijn spotify wrapped stond wel dat ik dit jaar meer dan 1200 uur aan podcast had geluisterdquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:01 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Jaaa heb hem vanaf 2017 en voeg elke keer mn favorieten er aan toe
Fijn te horenquote:
Zijn ook heel wat uurtjesquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In mijn spotify wrapped stond wel dat ik dit jaar meer dan 1200 uur aan podcast had geluisterdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet wel up to date blijven met alle laatste interessante podcasts.quote:
En veel reistijd waarin ik eigenlijk meer wilde lezen wat uiteindelijk toch tegenviel
quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In mijn spotify wrapped stond wel dat ik dit jaar meer dan 1200 uur aan podcast had geluisterdwoww , podcast luister ik nooit maar das echt veel.
Ik heb 44.427 minuten geluisterd vond ik al veel![]()
![]()
Ik luister bijna geen muziek, alleen naar de radio als achtergrond muziek. Podcasts heb ik altijd in de auto op staan en als ik wandel of naar de supermarkt ga.quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:04 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]woww , podcast luister ik nooit maar das echt veel.
Ik heb 44.427 minuten geluisterd vond ik al veel
Ik luister dat eigenlijk nooit podcastsquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet wel up to date blijven met alle laatste interessante podcasts.
En veel reistijd waarin ik eigenlijk meer wilde lezen wat uiteindelijk toch tegenviel![]()
Je kan ook luisterboeken luisteren ipv lezen, dan kan je lekker relaxt met je ogen dicht luisteren en reizen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh das ook wel lekker als je een fijne podcsst hebtquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik luister bijna geen muziek, alleen naar de radio als achtergrond muziek. Podcasts heb ik altijd in de auto op staan en als ik wandel of naar de supermarkt ga.![]()
![]()
O dat kan ook, dacht dat je luisterde als je in de trein zat. Waarom ik dat denk, geen ideequote:Op vrijdag 8 december 2023 14:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik luister bijna geen muziek, alleen naar de radio als achtergrond muziek. Podcasts heb ik altijd in de auto op staan en als ik wandel of naar de supermarkt ga.
Ik heb ooit naar een luisterboek geluisterd en die heb ik niet eens afgeluisterd maar heb het boek ervan wel al een aantal keer fysiek gelezenquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik luister dat eigenlijk nooit podcasts![]()
Je kan ook luisterboeken luisteren ipv lezen, dan kan je lekker relaxt met je ogen dicht luisteren en reizen.
In de trein of vliegtuig ben ik meestal op mijn laptop met dingen bezig of aan het lezenquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kan ook, dacht dat je luisterde als je in de trein zat. Waarom ik dat denk, geen idee![]()
Podcasts luister ik als ik wel kan luisteren maar niet kan lezen
de is bij inrijden schwer gestürztquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Die had een DNS.. dr vati deed gissteren ook mee bij de Franz
en haar been is af ,zeg ik nu 3rde keer
schien en wadenbeen af![]()
O goed idee, ga er ook 1 pakken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Netjesquote:
Ja dat begreep ik nu. Wel handig dan die podcastsquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de trein of vliegtuig ben ik meestal op mijn laptop met dingen bezig of aan het lezen![]()
Podcasts luister ik als ik wel kan luisteren maar niet kan lezenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schuld van boekenwinkels. Ze hadden niet veel leuksquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Met dat shot cafeïne kun je extra snel naar je afspraakquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:13 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
ja moet zo weg dus nog ff snel koffie
Je hebt @m1st1g ingehuurd om voor je te koken of is hij daar voor andere doeleinde?quote:
Wel een trui en vest gekocht.
En een outfit voor kerstTrotste mama van Ambar
Eerst koken dan wat andersquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt @:m1st1g ingehuurd om voor je te koken of is hij daar voor andere doeleinde?Trotste mama van Ambar
Je hebt gelukkig wat te lezen, volgend jaar hopelijk weer betere keuze danquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schuld van boekenwinkels. Ze hadden niet veel leuksWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je wel genoeg vaseline in huis?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
IK heb het er op uitgaan er voor vandaag weer opzitten.quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:13 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
ja moet zo weg dus nog ff snel koffie
Heb de boodschappen al binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb net ook de boodschappen gedaan en hoef niet meer de deur uit. Komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb het er op uitgaan er voor vandaag weer opzitten.
Heb de boodschappen al binnen![]()
![]()
Ja hoor ik wel. Want een slimme meid is op haar toekomst voorbereidquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg vaseline in huis?Trotste mama van Ambar
Ok pijnlijkquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
de is bij inrijden schwer gestürzt
en haar been is af ,zeg ik nu 3rde keer
schien en wadenbeen af
Forum Opties Forumhop: Hop naar: