Dit is voor de Bilt. Qua zonuren ook een top 10 positiequote:Op woensdag 13 december 2023 12:03 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ben benieuwd naar de statistieken voor dit jaar. Niet alleen qua totale neerslagsom maar ook qua uren neerslag, als dat al word bijgehouden. Dit is voor mijn gevoel echt een @:djeez jaar.
Dat van die zonuren verbaast me wel, juni was natuurlijk bizar zonnigquote:Op woensdag 13 december 2023 14:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit is voor de Bilt. Qua zonuren ook een top 10 positie
[ afbeelding ]
Zal je verbazen. In sommige kletsnatte maanden hadden we nog heel veel zonquote:Op woensdag 13 december 2023 14:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat van die zonuren verbaast me wel, juni was natuurlijk bizar zonnig
Sterker nog: Juni was goed voor bijna 18% van het totaal aantal zonuren dit jaar in de Bilt.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat van die zonuren verbaast me wel, juni was natuurlijk bizar zonnig
Ja, vooral dat. Juni was de beste en mooiste maand in jaren. 18% is best veelquote:Op woensdag 13 december 2023 14:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Sterker nog: Juni was goed voor bijna 18% van het totaal aantal zonuren dit jaar in de Bilt.
Niet hierquote:Op woensdag 13 december 2023 14:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zal je verbazen. In sommige kletsnatte maanden hadden we nog heel veel zon
De kracht van schild wordt nog steeds enorm onderschat door veel mensenquote:Op woensdag 13 december 2023 14:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet hier
@:nattekat
@:djeeZ
@:invictus
Erdtree Greatshieldquote:Op woensdag 13 december 2023 14:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De kracht van schild wordt nog steeds enorm onderschat door veel mensen
quote:Op woensdag 13 december 2023 14:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, vooral dat. Juni was de beste en mooiste maand in jaren.
Gewoon lekkere laarsjes @Djeez aandoen en naar buiten.quote:Op woensdag 13 december 2023 09:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het zijn niet eens mijn eigen kinderen, maar nee ik ben ze niet snel zat, maar ze gaan elkaar vervelen als zo'n kerstdag te lang duurt.
Lekker de hele kerst mijn bloedmooie Vlaamse met dikke tieten aan mijn paarsgepunte lans rijgen! O nee, ik logeer bij mijn schoonoudersquote:
quote:Op woensdag 13 december 2023 16:14 schreef Djeez het volgende:
[..]
Lekker de hele kerst mijn bloedmooie Vlaamse met dikke tieten aan mijn paarsgepunte lans rijgen! O nee, ik logeer bij mijn schoonouders
Hier was het ook een normale Nederlandse herfst dag in december. Intens kansloos grijs en vaak nat. Treurige bendequote:Op woensdag 13 december 2023 14:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Hangt ook echt al uren een neerslaggebied hier boven dat ook geen enkel aanstalten maakt om te vertrekken.
Dit is typerend.
En nog zijn er mensen die uitkijken naar de winter.quote:Op woensdag 13 december 2023 16:49 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier was het ook een normale Nederlandse herfst dag in december. Intens kansloos grijs en vaak nat. Treurige bende
Jepquote:Op woensdag 13 december 2023 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nog zijn er mensen die uitkijken naar de winter.
Het wordt minder nat, maar zonnig ga ik het niet noemen.quote:Op woensdag 13 december 2023 16:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jepzeker zoals het in de komende dagen wordt: graad of 6-8 en geregeld zonnig.
Ik zeg dan ook: geregeld zonnigquote:Op woensdag 13 december 2023 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het wordt minder nat, maar zonnig ga ik het niet noemen.
Ochermquote:Op woensdag 13 december 2023 17:33 schreef dick_laurent het volgende:
Vandaag hier voor de verandering ook eens een dagje zwaarbewolkt. Valt ook meteen op dat het opeens 'eerder donker' lijkt. Gister was het onbewolkt en rond deze tijd nog volle bak licht buiten (zonsondergang is hier nu rond 17:44) en vandaag, rond 17:30 doordat het zo bewolkt is, lijkt het al grotendeels donker buiten.
Dat is ook een ding natuurlijk, doordat het in december zo vaak zwaarbewolkt is in Nederland lijken de dagen eigenlijk gewoon nog veel korter dan dat ze werkelijk zijn. 'T zit ook nie mee
2018, 2003, en 1999 waren in mijn herinnerring veel zonniger dan dit jaar.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit is voor de Bilt. Qua zonuren ook een top 10 positie
[ afbeelding ]
Nou en? Dan kan het ook wel. Moet het alleen wat stiller.quote:Op woensdag 13 december 2023 16:14 schreef Djeez het volgende:
[..]
Lekker de hele kerst mijn bloedmooie Vlaamse met dikke tieten aan mijn paarsgepunte lans rijgen! O nee, ik logeer bij mijn schoonouders
Mijn schoonouders slapen in de kamer ernaast. Gelukkig is mijn schoonmoeder vrijwel doofquote:Op woensdag 13 december 2023 19:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou en? Dan kan het ook wel. Moet het alleen wat stiller.
Dat is al een toehoorder minder. Nlou je schoonvader nog even dronken voeren en het probleem is opgelost. Kun jij je paarse piek opzetten tijdens kerst.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:41 schreef Djeez het volgende:
[..]
Mijn schoonouders slapen in de kamer ernaast. Gelukkig is mijn schoonmoeder vrijwel doof
Jeetje.quote:Op woensdag 13 december 2023 17:33 schreef dick_laurent het volgende:
Vandaag hier voor de verandering ook eens een dagje zwaarbewolkt. Valt ook meteen op dat het opeens 'eerder donker' lijkt. Gister was het onbewolkt en rond deze tijd nog volle bak licht buiten (zonsondergang is hier nu rond 17:44) en vandaag, rond 17:30 doordat het zo bewolkt is, lijkt het al grotendeels donker buiten.
Dat is ook een ding natuurlijk, doordat het in december zo vaak zwaarbewolkt is in Nederland lijken de dagen eigenlijk gewoon nog veel korter dan dat ze werkelijk zijn. 'T zit ook nie mee
quote:Op woensdag 13 december 2023 19:56 schreef Salina het volgende:
[..]
Jeetje.
Je zult het maar meemaken!
Veel sterkte gewenst voor de komende periode.
Jij klaagt nooit wou je zeggen?quote:
Ah ja, dat zal het zijn! Als minimaal drie weken diepwinter je ondergrens is, is dat wel zelfkwelling. Zeker in deze periode, in dit land. Dat zal bijna altijd tegenvallenquote:Op woensdag 13 december 2023 08:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Op weerwoord hebben ze vooral last van het 'rosy retrospection' syndroom. De winters van "vroegah" dat was non-stop legendarisch in hun beleving.
Toegegeven, de winters waren 30/40 jaar geleden wel wat vaker koud dan nu, maar ook in de jaren 70/80 zaten er genoeg winters bij die geen fuck presteerden. Nederland is nu eenmaal geen Scandinavië of Rusland.
Maar als het niet minimaal drie weken achtereen overdag min 15 is dan is het "geen winter" en kansloostsjah...
Het is oke, vandaag weer de gewoonlijke strakblauwe lucht. Leek erop dat het dus een glitch in de Matrix was.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:56 schreef Salina het volgende:
[..]
Jeetje.
Je zult het maar meemaken!
Veel sterkte gewenst voor de komende periode.
Maar ze kijken er wel de hele zomer naar uit ter compensatie.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:15 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ah ja, dat zal het zijn! Als minimaal drie weken diepwinter je ondergrens is, is dat wel zelfkwelling. Zeker in deze periode, in dit land. Dat zal bijna altijd tegenvallen
quote:Op donderdag 14 december 2023 10:00 schreef Oriente het volgende:
Schuld van de Rabobank en Saline @:Salina
Het is een wonder en heel erg lekkerquote:
Zonnetje begint voorzichtig door te breken.quote:
Hier natuurlijk weer niet. Intense treurnis ohne ende. Kansloos donkergrijs weerquote:
Hier ook niet nee. Weer niet. Volgens mij hebben we in Twente in december ongeveer 0,5 zonuren gehad in totaal.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier natuurlijk weer niet. Intense treurnis ohne ende. Kansloos donkergrijs weer
13 uur zon verdeeld over 13 dagen. Uurtje zon per dag gemiddeld.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier natuurlijk weer niet. Intense treurnis ohne ende. Kansloos donkergrijs weer
Niet bestquote:Op donderdag 14 december 2023 14:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
13 uur zon verdeeld over 13 dagen. Uurtje zon per dag gemiddeld.
Da's nie best nee. Ik zou snel een zon vakantie boeken naar Reykjavik!
Vanwege de extreme droogte gooien we de waterschapsbelasting omhoog!quote:Op donderdag 14 december 2023 18:26 schreef INViCTuS het volgende:
Nog meer water! G'dumme. Natste jaar ooit moet wel lukken zo.
[ twitter ]
Drinkwater ook duurder zodat we er zuiniger mee omgaan.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Vanwege de extreme droogte gooien we de waterschapsbelasting omhoog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |