quote:Op maandag 11 december 2023 09:33 schreef INViCTuS het volgende:
Kijk, als zelfs Reykjavik meer zon dan de Bilt heeft in november,
Je hoeft niet ver voor hitte, Malaga was het gisteren liefst 30 graden.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:28 schreef PzKpfw het volgende:
Godverdomme wat een regen weer, ik word er echt enorm chagrijnig van onderhand. Dan te bedenken dat de winter nog maar net begonnen is
quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:28 schreef PzKpfw het volgende:
Godverdomme wat een regen weer, ik word er echt enorm chagrijnig van onderhand. Dan te bedenken dat de winter nog maar net begonnen is
Liever regen en 10C dan sneeuw en gladheid.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:28 schreef PzKpfw het volgende:
Zeker.quote:Op woensdag 13 december 2023 06:57 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Liever regen en 10C dan sneeuw en gladheid.
Op weerwoord hebben ze vooral last van het 'rosy retrospection' syndroom. De winters van "vroegah" dat was non-stop legendarisch in hun beleving.quote:Op woensdag 13 december 2023 07:52 schreef pietkanarie het volgende:
Als ik soms op weerwoord lees lijkt de winter weer eens volledig kansloos. Ben benieuwd of dat vanuit kennis geschreven wordt of dat het pessimisten zijn![]()
Al geloof ik er zelf ook niet echt in. Ieder jaar denk ik: “nog een anti-winter… die reeks zal dit jaar toch eens doorbroken worden?” En dan volgt er gewoon weer een. Al kan een korte maar goede uitbraak altijd nog geloof ik, die kunnen ineens opduiken…
Als het niet koud wil worden dan maar liever grijs en regenachtig, geeft nog iets van ‘bijna-kerst’ gevoel.
Maar hardlopen doe ik nog altijd in een shirtje zonder mouwen en dat vind ik echt zonde… ik mis de heerlijk schone, verfrissende lucht.
POLLquote:Op woensdag 13 december 2023 07:58 schreef INViCTuS het volgende:
Herfst halfjaar schakelt volgende week misschien weer tandje bij. Grijs en nat ohne ende
[ twitter ]
Rijn, waal en IJssel kunnen echt heel veel hebben tegenwoordig.quote:
En hoevaak ze elkaar in de haren vliegen als iemand een ongezouten mening geeft over het weer die niet strookt met de mening of wensen van anderen.quote:Op woensdag 13 december 2023 08:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Op weerwoord hebben ze vooral last van het 'rosy retrospection' syndroom. De winters van "vroegah" dat was non-stop legendarisch in hun beleving.
Toegegeven, de winters waren 30/40 jaar geleden wel wat vaker koud dan nu, maar ook in de jaren 70/80 zaten er genoeg winters bij die geen fuck presteerden. Nederland is nu eenmaal geen Scandinavi of Rusland.
Maar als het niet minimaal drie weken achtereen overdag min 15 is dan is het "geen winter" en kansloostsjah...
Ik vind het vandaag al onwijs natquote:Op woensdag 13 december 2023 07:58 schreef INViCTuS het volgende:
Herfst halfjaar schakelt volgende week misschien weer tandje bij. Grijs en nat ohne ende
[ twitter ]
Daar schrijven ze de winter al af als het nog zomer isquote:Op woensdag 13 december 2023 08:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Op weerwoord hebben ze vooral last van het 'rosy retrospection' syndroom. De winters van "vroegah" dat was non-stop legendarisch in hun beleving.
Toegegeven, de winters waren 30/40 jaar geleden wel wat vaker koud dan nu, maar ook in de jaren 70/80 zaten er genoeg winters bij die geen fuck presteerden. Nederland is nu eenmaal geen Scandinavi of Rusland.
Maar als het niet minimaal drie weken achtereen overdag min 15 is dan is het "geen winter" en kansloostsjah...
Dat laatste kan sowieso, deden ze vroeger met Nattekat ookquote:Op woensdag 13 december 2023 09:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Fijn, lekker veel regen met de kerstdagenzit je al hele dagen binnen en kun je ook amper met goed fatsoen een blokje om of de kinderen naar buiten schoppen om even af te koelen.
Afkoelen, ben je je kinderen zo snel zat of heb je onmogelijk grut?quote:Op woensdag 13 december 2023 09:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Fijn, lekker veel regen met de kerstdagenzit je al hele dagen binnen en kun je ook amper met goed fatsoen een blokje om of de kinderen naar buiten schoppen om even af te koelen.
Het zijn niet eens mijn eigen kinderen, maar nee ik ben ze niet snel zat, maar ze gaan elkaar vervelen als zo'n kerstdag te lang duurt.quote:Op woensdag 13 december 2023 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Afkoelen, ben je je kinderen zo snel zat of heb je onmogelijk grut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |