jaweldat gaat wel gebeuen denk ikquote:Op vrijdag 8 december 2023 08:09 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite van het wennen, gaat niet gebeuren.
Wellicht na een volgende verkiezing, maar nu niet.
Is toch zo. Als Geert het allemaal niet fantastisch doet stemmen ze volgende keer wel weer allemaal op Kerolain.quote:
Nee het gaat om migratie en woonruimte , die twee en die twee in combinatie, dat is de frustratiequote:Op vrijdag 8 december 2023 08:21 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Totdat Greet de uitkering en toeslagen niet enorm verhoogt. Dan gaat onrendabel Nederland weer op de volgende messias met zoete praatjes over "afschaffen van het eigen risico" stemmen.
Neh, in the end gaat het om extra geld op de bankrekening.quote:Op vrijdag 8 december 2023 08:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nee het gaat om migratie en woonruimte , die twee en die twee in combinatie, dat is de frustratie
nee dat is niet de frustratie, die deze boosheid heeft veroorzaaktquote:Op vrijdag 8 december 2023 08:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Neh, in the end gaat het om extra geld op de bankrekening.
Serieus, draad #14?quote:Op vrijdag 8 december 2023 08:34 schreef Scorpie het volgende:
Ik moet wel lachen dat er nog steeds mensen gefrustreerd zijn dat Wilders 37 zetels te pakken heeft, en die frustratie dan uiten door iedereen die op hem gestemd heeft als randdebiel weg te zetten, ondertussen wel orerend over hoe inclusief we Nederland moeten maken voor vooral moslims en migranten. Precies de valkuil van Timmermans; de focus van zijn campagne op de minderheden leggen en daarbij de gewone Nederlander uit het oog verliezen.
Ik doe het eerste wel maar het tweede niet. En nu?quote:Op vrijdag 8 december 2023 08:34 schreef Scorpie het volgende:
Ik moet wel lachen dat er nog steeds mensen gefrustreerd zijn dat Wilders 37 zetels te pakken heeft, en die frustratie dan uiten door iedereen die op hem gestemd heeft als randdebiel weg te zetten, ondertussen wel orerend over hoe inclusief we Nederland moeten maken voor vooral moslims en migranten. Precies de valkuil van Timmermans; de focus van zijn campagne op de minderheden leggen en daarbij de gewone Nederlander uit het oog verliezen.
Dan hoef je je niet aangesproken te voelen door mijn observatie.quote:Op vrijdag 8 december 2023 08:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik doe het eerste wel maar het tweede niet. En nu?
Och, Fok geeft onderdak aan iedereen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 08:37 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Serieus, draad #14?
Jeetje, ligt de JOOP site eruit of zo?
Edit; dat is natuurlijk een kwestie van enkele maanden.
Nu moet je natuurlijk "de gewone nederlander" duiden bij dit soort types. In before the comments.quote:Op vrijdag 8 december 2023 08:34 schreef Scorpie het volgende:
Daarnaast; met alleen gelijkgestemden is er geen fok aan natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 december 2023 08:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Och, Fok geeft onderdak aan iedereen.
quote:Op vrijdag 8 december 2023 08:34 schreef Scorpie het volgende:
OP Timmermands gaat zeker niets oplossen , dan wordt alles nog ergerquote:Op vrijdag 8 december 2023 08:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik doe het eerste wel maar het tweede niet. En nu?
Ik denk nog steeds dat geen van de genoemde partijen zijn vingers gaat branden aan een kabinet Wilders. Omtzigt zelf is niet capabel en wil niet, uiteindelijk gaat Wilders Yesilguz smeken om premier te worden in een kabinet met PVV.quote:Op vrijdag 8 december 2023 08:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
jaweldat gaat wel gebeuen denk ik
maar wel onder controle van NSC en VVD ,
je kunt wel van alles op je boordschappenlijstje hebben staan dat wil niet zeggen dat moeder het gaat kopen
heb je het prentjesboek weer voor je??quote:Op vrijdag 8 december 2023 08:57 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat geen van de genoemde partijen zijn vingers gaat branden aan een kabinet Wilders. Omtzigt zelf is niet capabel en wil niet, uiteindelijk gaat Wilders Yesilguz smeken om premier te worden in een kabinet met PVV.
Yesilguz gaat het dan doen tegen een superhoge prijs.
Aha en een verlengde van de afgelopen kabinetten lost het wel op?quote:Op vrijdag 8 december 2023 08:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
OP Timmermands gaat zeker niets oplossen , dan wordt alles nog erger
stoete met jamquote:Op vrijdag 8 december 2023 08:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
heb je het prentjesboek weel voor je??
Ik denk dat een kabinet Wilders van NSC PVV VVD en BBB weer woningen gaat bouwen , korte metten maakt met de stikstof waanzin en de instroom van arbeidsmigranten gaat regulerenquote:Op vrijdag 8 december 2023 08:58 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Aha en een verlengde van de afgelopen kabinetten lost het wel op?
Lijkt me dat dat wel de wens en insteek is geweest van het overgrote deel van de mensen die op deze partijen gestemd hebben. Of het ook daadwerkelijk zo ver komt, en mogelijk is, is dan nog maar even af te wachten.quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik denk dat een kabinmet van NSC PVV VVD en BBB weer woningen gaat bouwen , korte metten maakt met de stikstof waanzin en de instroom van arbeidsmigranten gaat reguleren
Als ik zeg ''het gebruik van middelen die ook lang allemaal niet per se noodzakelijk zijn'', dan zeg jij; ''maar het is beter dan lokaal dierlijke producten''?quote:Op donderdag 7 december 2023 12:51 schreef Gimmick het volgende:
Nogmaals: geïmporteerde plantaardige producten zijn beter voor het milieu dan lokaal geproduceerde dierlijke producten. Voedselkilometers dragen maar zeer beperkt bij aan de co2-impact. Zie grafiek onder.
Niet slechter; gewoon slecht. En ik doe niet alsof dat voor iedereen opgaat, maar (yes op basis van eigen ervaring) een goeddeel doet het gewoon (bewust) slecht op veel andere fronten. Of het nou gaat om het toejuichen van het aanjagen van de bevolkingsgroei of het consumeren van niet essentiële producten.quote:Op donderdag 7 december 2023 12:51 schreef Gimmick het volgende:
Daarnaast, je doet nu net alsof iedereen die een (grotendeels) plantaardig dieet volgt het automatisch slechter doet op andere punten. Dat is natuurlijk gelul. Ze zullen het op andere punten gemiddeld net zo goed als andere mensen (en dus netto beter).
Hier zit wel wat in, inderdaad. Tegelijkertijd zit optimisme in mijn kritiek wb de hypocrisie verscholen; mensen kunnen beter dan dit.quote:Op donderdag 7 december 2023 12:51 schreef Gimmick het volgende:
Maar goed, niemand is perfect en je zult iedereen wel op hypocrisie kunnen betrappen. Ik verkies hypocrisie boven cynisme en nihilisme.
Als dat de insteek was, dan is dat wel wat vreemd. Het zijn immers bij uitstek partijen die heel graag dingen benoemen maar zelden of nooit met werkbare oplossingen komen. En als ze wat verzinnen, dan gaat het over het algemeen juist ten koste van hun achterban…quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:27 schreef Montagui het volgende:
[..]
Lijkt me dat dat wel de wens en insteek is geweest van het overgrote deel van de mensen die op deze partijen gestemd hebben. Of het ook daadwerkelijk zo ver komt, en mogelijk is, is dan nog maar even af te wachten.
sommigen hebben ook deze verwachtingquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:27 schreef Montagui het volgende:
[..]
Lijkt me dat dat wel de wens en insteek is geweest van het overgrote deel van de mensen die op deze partijen gestemd hebben. Of het ook daadwerkelijk zo ver komt, en mogelijk is, is dan nog maar even af te wachten.
quote:Op vrijdag 8 december 2023 08:57 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat geen van de genoemde partijen zijn vingers gaat branden aan een kabinet Wilders. Omtzigt zelf is niet capabel en wil niet, uiteindelijk gaat Wilders Yesilguz smeken om premier te worden in een kabinet met PVV.
Yesilguz gaat het dan doen tegen een superhoge prijs.
en jij denkt dat iedereen daarna dan weer D66 gaat stemmenen Kaag weer op de tafel gaat dansen ?quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:33 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Als dat de insteek was, dan is dat wel wat vreemd. Het zijn immers bij uitstek partijen die heel graag dingen benoemen maar zelden of nooit met werkbare oplossingen komen. En als ze wat verzinnen, dan gaat het over het algemeen juist ten koste van hun achterban…
Dit is omdat er de afgelopen jaren te veel AZC's zijn gesloten vanuit kostenoverwegingen. Dat wordt nu driedubbel en dwars terugbetaald.quote:Op donderdag 7 december 2023 15:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
En is dit nu omdat de instroom zo extreem hoog is of omdat het COA door dwarsbomerij van gemeente en politieke keuzes de shit en ellende niet voor elkaar heeft?
Dat je de instroom aan de voorkant wilt aanpakken betekent niet dat je de shit aan de achterkant niet ook moet regelen.
Tja, NSC, BBB en PVV (behalve gedogen), we hebben het over 64! zetels, hebben ook nog geen ervaring met regeren en plannen door (kunnen) voeren. Het is daarom nog maar afwachten of er iets constructiefs uit kan komen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:33 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Als dat de insteek was, dan is dat wel wat vreemd. Het zijn immers bij uitstek partijen die heel graag dingen benoemen maar zelden of nooit met werkbare oplossingen komen. En als ze wat verzinnen, dan gaat het over het algemeen juist ten koste van hun achterban…
Jeetje, hoe erg was je wel niet tekeergaan over de domheid van de bevolking als je in een gemiddeld islamitisch land had gewoond?quote:Op vrijdag 8 december 2023 04:40 schreef JAM het volgende:
Oh ja hoor, ik weet heel goed wat daar speelt. Daar heb ik laatst nog over nagedacht. Neem de gemiddelde Nederlander (die is al vrij achterlijk) en stel je dan voor dat de helft daarvan nog achterlijker is. Nou, dan heb je het wel over een hele achterlijke groep mensen. Neem van die groep mensen dan weer het gemiddelde en dan de helft die nog dommer is dan dat. Dan kom je op ongeveer een kwart van de bevolking uit. Dan kan toch geen toeval meer heten!
Hij bedoelt dat een kwart van de bevolking volgens hem achterlijk is en dat die allemaal op de PVV zouden hebben gestemd. Over achterlijk gesproken.quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:45 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Jeetje, hoe erg was je wel niet tekeergaan over de domheid van de bevolking als je in een gemiddeld islamitisch land had gewoond?
Ugh, het woningtekort komt door VVD-beleid waarbij woningbouwverenigingen gedwongen werden hun huurwoningen te verkopen, waarbij tijdelijke huurcontracten werden toegestaan en waarbij honderdduizenden arbeidsmigranten werden binnengelaten.quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en jij denkt dat iedereen daarna dan weer D66 gat stemmenen Kaag weer op de tafel gaat dansen ?
Dan komt er zeker geen oplossing aan het woningtekort en overschot aan opgesloten arbeidsmigranten
dat gaat dan naar de 1.000.000 opgesloten werkwilligen toe en nog minder woningbouw vanwege stikstof en vleermuizen
en nog 30 miljard naar het klimaat in andere delen vande wereld
Ok, welke concrete werkbare oplossingen zie je bij deze partijen?quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en jij denkt dat iedereen daarna dan weer D66 gat stemmenen Kaag weer op de tafel gaat dansen ?
Dan komt er zeker geen oplossing aan het woningtekort en overschot aan opgesloten arbeidsmigranten
dat gaat dan naar de 1.000.000 opgesloten werkwilligen toe en nog minder woningbouw vanwege stikstof en vleermuizen
en nog 30 miljard naar het klimaat in andere delen vande wereld
Correct, maar dat besef gaat niet doordringen. En dan moeten er straks uit kostenoverwegingen weer hele grote AZC’s komen, waarbij er veel meer overlast is dan bij kleine. Zo versterkt het zichzelf…quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:44 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dit is omdat er de afgelopen jaren te veel AZC's zijn gesloten vanuit kostenoverwegingen. Dat wordt nu driedubbel en dwars terugbetaald.
De problemen worden teveel uitvergroot. Ik schijn hier 4 AZC's en opvangplekken in de buurt te hebben, ik heb nog nooit iets gemerkt of er wat van gehoord.quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:55 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Correct, maar dat besef gaat niet doordringen. En dan moeten er straks uit kostenoverwegingen weer hele grote AZC’s komen, waarbij er veel meer overlast is dan bij kleine. Zo versterkt het zichzelf…
En dat is weer aantrekkelijk voor de populisten die de problemen echt niet op willen lossen, als ze het al zouden kunnen…
Nogmaals, rechts heeft deze problemen veroorzaakt.quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:52 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ok, welke concrete werkbare oplossingen zie je bij deze partijen?
Zal je vast verklappen, handen voor de ogen en keihard LALALALALA roepen zodat je de problemen niet meer ziet biedt geen echte oplossingen…
Klopt, zeker de wat kleinschaliger opvang merk je geen klap van. Zitten er hier ook een paar honderd om de hoek.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:01 schreef grrrrg het volgende:
[..]
De problemen worden teveel uitvergroot. Ik schijn hier 4 AZC's en opvangplekken in de buurt te hebben, ik heb nog nooit iets gemerkt of er wat van gehoord.
De overlastgevers moeten worden aangepakt, vaak is bekend wie dat zijn. Je kan ze alleen niet zomaar opsluiten, alleen als ze ongedocumenteerd en uitgeprocedeerd zijn
Maar NSC en PVV zijn nieuw en VVD krijg je erbij voor de vulllingquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:48 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ugh, het woningtekort komt door VVD-beleid waarbij woningbouwverenigingen gedwongen werden hun huurwoningen te verkopen, waarbij tijdelijke huurcontracten werden toegestaan en waarbij honderdduizenden arbeidsmigranten werden binnengelaten.
Dus zeker geen VVD stemmen als je hier iets aan gedaan wil hebben, maar ook geen CDA en PVV.
laten we over twee jaar nog eens kijken of er meer gebouwd gaat wiorden voor nederlanders , weilanden zatquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:52 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ok, welke concrete werkbare oplossingen zie je bij deze partijen?
Zal je vast verklappen, handen voor de ogen en keihard LALALALALA roepen zodat je de problemen niet meer ziet biedt geen echte oplossingen…
maar hoeveel is dan genoeg 1.000.000 of 3.000.000quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:05 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Klopt, zeker de wat kleinschaliger opvang merk je geen klap van. Zitten er hier ook een paar honderd om de hoek.
Maar als je er 2.000 in een kleine plaats als Ter Apel plaatst en dat laat overlopen naar 2.500 dan is overlast en gedonder natuurlijk gegarandeerd.
Zorg voor 300 plekken per gemeente en je hebt plek zat en nergens echt overlast…
60-80k opvangplekken is over het algemeen meer dan zat.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maar hoeveel is dan genoeg 1.000.000 of 3.000.000
Voor bouwen in de weilanden gaat de BBB liggen. Een kabinet met dit soort partijen zorgt enkel voor stilstand.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
laten we over twee jaar nog eens kijken of er meer gebouwd gaat wiorden voor nederlanders , weilanden zat
En als ze overlast veroorzaken, natuurlijk. Mensen die zwartrijden of stelen of geweld plegen zijn sowieso in overtreding en daar kun je iets tegen doen, lijkt me.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:01 schreef grrrrg het volgende:
[..]
De problemen worden teveel uitvergroot. Ik schijn hier 4 AZC's en opvangplekken in de buurt te hebben, ik heb nog nooit iets gemerkt of er wat van gehoord.
De overlastgevers moeten worden aangepakt, vaak is bekend wie dat zijn. Je kan ze alleen niet zomaar opsluiten, alleen als ze ongedocumenteerd en uitgeprocedeerd zijn
Gisteren zat bij Nieuwsuur Rene Paas, commissaris van de Koning, te fulmineren dat gemeenten in het land nu echt meer asielzoekers moeten huisvesten. Qua woningtoewijzing moeten asielzoekers geprioriteerd worden.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:17 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
60-80k opvangplekken is over het algemeen meer dan zat.
Het was volgens mij ook al geopperd om meer kleinere ipv een aantal grotere locaties te openen. Precies om de redenen die je hier geeft.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:05 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Klopt, zeker de wat kleinschaliger opvang merk je geen klap van. Zitten er hier ook een paar honderd om de hoek.
Maar als je er 2.000 in een kleine plaats als Ter Apel plaatst en dat laat overlopen naar 2.500 dan is overlast en gedonder natuurlijk gegarandeerd.
Zorg voor 300 plekken per gemeente en je hebt plek zat en nergens echt overlast…
Asielzoekers krijgen geen wonen en geen gezinshereniging. Statushouders worden in sommige gemeentes inderdaad gezien als onderdeel van de groep mensen die met urgentie een woning nodig hebben. Samen met gezinnen met kinderen, zieke mensen, mensen die uit een gewelddadige relatie komen, etc. Het aandeel statushouders in die groepen is relatief klein.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Gisteren zat bij Nieuwsuur Rene Paas, commissaris van de Koning, te fulmineren dat gemeenten in het land nu echt meer asielzoekers moeten huisvesten. Qua woningtoewijzing moeten asielzoekers geprioriteerd worden.
Waarom? En onze eigen bevolking dan?
Er zitten jonge stellen in te wonen op de zolder van de ouders. Zij willen graag een gezin stichten, maar komen niet aan een woning! Gescheiden mensen die noodgedwongen in hetzelfde huis moeten blijven wonen, want er is geen alternatief.
Een ding zei meneer Rene wel goed: Ga dan flexwoningen bouwen.
Dat mogen van mij dan flexflats worden. En pas gezinshereniging als het de asielzoeker na jaren wachtlijst gelukt is om een woning te bemachtigen.
Geen voorrang!
Wanne gek dat.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Gisteren zat bij Nieuwsuur Rene Paas, commissaris van de Koning, te fulmineren dat gemeenten in het land nu echt meer asielzoekers moeten huisvesten. Qua woningtoewijzing moeten asielzoekers geprioriteerd worden.
Waarom? En onze eigen bevolking dan?
Er zitten jonge stellen in te wonen op de zolder van de ouders. Zij willen graag een gezin stichten, maar komen niet aan een woning! Gescheiden mensen die noodgedwongen in hetzelfde huis moeten blijven wonen, want er is geen alternatief.
Een ding zei meneer Rene wel goed: Ga dan flexwoningen bouwen.
Dat mogen van mij dan flexflats worden. En pas gezinshereniging als het de asielzoeker na jaren wachtlijst gelukt is om een woning te bemachtigen.
Geen voorrang!
Het lijkt me ook veel beter om niet zulke grote groepen bij elkaar te zetten. Zoveel mensen bij elkaar die niets te doen hebben, want ze mogen niet werken en hangen alleen maar rond. Dat moet tot conflicten leiden, dat kan niet anders.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het was volgens mij ook al geopperd om meer kleinere ipv een aantal grotere locaties te openen. Precies om de redenen die je hier geeft.
Ik heb ze zelfs in de straat, deze maand komt er zelfs/is er zelfs nog een opvang voor 150 asielzoekers uit Ter Apel bij gekomen. Tot nu toe merk ik er niets van.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:01 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Als 't je niet bevalt weet je waar je de grens over kan.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wanne gek dat.
Paradijs voor alles wat niet NLer is dit land, NL.
Via de door rechts zo gehate spreidingswet?quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het was volgens mij ook al geopperd om meer kleinere ipv een aantal grotere locaties te openen. Precies om de redenen die je hier geeft.
Asielzoekers doen een aanvraag voor een verblijfsvergunning. Zodra ze die hebben, zijn ze statushouder en krijgen ze voorrang. In mijn stad zitten 350 asielzoekers in de opvang, allemaal wachtend op een status en een woning. En onze kinderen van 25 tot 35 kunnen wachten. Die moeten maar bij de ouders blijven wonen. Dat is niet nijpend. Zij hebben toch onderdak, wat zeuren ze? Zij kunnen niet met hun volwassen leven beginnen! Dit is ongezond!quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Asielzoekers krijgen geen wonen en geen gezinshereniging. Statushouders worden in sommige gemeentes inderdaad gezien als onderdeel van de groep mensen die met urgentie een woning nodig hebben. Samen met gezinnen met kinderen, zieke mensen, mensen die uit een gewelddadige relatie komen, etc. Het aandeel statushouders in die groepen is relatief klein.
https://nos.nl/artikel/24(...)huizen-naar-urgenten
Het is inderdaad een complottheorie wanneer je insinueert dat (alle) moslims in het geheim besloten hebben de wereld te islamiseren, maar de verdenking begint natuurlijk wel bij wat geborgen ligt in wat het fundament is van wat ze zélf zeggen aan te hangen. Pretenderen dat een of andere PVV-er dit streven uit de lucht gegrepen heeft is misleidende kolder. De intentie zal lang niet bij elke moslim aanwezig zijn dus wat dat betreft heb je gelijk dat het een onhoudbare verdachtmaking betreft, maar tegelijkertijd kan het (islamiseren) simpelweg een 'natuurlijke' consequentie worden van de wijze waarop geleefd wordt. Mohammed hoeft niet te denken; ''laat ik vandaag Almere eens islamiseren''; als hij gewoon leeft naar hoe hij denkt dat goed is ("ik moet trouwen met een moslima", en god weet, hij zal er geen twijfel over hebben in welke groep hij moet kijken ondanks dat er geen absolute homogeniteit bestaat), terwijl Anita en Henk de wijk ontvluchten, dan vindt daar ondanks de afwezigheid van de intentie om te islamiseren, een culturele transformatie plaats.quote:Op vrijdag 8 december 2023 04:50 schreef JAM het volgende:
Ik zal het nog een beetje verhelderen (omdat ik hier nu eenmaal met een randdebiel te maken hebt), maar Nederlandse moslims - wellicht een hele kleine uitzondering hier of daar - zijn er helemaal niet uit op uit om 'hun cultuur door onze strot te duwen'. Dat is een leugen. Dat is een complottheorie. Dat is een debiel verhaal dat juist de PVV iedereen door de strot probeert te duwen omwille electoraal gewin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |