SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting![]()
Zou er niet heel rouwig om zijn, alleen het halen van de finale in de Aldi CL is leuk en die halen we toch niet. Alle focus op het halen van plek 3.quote:
Alle focus op het beter voetballen, al verwacht ik sowieso wel dat ze in de winterstop een stap zullen maken.quote:Op donderdag 7 december 2023 09:01 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zou er niet heel rouwig om zijn, alleen het halen van de finale in de Aldi CL is leuk en die halen we toch niet. Alle focus op het halen van plek 3.
Ligt helemaal aan Ajax inderdaad. AZ en Twente gaan nog genoeg punten verspelen. Maar wanneer wij domme punten laten liggen zoals Almere City uit dan wordt het een lastig verhaal.quote:Op donderdag 7 december 2023 09:43 schreef Jor_Dii het volgende:
De winterstop ingaan als 5e is gewoon heel goed. Met een beetje mazzel vallen Twente en AZ ook vies tegen in de 2e helft van de competitie en stijg je nog 1 of 2 plekjes. Draai je al met al gewoon een prima seizoen gezien de omstandigheden.
Je moet gewoon inzetten op die 3e plek. Hoe beschamend ook, maar dat is toch wel het minimale wat we moeten halen dit seizoen.quote:Op donderdag 7 december 2023 09:43 schreef Jor_Dii het volgende:
De winterstop ingaan als 5e is gewoon heel goed. Met een beetje mazzel vallen Twente en AZ ook vies tegen in de 2e helft van de competitie en stijg je nog 1 of 2 plekjes. Draai je al met al gewoon een prima seizoen gezien de omstandigheden.
Ik hoop het ook hoorquote:Op donderdag 7 december 2023 09:01 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zou er niet heel rouwig om zijn, alleen het halen van de finale in de Aldi CL is leuk en die halen we toch niet. Alle focus op het halen van plek 3.
Hij doet het best goed maar laten we daar maar even mee wachten.quote:Op donderdag 7 december 2023 12:41 schreef Beathoven het volgende:
Van ‘t Schip moet gewoon even lang bijtekenen. Niet voor de verwachtingen met grote prijzen maar voor de stabiliteit.
als je 5e wordt en een club van de eerste 4 de beker wint wordt het geen playoffs voor de nr 5. Of zelf de beker pakken. Of hoger dan 5e eindigen.quote:Op donderdag 7 december 2023 12:48 schreef Idisrom het volgende:
Sowieso extra wedstrijden in mei in de play-offs.
Bij de Toto of bij Unislet?quote:Op donderdag 7 december 2023 10:58 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je moet gewoon inzetten op die 3e plek.
Toch vind ik dat er echt een goede trainer beschikbaar moet zijn, niet weer een exotisch gevalletje. Dan lijkt mij het meest verstandige om gewoon lekker door te gaan met van 't Schip.quote:Op donderdag 7 december 2023 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij doet het best goed maar laten we daar maar even mee wachten.
Daar ben ik het wel mee eens maar dat het beter kon dan onder Steijn kon een blinde nog zien en die eerste stappen omhoog zet Van't Schip goed, nu weet ik alleen niet of hij ook geschikt is voor die vervolgstappen terug naar de top.quote:Op donderdag 7 december 2023 14:51 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Toch vind ik dat er echt een goede trainer beschikbaar moet zijn, niet weer een exotisch gevalletje. Dan lijkt mij het meest verstandige om gewoon lekker door te gaan met van 't Schip.
Hij lijkt wel weer de eerste trainer te zijn die spelers beter maakt (zie Brobbey en zelfs Taylor) en daarnaast ook succesvol eigen jeugd laat debuteren.quote:Op donderdag 7 december 2023 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens maar dat het beter kon dan onder Steijn kon een blinde nog zien en die eerste stappen omhoog zet Van't Schip goed, nu weet ik alleen niet of hij ook geschikt is voor die vervolgstappen terug naar de top.
Trainers die spelers beter maken geloof ik niet zo in, beter laten functioneren wel en die jeugd, dat is meer een ieder nadeel heeft z'n voordeel gebeuren, omdat er slecht ingekocht/gescout is op topniveau krijgen die jonkies weer een kans, dat is een leuke bijkomstigheid.quote:Op donderdag 7 december 2023 15:17 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hij lijkt wel weer de eerste trainer te zijn die spelers beter maakt (zie Brobbey en zelfs Taylor) en daarnaast ook succesvol eigen jeugd laat debuteren.
Daarnaast zou ik echt niet weten welke trainer nu wel voor de groep moet staan (de haalbare opties).
Ja, want die heeft zich ondertussen wel bewezen als toptrainer.quote:Op donderdag 7 december 2023 14:51 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Toch vind ik dat er echt een goede trainer beschikbaar moet zijn, niet weer een exotisch gevalletje. Dan lijkt mij het meest verstandige om gewoon lekker door te gaan met van 't Schip.
Het enige wat we nu wel zeker weten is dat Steijn het niet is.quote:Op donderdag 7 december 2023 15:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, want die heeft zich ondertussen wel bewezen als toptrainer.
sta je dan met de naam van een andere voetbalclub op je lichaamquote:
Vooral die spelvaut helpt niet mee neequote:Op donderdag 7 december 2023 19:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom zijn psv supporters over het algemeen echt simpel volk.
quote:Op donderdag 7 december 2023 19:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom zijn psv supporters over het algemeen echt simpel volk.
quote:Op donderdag 7 december 2023 22:37 schreef PSVCL het volgende:
quote:Op donderdag 7 december 2023 19:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom zijn psv supporters Brabanders over het algemeen echt simpel volk.
psv op 1 is inderdaad iets om vast te leggen voordat het veranderdquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:11 schreef StevenHyde het volgende:
Dat Ajax in crisis boekje uit. Vond het eerste deel wel wat langdradig, maar las na 1/3 deel toch ineens lekker weg. Toch wel interessant om te lezen imo. Dacht vooraf alles eruit heeft wel in de media gestaan, maar om te lezen hoe al die lijntjes rondom Kroes bij hebben gelopen dat vond ik wel de moeite om nog zelf te lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Met ultimate choker Bosz kan dat snel gaan.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
psv op 1 is inderdaad iets om vast te leggen voordat het veranderd
Zelfs dit kan hij niet meer verneuken. Al zou het wel hilarisch zijnquote:Op vrijdag 8 december 2023 16:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Met ultimate choker Bosz kan dat snel gaan.
Het zegt ook wel iets van het niveau van de Eredivisie natuurlijk. Als je dit in de PL gebeurd sta je over het algemeen niet snel meer 6e en kan een bagger seizoen zomaar resulteren in degradatie. Op een paar clubs na dan die in de winter de boel kunnen herstellen door het smijten met geld..quote:Op donderdag 7 december 2023 19:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
sta je dan met de naam van een andere voetbalclub op je lichaam
Verandering kan snel gaan ook, 1.5 maand geleden inclusief een interlandperiode.
Onzin het was die 18e plek die nergens op sloeg, als je puur per hele speelronde bekijkt hebben we ook nooit 18e gestaan. Daarnaast heb je in Engeland ook vaak genoeg dat de er een gat is in punten tussen de top en de rest die dan relatief dicht bij elkaar staan, dat heeft zeer weinig met het niveau van de competitie te maken.quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:38 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Het zegt ook wel iets van het niveau van de Eredivisie natuurlijk. Als je dit in de PL gebeurd sta je over het algemeen niet snel meer 6e en kan een bagger seizoen zomaar resulteren in degradatie. Op een paar clubs na dan die in de winter de boel kunnen herstellen door het smijten met geld..
Als je naar de feiten kijkt stond Ajax gewoon 18e.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Onzin het was die 18e plek die nergens op sloeg, als je puur per hele speelronde bekijkt hebben we ook nooit 18e gestaan. Daarnaast heb je in Engeland ook vaak genoeg dat de er een gat is in punten tussen de top en de rest die dan relatief dicht bij elkaar staan, dat heeft zeer weinig met het niveau van de competitie te maken.
Als je naar de feiten kijkt stond Vitesse op 10 augustus j.l. 18e en op 11 augustus 1e.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je naar de feiten kijkt stond Ajax gewoon 18e.
Ok Hans. Feit is en blijft dat Ajax gewoon 18e heeft gestaan.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:32 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als je naar de feiten kijkt stond Vitesse op 10 augustus j.l. 18e en op 11 augustus 1e.
Met minder gespeelde wedstrijden. Wat je feitje dus compleet nutteloos maakt. Maar dat schijn je niet te begrijpen. Jammer hoor.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ok Hans. Feit is en blijft dat Ajax gewoon 18e heeft gestaan.
Je probeert een Feyenoord support logisch te laten nadenkenquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Met minder gespeelde wedstrijden. Wat je feitje dus compleet nutteloos maakt. Maar dat schijn je niet te begrijpen. Jammer hoor.
Dan nog stonden ze 18e.quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Met minder gespeelde wedstrijden. Wat je feitje dus compleet nutteloos maakt. Maar dat schijn je niet te begrijpen. Jammer hoor.
Fun fact: Giménez heeft dit kalenderjaar meer competitiedoelpunten gescoord (31) dan Brubbie tot nu toe in zijn hele carrière (28 doelpunten in 68 wedstrijden)quote:Op zaterdag 9 december 2023 01:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Brobbey > Gimenez
Zo doe je dat @:LitmanenAFCA
Haha ja, ook leuk dat hij (uiteraard) niet het aantal gespeelde wedstrijden erbij zet. Dan gaat het toch helemaal nergens overquote:
Dat klopt. Minder wedstrijden gespeeld en 18e staan, tja dat kan een keer gebeuren. Denk niet dat je veel mensen hiermee raakt.quote:
Dat valt hier nog wel meequote:Op zaterdag 9 december 2023 08:01 schreef Bugno3 het volgende:
De kleinzieligheid van supporters aan beide zijden van het spectrum is iets waarover ik mij blijf verwonderen. Stukje beperkt allemaal.
Nou ik vind een betoog over dat Ajax heus niet 18e heeft gestaan behoorlijk achterlijk. Of een Feyenoord-fan die de moeite neemt om uit te zoeken of Gimenez dit jaar meer of minder dan Brubs in zijn carriere heeft gescoord.quote:
En dat om 2 uur s'nachts maar dat dat zal ook met de begeleiding te maken hebben.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nou ik vind een betoog over dat Ajax heus niet 18e heeft gestaan behoorlijk achterlijk. Of een Feyenoord-fan die de moeite neemt om uit te zoeken of Gimenez dit jaar meer of minder dan Brubs in zijn carriere heeft gescoord.
Dat waren de users @Lt.Bookman en @KlapMongeaul en @Wottequote:Op zaterdag 9 december 2023 09:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nou ik vind een betoog over dat Ajax heus niet 18e heeft gestaan behoorlijk achterlijk. Of een Feyenoord-fan die de moeite neemt om uit te zoeken of Gimenez dit jaar meer of minder dan Brubs in zijn carriere heeft gescoord.
Met een drankprobleem ben je nooit alleenquote:Op zaterdag 9 december 2023 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dat om 2 uur s'nachts maar dat dat zal ook met de begeleiding te maken hebben.
Ik lok 'm alleen maar uit de tent laat mij hier buiten.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat waren de users @:lt.bookman en @:klapmongeaul en @:wotte
Wie is 'm?quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik lok 'm alleen maar uit de tent laat mij hier buiten.
Je was gewoon aan het rukken. Geef maar toequote:Op zaterdag 9 december 2023 09:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik lok 'm alleen maar uit de tent laat mij hier buiten.
dit idd.quote:Op zaterdag 9 december 2023 02:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Moest zelf altijd zo lachen om de mensen die riepen dat Ajax wel eens zou kunnen gaan degraderen dit seizoen
Volgens mij heeft die jongen zelfs nog nooit een hattrick gemaakt. Ze hemelen hem op omdat hij uit de eigen jeugd komt, was het een aankoop geweest had hij waarschijnlijk allang moeten wegwezen van diezelfde aanbidders.quote:Op zaterdag 9 december 2023 01:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Fun fact: Giménez heeft dit kalenderjaar meer competitiedoelpunten gescoord (31) dan Brubbie tot nu toe in zijn hele carrière (28 doelpunten in 68 wedstrijden)
Tellen we ook andere wedstrijden op het hoogste niveau mee (cl, el, beker, Leipzig, NL11) dan komt Brubbie op welgeteld 35 doelpunten in 111 wedstrijden
Je kan toch niet anders concluderen dan dat hij momenteel goed bezig is? Laten we hopen dat hij dat doorzet.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die jongen zelfs nog nooit een hattrick gemaakt. Ze hemelen hem op omdat hij uit de eigen jeugd komt, was het een aankoop geweest had hij waarschijnlijk allang moeten wegwezen van diezelfde aanbidders.
Eigenlijk hoop ik @Caland op de kast te krijgen dat het 'm weer zwart voor de ogen wordt en begint te gooien met stills van Pieter.quote:
Je weet tegen wie je het hebt.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan toch niet anders concluderen dan dat hij momenteel goed bezig is? Laten we hopen dat hij dat doorzet.
Gossie.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
wat een geweldige prestatie tegen alleen maar zwakke ploegen maar dat vertelt dit ajax voetbal medium er niet bij
Een beetje cynisme hou ik ook wel van maar dat domme getroll heen en weer is vermoeiend.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik @:Caland op de kast te krijgen dat het 'm weer zwart voor de ogen wordt en begint te gooien met stills van Pieter.
Hij doet zijn best ja. Alleen moet je een spits uiteindelijk afrekenen op doelpunten. Als spits van Ajax hoort je er gewoon ieder seizoen minimaal 25 in te leggen. Je bent zo’n beetje het meeste van alles spitsen in de competitie in het strafschopgebied van de tegenstander.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan toch niet anders concluderen dan dat hij momenteel goed bezig is? Laten we hopen dat hij dat doorzet.
Dat is gek, ik ben juist wel fan van de mens Brubbyquote:Op zaterdag 9 december 2023 09:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik @:Caland op de kast te krijgen dat het 'm weer zwart voor de ogen wordt en begint te gooien met stills van Pieter.
Hij doet niet alleen z'n best, hij doet het gewoon goed maar ik vind het nog wat te kort om te stellen dat het lek boven is en hoe lang kijk je Ajax dat een Ajax spits alleen op z'n goals afgerekend wordt?quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:04 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Hij doet zijn best ja. Alleen moet je een spits uiteindelijk afrekenen op doelpunten. Als spits van Ajax hoort je er gewoon ieder seizoen minimaal 25 in te leggen.
Misschien moet je zelf begrijpend lezen leren voordat je anderen van achterlijkheid beticht...quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wel wat meer een killer.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Kluivert scoorde nooit meer dan 20 keer in een seizoen.
Matige spits.
Met een doelsaldo van +4 pak je geen kampioenschappen. Met een matige spits als Brobbey die zelden belangrijk is in grote wedstrijden maak je het verschil niet.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Kluivert scoorde nooit meer dan 20 keer in een seizoen.
Matige spits.
Ik hield het alleen even bij de feiten.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:13 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Met een doelsaldo van +4 pak je geen kampioenschappen. Met een matige spits als Brobbey die zelden belangrijk is in grote wedstrijden maak je het verschil niet.
Oh je wil die kansloze discussie nog een keer gaan voeren?quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:12 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf begrijpend lezen leren voordat je anderen van achterlijkheid beticht...
Feit is dat Kluivert in een finale tegen een wereldteam scoorde terwijl Brobbey op dezelfde leeftijd nog moeite heeft tegen clubjes als Volendam.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik hield het alleen even bij de feiten.
Kluivert was jonger maar het enige punt wat je maakt hier is dat je nick heel goed bij je past.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Feit is dat Kluivert in een finale tegen een wereldteam scoorde terwijl Brobbey op dezelfde leeftijd nog moeite heeft tegen clubjes als Volendam.
Niet helemaal eens. Ik twijfel over zijn killerinstinct. Hi ha ho voor user @Caland alvast.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:23 schreef Wotte het volgende:
Laat ik deze discussie eens altijd beslechten.
Brobbey heeft in potentie alles wat een spits nodig heeft in de absolute top.
Ihattaren ook.
Ik vind Feyenoorders over het algemeen maar vermoeiend maar jou vind ik stiekem wel aardig.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is gek, ik ben juist wel fan van de mens Brubby
Gefrustreerde neus gespot. Maar blijf lekker Brobbey ophemelenquote:Op zaterdag 9 december 2023 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kluivert was jonger maar het enige punt wat je maakt hier is dat je nick heel goed bij je past.
Welk brilletje staat er vandaag op jouw neus?quote:
Wat ik niet begrijp aan deze discussie en dan voornamelijk bij commentaar van oud-voetballers.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet helemaal eens. Ik twijfel over zijn killerinstinct. Hi ha ho voor user @:caland alvast.
Zodat je nog een keer niet kan begrijpen wat ik bedoel?quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Oh je wil die kansloze discussie nog een keer gaan voeren?
Knap als je al vanaf 2007 acteert dat je voor Ajax bent, niet? Maar van sommige gekkies mag je niet kritisch zijn op Brobbey, terwijl ze zelf andere spelers wel afbrandenquote:Op zaterdag 9 december 2023 10:39 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zolang je maar achter jouw eigen act hier staat ouwe dibbes
wat jij wiltquote:Op zaterdag 9 december 2023 10:45 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Knap als je al vanaf 2007 acteert dat je voor Ajax bent, niet? Maar van sommige gekkies mag je niet kritisch zijn op Brobbey, terwijl ze zelf andere spelers wel afbrandenDe hypocrisie.
Bij die absolute toppers zie je het gewoon wat eerder, neemt niet weg dat het wel wat kan worden met hem. Hangt ook wel weer van z'n clubkeuzes en vervolgstappen af, z'n vorige stap was niet de meest verstandige, nou ja voor z'n bankrekening wel maar sportief gezien niet.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:23 schreef Wotte het volgende:
Ihattaren ook.
Een club in de Europese subtop die toch wel bekend staat om het ontwikkelen van talent in een betere competitie lijkt me nou juist wel verstandig voor welk eredivisietalent dan ook.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij die absolute toppers zie je het gewoon wat eerder, neemt niet weg dat het wel wat kan worden met hem. Hangt ook wel weer van z'n clubkeuzes en vervolgstappen af, z'n vorige stap was niet de meest verstandige, nou ja voor z'n bankrekening wel maar sportief gezien niet.
Het was blijkbaar toch te vroeg voor hem vooral mentaal dan, denk dat hij zich wat teveel door z'n entourage heeft laten leiden en dan bedoel ik niet Raiola maar familie die wilde cashen, hij had gewoon heimwee.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Een club in de Europese subtop die toch wel bekend staat om het ontwikkelen van talent in een betere competitie lijkt me nou juist wel verstandig voor welk eredivisietalent dan ook.
Brobbey niet, Ihattaren wel behalve mentaliteit en snuggerheid.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:23 schreef Wotte het volgende:
Ihattaren ook.
Transfervrij naar zo’n handelshuis gaan is altijd een risico.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Een club in de Europese subtop die toch wel bekend staat om het ontwikkelen van talent in een betere competitie lijkt me nou juist wel verstandig voor welk eredivisietalent dan ook.
Kluivert was reserve en scoorde met een puntertje. Wat wil je zeggen ? Linskens scoorde voor PSV de belangrijkste treffer voor die club in de historie met z'n scheenbeen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Feit is dat Kluivert in een finale tegen een wereldteam scoorde terwijl Brobbey op dezelfde leeftijd nog moeite heeft tegen clubjes als Volendam.
Schattig die verbasteringen van namen.quote:
Zie hierboven.quote:
Wat is snuggerheidquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Brobbey niet, Ihattaren wel behalve mentaliteit en snuggerheid.
0 middenvelders op de bank...quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:44 schreef PicoMMP het volgende:
Ramaj
Rensch, Sutalo, Hato, Martha
Taylor, Hlynsson, Tahirovic
Berghuis, Brobbey, Bergwijn
3 van de 12 aankopen opgesteld.quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:44 schreef PicoMMP het volgende:
Ramaj
Rensch, Sutalo, Hato, Martha
Taylor, Hlynsson, Tahirovic
Berghuis, Brobbey, Bergwijn
Ja, Bart Vriends kom je daar normaal gesproken wel tegen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 18:59 schreef GwaiLow het volgende:
Dit was gewoon een goal van wereldkwaliteit. Gewoon niveau van de Champions League top.
Ik geloof er geen reet van dat die assist bewust wasquote:Op zaterdag 9 december 2023 18:59 schreef GwaiLow het volgende:
Dit was gewoon een goal van wereldkwaliteit. Gewoon niveau van de Champions League top.
Onderschat Bartje niet hoor!quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, Bart Vriends kom je daar normaal gesproken wel tegen.
Een aantal zijn missen nog (steeds) het vertrouwen om eens een wat gevaarlijkere pass te geven.. Zeker omdat we nog steeds dat Steijn trauma hebben waarbij de tegenstander ineens helemaal vrij staat..quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:26 schreef GwaiLow het volgende:
Bizar. Eerste 20 minuten speelt Ajax een wereldniveau, dan 10 minuten niveau van Volendam. En nu weer een aantal minuten een top niveau.
Van Nistelrooij is op de dag af even oud als Kluivert. Toen Kluivert de winnende scoorde in de CL-finale, speelde Van Nistelrooij vrij anoniem onderin de eerste divisie bij FC Den Bosch.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Feit is dat t een heel ander niveau is waar ze mee spelen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Alleen gingen deze jongens niet naar het buitenland om met hangende pootjes weer terug te komen omdat ze dachten wel goed genoeg te zijn.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:31 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Van Nistelrooij is op de dag af even oud als Kluivert. Toen Kluivert de winnende scoorde in de CL-finale, speelde Van Nistelrooij vrij anoniem onderin de eerste divisie bij FC Den Bosch.
Die is uiteindelijk toch vrij goed terecht gekomen… oftewel, niet ieder talent is even vroeg al goed.
Want?quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:35 schreef marsan het volgende:
[..]
Feit is dat t een heel ander niveau is waar ze mee spelen.
Daarnaast is kluivert een van de grootste mongolen geweest. Hoe hij om is gegaan met zn talent is een schoolvoorbeeld van hoe t niet moet.
Sinterklaas.quote:
Ze spelen aanvallend aardig, maar om dit nou wereldklasse te noemen gaat wel erg ver.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:01 schreef GwaiLow het volgende:
Ajax is aanvallend niveau wereldklasse, en verdedigend niveau Top Oss. En dan heb ik het vooral over de backs. Dat verschil is toch onvoorstelbaar. Haal Nico en Nous terug, en je hebt een heel sterk elftal staan.
Sosa is toch wel beter dan dit?quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat Martha daar wordt neergezet is het failliet van de andere 3 backs
Bovenkant middenmoot/ onderkant subtop van Europa daar zo ergens bungelen ze aanvallend denk ik.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ze spelen aanvallend aardig, maar om dit nou wereldklasse te noemen gaat wel erg ver.
Die heeft als positie linksback maar verder ontloopt het elkaar niet . Martha zal wel spelen omdat het jeugd en toekomst is terwijl Sosa volgend seizoen zo bij Bochum of Hamburg mag ballen .quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sosa is toch wel beter dan dit?
Meende dat Pieter Zwart lyrisch was bij VI PRO over Sosa ook oveR Sutalo die absoluut zou slagen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die heeft als positie linksback maar verder ontloopt het elkaar niet . Martha zal wel spelen omdat het jeugd en toekomst is terwijl Sosa volgend seizoen zo bij Bochum of Hamburg mag ballen .
Matig is misschien nog wat lief gezegdquote:Op zaterdag 9 december 2023 20:15 schreef Scorpie het volgende:
Dit is toch gewoon een hele matige pot van Ajax of ben ik gek?
We zien gewoon weer het oude vertrouwde Ajax onder Steijn.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:15 schreef Scorpie het volgende:
Tja tegen Marseille bijvoorbeeld deed hij dezelfde dingen als Avila tegen PSV : Iedereen kon makkelijk uit zijn rug weglopen en ziet het er leuk uit want hij doet het buitenkantje-voet soms.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Meende dat Pieter Zwart lyrisch was bij VI PRO over Sosa ook oveR Sutalo die absoluut zou slagen.
Volgens mij lult Pieter uit zijn nek.
Sinds wanneer ben jij zo mild?quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:15 schreef Scorpie het volgende:
Bij vlagen aardig in de eerste helft. Defensief vrij labiel en tweede helft weer als vanouds.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:15 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:22 schreef MatthijsDJ het volgende:
Sutalo kunnen we langzaam ook wel echt gaan afschrijven..
Die Sosa lijkt me ook een 532 speler dan kan je 'm constant rugdekking geven.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja tegen Marseille bijvoorbeeld deed hij dezelfde dingen als Avila tegen PSV : Iedereen kon makkelijk uit zijn rug weglopen en ziet het er leuk uit want hij doet het buitenkantje-voet soms.
Mikautadze doet waarschijnlijk geen reet op de training net als zijn Georgische voorganger.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
Is Mikautadze geblesseerd of gewoon klaar?
Als een matige speler (op dit moment) als Banel het mag proberen zegt dat wat
Dan had Sven maar zelf trainer moeten worden want na Adriaanse zal niemand dat systeem spelen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die Sosa lijkt me ook een 532 speler dan kan je 'm constant rugdekking geven.
Hij had vermoedelijk niet verwacht dat Maurice zo'n stugge lul was dat aspect is ook lastig in data te vangen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan had Sven maar zelf trainer moeten worden want na Adriaanse zal niemand dat systeem spelen.
Leuke Juanfran acties net.
Daar verwacht ik komend seizoen echt meer van.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:22 schreef MatthijsDJ het volgende:
Sutalo kunnen we langzaam ook wel echt gaan afschrijven..
Er is wel meer dat Sven niet kon vangen met data zoals voetbalintelligentie en of een speler daadwerkelijk kan voetballen . Of het is gewoon hoe Kroes het beschrijft : Een gladde oplichter met veel Engels voetbal-jargon.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij had vermoedelijk niet verwacht dat Maurice zo'n stugge lul was dat aspect is ook lastig in data te vangen.
Zagreb hanteert volgens mij een vergelijkbaar spelopvatting als Ajax.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar verwacht ik komend seizoen echt meer van.
Die jongen kan wel voetballen, heeft alleen echt moeite met wat er van hem gevraagd wordt.
Als je termen als voetbal intelligentie en daadwerkelijk voetballen definieert. Dan kan je daar prima statistieken aan koppelen die daar iets over zeggen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er is wel meer dat Sven niet kon vangen met data zoals voetbalintelligentie en of een speler daadwerkelijk kan voetballen . Of het is gewoon hoe Kroes het beschrijft : Een gladde oplichter met veel Engels voetbal-jargon.
Kan helpen maar zonder te kijken kan het je ook een Bram van Polen opleveren , staat ook vaak bovenaan in de lijstjes.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je termen als voetbal intelligentie en daadwerkelijk voetballen definieert. Dan kan je daar prima statistieken aan koppelen die daar iets over zeggen.
Hij mocht toch ook veel minder aan salarissen uitdelen? Dan vis je ook wel in een andere categorie.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je termen als voetbal intelligentie en daadwerkelijk voetballen definieert. Dan kan je daar prima statistieken aan koppelen die daar iets over zeggen.
De categorie 16 miljoen voor een spits uit de Ligue 2 . Of voor 12 een simpel schoppertje van Antwerp.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij mocht toch ook veel minder aan salarissen uitdelen? Dan vis je ook wel in een andere categorie.
Ik hoop het, dacht hetzelfde tot nu toe.. Ik bedoel zelfs een bal wegrossen ging niet...quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die jongen kan wel voetballen, heeft alleen echt moeite met wat er van hem gevraagd wordt.
Context is belangrijk natuurlijk maar je kan wel prima een schifting maken als je X kwaliteiten zoekt op Y positie.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan helpen maar zonder te kijken kan het je ook een Bram van Polen opleveren , staat ook vaak bovenaan in de lijstjes.
Laat hem er donderdag maar eens 2 of 3 in leggen en, dan praten we verder.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:42 schreef Pedroso het volgende:
Brobbey![]()
![]()
Klapmongool heeft er niet zo veel kijk op
Dus er moet een opsporingsbevel uitgaan voor Sven .quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Context is belangrijk natuurlijk maar je kan wel prima een schifting maken als je X kwaliteiten zoekt op Y positie.
Die verwachting had je ook bij Bassey?quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het kan niet anders dan dat hij aan iedere transfer heeft kunnen verdienen, want het is echt allemaal middelmaatquote:Op zaterdag 9 december 2023 20:46 schreef Lt.Bookman het volgende:
Sven is een charlatan. Als één van zijn spelers nog slaagt is dat een toevalligheid.
Ik denk dat Sven wel het een en ander valt aan te rekenen maar persoonlijk denk ik dat Overmars ook niet vrijuit gaat.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij mocht toch ook veel minder aan salarissen uitdelen? Dan vis je ook wel in een andere categorie.
Voor Tahirovic, van den Boomen, Borges en Akpom heb ik nog wel iets van hoop...quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:46 schreef Lt.Bookman het volgende:
Sven is een charlatan. Als één van zijn spelers nog slaagt is dat een toevalligheid.
Heb je nou mijn act overgenomen?quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Laat hem er donderdag maar eens 2 of 3 in leggen en, dan praten we verder.
Dat is meer de schuld van de organisatie zelf/Van Der Sar, die hebben dat keyman risk laten ontstaan..quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk dat Sven wel het een en ander valt aan te rekenen maar persoonlijk denk ik dat Overmars ook niet vrijuit gaat.
Die heeft jaren de tijd gehad om een fatsoenlijke voetbal organisatie op poten te zetten. Wat dat betreft is die splitsing van die functie een goede stap voorwaarts.
Jij zou een van die jongens opstellen in die wedstrijden in de CL een aantal jaar geleden? Dit is toch niet het niveau dat Ajax nastreeft met dit soort spelers?quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:50 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Voor Tahirovic, van den Boomen, Borges en Akpom heb ik nog wel iets van hoop...
Oh kut, ik dacht dat ik onder mijn andere naam, Wotte, reageerde… ik zal snel even uitloggen!quote:
Weet niet wat de verantwoordelijkheden zijn. Maar ik zou van een technisch directeur verwachten dat hij zichzelf vervangbaar maakt en zorgt voor continuïteit.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:51 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat is meer de schuld van de organisatie zelf/Van Der Sar, die hebben dat keyman risk laten ontstaan..
Nope dat niet, alleen "we" zijn nu wel heel erg van dat niveau afgedreven. Nu is het bouwen aan een nieuw elftal en hopelijk een nieuwe succesvolle periode. Daarin kunnen die jongens echt wel wat gaan bijdragen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Jij zou een van die jongens opstellen in die wedstrijden in de CL een aantal jaar geleden? Dit is toch niet het niveau dat Ajax nastreeft met dit soort spelers?
Volgens mij heb je de memo gemist de hetze was tegen Gimenez. Brobbey dien je te bewieroken.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Oh kut, ik dacht dat ik onder mijn andere naam, Wotte, reageerde… ik zal snel even uitloggen!
Van wat ik begreep, werkte Overmars hetzelfde al ik tot een jaar of twee geleden... Alles in eigen notitieblokjes dan wel hoofd..quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Weet niet wat de verantwoordelijkheden zijn. Maar ik zou van een technisch directeur verwachten dat hij zichzelf vervangbaar maakt en zorgt voor continuïteit.
Ze zijn alleen in de verste verte niet van het niveau dat die andere jongens toen hadden, en de meesten zie ik er ook niet in de buurt van komen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:54 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Nope dat niet, alleen "we" zijn nu wel heel erg van dat niveau afgedreven. Nu is het bouwen aan een nieuw elftal en hopelijk een nieuwe succesvolle periode. Daarin kunnen die jongens echt wel wat gaan bijdragen.
Een hetze tegen hem omdat hij er 3x zoveel gemaakt heeft?quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de memo gemist de hetze was tegen Gimenez. Brobbey dien je te bewieroken.
Nee, daar had ik dezelfde verwachting bij als bij jouquote:Op zaterdag 9 december 2023 20:46 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die verwachting had je ook bij Bassey?
Och het kleutertje moet weer op de man spelenquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, daar had ik dezelfde verwachting bij als bij jou
Brobbey is natuurlijk een completere spits.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een hetze tegen hem omdat hij er 3x zoveel gemaakt heeft?
Zeker, dat is de nieuwe Haaland!quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Brobbey is natuurlijk een completere spits.
hij speelt heel goed of hij speelt heel slechtquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:13 schreef Black-Death het volgende:
Mag ook gezegd worden dat Taylor een prima pot speelde
Nee, na de 30ste minuut was het wel weer redelijk goed.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:27 schreef Black-Death het volgende:
Eerste 20 minuten was prima, daarna waardeloos.
onder steijn stonden we ergens onderin rechterrijtje nog denk ik.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
3 punten, maar zeer armoedige 2e helft. Onder Steijn had je verloren trouwens.
Dit niveau zou Brian kunnen gaan aantikken op termijn inderdaad.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:33 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zeker, dat is de nieuwe Haaland!
geen idee of je nu grappig probeert te doen, maar als hij zo doorgaat wel ja.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:33 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zeker, dat is de nieuwe Haaland!
Doe jij nu grappig door te beweren dat Brobbey de nieuwe Haaland is???quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
geen idee of je nu grappig probeert te doen, maar als hij zo doorgaat wel ja.
Dream on. Of scoort Brobbey er 35+ in de Mickey mouse league? Luchtfietserquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit niveau zou Brian kunnen gaan aantikken op termijn inderdaad.
Begrijpend lezen is blijkbaar moeilijk voor jou.quote:Op zondag 10 december 2023 00:22 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Doe jij nu grappig door te beweren dat Brobbey de nieuwe Haaland is???![]()
![]()
![]()
‘Als Brobbey zo door gaat’quote:Op zondag 10 december 2023 00:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is blijkbaar moeilijk voor jou.
@:KlapMongeaul heeft in ieder geval geen masteropleiding gevolgd
check deze @:Bezsen @:Pisces29
je schrijft letterlijk 'is' dat betekent dat hij op dit moment Haaland is, wat ik nooit heb gezegd.quote:Op zondag 10 december 2023 00:37 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
‘Als Brobbey zo door gaat’
KingRoland gelooft nog in sinterklaas
Eens, hij lijkt ook verdedigend meer arbeid te leverenquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:13 schreef Black-Death het volgende:
Mag ook gezegd worden dat Taylor een prima pot speelde
‘Als Brobbey zo doorgaat’… Je vergelijkt iemand die 6x heeft gescoord in de MM competitie met degene die vorig jaar jaar de meeste goals ooit heeft gescoord in de premier league..quote:Op zondag 10 december 2023 00:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je schrijft letterlijk 'is' dat betekent dat hij op dit moment Haaland is, wat ik nooit heb gezegd.
quote:Op zondag 10 december 2023 01:29 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
‘Als Brobbey zo doorgaat’… Je vergelijkt iemand die 6x heeft gescoord in de MM competitie met degene die vorig jaar jaar de meeste goals ooit heeft gescoord in de premier league..
Alsof Brobbey daar ooit in de buurt zal komen![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die denken dat Brobbey ooit 1:1 gaat lopenquote:Op zondag 10 december 2023 01:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
Haaland loopt gewoon >1:1. Klap van een molenwiek gehad die kerel.
![]()
Begrijpend lezen is een vak zo te zienquote:Op zondag 10 december 2023 01:29 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
‘Als Brobbey zo doorgaat’… Je vergelijkt iemand die 6x heeft gescoord in de MM competitie met degene die vorig jaar jaar de meeste goals ooit heeft gescoord in de premier league..
Alsof Brobbey daar ooit in de buurt zal komen![]()
![]()
![]()
![]()
Klapmongool kan blijkbaar niet eens goed begrijpend lezen dus naast een gebrek aan voetbalkennis kan hij liever zijn tijd daaraan besteden.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:42 schreef Pedroso het volgende:
Brobbey![]()
![]()
Klapmongool heeft er niet zo veel kijk op
Kunnen we even normaal tegen @KlapMongeaul doen? Dat hij verstandelijk beperkt is kan niemand wat aan doen. Soms heeft hij wat extra uitleg nodig.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, daar had ik dezelfde verwachting bij als bij jou
Yes daar is de bril weer!quote:Op zondag 10 december 2023 01:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Brobbey ooit 1:1 gaat lopen![]()
![]()
Tja, zo erg verblind een bril iemand dus.
Hij gelooft in wel gekkere dingen.quote:Op zondag 10 december 2023 00:37 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
‘Als Brobbey zo door gaat’
KingRoland gelooft nog in sinterklaas
Je maakt het jezelf onnodig moeilijk maar al met al gewoon verdiend hoor, gewoon blijven sprokkelen tot de winterstop, dan verwacht ik ook wel weer een stap vooruit in het voetbal.quote:Op zondag 10 december 2023 09:58 schreef Scorpie het volgende:
Brobbey laat progressie zien
Taylor haalde gisteren blijkbaar het beste in hemzelf naar boven
Berghuis was weer aanwezig
Martha is extreem licht in de verdediging, maar ja als je zo’n Sosa ziet invallen zie je ook wel waarom Schip kiest voor hem.
Sutalo - ach ach ach. Blijft toch behelpen.
Bergwijn -blijft echt weinig wat hij laat zien, maar ja geen concurrentie want die Forbs heeft ook geen recht van spelen.
Tahirovic - tsja. Waterdrager.
Al met al een hele matige pot die je weliswaar wint bij gebrek aan stootkracht van de tegenstander.
Het moet wel veel beter wil je echt voor plek 3 kunnen strijden 2e seizoenshelft.
Roepen dat Brobbey de nieuwe Haaland gaat worden als hij zo doorgaat…quote:Op zondag 10 december 2023 03:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is een vak zo te zien
De tering zeg wat ben jij mokerdom zegzo dan
Kan je nagaan hoe erg het met jou gesteld is.quote:Op zondag 10 december 2023 04:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kunnen we even normaal tegen @:klapmongeaul doen? Dat hij verstandelijk beperkt is kan niemand wat aan doen. Soms heeft hij wat extra uitleg nodig.
Gimensquote:Op zondag 10 december 2023 11:42 schreef klaasweetalles het volgende:
brobby heeft een paar keer gescoord tegen degradatie ploegen en hij is ineens de nieuwe Gimenez
Als ik Twente en AZ zo zie schutteren deze week geeft het me wel het gevoel dat het nog mogelijk is.quote:Op zondag 10 december 2023 09:58 schreef Scorpie het volgende:
Het moet wel veel beter wil je echt voor plek 3 kunnen strijden 2e seizoenshelft.
Vergeet dat maarquote:Op zondag 10 december 2023 12:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als ik Twente en AZ zo zie schutteren deze week geeft het me wel het gevoel dat het nog mogelijk is.
Het zou wel extra mooi zijn als we op 3 februari a.s. PSV hun eerste competitienederlaag aansmeren en daarmee direct naar plek 3 opschuiven.
Het zou leuker voor de competitie zijn als dat wat eerder gebeurt en ik vind Ajax ook niet dermate stabiel dat ze dat wel even doen, niet zo voor lul staan als de eerste keer vind ik al heel wat.quote:Op zondag 10 december 2023 12:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als ik Twente en AZ zo zie schutteren deze week geeft het me wel het gevoel dat het nog mogelijk is.
Het zou wel extra mooi zijn als we op 3 februari a.s. PSV hun eerste competitienederlaag aansmeren en daarmee direct naar plek 3 opschuiven.
quote:Op zondag 10 december 2023 13:04 schreef Document1 het volgende:
Niks geleerd die Amsterdammers. Arrogantie viert alweer hoogtij.
laat je nakijken gekquote:Op zondag 10 december 2023 11:51 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Gimenstype luuk de jong leuk voor de eredivisie gaat in top competities hopeloos falen
Schelden het ultieme teken van onmacht.quote:Op zondag 10 december 2023 13:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
laat je nakijken gek
Gimenez beheerst alles...dribbelen, passeren, vechtlust, koppen, assist, scoren
quote:Op zondag 10 december 2023 14:03 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Schelden het ultieme teken van onmacht.
Kam er gewoon niet zoveel van
Je hebt net met zeer opzichtige hulp van de scheidsrechter gewonnen van Sparta thuis.quote:Op zondag 10 december 2023 12:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Goedmakertje voor die 2e gele van deGuzman die hij niet gafquote:Op zondag 10 december 2023 14:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je hebt net met zeer opzichtige hulp van de scheidsrechter gewonnen van Sparta thuis.
Beentjes op de grond hoor…
Wat was het goedmakertje dan?quote:Op zondag 10 december 2023 14:27 schreef Omega het volgende:
Je bedo
[..]
Goedmakertje voor die 2e gele van deGuzman die hij niet gaf
Nou ja, kijk eens wat Ajax allemaal heeft bereikt in al die jaren. Dat kan alleen met een overtuigende instelling. Als Ajax wint en langzaam het vertrouwen terug komt wordt er al snel weer over arrogantie gesproken, natuurlijk. Ajax heeft een enorme winnaars mentaliteit. Die moet je ook tonen als je een (paar) jaar een wat zwakker team hebt, of in een slechte fase zit. Ik maak mij er zelf nooit zo'n zorgen over. Ajax klimt altijd wel weer uit het dal, en wint dan weer een aantal jaar bijna alles.quote:Op zondag 10 december 2023 13:04 schreef Document1 het volgende:
Niks geleerd die Amsterdammers. Arrogantie viert alweer hoogtij.
Beetje gekke situatie waarbij Hato zijn evenwicht verloor maar ook wel leek na te trappen, had rood kunnen zijn, geel minimaal. Want impact was niet heel groot daarom waarschijnlijk geen VAR ingrijpenquote:
Nee joh, ik heb daar eens goed vanuit verschillende herhalingen naar zitten kijken. Hato wordt daar helemaal naar beneden getrokken, en deelt dan een klein tikje uit met de voet. Meer kan je het niet noemen. Het is gewoon een momentje van beide kanten, waar je als scheidsrechter of als VAR echt niets mee gaat doen. Eigenlijk niet eens waard om erover te praten.quote:Op zondag 10 december 2023 14:35 schreef Omega het volgende:
[..]
Beetje gekke situatie waarbij Hato zijn evenwicht verloor maar ook wel leek na te trappen, had rood kunnen zijn, geel minimaal. Want impact was niet heel groot daarom waarschijnlijk geen VAR ingrijpen
2e gele kaart hoeft overigens ook helemaal niet voor Guzman. Laten we gewoon lekker blijven strijden, en een beetje frustratie in het heetst van de strijd hoort erbij. Dat is toch ook gewoon mooi om te zien? Laten we niet de kant opgaan waarin we heel makkelijk met kaarten strooien.quote:Op zondag 10 december 2023 14:27 schreef Omega het volgende:
Je bedo
[..]
Goedmakertje voor die 2e gele van deGuzman die hij niet gaf
Van mij hoeft het ook niet, vond het prima dat scheids in beide gevallen geen (indirect) rood trok. Maar ik reageer hier op een reactie waar iemand dus vond dat het rood had moeten zijn. In dat geval vind ik het ook een 2e geel (vasthouden bij een overtal situatie)quote:Op zondag 10 december 2023 14:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
2e gele kaart hoeft overigens ook helemaal niet voor Guzman. Laten we gewoon lekker blijven strijden, en een beetje frustratie in het heetst van de strijd hoort erbij. Dat is toch ook gewoon mooi om te zien? Laten we niet de kant opgaan waarin we heel makkelijk met kaarten strooien.
De pot verwijt de ketel, er hoeft geen Feyenoorder of PSVer meer te zeggen dat het alleen in het Ajax DNA zit.quote:Op maandag 11 december 2023 10:39 schreef Black-Death het volgende:
Een beetje omhoog kijken op de ranglijst, nu het langzaam maar zeker weer iets beter lijkt te gaan, en het is meteen arrogant..
Ajax-supporter: "Nou, als Twente en AZ het laten liggen en wij een beetje geluk hebben dan heb ik wel hoop dat we nog derde kunnen worden."quote:Op maandag 11 december 2023 10:39 schreef Black-Death het volgende:
Een beetje omhoog kijken op de ranglijst, nu het langzaam maar zeker weer iets beter lijkt te gaan, en het is meteen arrogant..
Je zit nu ook wel zo'n beetje op het niveau van Twente en AZ, misschien er net wat boven aanvallend gezien, enige verschil is dat je nog op die achterstand staat en zelf uiteraard ook nog punten gaat verspelen.quote:Op maandag 11 december 2023 11:24 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ajax-supporter: "Nou, als Twente en AZ het laten liggen en wij een beetje geluk hebben dan heb ik wel hoop dat we nog derde kunnen worden."
Feyenoorder/PSV'er: "ARROGANTIE!!!!"
Gelukkig wel de beste spits ter wereld.quote:Op maandag 11 december 2023 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je zit nu ook wel zo'n beetje op het niveau van Twente en AZ, misschien er net wat boven aanvallend gezien, enige verschil is dat je nog op die achterstand staat en zelf uiteraard ook nog punten gaat verspelen.
Mja ik hink ook op 2 gedachten wat donderdag betreft. Maar een goed resultaat is natuurlijk ook weer goed voor het zelfvertrouwen. Uiteindelijk moet je toch altijd voor het maximale gaan. Wie weet haal je per ongeluk nog een Europese finalequote:Op maandag 11 december 2023 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel, er hoeft geen Feyenoorder of PSVer meer te zeggen dat het alleen in het Ajax DNA zit.
Maar verder leuk dat er stappen gezet worden al is het nog erg wankel, daarom sta ik een beetje dubbel in die wedstrijd van donderdag, een goed resultaat en doorgaan in die kutcup is aan de ene kant mooi, aan de andere kant denk ik dat deze groep meer gebaat is bij meer trainen.
Zo rollen de analisten, Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.quote:Op maandag 11 december 2023 11:34 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Gelukkig wel de beste spits ter wereld.
gewoon winnen, goed voor het zelfvertrouwen. Gaan niet ver komen denk ik maar elk potje is meegenomen.quote:Op maandag 11 december 2023 11:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mja ik hink ook op 2 gedachten wat donderdag betreft. Maar een goed resultaat is natuurlijk ook weer goed voor het zelfvertrouwen. Uiteindelijk moet je toch altijd voor het maximale gaan. Wie weet haal je per ongeluk nog een Europese finaleZal wel niet, maar je moet er toch voor gaan denk ik.
Brobbey maakte gewoon weer een prima goal dit weekend terwijl die hele Haaland weer geen knikker raakte.quote:Op maandag 11 december 2023 12:03 schreef alpeko het volgende:
Ik lees en hoor steeds vaker vergelijkingen tussen Haaland en Brobby. Graag jullie objectieve kijk hier op.
Zelf zie ik meer R9 in Brobbey dan Haaland natuurlijk.quote:Op maandag 11 december 2023 12:03 schreef alpeko het volgende:
Ik lees en hoor steeds vaker vergelijkingen tussen Haaland en Brobby. Graag jullie objectieve kijk hier op.
Kan me het laatste doelpunt van Haaland niet meer herinneren.quote:Op maandag 11 december 2023 12:30 schreef Scorpie het volgende:
Haaland mag de schoenen van Brobbeast niet eens poetsen natuurlijk.
Beetje flauwe vergelijking, zo'n jongen als Haaland moet je gewoon de tijd gunnen om naar het Brobbeast niveau te groeien, ik schrijf hem nog niet af.quote:Op maandag 11 december 2023 12:03 schreef alpeko het volgende:
En niet tegen een laagvlieger maar tegen een directe concurrent. Brobbey scoort dit seizoen sowieso opvallend vaak tegen hogergeplaatste teams. Haaland heeft daar moeite mee. Mentale kwestie denk ik.quote:Op maandag 11 december 2023 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Brobbey maakte gewoon weer een prima goal dit weekend terwijl die hele Haaland weer geen knikker raakte.
Brubby>Haaland.
Winnen en daarna gewoon netjes bedanken voor de eer van de Conference League. Een bye voor de tegenstander.quote:Op maandag 11 december 2023 11:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mja ik hink ook op 2 gedachten wat donderdag betreft. Maar een goed resultaat is natuurlijk ook weer goed voor het zelfvertrouwen. Uiteindelijk moet je toch altijd voor het maximale gaan. Wie weet haal je per ongeluk nog een Europese finaleZal wel niet, maar je moet er toch voor gaan denk ik.
Onze club moet nu al bezig zijn met spelers voor na de winterstop. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De Conference League is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we de tussenronde gewoon overleven. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen na de winterstop meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op maandag 11 december 2023 13:43 schreef PicoMMP het volgende:
Zolang je in een toernooi zit moet je gewoon voor het allerhoogste gaan. Met een beetje leuke loting kunnen we misschien nog best wat leuke potjes krijgen.
En wie weet halen we nog wat leuks in de winterstop.
Na de winter de weg omhoog aanhouden en wie weet. Eerst volgende PEC verslaan en met een beetje geluk staan we op 6 punten van AZ en/of Twente.
2/10 voor de moeite.quote:Op maandag 11 december 2023 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onze club moet nu al bezig zijn met spelers voor na de winterstop. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De Conference League is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we de tussenronde gewoon overleven. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen na de winterstop meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
De huidige selectie is zoveel minder dan die van 2018/19, dus geen wonder dat we niet meedoen. Nu alle pijlen richten op de conference league . Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Akpom als Mikautadze meteen laten oprotten omdat die amper hebben gespeeld. Van 't Schip kan optiefen, Bergwijn kan optiefen, net als Branco en Avila. Gorter zal zelf wel weg willen, net als Berghuis. Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor de Conference League!
Nog meer middelmaat binnenhalen. En dan ook nog lange contracten?quote:Op maandag 11 december 2023 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onze club moet nu al bezig zijn met spelers voor na de winterstop. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De Conference League is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we de tussenronde gewoon overleven. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen na de winterstop meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
De huidige selectie is zoveel minder dan die van 2018/19, dus geen wonder dat we niet meedoen. Nu alle pijlen richten op de conference league . Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Akpom als Mikautadze meteen laten oprotten omdat die amper hebben gespeeld. Van 't Schip kan optiefen, Bergwijn kan optiefen, net als Branco en Avila. Gorter zal zelf wel weg willen, net als Berghuis. Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor de Conference League!
In principe kan dit elftal mee doen in de top 3, ze zijn alleen wat laat gestart, je moet kijken hoe je met wat versterkingen gewoon weer voor het kampioenschap speelt en daar is naar mijn mening niet eens veel voor nodig.quote:Op maandag 11 december 2023 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog meer middelmaat binnenhalen. En dan ook nog lange contracten?
En waarom richt je je zo op de conference league.
Laat ze in de winterstop vooral kijken naar de lange termijn. Hoe zorg je ervoor dat er komend seizoen een elftal staat dat wel kan meedoen in de top 3. En het jaar erop weer kampioen?
Mwah, er mist toch nog wel het e.e.a. Je mag dit seizoen blij zijn als je 3e wordt.quote:Op maandag 11 december 2023 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
In principe kan dit elftal mee doen in de top 3, ze zijn alleen wat laat gestart, je moet kijken hoe je met wat versterkingen gewoon weer voor het kampioenschap speelt en daar is naar mijn mening niet eens veel voor nodig.
Zo'n seizoen als PSV tot nu toe heeft valt moeilijk tegenop te boksen al had een goed Ajax er misschien wel 3 punten tegen gepakt, maar dan nog.
Ik zeg dat ze nu zo'n beetje op dat niveau zitten van Twente en AZ alleen heb je wel een achterstand en zal je zelf ook nog puntverlies leiden, dus of je het gaat redden is afwachten.quote:Op maandag 11 december 2023 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, er mist toch nog wel het e.e.a. Je mag dit seizoen blij zijn als je 3e wordt.
En te laat starten doe je hoe dan ook met zoveel mutaties in een nieuw team.
Goeie pass op Hlynsson, goeie loopactie, hakje zelf lijkt mij mazzel, maar optisch een mooie tweede assist van zijn seizoen (naast 1 doelpunt).quote:
Prima goal uit een leuke aanval, dat willen we meer zien.quote:Op maandag 11 december 2023 14:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Goeie pass op Hlynsson, goeie loopactie, hakje zelf lijkt mij mazzel, maar optisch een mooie tweede assist van zijn seizoen (naast 1 doelpunt).
Ja prima, maar je bent toch wel met me eens dat hakje waarschijnlijk niet bedoeld was om bij Brobbey uit te komen?quote:Op maandag 11 december 2023 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prima goal uit een leuke aanval, dat willen we meer zien.
Ik denk het wel want hij weet dat hij daar loopt, dat het ook nog lukt is mazzel.quote:Op maandag 11 december 2023 14:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja prima, maar je bent toch wel met me eens dat hakje waarschijnlijk niet bedoeld was om bij Brobbey uit te komen?
Tuurlijk is dit bewust, je ziet 'm snel scannen, kijken en meten. We praten wel over de Nederlandse Iniesta. Iedere idioot ziet de klasse, finesse en gewoon pure goddelijke techniek van Kenneth. Een product van de wereldwijd befaamde en bewierrookte jeugdopleiding, van een club met een roemruchte geschiedenis. Die zich als enige in Nederland onder de grootsten der aarde mag scharen.quote:Op maandag 11 december 2023 14:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja prima, maar je bent toch wel met me eens dat hakje waarschijnlijk niet bedoeld was om bij Brobbey uit te komen?
Ja je moet het natuurlijk wel proberen want anders lukt het sowieso niet.quote:Op maandag 11 december 2023 14:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geluk moet je afdwingen.
Ditquote:Op maandag 11 december 2023 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaan we nu Taylor weer afzeiken die speelt eindelijk weer een beetje redelijk
quote:Op maandag 11 december 2023 16:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Ajax live gezien zaterdag. Spel was erg stroperig in de 2e helft. Energie leek volledig uit de ploeg te druipen toen Sparta eenmaal de 2-1 had gemaakt. Blijf me verbazen over hoe zwak en onzeker Sutalo achterin is en ook Ramaj had een paar wankele momenten en slechte uittrappen (laag, door het midden). Het blijft al met al erg kwetsbaar en ik hoop dan ook dat ze toch wel een aantal versterkingen halen voor de tweede competitiehelft.
kleine obsessie maar.quote:Op maandag 11 december 2023 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wel weer gelachen hoor.
Het is ook een conditioneel probleem die terugval, blijkbaar kunnen ze niet 2 helften met dezelfde intensiteit spelen en dan doet iedereen een paar stappen minder waardoor het een beetje instort. Martha is een leuk ventje maar als je die terug ziet hobbelen bij de 2-1 dat kan echt niet.quote:Op maandag 11 december 2023 16:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
kleine obsessie maar.
Ontopic, soms iets sneller die lange bal hanteren. Tikken en draaien me net iets te vaak en te lang waardoor je onnodige foutjes maakt.
Ligt toch ook wel aan de invulling op het veld vaak. Ik heb dan alleen tegen Marseille gezien. Ontzettend vermakelijk, maar tactisch leek dat helemaal nergens op hoe groot die ruimtes steeds zijn.quote:Op maandag 11 december 2023 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is ook een conditioneel probleem die terugval, blijkbaar kunnen ze niet 2 helften met dezelfde intensiteit spelen en dan doet iedereen een paar stappen minder waardoor het een beetje instort. Martha is een leuk ventje maar als je die terug ziet hobbelen bij de 2-1 dat kan echt niet.
De één speelt volgend jaar een EK en de ander niet.quote:Op maandag 11 december 2023 12:03 schreef alpeko het volgende:
Ik lees en hoor steeds vaker vergelijkingen tussen Haaland en Brobbey. Graag jullie objectieve kijk hier op.
Maar dat komt omdat ze niet lopen waar ze moeten lopen en dan de ruimtes veel te groot worden, tegen Marseille werd het een soort 5-0-5, het is nu wel iets beter maar nog steeds niet waar het zijn moet.quote:Op maandag 11 december 2023 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt toch ook wel aan de invulling op het veld vaak. Ik heb dan alleen tegen Marseille gezien. Ontzettend vermakelijk, maar tactisch leek dat helemaal nergens op hoe groot die ruimtes steeds zijn.
ik ookquote:Op maandag 11 december 2023 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wel weer gelachen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |