Sinds wanneer ben jij zo mild?quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:15 schreef Scorpie het volgende:
Dit is toch gewoon een hele matige pot van Ajax of ben ik gek?
Bij vlagen aardig in de eerste helft. Defensief vrij labiel en tweede helft weer als vanouds.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:15 schreef Scorpie het volgende:
Dit is toch gewoon een hele matige pot van Ajax of ben ik gek?
quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:22 schreef MatthijsDJ het volgende:
Sutalo kunnen we langzaam ook wel echt gaan afschrijven..
Die Sosa lijkt me ook een 532 speler dan kan je 'm constant rugdekking geven.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja tegen Marseille bijvoorbeeld deed hij dezelfde dingen als Avila tegen PSV : Iedereen kon makkelijk uit zijn rug weglopen en ziet het er leuk uit want hij doet het buitenkantje-voet soms.
Mikautadze doet waarschijnlijk geen reet op de training net als zijn Georgische voorganger.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
Is Mikautadze geblesseerd of gewoon klaar?
Als een matige speler (op dit moment) als Banel het mag proberen zegt dat wat
Dan had Sven maar zelf trainer moeten worden want na Adriaanse zal niemand dat systeem spelen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die Sosa lijkt me ook een 532 speler dan kan je 'm constant rugdekking geven.
Hij had vermoedelijk niet verwacht dat Maurice zo'n stugge lul was dat aspect is ook lastig in data te vangen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan had Sven maar zelf trainer moeten worden want na Adriaanse zal niemand dat systeem spelen.
Leuke Juanfran acties net.
Daar verwacht ik komend seizoen echt meer van.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:22 schreef MatthijsDJ het volgende:
Sutalo kunnen we langzaam ook wel echt gaan afschrijven..
Er is wel meer dat Sven niet kon vangen met data zoals voetbalintelligentie en of een speler daadwerkelijk kan voetballen . Of het is gewoon hoe Kroes het beschrijft : Een gladde oplichter met veel Engels voetbal-jargon.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij had vermoedelijk niet verwacht dat Maurice zo'n stugge lul was dat aspect is ook lastig in data te vangen.
Zagreb hanteert volgens mij een vergelijkbaar spelopvatting als Ajax.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar verwacht ik komend seizoen echt meer van.
Die jongen kan wel voetballen, heeft alleen echt moeite met wat er van hem gevraagd wordt.
Als je termen als voetbal intelligentie en daadwerkelijk voetballen definieert. Dan kan je daar prima statistieken aan koppelen die daar iets over zeggen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er is wel meer dat Sven niet kon vangen met data zoals voetbalintelligentie en of een speler daadwerkelijk kan voetballen . Of het is gewoon hoe Kroes het beschrijft : Een gladde oplichter met veel Engels voetbal-jargon.
Kan helpen maar zonder te kijken kan het je ook een Bram van Polen opleveren , staat ook vaak bovenaan in de lijstjes.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je termen als voetbal intelligentie en daadwerkelijk voetballen definieert. Dan kan je daar prima statistieken aan koppelen die daar iets over zeggen.
Hij mocht toch ook veel minder aan salarissen uitdelen? Dan vis je ook wel in een andere categorie.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je termen als voetbal intelligentie en daadwerkelijk voetballen definieert. Dan kan je daar prima statistieken aan koppelen die daar iets over zeggen.
De categorie 16 miljoen voor een spits uit de Ligue 2 . Of voor 12 een simpel schoppertje van Antwerp.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij mocht toch ook veel minder aan salarissen uitdelen? Dan vis je ook wel in een andere categorie.
Ik hoop het, dacht hetzelfde tot nu toe.. Ik bedoel zelfs een bal wegrossen ging niet...quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die jongen kan wel voetballen, heeft alleen echt moeite met wat er van hem gevraagd wordt.
Context is belangrijk natuurlijk maar je kan wel prima een schifting maken als je X kwaliteiten zoekt op Y positie.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan helpen maar zonder te kijken kan het je ook een Bram van Polen opleveren , staat ook vaak bovenaan in de lijstjes.
Laat hem er donderdag maar eens 2 of 3 in leggen en, dan praten we verder.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:42 schreef Pedroso het volgende:
Brobbey![]()
![]()
Klapmongool heeft er niet zo veel kijk op
Dus er moet een opsporingsbevel uitgaan voor Sven .quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Context is belangrijk natuurlijk maar je kan wel prima een schifting maken als je X kwaliteiten zoekt op Y positie.
Die verwachting had je ook bij Bassey?quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het kan niet anders dan dat hij aan iedere transfer heeft kunnen verdienen, want het is echt allemaal middelmaatquote:Op zaterdag 9 december 2023 20:46 schreef Lt.Bookman het volgende:
Sven is een charlatan. Als één van zijn spelers nog slaagt is dat een toevalligheid.
Ik denk dat Sven wel het een en ander valt aan te rekenen maar persoonlijk denk ik dat Overmars ook niet vrijuit gaat.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij mocht toch ook veel minder aan salarissen uitdelen? Dan vis je ook wel in een andere categorie.
Voor Tahirovic, van den Boomen, Borges en Akpom heb ik nog wel iets van hoop...quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:46 schreef Lt.Bookman het volgende:
Sven is een charlatan. Als één van zijn spelers nog slaagt is dat een toevalligheid.
Heb je nou mijn act overgenomen?quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Laat hem er donderdag maar eens 2 of 3 in leggen en, dan praten we verder.
Dat is meer de schuld van de organisatie zelf/Van Der Sar, die hebben dat keyman risk laten ontstaan..quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk dat Sven wel het een en ander valt aan te rekenen maar persoonlijk denk ik dat Overmars ook niet vrijuit gaat.
Die heeft jaren de tijd gehad om een fatsoenlijke voetbal organisatie op poten te zetten. Wat dat betreft is die splitsing van die functie een goede stap voorwaarts.
Jij zou een van die jongens opstellen in die wedstrijden in de CL een aantal jaar geleden? Dit is toch niet het niveau dat Ajax nastreeft met dit soort spelers?quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:50 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Voor Tahirovic, van den Boomen, Borges en Akpom heb ik nog wel iets van hoop...
Oh kut, ik dacht dat ik onder mijn andere naam, Wotte, reageerde… ik zal snel even uitloggen!quote:
Weet niet wat de verantwoordelijkheden zijn. Maar ik zou van een technisch directeur verwachten dat hij zichzelf vervangbaar maakt en zorgt voor continuïteit.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:51 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat is meer de schuld van de organisatie zelf/Van Der Sar, die hebben dat keyman risk laten ontstaan..
Nope dat niet, alleen "we" zijn nu wel heel erg van dat niveau afgedreven. Nu is het bouwen aan een nieuw elftal en hopelijk een nieuwe succesvolle periode. Daarin kunnen die jongens echt wel wat gaan bijdragen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Jij zou een van die jongens opstellen in die wedstrijden in de CL een aantal jaar geleden? Dit is toch niet het niveau dat Ajax nastreeft met dit soort spelers?
Volgens mij heb je de memo gemist de hetze was tegen Gimenez. Brobbey dien je te bewieroken.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Oh kut, ik dacht dat ik onder mijn andere naam, Wotte, reageerde… ik zal snel even uitloggen!
Van wat ik begreep, werkte Overmars hetzelfde al ik tot een jaar of twee geleden... Alles in eigen notitieblokjes dan wel hoofd..quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Weet niet wat de verantwoordelijkheden zijn. Maar ik zou van een technisch directeur verwachten dat hij zichzelf vervangbaar maakt en zorgt voor continuïteit.
Ze zijn alleen in de verste verte niet van het niveau dat die andere jongens toen hadden, en de meesten zie ik er ook niet in de buurt van komen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:54 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Nope dat niet, alleen "we" zijn nu wel heel erg van dat niveau afgedreven. Nu is het bouwen aan een nieuw elftal en hopelijk een nieuwe succesvolle periode. Daarin kunnen die jongens echt wel wat gaan bijdragen.
Een hetze tegen hem omdat hij er 3x zoveel gemaakt heeft?quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de memo gemist de hetze was tegen Gimenez. Brobbey dien je te bewieroken.
Nee, daar had ik dezelfde verwachting bij als bij jouquote:Op zaterdag 9 december 2023 20:46 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die verwachting had je ook bij Bassey?
Och het kleutertje moet weer op de man spelenquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, daar had ik dezelfde verwachting bij als bij jou
Brobbey is natuurlijk een completere spits.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een hetze tegen hem omdat hij er 3x zoveel gemaakt heeft?
Zeker, dat is de nieuwe Haaland!quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Brobbey is natuurlijk een completere spits.
hij speelt heel goed of hij speelt heel slechtquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:13 schreef Black-Death het volgende:
Mag ook gezegd worden dat Taylor een prima pot speelde
Nee, na de 30ste minuut was het wel weer redelijk goed.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:27 schreef Black-Death het volgende:
Eerste 20 minuten was prima, daarna waardeloos.
onder steijn stonden we ergens onderin rechterrijtje nog denk ik.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
3 punten, maar zeer armoedige 2e helft. Onder Steijn had je verloren trouwens.
Dit niveau zou Brian kunnen gaan aantikken op termijn inderdaad.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:33 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zeker, dat is de nieuwe Haaland!
geen idee of je nu grappig probeert te doen, maar als hij zo doorgaat wel ja.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:33 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zeker, dat is de nieuwe Haaland!
Doe jij nu grappig door te beweren dat Brobbey de nieuwe Haaland is???quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
geen idee of je nu grappig probeert te doen, maar als hij zo doorgaat wel ja.
Dream on. Of scoort Brobbey er 35+ in de Mickey mouse league? Luchtfietserquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit niveau zou Brian kunnen gaan aantikken op termijn inderdaad.
Begrijpend lezen is blijkbaar moeilijk voor jou.quote:Op zondag 10 december 2023 00:22 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Doe jij nu grappig door te beweren dat Brobbey de nieuwe Haaland is???![]()
![]()
![]()
‘Als Brobbey zo door gaat’quote:Op zondag 10 december 2023 00:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is blijkbaar moeilijk voor jou.
@:KlapMongeaul heeft in ieder geval geen masteropleiding gevolgd
check deze @:Bezsen @:Pisces29
je schrijft letterlijk 'is' dat betekent dat hij op dit moment Haaland is, wat ik nooit heb gezegd.quote:Op zondag 10 december 2023 00:37 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
‘Als Brobbey zo door gaat’
KingRoland gelooft nog in sinterklaas
Eens, hij lijkt ook verdedigend meer arbeid te leverenquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:13 schreef Black-Death het volgende:
Mag ook gezegd worden dat Taylor een prima pot speelde
‘Als Brobbey zo doorgaat’… Je vergelijkt iemand die 6x heeft gescoord in de MM competitie met degene die vorig jaar jaar de meeste goals ooit heeft gescoord in de premier league..quote:Op zondag 10 december 2023 00:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je schrijft letterlijk 'is' dat betekent dat hij op dit moment Haaland is, wat ik nooit heb gezegd.
quote:Op zondag 10 december 2023 01:29 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
‘Als Brobbey zo doorgaat’… Je vergelijkt iemand die 6x heeft gescoord in de MM competitie met degene die vorig jaar jaar de meeste goals ooit heeft gescoord in de premier league..
Alsof Brobbey daar ooit in de buurt zal komen![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die denken dat Brobbey ooit 1:1 gaat lopenquote:Op zondag 10 december 2023 01:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
Haaland loopt gewoon >1:1. Klap van een molenwiek gehad die kerel.
![]()
Begrijpend lezen is een vak zo te zienquote:Op zondag 10 december 2023 01:29 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
‘Als Brobbey zo doorgaat’… Je vergelijkt iemand die 6x heeft gescoord in de MM competitie met degene die vorig jaar jaar de meeste goals ooit heeft gescoord in de premier league..
Alsof Brobbey daar ooit in de buurt zal komen![]()
![]()
![]()
![]()
Klapmongool kan blijkbaar niet eens goed begrijpend lezen dus naast een gebrek aan voetbalkennis kan hij liever zijn tijd daaraan besteden.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:42 schreef Pedroso het volgende:
Brobbey![]()
![]()
Klapmongool heeft er niet zo veel kijk op
Kunnen we even normaal tegen @KlapMongeaul doen? Dat hij verstandelijk beperkt is kan niemand wat aan doen. Soms heeft hij wat extra uitleg nodig.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, daar had ik dezelfde verwachting bij als bij jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |