Sinds wanneer ben jij zo mild?quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:15 schreef Scorpie het volgende:
Dit is toch gewoon een hele matige pot van Ajax of ben ik gek?
Bij vlagen aardig in de eerste helft. Defensief vrij labiel en tweede helft weer als vanouds.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:15 schreef Scorpie het volgende:
Dit is toch gewoon een hele matige pot van Ajax of ben ik gek?
quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:22 schreef MatthijsDJ het volgende:
Sutalo kunnen we langzaam ook wel echt gaan afschrijven..
Die Sosa lijkt me ook een 532 speler dan kan je 'm constant rugdekking geven.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja tegen Marseille bijvoorbeeld deed hij dezelfde dingen als Avila tegen PSV : Iedereen kon makkelijk uit zijn rug weglopen en ziet het er leuk uit want hij doet het buitenkantje-voet soms.
Mikautadze doet waarschijnlijk geen reet op de training net als zijn Georgische voorganger.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
Is Mikautadze geblesseerd of gewoon klaar?
Als een matige speler (op dit moment) als Banel het mag proberen zegt dat wat
Dan had Sven maar zelf trainer moeten worden want na Adriaanse zal niemand dat systeem spelen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die Sosa lijkt me ook een 532 speler dan kan je 'm constant rugdekking geven.
Hij had vermoedelijk niet verwacht dat Maurice zo'n stugge lul was dat aspect is ook lastig in data te vangen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan had Sven maar zelf trainer moeten worden want na Adriaanse zal niemand dat systeem spelen.
Leuke Juanfran acties net.
Daar verwacht ik komend seizoen echt meer van.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:22 schreef MatthijsDJ het volgende:
Sutalo kunnen we langzaam ook wel echt gaan afschrijven..
Er is wel meer dat Sven niet kon vangen met data zoals voetbalintelligentie en of een speler daadwerkelijk kan voetballen . Of het is gewoon hoe Kroes het beschrijft : Een gladde oplichter met veel Engels voetbal-jargon.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij had vermoedelijk niet verwacht dat Maurice zo'n stugge lul was dat aspect is ook lastig in data te vangen.
Zagreb hanteert volgens mij een vergelijkbaar spelopvatting als Ajax.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar verwacht ik komend seizoen echt meer van.
Die jongen kan wel voetballen, heeft alleen echt moeite met wat er van hem gevraagd wordt.
Als je termen als voetbal intelligentie en daadwerkelijk voetballen definieert. Dan kan je daar prima statistieken aan koppelen die daar iets over zeggen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er is wel meer dat Sven niet kon vangen met data zoals voetbalintelligentie en of een speler daadwerkelijk kan voetballen . Of het is gewoon hoe Kroes het beschrijft : Een gladde oplichter met veel Engels voetbal-jargon.
Kan helpen maar zonder te kijken kan het je ook een Bram van Polen opleveren , staat ook vaak bovenaan in de lijstjes.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je termen als voetbal intelligentie en daadwerkelijk voetballen definieert. Dan kan je daar prima statistieken aan koppelen die daar iets over zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |