abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211540575

Transfers 2023/2024
Uit: Jurrien Timber (Arsenal), Edson Álvarez (West Ham United), Calvin Bassey (Fulham), Mohamed Daramy (Stade Reims), Youri Regeer (Twente), Florian Grillitsch (TSG Hoffenheim), Dusan Tadic (Fenerbahce), Kik Pierie (Excelsior), Naci Ünüvar (Twente, verhuur), Youri Baas (NEC, verhuur), Maarten Stekelenburg (einde carrière), Lorenzo Lucca (Pisa, einde verhuur)

In: Josip Sutalo (Dinamo Zagreb), Carlos Forbs (Machester City), Chuba Akpom (Middlesbrough), Benjamin Tahirovic (AS Roma), Diant Ramaj (Eintracht Frankfurt), Anton Gaaei (Viborg FF), Jakov Medic (FC St. Pauli), Branco van den Boomen (Toulouse), Gaston Avila (Antwerp), Borna Sosa (Stuttgart), Sivert Mannsverk (Molde FK)

Selectie 2023/2024
Keepers: Gerónimo Rulli, Jay Gorter, Diant Ramaj, Remko Pasveer

Verdedigers: Josip Sutalo, Jorrel Hato, Ahmetcan Kaplan, Jakov Medic, Anass Salah-Eddine, Devyne Rensch, Anton Gaaei, Gaston Avila, Borna Sosa, Ar'Jany Martha

Middenvelders: Silvano Vos, Kenneth Taylor, Branco van den Boomen, Benjamin Tahirovic, Steven Berghuis, Kristian Hlynsson, Sivert Mannsverk

Aanvallers: Steven Bergwijn, Carlos Forbs, Amourricho van Axel Dongen, Brian Brobbey, Chuba Akpom, Mika Godts, Georges Mikautadze

SPOILER: Wedstrijdschema Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_211541141
Ik zie ons niet winnen van AEK thuis
Groot fan van User Wotte
pi_211541173
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 07:03 schreef Tjacka het volgende:
Laten we het hopen
  Moderator donderdag 7 december 2023 @ 07:39:17 #4
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211541262
KAMPIOENEN
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_211541333
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 07:39 schreef onlogisch het volgende:
KAMPIOENEN
Ik sluit het niet uit
pi_211541546
We worden gewoon kampioen.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_211541584
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 07:16 schreef vrijgevochten het volgende:

[..]
Laten we het hopen
:?
pi_211541651
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 07:03 schreef Tjacka het volgende:
Zou er niet heel rouwig om zijn, alleen het halen van de finale in de Aldi CL is leuk en die halen we toch niet. Alle focus op het halen van plek 3.
pi_211541655
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 08:49 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
:?
alles op de competitie
  donderdag 7 december 2023 @ 09:19:24 #10
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211541731
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:01 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Zou er niet heel rouwig om zijn, alleen het halen van de finale in de Aldi CL is leuk en die halen we toch niet. Alle focus op het halen van plek 3.
Alle focus op het beter voetballen, al verwacht ik sowieso wel dat ze in de winterstop een stap zullen maken.

Ik las dat Ajax met Xg tegen totaal nog steeds onderaan (of bovenaan maar als slechtste dus) stond al is dat onder van t Schip nu 9e geloof ik, maar daar valt nog heel te halen.
pi_211541910
De winterstop ingaan als 5e is gewoon heel goed. Met een beetje mazzel vallen Twente en AZ ook vies tegen in de 2e helft van de competitie en stijg je nog 1 of 2 plekjes. Draai je al met al gewoon een prima seizoen gezien de omstandigheden.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_211542565
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:43 schreef Jor_Dii het volgende:
De winterstop ingaan als 5e is gewoon heel goed. Met een beetje mazzel vallen Twente en AZ ook vies tegen in de 2e helft van de competitie en stijg je nog 1 of 2 plekjes. Draai je al met al gewoon een prima seizoen gezien de omstandigheden.
Ligt helemaal aan Ajax inderdaad. AZ en Twente gaan nog genoeg punten verspelen. Maar wanneer wij domme punten laten liggen zoals Almere City uit dan wordt het een lastig verhaal.
pi_211542621
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Je moet gewoon inzetten op die 3e plek. Hoe beschamend ook, maar dat is toch wel het minimale wat we moeten halen dit seizoen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_211543535
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:01 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Ik hoop het ook hoor
Groot fan van User Wotte
pi_211543544
Ajax moet uiteraard gewoon vol inzetten op behalen van Conference League. Europese potten zijn gewoon belangrijk.
pi_211543553
Van ‘t Schip moet gewoon even lang bijtekenen. Niet voor de verwachtingen met grote prijzen maar voor de stabiliteit.
pi_211543618
Sowieso extra wedstrijden in mei in de play-offs.
  donderdag 7 december 2023 @ 12:56:21 #18
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211543680
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 12:41 schreef Beathoven het volgende:
Van ‘t Schip moet gewoon even lang bijtekenen. Niet voor de verwachtingen met grote prijzen maar voor de stabiliteit.
Hij doet het best goed maar laten we daar maar even mee wachten.
pi_211543797
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 12:48 schreef Idisrom het volgende:
Sowieso extra wedstrijden in mei in de play-offs.
als je 5e wordt en een club van de eerste 4 de beker wint wordt het geen playoffs voor de nr 5. Of zelf de beker pakken. Of hoger dan 5e eindigen.

Komt goed.
pi_211544481
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:58 schreef dimmak het volgende:

[..]
Je moet gewoon inzetten op die 3e plek.
Bij de Toto of bij Unislet?
pi_211544556
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 12:56 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hij doet het best goed maar laten we daar maar even mee wachten.
Toch vind ik dat er echt een goede trainer beschikbaar moet zijn, niet weer een exotisch gevalletje. Dan lijkt mij het meest verstandige om gewoon lekker door te gaan met van 't Schip.
  donderdag 7 december 2023 @ 14:56:22 #22
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211544584
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 14:51 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Toch vind ik dat er echt een goede trainer beschikbaar moet zijn, niet weer een exotisch gevalletje. Dan lijkt mij het meest verstandige om gewoon lekker door te gaan met van 't Schip.
Daar ben ik het wel mee eens maar dat het beter kon dan onder Steijn kon een blinde nog zien en die eerste stappen omhoog zet Van't Schip goed, nu weet ik alleen niet of hij ook geschikt is voor die vervolgstappen terug naar de top.
pi_211544719
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 14:56 schreef Tarado het volgende:

[..]
Daar ben ik het wel mee eens maar dat het beter kon dan onder Steijn kon een blinde nog zien en die eerste stappen omhoog zet Van't Schip goed, nu weet ik alleen niet of hij ook geschikt is voor die vervolgstappen terug naar de top.
Hij lijkt wel weer de eerste trainer te zijn die spelers beter maakt (zie Brobbey en zelfs Taylor) en daarnaast ook succesvol eigen jeugd laat debuteren.

Daarnaast zou ik echt niet weten welke trainer nu wel voor de groep moet staan (de haalbare opties).
  donderdag 7 december 2023 @ 15:28:22 #24
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211544797
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 15:17 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Hij lijkt wel weer de eerste trainer te zijn die spelers beter maakt (zie Brobbey en zelfs Taylor) en daarnaast ook succesvol eigen jeugd laat debuteren.

Daarnaast zou ik echt niet weten welke trainer nu wel voor de groep moet staan (de haalbare opties).
Trainers die spelers beter maken geloof ik niet zo in, beter laten functioneren wel en die jeugd, dat is meer een ieder nadeel heeft z'n voordeel gebeuren, omdat er slecht ingekocht/gescout is op topniveau krijgen die jonkies weer een kans, dat is een leuke bijkomstigheid.

Ik vind het ook een prima vent verder hoor en ik zeg ook niet dat je er niet mee door moet gaan maar van niets naar iets is nog geen prestatie waar ik van onder de indruk ben. We gaan zien wat voor stappen ze nog gaan maken en dan kan je altijd nog beslissen om met hem door te gaan of niet, ik heb er uiteraard geen moer over te zeggen maar als beleidsbepaler zou ik er nog even mee wachten.
pi_211544901
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 14:51 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Ja, want die heeft zich ondertussen wel bewezen als toptrainer. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')