Fun fact: Giménez heeft dit kalenderjaar meer competitiedoelpunten gescoord (31) dan Brubbie tot nu toe in zijn hele carrière (28 doelpunten in 68 wedstrijden)quote:Op zaterdag 9 december 2023 01:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Brobbey > Gimenez
Zo doe je dat @:LitmanenAFCA
Haha ja, ook leuk dat hij (uiteraard) niet het aantal gespeelde wedstrijden erbij zet. Dan gaat het toch helemaal nergens overquote:
Dat klopt. Minder wedstrijden gespeeld en 18e staan, tja dat kan een keer gebeuren. Denk niet dat je veel mensen hiermee raakt.quote:
Dat valt hier nog wel meequote:Op zaterdag 9 december 2023 08:01 schreef Bugno3 het volgende:
De kleinzieligheid van supporters aan beide zijden van het spectrum is iets waarover ik mij blijf verwonderen. Stukje beperkt allemaal.
Nou ik vind een betoog over dat Ajax heus niet 18e heeft gestaan behoorlijk achterlijk. Of een Feyenoord-fan die de moeite neemt om uit te zoeken of Gimenez dit jaar meer of minder dan Brubs in zijn carriere heeft gescoord.quote:
En dat om 2 uur s'nachts maar dat dat zal ook met de begeleiding te maken hebben.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nou ik vind een betoog over dat Ajax heus niet 18e heeft gestaan behoorlijk achterlijk. Of een Feyenoord-fan die de moeite neemt om uit te zoeken of Gimenez dit jaar meer of minder dan Brubs in zijn carriere heeft gescoord.
Dat waren de users @Lt.Bookman en @KlapMongeaul en @Wottequote:Op zaterdag 9 december 2023 09:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nou ik vind een betoog over dat Ajax heus niet 18e heeft gestaan behoorlijk achterlijk. Of een Feyenoord-fan die de moeite neemt om uit te zoeken of Gimenez dit jaar meer of minder dan Brubs in zijn carriere heeft gescoord.
Met een drankprobleem ben je nooit alleenquote:Op zaterdag 9 december 2023 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dat om 2 uur s'nachts maar dat dat zal ook met de begeleiding te maken hebben.
Ik lok 'm alleen maar uit de tent laat mij hier buiten.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat waren de users @:lt.bookman en @:klapmongeaul en @:wotte
Wie is 'm?quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik lok 'm alleen maar uit de tent laat mij hier buiten.
Je was gewoon aan het rukken. Geef maar toequote:Op zaterdag 9 december 2023 09:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik lok 'm alleen maar uit de tent laat mij hier buiten.
dit idd.quote:Op zaterdag 9 december 2023 02:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Moest zelf altijd zo lachen om de mensen die riepen dat Ajax wel eens zou kunnen gaan degraderen dit seizoen
Volgens mij heeft die jongen zelfs nog nooit een hattrick gemaakt. Ze hemelen hem op omdat hij uit de eigen jeugd komt, was het een aankoop geweest had hij waarschijnlijk allang moeten wegwezen van diezelfde aanbidders.quote:Op zaterdag 9 december 2023 01:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Fun fact: Giménez heeft dit kalenderjaar meer competitiedoelpunten gescoord (31) dan Brubbie tot nu toe in zijn hele carrière (28 doelpunten in 68 wedstrijden)
Tellen we ook andere wedstrijden op het hoogste niveau mee (cl, el, beker, Leipzig, NL11) dan komt Brubbie op welgeteld 35 doelpunten in 111 wedstrijden
Je kan toch niet anders concluderen dan dat hij momenteel goed bezig is? Laten we hopen dat hij dat doorzet.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die jongen zelfs nog nooit een hattrick gemaakt. Ze hemelen hem op omdat hij uit de eigen jeugd komt, was het een aankoop geweest had hij waarschijnlijk allang moeten wegwezen van diezelfde aanbidders.
Eigenlijk hoop ik @Caland op de kast te krijgen dat het 'm weer zwart voor de ogen wordt en begint te gooien met stills van Pieter.quote:
Je weet tegen wie je het hebt.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan toch niet anders concluderen dan dat hij momenteel goed bezig is? Laten we hopen dat hij dat doorzet.
Gossie.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
wat een geweldige prestatie tegen alleen maar zwakke ploegen maar dat vertelt dit ajax voetbal medium er niet bij
Een beetje cynisme hou ik ook wel van maar dat domme getroll heen en weer is vermoeiend.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik @:Caland op de kast te krijgen dat het 'm weer zwart voor de ogen wordt en begint te gooien met stills van Pieter.
Hij doet zijn best ja. Alleen moet je een spits uiteindelijk afrekenen op doelpunten. Als spits van Ajax hoort je er gewoon ieder seizoen minimaal 25 in te leggen. Je bent zo’n beetje het meeste van alles spitsen in de competitie in het strafschopgebied van de tegenstander.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan toch niet anders concluderen dan dat hij momenteel goed bezig is? Laten we hopen dat hij dat doorzet.
Dat is gek, ik ben juist wel fan van de mens Brubbyquote:Op zaterdag 9 december 2023 09:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik @:Caland op de kast te krijgen dat het 'm weer zwart voor de ogen wordt en begint te gooien met stills van Pieter.
Hij doet niet alleen z'n best, hij doet het gewoon goed maar ik vind het nog wat te kort om te stellen dat het lek boven is en hoe lang kijk je Ajax dat een Ajax spits alleen op z'n goals afgerekend wordt?quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:04 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Hij doet zijn best ja. Alleen moet je een spits uiteindelijk afrekenen op doelpunten. Als spits van Ajax hoort je er gewoon ieder seizoen minimaal 25 in te leggen.
Misschien moet je zelf begrijpend lezen leren voordat je anderen van achterlijkheid beticht...quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wel wat meer een killer.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Kluivert scoorde nooit meer dan 20 keer in een seizoen.
Matige spits.
Met een doelsaldo van +4 pak je geen kampioenschappen. Met een matige spits als Brobbey die zelden belangrijk is in grote wedstrijden maak je het verschil niet.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Kluivert scoorde nooit meer dan 20 keer in een seizoen.
Matige spits.
Ik hield het alleen even bij de feiten.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:13 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Met een doelsaldo van +4 pak je geen kampioenschappen. Met een matige spits als Brobbey die zelden belangrijk is in grote wedstrijden maak je het verschil niet.
Oh je wil die kansloze discussie nog een keer gaan voeren?quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:12 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf begrijpend lezen leren voordat je anderen van achterlijkheid beticht...
Feit is dat Kluivert in een finale tegen een wereldteam scoorde terwijl Brobbey op dezelfde leeftijd nog moeite heeft tegen clubjes als Volendam.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik hield het alleen even bij de feiten.
Kluivert was jonger maar het enige punt wat je maakt hier is dat je nick heel goed bij je past.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Feit is dat Kluivert in een finale tegen een wereldteam scoorde terwijl Brobbey op dezelfde leeftijd nog moeite heeft tegen clubjes als Volendam.
Niet helemaal eens. Ik twijfel over zijn killerinstinct. Hi ha ho voor user @Caland alvast.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:23 schreef Wotte het volgende:
Laat ik deze discussie eens altijd beslechten.
Brobbey heeft in potentie alles wat een spits nodig heeft in de absolute top.
Ihattaren ook.
Ik vind Feyenoorders over het algemeen maar vermoeiend maar jou vind ik stiekem wel aardig.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is gek, ik ben juist wel fan van de mens Brubby
Gefrustreerde neus gespot. Maar blijf lekker Brobbey ophemelenquote:Op zaterdag 9 december 2023 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kluivert was jonger maar het enige punt wat je maakt hier is dat je nick heel goed bij je past.
Welk brilletje staat er vandaag op jouw neus?quote:
Wat ik niet begrijp aan deze discussie en dan voornamelijk bij commentaar van oud-voetballers.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet helemaal eens. Ik twijfel over zijn killerinstinct. Hi ha ho voor user @:caland alvast.
Zodat je nog een keer niet kan begrijpen wat ik bedoel?quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Oh je wil die kansloze discussie nog een keer gaan voeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |