SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting![]()
Zou er niet heel rouwig om zijn, alleen het halen van de finale in de Aldi CL is leuk en die halen we toch niet. Alle focus op het halen van plek 3.quote:
Alle focus op het beter voetballen, al verwacht ik sowieso wel dat ze in de winterstop een stap zullen maken.quote:Op donderdag 7 december 2023 09:01 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zou er niet heel rouwig om zijn, alleen het halen van de finale in de Aldi CL is leuk en die halen we toch niet. Alle focus op het halen van plek 3.
Ligt helemaal aan Ajax inderdaad. AZ en Twente gaan nog genoeg punten verspelen. Maar wanneer wij domme punten laten liggen zoals Almere City uit dan wordt het een lastig verhaal.quote:Op donderdag 7 december 2023 09:43 schreef Jor_Dii het volgende:
De winterstop ingaan als 5e is gewoon heel goed. Met een beetje mazzel vallen Twente en AZ ook vies tegen in de 2e helft van de competitie en stijg je nog 1 of 2 plekjes. Draai je al met al gewoon een prima seizoen gezien de omstandigheden.
Je moet gewoon inzetten op die 3e plek. Hoe beschamend ook, maar dat is toch wel het minimale wat we moeten halen dit seizoen.quote:Op donderdag 7 december 2023 09:43 schreef Jor_Dii het volgende:
De winterstop ingaan als 5e is gewoon heel goed. Met een beetje mazzel vallen Twente en AZ ook vies tegen in de 2e helft van de competitie en stijg je nog 1 of 2 plekjes. Draai je al met al gewoon een prima seizoen gezien de omstandigheden.
Ik hoop het ook hoorquote:Op donderdag 7 december 2023 09:01 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zou er niet heel rouwig om zijn, alleen het halen van de finale in de Aldi CL is leuk en die halen we toch niet. Alle focus op het halen van plek 3.
Hij doet het best goed maar laten we daar maar even mee wachten.quote:Op donderdag 7 december 2023 12:41 schreef Beathoven het volgende:
Van ‘t Schip moet gewoon even lang bijtekenen. Niet voor de verwachtingen met grote prijzen maar voor de stabiliteit.
als je 5e wordt en een club van de eerste 4 de beker wint wordt het geen playoffs voor de nr 5. Of zelf de beker pakken. Of hoger dan 5e eindigen.quote:Op donderdag 7 december 2023 12:48 schreef Idisrom het volgende:
Sowieso extra wedstrijden in mei in de play-offs.
Bij de Toto of bij Unislet?quote:Op donderdag 7 december 2023 10:58 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je moet gewoon inzetten op die 3e plek.
Toch vind ik dat er echt een goede trainer beschikbaar moet zijn, niet weer een exotisch gevalletje. Dan lijkt mij het meest verstandige om gewoon lekker door te gaan met van 't Schip.quote:Op donderdag 7 december 2023 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij doet het best goed maar laten we daar maar even mee wachten.
Daar ben ik het wel mee eens maar dat het beter kon dan onder Steijn kon een blinde nog zien en die eerste stappen omhoog zet Van't Schip goed, nu weet ik alleen niet of hij ook geschikt is voor die vervolgstappen terug naar de top.quote:Op donderdag 7 december 2023 14:51 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Toch vind ik dat er echt een goede trainer beschikbaar moet zijn, niet weer een exotisch gevalletje. Dan lijkt mij het meest verstandige om gewoon lekker door te gaan met van 't Schip.
Hij lijkt wel weer de eerste trainer te zijn die spelers beter maakt (zie Brobbey en zelfs Taylor) en daarnaast ook succesvol eigen jeugd laat debuteren.quote:Op donderdag 7 december 2023 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens maar dat het beter kon dan onder Steijn kon een blinde nog zien en die eerste stappen omhoog zet Van't Schip goed, nu weet ik alleen niet of hij ook geschikt is voor die vervolgstappen terug naar de top.
Trainers die spelers beter maken geloof ik niet zo in, beter laten functioneren wel en die jeugd, dat is meer een ieder nadeel heeft z'n voordeel gebeuren, omdat er slecht ingekocht/gescout is op topniveau krijgen die jonkies weer een kans, dat is een leuke bijkomstigheid.quote:Op donderdag 7 december 2023 15:17 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hij lijkt wel weer de eerste trainer te zijn die spelers beter maakt (zie Brobbey en zelfs Taylor) en daarnaast ook succesvol eigen jeugd laat debuteren.
Daarnaast zou ik echt niet weten welke trainer nu wel voor de groep moet staan (de haalbare opties).
Ja, want die heeft zich ondertussen wel bewezen als toptrainer.quote:Op donderdag 7 december 2023 14:51 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Toch vind ik dat er echt een goede trainer beschikbaar moet zijn, niet weer een exotisch gevalletje. Dan lijkt mij het meest verstandige om gewoon lekker door te gaan met van 't Schip.
Het enige wat we nu wel zeker weten is dat Steijn het niet is.quote:Op donderdag 7 december 2023 15:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, want die heeft zich ondertussen wel bewezen als toptrainer.
sta je dan met de naam van een andere voetbalclub op je lichaamquote:
Vooral die spelvaut helpt niet mee neequote:Op donderdag 7 december 2023 19:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom zijn psv supporters over het algemeen echt simpel volk.
quote:Op donderdag 7 december 2023 19:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom zijn psv supporters over het algemeen echt simpel volk.
quote:Op donderdag 7 december 2023 22:37 schreef PSVCL het volgende:
quote:Op donderdag 7 december 2023 19:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom zijn psv supporters Brabanders over het algemeen echt simpel volk.
psv op 1 is inderdaad iets om vast te leggen voordat het veranderdquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:11 schreef StevenHyde het volgende:
Dat Ajax in crisis boekje uit. Vond het eerste deel wel wat langdradig, maar las na 1/3 deel toch ineens lekker weg. Toch wel interessant om te lezen imo. Dacht vooraf alles eruit heeft wel in de media gestaan, maar om te lezen hoe al die lijntjes rondom Kroes bij hebben gelopen dat vond ik wel de moeite om nog zelf te lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Met ultimate choker Bosz kan dat snel gaan.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
psv op 1 is inderdaad iets om vast te leggen voordat het veranderd
Zelfs dit kan hij niet meer verneuken. Al zou het wel hilarisch zijnquote:Op vrijdag 8 december 2023 16:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Met ultimate choker Bosz kan dat snel gaan.
Het zegt ook wel iets van het niveau van de Eredivisie natuurlijk. Als je dit in de PL gebeurd sta je over het algemeen niet snel meer 6e en kan een bagger seizoen zomaar resulteren in degradatie. Op een paar clubs na dan die in de winter de boel kunnen herstellen door het smijten met geld..quote:Op donderdag 7 december 2023 19:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
sta je dan met de naam van een andere voetbalclub op je lichaam
Verandering kan snel gaan ook, 1.5 maand geleden inclusief een interlandperiode.
Onzin het was die 18e plek die nergens op sloeg, als je puur per hele speelronde bekijkt hebben we ook nooit 18e gestaan. Daarnaast heb je in Engeland ook vaak genoeg dat de er een gat is in punten tussen de top en de rest die dan relatief dicht bij elkaar staan, dat heeft zeer weinig met het niveau van de competitie te maken.quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:38 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Het zegt ook wel iets van het niveau van de Eredivisie natuurlijk. Als je dit in de PL gebeurd sta je over het algemeen niet snel meer 6e en kan een bagger seizoen zomaar resulteren in degradatie. Op een paar clubs na dan die in de winter de boel kunnen herstellen door het smijten met geld..
Als je naar de feiten kijkt stond Ajax gewoon 18e.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Onzin het was die 18e plek die nergens op sloeg, als je puur per hele speelronde bekijkt hebben we ook nooit 18e gestaan. Daarnaast heb je in Engeland ook vaak genoeg dat de er een gat is in punten tussen de top en de rest die dan relatief dicht bij elkaar staan, dat heeft zeer weinig met het niveau van de competitie te maken.
Als je naar de feiten kijkt stond Vitesse op 10 augustus j.l. 18e en op 11 augustus 1e.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je naar de feiten kijkt stond Ajax gewoon 18e.
Ok Hans. Feit is en blijft dat Ajax gewoon 18e heeft gestaan.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:32 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als je naar de feiten kijkt stond Vitesse op 10 augustus j.l. 18e en op 11 augustus 1e.
Met minder gespeelde wedstrijden. Wat je feitje dus compleet nutteloos maakt. Maar dat schijn je niet te begrijpen. Jammer hoor.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ok Hans. Feit is en blijft dat Ajax gewoon 18e heeft gestaan.
Je probeert een Feyenoord support logisch te laten nadenkenquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Met minder gespeelde wedstrijden. Wat je feitje dus compleet nutteloos maakt. Maar dat schijn je niet te begrijpen. Jammer hoor.
Dan nog stonden ze 18e.quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Met minder gespeelde wedstrijden. Wat je feitje dus compleet nutteloos maakt. Maar dat schijn je niet te begrijpen. Jammer hoor.
Fun fact: Giménez heeft dit kalenderjaar meer competitiedoelpunten gescoord (31) dan Brubbie tot nu toe in zijn hele carrière (28 doelpunten in 68 wedstrijden)quote:Op zaterdag 9 december 2023 01:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Brobbey > Gimenez
Zo doe je dat @:LitmanenAFCA
Haha ja, ook leuk dat hij (uiteraard) niet het aantal gespeelde wedstrijden erbij zet. Dan gaat het toch helemaal nergens overquote:
Dat klopt. Minder wedstrijden gespeeld en 18e staan, tja dat kan een keer gebeuren. Denk niet dat je veel mensen hiermee raakt.quote:
Dat valt hier nog wel meequote:Op zaterdag 9 december 2023 08:01 schreef Bugno3 het volgende:
De kleinzieligheid van supporters aan beide zijden van het spectrum is iets waarover ik mij blijf verwonderen. Stukje beperkt allemaal.
Nou ik vind een betoog over dat Ajax heus niet 18e heeft gestaan behoorlijk achterlijk. Of een Feyenoord-fan die de moeite neemt om uit te zoeken of Gimenez dit jaar meer of minder dan Brubs in zijn carriere heeft gescoord.quote:
En dat om 2 uur s'nachts maar dat dat zal ook met de begeleiding te maken hebben.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nou ik vind een betoog over dat Ajax heus niet 18e heeft gestaan behoorlijk achterlijk. Of een Feyenoord-fan die de moeite neemt om uit te zoeken of Gimenez dit jaar meer of minder dan Brubs in zijn carriere heeft gescoord.
Dat waren de users @Lt.Bookman en @KlapMongeaul en @Wottequote:Op zaterdag 9 december 2023 09:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nou ik vind een betoog over dat Ajax heus niet 18e heeft gestaan behoorlijk achterlijk. Of een Feyenoord-fan die de moeite neemt om uit te zoeken of Gimenez dit jaar meer of minder dan Brubs in zijn carriere heeft gescoord.
Met een drankprobleem ben je nooit alleenquote:Op zaterdag 9 december 2023 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dat om 2 uur s'nachts maar dat dat zal ook met de begeleiding te maken hebben.
Ik lok 'm alleen maar uit de tent laat mij hier buiten.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat waren de users @:lt.bookman en @:klapmongeaul en @:wotte
Wie is 'm?quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik lok 'm alleen maar uit de tent laat mij hier buiten.
Je was gewoon aan het rukken. Geef maar toequote:Op zaterdag 9 december 2023 09:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik lok 'm alleen maar uit de tent laat mij hier buiten.
dit idd.quote:Op zaterdag 9 december 2023 02:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Moest zelf altijd zo lachen om de mensen die riepen dat Ajax wel eens zou kunnen gaan degraderen dit seizoen
Volgens mij heeft die jongen zelfs nog nooit een hattrick gemaakt. Ze hemelen hem op omdat hij uit de eigen jeugd komt, was het een aankoop geweest had hij waarschijnlijk allang moeten wegwezen van diezelfde aanbidders.quote:Op zaterdag 9 december 2023 01:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Fun fact: Giménez heeft dit kalenderjaar meer competitiedoelpunten gescoord (31) dan Brubbie tot nu toe in zijn hele carrière (28 doelpunten in 68 wedstrijden)
Tellen we ook andere wedstrijden op het hoogste niveau mee (cl, el, beker, Leipzig, NL11) dan komt Brubbie op welgeteld 35 doelpunten in 111 wedstrijden
Je kan toch niet anders concluderen dan dat hij momenteel goed bezig is? Laten we hopen dat hij dat doorzet.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die jongen zelfs nog nooit een hattrick gemaakt. Ze hemelen hem op omdat hij uit de eigen jeugd komt, was het een aankoop geweest had hij waarschijnlijk allang moeten wegwezen van diezelfde aanbidders.
Eigenlijk hoop ik @Caland op de kast te krijgen dat het 'm weer zwart voor de ogen wordt en begint te gooien met stills van Pieter.quote:
Je weet tegen wie je het hebt.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan toch niet anders concluderen dan dat hij momenteel goed bezig is? Laten we hopen dat hij dat doorzet.
Gossie.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
wat een geweldige prestatie tegen alleen maar zwakke ploegen maar dat vertelt dit ajax voetbal medium er niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |