abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213814769
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 20:33 schreef Elleska het volgende:

[..]
Bij incidenteel vervoer mogen kinderen vanaf 3 jaar zelfs zonder autostoeltje dus ja voor de wet is die zitverhoger optioneel.

Ik geef altijd een zitverhoger mee en dat is bij ons op school gelukkig heel normaal, meestal zijn er zelfs meer zitjes dan kinderen omdat de rijdende ouders al meerdere stoeltjes in de auto hebben. Ook is er vanuit school de regel dat alleen eigen kinderen eventueel voorin mag zitten, geen meerijders.
Ik las het net. Beetje raar iets. Er zijn allemaal regels voor het veilig vervoeren van kinderen maar als het een keer niet uitkomt hoeft het niet. Het is ook niet in het dorp zelf ofzo. Het is 20 minuutjes rijden en een heel stuk over de snelweg.
Ik heb een stoel die ik voorin kan zetten. Gelukkig hebben we over een paar maanden een auto met ook isofix voorin, kan hij zelfs in zijn goede stoel. Een ander kleiner kind kan nu achterin in zijn stoel en dan hopen dat de meeste wat bij hebben.

Maar dat wordt dus altijd zelf rijden voor ons. Gelukkig is het niet zo vaak. Denk dit schooljaar 1 of 2 keer.
Dat rijden vind ik trouwens niet zo erg. Buiten het socializen met andere kleuters. Maar dan een halve dag helpen en toezicht houden (heuh), helpen met eten en drinken (heeeuuh), zorgen dat ze elkaar de schedel niet inslaan (heeeeeuuuuh) of zelfs billen afvegen :'(
En om te ontprikkelen mag ik 's avonds de finale van de avondvierdaagse meelopen *O*
En daarna 1.5u met de auto rijden *O*
Ik zal blij zijn als het zaterdag is

[ Bericht 20% gewijzigd door Bottoms_up op 06-06-2024 20:50:15 ]
pi_213828961
Bij incidenteel vervoer zijn de regels anders inderdaad. Zie ook https://www.anwb.nl/auto/autostoeltjes/regels-autostoeltje#. Mijn kleuter is bijna 1.30 maar ik informeer altijd even met wie hij mee rijdt en als die ouder geen extra verhoger of stoel heeft dan geef ik hem zelf mee.

Avondvierdaagse zit erop *O*
Hij heeft het super goed volgehouden, gisteren en vandaag samen met één van z’n vriendjes gelopen zodat wij als ouders ook wat te kletsen hadden. Was erg leuk. Bij de finish waren er ook nog eens springkussens, je kon geschminkt worden, er zat een karikatuur tekenaar en er was een loterij. De hysterie was groot, met een hoop overprikkelde kinderen als gevolg. Gelukkig is het nu weekend :+
  FOK!fotograaf zaterdag 8 juni 2024 @ 07:28:17 #203
148247 taxibabe
pi_213830920
Hier zit de avond4daagse er ook op! Superknap hoe goed hij heeft meegelopen, alle dagen ook lekker samen met zijn vriendjes en gisteravond een mooie medaille gekregen. Hij was supertrots! O+

Wij hebben de auto en aanhanger volgeladen! Nog een paar kleine dingen en eten voor onderweg en dan lekker op vakantie! *O*
pi_213831635
Hier ook een trotse kleuter. Hij was af en toe niet vooruit te branden omdat hij zo aan het spelen was met de kindjes van zijn klas.

Rijden ging wel goed. Had er maar drie te vervoeren. Eentje had geen verhoger mee (4 jarige, misschien iets groter dan gemiddeld maar zeker geen 1m25) dus die ging in de extra stoel van mij. Ze hebben 20 minuten lekker zitten kletsen O+

Fijne vakantie taxibabe!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 8 juni 2024 @ 10:44:03 #205
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_213832075
Als een kind trakteert op school, geef je ook iets voor de juf? Ze krijgen het vlak voor ze naar huis gaan, zodat het meteen mee gaat.

Heb knikkerzakjes gemaakt met een paar knikkers erin.

Wat verzinnen voor de juf?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 8 juni 2024 @ 10:56:13 #206
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_213832181
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 10:44 schreef Ynske het volgende:
Als een kind trakteert op school, geef je ook iets voor de juf? Ze krijgen het vlak voor ze naar huis gaan, zodat het meteen mee gaat.

Ik verzin niks voor de juf. De meester O+ krijgt wel een door Bas versierd cakeje :+, net zoals de rest van Bas zijn klas.
Trakteren is hier bij de ochtendpauze en moet iets klein & eetbaars zijn.
pi_213832842
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 10:44 schreef Ynske het volgende:

Ik had twee dozen bonbons gehaald voor in de lerarenkamer, voor al het personeel.
  zaterdag 8 juni 2024 @ 12:48:51 #208
319308 Tink89
To live is to dance
pi_213833242
Hier wordt niet getrakteerd, lekker makkelijk :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_213837892
Hier is trakteren op school inclusief langs een x aantal andere groepen gaan, dus meestal wordt er dan ook wat aan de leerkrachten gegeven. Ik had dit jaar kleine zakjes gevuld met groeiconfetti gedaan. Die je kunt planten en dat er dan bloemen uit komen. Is ook nog wel leuk voor in de klas dacht ik :P
  Moderator zaterdag 8 juni 2024 @ 20:46:16 #210
382129 crew  Donna
pi_213837922
Mijn dochter had zelf bedacht dat ze haar gewone traktatie ook aan de juf (en ook aan de stagiaire) uit wilde delen. Prima.

Een zakje popcorn en een uitdeelzakje snoepmix had ze.
pi_213843075
Ja, ik geef bij traktaties meestal ook iets mee voor de juffen. Gewoon een doos merci met zakjes lekkere thee ofzo iets. Wat ik ook wel eens heb gedaan zijn nootjes of een paar mini verzorgproducten.

Bij Li is de formatie bekend. Een groep 3 van 30 leerlingen met een cognitief sterke leerkracht. Li vindt de juf al super lief.
Ik vind het wel een beetje spannend, ook met deze juf ooit gedoe gehad nu lijkt het net of ik gedoe heb gehad met alle juffen, nee hoor!! Alleen deze twee
Zij vergat Ow het hele jaar, met indelingen/verjaardagen/foto’s. Maar toen was het corona en Ow zit in een probleemklas. Li zorgt er wel voor dat je haar niet vergeet, dus we gaan er positief in!
  FOK!fotograaf dinsdag 11 juni 2024 @ 07:13:30 #212
148247 taxibabe
pi_213866231
Gisteravond is een informatieavond geweest over de klassenindeling. Helaas konden wij daar niet bij zijn want we zijn op vakantie. Uit de mail begreep ik dat er 3 groepen 0/1/2 gaan komen. Nu is het groep 0/1, groep 1b en groep 2.

En we mogen uiterlijk morgen 3 namen van andere kinderen doorgeven waarvan we graag zouden willen dat die bij je kind in de klas komen.
pi_213867912
Ow lastig als ze zo gehusseld gaan worden. Wij weten officieel nog niets maar we hebben al gehoord dat er niet echt wat wijzigt in zijn klas, behalve de kinderen die naar groep 3 gaan. Ze hebben sowieso alleen groep 1/2, in de praktijk dus 0/1/2.

Gisteren een gesprek op school gehad en ze verwacht dat hij lang gaat kleuteren. Ik denk dat ook wel. Hij is nog heel jong qua gedrag en een stuk kleiner dan gemiddeld. Ik begrijp uit de omgeving dat er best wat ouders zijn die dat zien als zitten blijven.
pi_213892131
Dat is toch niet blijven zitten? Daar is dat hele kleuteren voor bedoeld!
pi_213892148
Weet iemand toevallig hoe lang een kleine cake moet bakken? Ik heb al gevonden dat cupcakes 15 minuten moeten en grote cake 60-70... Ik heb een toffe dinobakvorm ter grootte van ongeveer 4-5 cupcakes
  donderdag 13 juni 2024 @ 16:10:08 #216
319308 Tink89
To live is to dance
pi_213893249
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 14:06 schreef B.ertha het volgende:
Weet iemand toevallig hoe lang een kleine cake moet bakken? Ik heb al gevonden dat cupcakes 15 minuten moeten en grote cake 60-70... Ik heb een toffe dinobakvorm ter grootte van ongeveer 4-5 cupcakes
15 minuten vind ik voor cupcakes idioot kort. Die gaan er hier al snel 30 minuten in voor ze gaar zijn.

Ik zou mikken op 45 minuten. En dan vanaf 35 ofzo eens gaan prikken met een sateprikker.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_213894707
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 16:10 schreef Tink89 het volgende:

[..]
15 minuten vind ik voor cupcakes idioot kort. Die gaan er hier al snel 30 minuten in voor ze gaar zijn.

Ik zou mikken op 45 minuten. En dan vanaf 35 ofzo eens gaan prikken met een sateprikker.
Het was de site van koopmans.. Misschien hele kleine?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 17 juni 2024 @ 19:17:32 #218
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_213950217
Zo trots, mooi rapport en op naar groep 2/3
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf dinsdag 18 juni 2024 @ 09:00:30 #219
148247 taxibabe
pi_213956982
Wat fijn Ynske!

Hier is de groepsindeling bekend! Meneer komt met zijn 3 beste vriendjes in de klas, en van de nieuwe kindjes kent hij er 2 nog van de psz!

En waar de klas nu vooral uit meisjes bestaat komt hij straks in een klas met veel jongens. Nu nog afwachten wie zijn juf/meester wordt.
pi_214051767
F gaat na de zomervakantie volgens plan over naar groep 3 *O*. De juf kennen we nog niet zo goed, maar ze komt kundig en lief over, dat komt vast wel goed.

Van de drie combigroepen 1/2 gaan de groep 2 kinderen door naar een gezamenlijke groep 3. Na de voorjaarsvakantie zijn ze gestart met eens in de week de ‘oudste kleutermiddag’, waarbij de kinderen uit groep twee allemaal samenkomen, aan groepsvorming werken en ‘echte’ werkjes op groep 3 niveau doen in het lokaal van groep 3. Elke week is F weer enthousiast, dus dat is heel fijn.

Het enige wat jammer is, is dat zijn allerbeste vriend een jaar extra gaat kleuteren. Ze zijn een soort tweeling; zelfde geboortedatum (F is een uur ouder |:)), op dezelfde dag en in dezelfde groep gestart op het kinderdagverblijf, op dezelfde dag en in dezelfde groep gestart op de basisschool, samen naar zwemles... Ze zijn vrijwel altijd met z’n tweeën. En nu gaan ze op school dus uit elkaar. We hebben het F nog niet verteld, dat wil ik morgenmiddag doen. Hem kennende zal hij het wel oké oppakken, maar ik vind het zelf toch een soort van sneu voor ze.
pi_214052965
Ah dat is wel jammer ja eponine! Hopelijk is ie er snel overheen.

Mijn kleuter gaat ook naar groep 3 en zit bij zijn beste vriendin in de klas O+ Ik weet niet de hele groepsindeling, want ze laten alleen de groep van je eigen kind aan je weten, maar het zal vast een leuke groep worden :P hoop ik :D
pi_214057516
Vanochtend zei ik tegen F: “volgend jaar ga je naar groep 3!”
En hij: “weet ik, en <naam van vriend> blijft in groep 2. Maar we blijven gewoon vrienden mama, geen zorgen hoor!”

:') O+
  FOK!fotograaf woensdag 3 juli 2024 @ 16:53:27 #223
148247 taxibabe
pi_214144332
Onze kleuter kwam gisteren thuis met een supermooi rapport! Voor de helft van de punten gelijk gebleven en de rest vooruitgang! Op het onderwerp 'getallen' scoort hij op alle punten maximaal. Ik ben zo trots op mijn jochie! O+

Vandaag ook 10-minutengesprek, hij doet het supergoed, laat veel groei zien. Hij is in de groep alleen wel wat onzeker. :{ Hij laat 1-op-1 spelenderwijs veel zien wat hij kan, maar in groepsverband is hij stil. Hij zegt ook vaak 'dat kan ik niet' of 'wil ik niet', terwijl hij het wel kan. Als hij zich vergist of een fout maakt zegt hij 'ik maakte een grapje'..
  vrijdag 12 juli 2024 @ 07:29:39 #224
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_214257535
Bas heeft ook een fijn rapport en wij een goed gesprek gehad met de leerkracht. Het is precies zoals hij is en hij gaat vooral met veel plezier naar school. Wij blijven wat oefenen met fijne motoriek en de meester gaat volgend schooljaar Bas wat meer uitdaging geven. Verder is hij erg stil, maar begint nu eindelijk los te komen in de klas en praat 1op1 met de meester. In groepsverband praat hij nog nauwelijks.

Verder is er ook Groot Verdriet, zijn beste vriend gaat naar groep 3 en Bas blijft in de 1/2 combiklas.
pi_214257648
Laatste ochtend kleuter! En dan volgend schooljaar de peuter de stap naar de kleuter. Afscheid opvang vandaag en afscheid groep 1/2. Toch bijzonder.
  FOK!fotograaf vrijdag 12 juli 2024 @ 12:45:57 #226
148247 taxibabe
pi_214260560
Vakantie!!!! *O*
En het valt met bakken uit de lucht... }:|
pi_214260651
Mijn kleuter werd net de klas uit gegooid, naar groep 3! Nu eerst lekker vakantie… hopelijk wordt het weer nog wat beter |:)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 juli 2024 @ 07:56:31 #228
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214370469
5 jaar alweer, wat vliegt de tijd O+
Today is life -

Dale Carnegie
pi_214649923
Heeft iemand hier ervaring met een tonybox of hoe dat ook heet? Ik zoek iets om muziek af te spelen om rustig bij in slaap te vallen (andere tips welkom!) en zo'n ding sprak me aan omdat dat ook luisterverhalen heeft. Maar het is ook loeiduur en elk nieuw verhaal kost ¤7 ofzo.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 9 augustus 2024 @ 22:10:08 #230
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214652125
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 21:00 schreef B.ertha het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met een tonybox of hoe dat ook heet? Ik zoek iets om muziek af te spelen om rustig bij in slaap te vallen (andere tips welkom!) en zo'n ding sprak me aan omdat dat ook luisterverhalen heeft. Maar het is ook loeiduur en elk nieuw verhaal kost ¤7 ofzo.
Ik gebruik Kobo lezen en luisteren op een telefoon voor luisterboeken
Today is life -

Dale Carnegie
pi_214652178
quote:
Wij hebben er eentje, heel blij mee. Maar zijn er wel (genoeg) Nederlandstalige Tonies te koop?

Edit: ah, je kan blijkbaar verschillende NL inhoud op de creative Tonie downloaden. Ik zou dat wat minimaal vinden voor het geld, je hebt dan minder het bediengemak en de leuke figuurtjes.

[ Bericht 6% gewijzigd door Clubsoda op 09-08-2024 22:18:04 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_214654354
quote:
Droomie
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_214654879
Ik heb een timio en dat werkt hier perfect, maar ik zou hem voor een kleuter niet aanschaffen. Ik heb hem vorig jaar voor Anna haar 2e verjaardag gegeven. Bas gebruikt hem ook veel, hij vind het leuk om er Engels mee te leren.
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 12:39:55 #234
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_214657850
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 22:13 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Wij hebben er eentje, heel blij mee. Maar zijn er wel (genoeg) Nederlandstalige Tonies te koop?

Edit: ah, je kan blijkbaar verschillende NL inhoud op de creative Tonie downloaden. Ik zou dat wat minimaal vinden voor het geld, je hebt dan minder het bediengemak en de leuke figuurtjes.
Dit. Wij hebben er 1 en die wordt ontzettend veel gebruikt maar wij wonen in Duitsland en mijn kleuters spreken Duits. Die figuurtjes zijn eigenlijk wel wat de toniebox leuk maakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door 1inamelon op 10-08-2024 13:33:06 ]
pi_214658315
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 12:39 schreef 1inamelon het volgende:

[..]
Dit. Wij hebben er 1 en die wordt ontzettend veel gebruikt maar wij wonen in Duitsland en mijn kleuters spreken Duits. Die figuurtjes zijn eigenlijk wel wat de toniebox leuk maken.
:Y Wij voeden onze jongste tweetalig op ennde Toniebox is een goede manier om in Nederland makkelijk meer Duits te horen. Hij kon hem toen hij net 1 was geworden echt al prima zelf bedienen maar die figuurtjes spelen daar een hele grote rol in, hij weet immers precies wat hij gaat horen. Nieuwe Tonies zijn ook een prima cadeauidee voor de Duitse familie of een leuk souveniertje als we daar zijn, daarom vind ik het ook niet zo erg om ervoor te moeten betalen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_214658530
Hmmmm, dus jullie raden het eigenlijk af voor nl kindjes?
Er is wel een creative Tony waar je zelf dingen op kunt zetten maar die moet je dus kopen (of misschien eigen mp3's als ik dat goed heb gelezen)
pi_214662600
quote:
Wij hebben de jooki. Kun je Spotify op laten afspelen, maar ook eigen gedownloade muziek en luisterboeken bijvoorbeeld. Mijn oudste van 4 luistert veel naar sprookjes. Dus los van het apparaat hoef je in principe niets meer te kopen.
Shine bright like a diamond.
pi_214664707
Met Spotify kunnen we het zelf ook doen want we hebben nog een nest speaker over die op zijn kamer kan. Maar we vinden het irritant dat we dan zelf niet kunnen luisteren.
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 21:13:44 #239
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214665268
Dat vind ik ook irritant. Heeft dochter de speaker, kan ik niet meer bellen...
pi_214751587
Nog meer eerste dag kleuters vandaag hier?
Ik had me nog niet gemeld in dit topic. Ze is alweer vijf weken 4 jaar en vandaag dan toch echt de eerste schooldag.
Ze deed alsof ze nooit anders gedaan heeft. Ze maakten er een moment van op het schoolplein en zie liep gewoon huppelend naar haar juf.
Dat zit wel goed dus. :D
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 19 augustus 2024 @ 09:46:12 #241
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214751750
Tranen van spanning voor de eerste schooldag van dit jaar, veel verdriet dat zijn juf van vorig jaar er niet meer is (pensioen na 46 jaar in dienst)
6 weken lang is er gevraagd wanneer mag ik weer naar school, en vandaag wilde hij het liefst weer meteen met mama haar huis, mijn kleine grote jongen O+

Fijn nolita!
Today is life -

Dale Carnegie
pi_214752574
Nog niet, wij hebben nog 2 weken. Komende week even alles in orde maken voor Bas, want natuurlijk zijn alle gymspullen, laarzen en andere dingen te klein. En hij wenst een nieuwe broodtrommel, want nijntje is niet meer zo stoer in groep 2 :P.
  maandag 19 augustus 2024 @ 12:39:20 #243
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_214752955
Onze oudste is vandaag begonnen in groep 2 op een nieuwe school (ivm verhuizing). Hij had er super veel zin in en ging ook goed naar binnen. Ben zo benieuwd straks O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_214764257
Hier eigenlijk kleuter af! Een paar dagen terug is onze kleuter 6 geworden, over een paar dagen start ze in groep 3.

Maar.. ik blijf hier meelezen (en vast wel weer posten ook..) onze jongste is nu bijna 4, dus begint volgende week op school in groep 1!

Dan waarschijnlijk met bril, die hebben we vandaag uitgezocht bij de opticien, na controle bij de oogarts bleek ze toch beter maar wel een bril te kunnen gaan dragen.
pi_214811414
Tweede week school is net begonnen en hij heeft nu al een week een terugval in zindelijkheid. Ik snap er niets van, zelfs thuis heeft hij af en toe een ongeluk. Ook op de bso en tijdens de vakantie ging hij daar hele dagen. Hij lijkt het niet te merken. Nog mensen die dit hebben gehad?
  maandag 26 augustus 2024 @ 20:25:52 #246
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214812669
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2024 17:42 schreef Bottoms_up het volgende:
Tweede week school is net begonnen en hij heeft nu al een week een terugval in zindelijkheid. Ik snap er niets van, zelfs thuis heeft hij af en toe een ongeluk. Ook op de bso en tijdens de vakantie ging hij daar hele dagen. Hij lijkt het niet te merken. Nog mensen die dit hebben gehad?
Het kan best van de spanning zijn, of gewoon te afgeleid door alle nieuwe dingen. En dan merkt hij te laat dat hij moet plassen of stelt hij het uit. Of hij heeft een blaasontsteking.
pi_214820445
Ik hoop idd dat het gewoon spanning is. Ik had het niet verwacht want het is grotendeels dezelfde klas, 1 van de juffen is dezelfde als vorig jaar en hij zit in hetzelfde lokaal.
Vandaag ging het gelukkig beter maar de juf heeft hem wel naar toilet gestuurd. Maar spelen bij een vriendje na school (eerste keer O+) ging gelukkig ook goed.
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 23:17:30 #248
277627 Seven.
We are Borg.
pi_214821631
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 20:58 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik hoop idd dat het gewoon spanning is. Ik had het niet verwacht want het is grotendeels dezelfde klas, 1 van de juffen is dezelfde als vorig jaar en hij zit in hetzelfde lokaal.
Vandaag ging het gelukkig beter maar de juf heeft hem wel naar toilet gestuurd. Maar spelen bij een vriendje na school (eerste keer O+) ging gelukkig ook goed.
Klinkt alsof de terugval van korte duur zal zijn.
Resistance is futile.
pi_214893934
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 21:19 schreef NicolasJoy het volgende:
Hier eigenlijk kleuter af! Een paar dagen terug is onze kleuter 6 geworden, over een paar dagen start ze in groep 3.

Maar.. ik blijf hier meelezen (en vast wel weer posten ook..) onze jongste is nu bijna 4, dus begint volgende week op school in groep 1!

Dan waarschijnlijk met bril, die hebben we vandaag uitgezocht bij de opticien, na controle bij de oogarts bleek ze toch beter maar wel een bril te kunnen gaan dragen.
Daar ben ik weer!
Nu met kleuter #2, sinds vandaag vier jaar oud. De eerste anderhalve week school zit er op, heerlijk eigenwijs en eigenzinnig.. Vandaag klein de verjaardag gevierd, het weekend (hopelijk met droog weer..) groter. O+
  woensdag 4 september 2024 @ 22:23:31 #250
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_214894711
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 21:02 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]
Daar ben ik weer!
Nu met kleuter #2, sinds vandaag vier jaar oud. De eerste anderhalve week school zit er op, heerlijk eigenwijs en eigenzinnig.. Vandaag klein de verjaardag gevierd, het weekend (hopelijk met droog weer..) groter. O+
Gefeliciteerd :* wat een mijlpaal he, als ze dan echt naar school gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')