Bij vlagen. Van de zomer luisterde ze zo slecht dat we een vakantie eerder hebben afgebroken. Herkenbaar dus, het was gelukkig een fase.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind mijn kleuter echt heel moeilijk momenteel. Ik vraag me soms echt af of het de leeftijd is of dat ik me zorgen moet maken![]()
En heeft jouw kleuter dan ook zo'n smerige glimlach op dr gezicht terwijl ze dwars blijft doen en jij heel hard je best doet geduldig te blijven?quote:Op zondag 15 februari 2026 20:07 schreef LauriLynne het volgende:
[..]
Bij vlagen. Van de zomer luisterde ze zo slecht dat we een vakantie eerder hebben afgebroken. Herkenbaar dus, het was gelukkig een fase.
We zijn op wintersport nu. Ze vind het skiën geweldig. Dus we genieten heel hard.
Ja. Dit is normaal. Echt ontzettend irritant, maar niet psychopaten-indicatorisch. Tenminste, daar houd ik mezelf voor van onze bijna 5-jarige.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En heeft jouw kleuter dan ook zo'n smerige glimlach op dr gezicht terwijl ze dwars blijft doen en jij heel hard je best doet geduldig te blijven?
Soms denk ik echt dat ik een kleine psychopaat in huis heb
Echt gruwelijk irritant jaquote:Op maandag 16 februari 2026 08:23 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja. Dit is normaal. Echt ontzettend irritant, maar niet psychopaten-indicatorisch. Tenminste, daar houd ik mezelf voor van onze bijna 5-jarige.
Nee die doet alsof je niet bestaat. De smerige glimlach heb ik bij vrienden al wel gezien dus geen zorgen!quote:Op zondag 15 februari 2026 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En heeft jouw kleuter dan ook zo'n smerige glimlach op dr gezicht terwijl ze dwars blijft doen en jij heel hard je best doet geduldig te blijven?
Soms denk ik echt dat ik een kleine psychopaat in huis heb
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |