abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf donderdag 25 april 2024 @ 12:57:22 #176
148247 taxibabe
pi_213321920
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 11:52 schreef eponine het volgende:
Hoe is het nu @:taxibabe?
Hij kreeg gisteravond hoge koorts, dus vandaag ook nog thuis. We hebben gisteren de konijntjes opgehaald, daar is hij heel blij mee en ze moeten van hem steeds mee naar binnen om te knuffelen. O+
Koorts is iig lager, hopelijk knapt hij vandaag goed op zodat hij morgen toch nog naar de Koningsspelen kan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_213322324
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 12:57 schreef taxibabe het volgende:

[..]
Hij kreeg gisteravond hoge koorts, dus vandaag ook nog thuis. We hebben gisteren de konijntjes opgehaald, daar is hij heel blij mee en ze moeten van hem steeds mee naar binnen om te knuffelen. O+
Koorts is iig lager, hopelijk knapt hij vandaag goed op zodat hij morgen toch nog naar de Koningsspelen kan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap! En die foto O+ O+
  FOK!fotograaf donderdag 25 april 2024 @ 14:17:59 #178
148247 taxibabe
pi_213322472
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 13:52 schreef eponine het volgende:

[..]
Beterschap! En die foto O+ O+
Tnx!
Hij is echt superlief met de konijntjes! O+ Hij heeft ook zelf de namen (voor- en achternaam) bedacht :') : Dikkie Dokkie en Sippie Dippie _O-
pi_213322704
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 14:17 schreef taxibabe het volgende:

[..]
Tnx!
Hij is echt superlief met de konijntjes! O+ Hij heeft ook zelf de namen (voor- en achternaam) bedacht :') : Dikkie Dokkie en Sippie Dippie _O-
Hij is iig wel origineel met z’n naamkeuze!
  FOK!fotograaf zaterdag 27 april 2024 @ 12:12:28 #180
148247 taxibabe
pi_213341812
Eindelijk vakantie! Iedereen hier leuke Koningsspelen gehad?

Thomas had 's morgens geen koorts dus samen naar het schoolontbijt geweest, daarna was de sponsorloop, maar daar wilde hij eigenlijk dus niet mee doen. Samen hebben we 1 rondje gelopen. Toen stortte hij ook weer in en zijn we naar huis gegaan.

's Middags begon hij ineens te klagen dat hij oorpijn had en greep ook iedere keer naar zijn oor en kreeg hij ook weer koorts. Dus toch maar de dokter gebeld, daar had hij weer 39,4 en een oorontsteking. Dokter heeft hem helemaal nagekeken, nu vermoed ze dat hij roodvonk heeft.. Dus gewoon uitzieken en paracetamol geven..

Lekker begin van de vakantie dus, hij lijkt zich nu wel weer redelijk te voelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door taxibabe op 27-04-2024 12:24:59 ]
pi_213342379
De Koningsspelen waren hier een succes met allemaal oudhollandse spellen en een dans- en yogaclinic voor de kleuters :)! Ben wel blij dat ik zwemles gistermiddag had afgezegd, want F was kapot toen ik hem om 15:00 uit school haalde (en ik daarna ook, mijn fietsaccu begaf het -O- en zonder ondersteuning met tegenwind fietsen met een 23 kg zware kleuter achterop is niet grappig. Gelukkig had ik z'n zusje niet ook nog eens voorop :o ).
Vanochtend zijn we in een buurdorp even naar de kermis geweest, maar nu weer lekker thuis. Misschien vanmiddag nog even ons eigen dorp in, afhankelijk van het weer.

Beterschap voor Thomas!
pi_213639178
Mensen, ik snap dit echt niet….

Li zit nu in 2 en is vorig jaar als enige van haar vriendinnen in een andere klas geplaatst. Wij hebben hier meerdere gesprekken over gehad en 3 weken geleden eindelijk de erkenning gehad dat ze hier toch weinig aansluiting heeft en misschien beter af was geweest in de andere klas.

Nu heeft ze gelukkig toch 4 meiden uit groep 1 waar ze wel aansluiting heeft. Vandaag hadden ze schoolreisje. Ze hebben alle meiden in 2 groepjes gezet, die samen gingen lopen. Li zat in het groepje bij de juf met 3 jongens en ze hebben de hele dag zonder andere groepjes gelopen.

Ik snap dit gewoon serieus niet! Ze heeft ook geen gedragsproblemen ofzo… Gelukkig heeft Li het leuk gehad.. maar echt….
Deze juf!! Nog 7 weken…..
pi_213643870
Bijzonder ja. Ik kan niet meteen een reden bedenken waarom je het zo zou aanpakken.
Mag ze dan volgend jaar wel terug naar de andere klas of blijft het nu zo?
  woensdag 22 mei 2024 @ 08:47:42 #184
319308 Tink89
To live is to dance
pi_213643989
Ik vroeg me ook af wat ze volgend jaar dan gaan doen...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_213644009
Het wordt een grote groep 3, ben ik heel blij mee ;) Er zitten ook in deze groep maar 5 meisjes in groep 2. En daarvan blijven er 2 sowieso in 2, dus ze moesten ook wel iets.

Vandaag toch de ib’er nog even aangesproken. Li vroeg onderweg naar school vanmorgen hoe ze liever kan zijn op school. Zodat ze ook bij de lieve kindjes hoort.
Slik momentje voor mama!
pi_213644437
Wat zei de IBer erover? Ik kan de logica van deze juf echt niet volgen. Dan heb je na al die maanden eindelijk erkenning, dan zou ik verandering verwachten maar ze gaat gewoon op dezelfde voet verder.
  woensdag 22 mei 2024 @ 10:04:57 #187
319308 Tink89
To live is to dance
pi_213644626
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2024 08:49 schreef Loj het volgende:
Het wordt een grote groep 3, ben ik heel blij mee ;) Er zitten ook in deze groep maar 5 meisjes in groep 2. En daarvan blijven er 2 sowieso in 2, dus ze moesten ook wel iets.

Vandaag toch de ib’er nog even aangesproken. Li vroeg onderweg naar school vanmorgen hoe ze liever kan zijn op school. Zodat ze ook bij de lieve kindjes hoort.
Slik momentje voor mama!
Ach, dat breekt toch je hart!

Wat zei de IB'er?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_213728248

Avondvierdaagse. Eigenlijk wonen we wel heel mooi. O+
  woensdag 29 mei 2024 @ 23:00:48 #189
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_213728361
Jeetje wat een verschil met onze avondvierdaagse! Heerlijke foto, NJ.

Ik word elke keer boos als ik over die juf van Li lees, Loj. Wat een figuur echt.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_213728403
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 23:00 schreef Lemijn het volgende:
Jeetje wat een verschil met onze avondvierdaagse! Heerlijke foto, NJ.

Ik word elke keer boos als ik over die juf van Li lees, Loj. Wat een figuur echt.
Paar straten het dorp uit en dan het groen in, fantastisch! Ook best wel rustig qua deelnemers vergeleken met wat ik gewend was 'uit de stad'. Maar hier was echt wel even een besefmoment hoe mooi dit eigenlijk is voor ons, voor de kinderen, om dat hier in op te groeien!
  FOK!fotograaf donderdag 30 mei 2024 @ 06:38:06 #191
148247 taxibabe
pi_213729276
Mooi NJ!!

Wij hebben volgende week de avondvierdaagse, ben benieuwd hoe het gaat!
Vandaag zijn eerste schoolreisje, dat vind ik ook wel spannend :@
pi_213729321
Wauw, wat een mooi gebied NJ! Zo wonen wij ook niet ;)

Schoolreisje komt vast goed toch!

Ib’er vind het ook zeer bijzonder en zou nog even doorvragen. Ik hoef geen feedback, ben zo klaar met de juf!
  FOK!fotograaf donderdag 30 mei 2024 @ 10:20:24 #193
148247 taxibabe
pi_213730664
Aan de eerste foto's te zien hebben ze daar de grootste lol! O+
Hopelijk houden ze het droog..
pi_213806897
Zo wat heb ik onderschat wat een impact die avondvierdaagse heeft. Hij heeft al 2 dagen goed volgehouden (3km) maar de koek is helemaal op. Gisteren sliep hij pas om 21u30 omdat hij zo hyper was. Morgen hebben ze vanuit school ook nog een uitstap naar een speeltuin gepland. Wat een timing ook. Gelukkig krijgen ze hun medaille ook met 3 keer wandelen dus vanavond blijft hij lekker thuis. Ik denk dat hij boven zijn bord in slaap gaat vallen.
pi_213806980
Hier (ook) de eerste keer avondvierdaagse dit jaar. 2,5 km dus gelukkig te behappen. Maar hij is wel moe inderdaad. Gistermiddag ging ie uit eigen beweging naar bed en heeft 1,5 uur geslapen. Zwemles morgen hebben we afgemeld en judo zaterdag gaat niet door, dus dit weekend kan ie bijkomen gelukkig.
pi_213807037
Hier ook de eerste keer avond4daagse, 3.5km. Ze trekt het tot nu toe goed. Zeurt ook totaal niet tijdens het wandelen terwijl ze normaal gesproken 500meter al ver vindt. Die medaille vrijdag is de grote motivator! :P
Trouwens wel heerlijk weer voor de avond4daagse deze week!
  FOK!fotograaf donderdag 6 juni 2024 @ 12:06:10 #197
148247 taxibabe
pi_213809012
Hier ook de eerste avondvierdaagse 2,5 km, hij doet het super. Wel wat vermoeider dan anders, maar dat heeft meer te maken met later naar bed gaan nu en de hyper tijdens het lopen. Het lopen is een makkie, hij heeft in de meivakantie bijna 9 km gelopen door Utrecht.

Vrijdag de intocht met medaille, maar dan wordt het wel een beetje spannend hoe hij zaterdag uit bed komt, want dan gaan we op vakantie. Wie weet gaat hij nog ff slapen in de auto (al acht ik die kans klein, maar slaap je niet dan rust je toch. :P )
pi_213813815
Morgen hebben dus alle kleuters van school een uitstap waarbij de ouders rijden en ik vraag me af hoe dat op andere scholen gaat. Op het blaadje dat is meegegeven staat dat mensen die dat willen een zitverhoger mogen meegeven. Optioneel dus. Als ik zoek wat de regels zijn mag een zitverhoger pas vanaf een lengte van 1m25. Er zullen toch wel meer groep 1 kinderen zijn die kleiner zijn dan dat? Mijn oplossing was simpel: dan rij ik wel. Maar dan zit ik dus morgen mogelijk met een auto vol niet reglementair vervoerde kleuters. Ik vind daar eigenlijk wel wat van maar ik wil niet meteen de zeikmoeder gaan uithangen. Is het normaal dat dit zo gaat?
pi_213813952
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2024 19:54 schreef Bottoms_up het volgende:
Morgen hebben dus alle kleuters van school een uitstap waarbij de ouders rijden en ik vraag me af hoe dat op andere scholen gaat. Op het blaadje dat is meegegeven staat dat mensen die dat willen een zitverhoger mogen meegeven. Optioneel dus. Als ik zoek wat de regels zijn mag een zitverhoger pas vanaf een lengte van 1m25. Er zullen toch wel meer groep 1 kinderen zijn die kleiner zijn dan dat? Mijn oplossing was simpel: dan rij ik wel. Maar dan zit ik dus morgen mogelijk met een auto vol niet reglementair vervoerde kleuters. Ik vind daar eigenlijk wel wat van maar ik wil niet meteen de zeikmoeder gaan uithangen. Is het normaal dat dit zo gaat?
Liepen wij hier ook tegenaan.. Vond ik niet echt okay. "Je eigen kind moet goed vast zitten, kinderen van een ander zijn de regels soepeler". Bijzonder. Onze (bijna) vierjarige is nét 1 meter. Dus absoluut nog niet die 1m25..
pi_213814493
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2024 19:54 schreef Bottoms_up het volgende:
Bij incidenteel vervoer mogen kinderen vanaf 3 jaar zelfs zonder autostoeltje dus tja voor de wet is die zitverhoger optioneel.

Ik geef altijd een zitverhoger mee en dat is bij ons op school gelukkig heel normaal, meestal zijn er zelfs meer zitjes dan kinderen omdat de rijdende ouders al meerdere stoeltjes in de auto hebben. Ook is er vanuit school de regel dat alleen eigen kind eventueel voorin mag zitten, geen meerijders.

[ Bericht 1% gewijzigd door Elleska op 06-06-2024 20:42:23 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')