abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf vrijdag 12 juli 2024 @ 12:45:57 #226
148247 taxibabe
pi_214260560
Vakantie!!!! *O*
En het valt met bakken uit de lucht... }:|
pi_214260651
Mijn kleuter werd net de klas uit gegooid, naar groep 3! Nu eerst lekker vakantie… hopelijk wordt het weer nog wat beter |:)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 juli 2024 @ 07:56:31 #228
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214370469
5 jaar alweer, wat vliegt de tijd O+
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_214649923
Heeft iemand hier ervaring met een tonybox of hoe dat ook heet? Ik zoek iets om muziek af te spelen om rustig bij in slaap te vallen (andere tips welkom!) en zo'n ding sprak me aan omdat dat ook luisterverhalen heeft. Maar het is ook loeiduur en elk nieuw verhaal kost ¤7 ofzo.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 9 augustus 2024 @ 22:10:08 #230
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214652125
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 21:00 schreef B.ertha het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met een tonybox of hoe dat ook heet? Ik zoek iets om muziek af te spelen om rustig bij in slaap te vallen (andere tips welkom!) en zo'n ding sprak me aan omdat dat ook luisterverhalen heeft. Maar het is ook loeiduur en elk nieuw verhaal kost ¤7 ofzo.
Ik gebruik Kobo lezen en luisteren op een telefoon voor luisterboeken
Today is life -

Dale Carnegie
pi_214652178
quote:
Wij hebben er eentje, heel blij mee. Maar zijn er wel (genoeg) Nederlandstalige Tonies te koop?

Edit: ah, je kan blijkbaar verschillende NL inhoud op de creative Tonie downloaden. Ik zou dat wat minimaal vinden voor het geld, je hebt dan minder het bediengemak en de leuke figuurtjes.

[ Bericht 6% gewijzigd door Clubsoda op 09-08-2024 22:18:04 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_214654354
quote:
Droomie
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_214654879
Ik heb een timio en dat werkt hier perfect, maar ik zou hem voor een kleuter niet aanschaffen. Ik heb hem vorig jaar voor Anna haar 2e verjaardag gegeven. Bas gebruikt hem ook veel, hij vind het leuk om er Engels mee te leren.
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 12:39:55 #234
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_214657850
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 22:13 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Wij hebben er eentje, heel blij mee. Maar zijn er wel (genoeg) Nederlandstalige Tonies te koop?

Edit: ah, je kan blijkbaar verschillende NL inhoud op de creative Tonie downloaden. Ik zou dat wat minimaal vinden voor het geld, je hebt dan minder het bediengemak en de leuke figuurtjes.
Dit. Wij hebben er 1 en die wordt ontzettend veel gebruikt maar wij wonen in Duitsland en mijn kleuters spreken Duits. Die figuurtjes zijn eigenlijk wel wat de toniebox leuk maakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door 1inamelon op 10-08-2024 13:33:06 ]
pi_214658315
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 12:39 schreef 1inamelon het volgende:

[..]
Dit. Wij hebben er 1 en die wordt ontzettend veel gebruikt maar wij wonen in Duitsland en mijn kleuters spreken Duits. Die figuurtjes zijn eigenlijk wel wat de toniebox leuk maken.
:Y Wij voeden onze jongste tweetalig op ennde Toniebox is een goede manier om in Nederland makkelijk meer Duits te horen. Hij kon hem toen hij net 1 was geworden echt al prima zelf bedienen maar die figuurtjes spelen daar een hele grote rol in, hij weet immers precies wat hij gaat horen. Nieuwe Tonies zijn ook een prima cadeauidee voor de Duitse familie of een leuk souveniertje als we daar zijn, daarom vind ik het ook niet zo erg om ervoor te moeten betalen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_214658530
Hmmmm, dus jullie raden het eigenlijk af voor nl kindjes?
Er is wel een creative Tony waar je zelf dingen op kunt zetten maar die moet je dus kopen (of misschien eigen mp3's als ik dat goed heb gelezen)
pi_214662600
quote:
Wij hebben de jooki. Kun je Spotify op laten afspelen, maar ook eigen gedownloade muziek en luisterboeken bijvoorbeeld. Mijn oudste van 4 luistert veel naar sprookjes. Dus los van het apparaat hoef je in principe niets meer te kopen.
Shine bright like a diamond.
pi_214664707
Met Spotify kunnen we het zelf ook doen want we hebben nog een nest speaker over die op zijn kamer kan. Maar we vinden het irritant dat we dan zelf niet kunnen luisteren.
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 21:13:44 #239
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214665268
Dat vind ik ook irritant. Heeft dochter de speaker, kan ik niet meer bellen...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_214751587
Nog meer eerste dag kleuters vandaag hier?
Ik had me nog niet gemeld in dit topic. Ze is alweer vijf weken 4 jaar en vandaag dan toch echt de eerste schooldag.
Ze deed alsof ze nooit anders gedaan heeft. Ze maakten er een moment van op het schoolplein en zie liep gewoon huppelend naar haar juf.
Dat zit wel goed dus. :D
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 19 augustus 2024 @ 09:46:12 #241
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214751750
Tranen van spanning voor de eerste schooldag van dit jaar, veel verdriet dat zijn juf van vorig jaar er niet meer is (pensioen na 46 jaar in dienst)
6 weken lang is er gevraagd wanneer mag ik weer naar school, en vandaag wilde hij het liefst weer meteen met mama haar huis, mijn kleine grote jongen O+

Fijn nolita!
Today is life -

Dale Carnegie
pi_214752574
Nog niet, wij hebben nog 2 weken. Komende week even alles in orde maken voor Bas, want natuurlijk zijn alle gymspullen, laarzen en andere dingen te klein. En hij wenst een nieuwe broodtrommel, want nijntje is niet meer zo stoer in groep 2 :P.
  maandag 19 augustus 2024 @ 12:39:20 #243
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_214752955
Onze oudste is vandaag begonnen in groep 2 op een nieuwe school (ivm verhuizing). Hij had er super veel zin in en ging ook goed naar binnen. Ben zo benieuwd straks O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_214764257
Hier eigenlijk kleuter af! Een paar dagen terug is onze kleuter 6 geworden, over een paar dagen start ze in groep 3.

Maar.. ik blijf hier meelezen (en vast wel weer posten ook..) onze jongste is nu bijna 4, dus begint volgende week op school in groep 1!

Dan waarschijnlijk met bril, die hebben we vandaag uitgezocht bij de opticien, na controle bij de oogarts bleek ze toch beter maar wel een bril te kunnen gaan dragen.
pi_214811414
Tweede week school is net begonnen en hij heeft nu al een week een terugval in zindelijkheid. Ik snap er niets van, zelfs thuis heeft hij af en toe een ongeluk. Ook op de bso en tijdens de vakantie ging hij daar hele dagen. Hij lijkt het niet te merken. Nog mensen die dit hebben gehad?
  maandag 26 augustus 2024 @ 20:25:52 #246
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214812669
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2024 17:42 schreef Bottoms_up het volgende:
Tweede week school is net begonnen en hij heeft nu al een week een terugval in zindelijkheid. Ik snap er niets van, zelfs thuis heeft hij af en toe een ongeluk. Ook op de bso en tijdens de vakantie ging hij daar hele dagen. Hij lijkt het niet te merken. Nog mensen die dit hebben gehad?
Het kan best van de spanning zijn, of gewoon te afgeleid door alle nieuwe dingen. En dan merkt hij te laat dat hij moet plassen of stelt hij het uit. Of hij heeft een blaasontsteking.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_214820445
Ik hoop idd dat het gewoon spanning is. Ik had het niet verwacht want het is grotendeels dezelfde klas, 1 van de juffen is dezelfde als vorig jaar en hij zit in hetzelfde lokaal.
Vandaag ging het gelukkig beter maar de juf heeft hem wel naar toilet gestuurd. Maar spelen bij een vriendje na school (eerste keer O+) ging gelukkig ook goed.
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 23:17:30 #248
277627 Seven.
We are Borg.
pi_214821631
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 20:58 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik hoop idd dat het gewoon spanning is. Ik had het niet verwacht want het is grotendeels dezelfde klas, 1 van de juffen is dezelfde als vorig jaar en hij zit in hetzelfde lokaal.
Vandaag ging het gelukkig beter maar de juf heeft hem wel naar toilet gestuurd. Maar spelen bij een vriendje na school (eerste keer O+) ging gelukkig ook goed.
Klinkt alsof de terugval van korte duur zal zijn.
Resistance is futile.
pi_214893934
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 21:19 schreef NicolasJoy het volgende:
Hier eigenlijk kleuter af! Een paar dagen terug is onze kleuter 6 geworden, over een paar dagen start ze in groep 3.

Maar.. ik blijf hier meelezen (en vast wel weer posten ook..) onze jongste is nu bijna 4, dus begint volgende week op school in groep 1!

Dan waarschijnlijk met bril, die hebben we vandaag uitgezocht bij de opticien, na controle bij de oogarts bleek ze toch beter maar wel een bril te kunnen gaan dragen.
Daar ben ik weer!
Nu met kleuter #2, sinds vandaag vier jaar oud. De eerste anderhalve week school zit er op, heerlijk eigenwijs en eigenzinnig.. Vandaag klein de verjaardag gevierd, het weekend (hopelijk met droog weer..) groter. O+
  woensdag 4 september 2024 @ 22:23:31 #250
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_214894711
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 21:02 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]
Daar ben ik weer!
Nu met kleuter #2, sinds vandaag vier jaar oud. De eerste anderhalve week school zit er op, heerlijk eigenwijs en eigenzinnig.. Vandaag klein de verjaardag gevierd, het weekend (hopelijk met droog weer..) groter. O+
Gefeliciteerd :* wat een mijlpaal he, als ze dan echt naar school gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')