Ah dus jij bentquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben daar vaak wel wat bozig ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb uit alle uithoeken en woestijnen gelukkig iedereen op Whatsapp. En in het buitenland is ook alleen de vraag Whatsapp / Insta, dus Messenger gesloten. Kan ook geen tien apps in de lucht houden met berichtjes.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Same here.
FB heb ik alleen nog zodat boomers die mijn nummer niet hebben mij alsnog kunnen bereiken + voor kennissen/vrienden in het buitenland waar WhatsApp niet of nauwelijks gebruikt wordt.
Genoeg landen waar mensen FB Messenger gebruiken zoals wij hier WhatsApp gebruiken.
Eredivisie live topic via Skypequote:Op vrijdag 8 december 2023 14:38 schreef RamboDirk het volgende:
Gewoon bellen, dat angstige sociale gedoe via letters. Allemaal oppervlakige leegte.
Kom baanvegen in Ameland.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
IK BAAN MIJ EEN WEG DOOR EEN HOOS AAN NEGERS
IK BAAN MIJ EEN WEG DOOR EEN HOOS AAN NEGERS
Laatste keer dat ik dat deed, legde je je hand op mijn kruis. Ik was daar niet van gediend, en ik neem dus niet het risico om mezelf nu nog eens aan zulke homofiele praktijken blootstellen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Trek eens aan m'n vinger.
quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:50 schreef Oriente het volgende:
Scrummie deelt hard (terecht) uit in het Fey topic
Allemaal door elkaar heen schreeuwen of wachten tot Coco om de beurt iemand z’n mic aanzet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |