Zagreb - Lyonquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:37 schreef Coco het volgende:
Aan welke wedstrijd doet jou dit denken @:mexicanobakker ?
Ja niemand druk op de bal en in de korte hoek erinquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Schotten vielen allemaal om bij die laatste goal zeker.
jaquote:
Give me the spunkquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:39 schreef KingRoland het volgende:
LEKKER VOOR DIE KUT ENGELSEN FUCK HUN
FUCK DE SCHOTTEN
Ze moeten zich kapot schamen, deze ellende heb je zelfs in de vierde klasse onderbond niet.quote:
Dat het maar lang mag durenquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Engelsen zijn an het JANKEN op BBC
Omdat ze nog kans maken.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:41 schreef Enawh het volgende:
Huh zijn ze niet automatisch geplaatst voor de OS nu ze groepswinnaar zijn ?
Zo niet waarom al die euforie en drama matchfixing etc. ?
Dit ja, hoe kun je zoiets verzinnen. Je houdt om allerlei politieke redenen ploegen uit elkaar, maar dit was te moeilijkquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ze moeten zich kapot schamen, deze ellende heb je zelfs in de vierde klasse onderbond niet.
Omdat ze nu nog zich kunnen plaatsen. Bij goal minder niet Hans.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:41 schreef Enawh het volgende:
Ik dacht het ook maar ze zijn er nog niet.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:41 schreef Enawh het volgende:
Omdat je de groep moet winnen om naar de beslissende wedstrijd te mogen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:41 schreef Enawh het volgende:
Er zijn maar 2 plaatsen beschikbaar (echt bizar weinig wat mij betreft)quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:41 schreef Enawh het volgende:
Daar ook een laat doelpunt van de thuisploegquote:
3 maar Frankrijk is al gekwalificeerd.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 plaatsen beschikbaar (echt bizar weinig wat mij betreft)
Dus ze moeten nog winnen van Duitsland/Frankrijk (of Spanje maar dat acht ik onwaarschijnlijk)
De factuur mag naar de UEFA. Wat een debielen. En dan ook nog in de laatste wedstrijd tegen elkaar.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Die 0-6 bij Engeland had ook wel een enorme verkooplucht hoor, in de korte hoek bij de keeper.
Ja dat had ik er even bij moeten vermelden jaquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
3 maar Frankrijk is al gekwalificeerd.
Nog steeds bizar weinig. Krijg je weer van die Afrikaanse en Aziatische meuk natuurlijk op de OS.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
3 maar Frankrijk is al gekwalificeerd.
12 landen in totaal. Europa krijgt er 3.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nog steeds bizar weinig. Krijg je weer van die Afrikaanse en Aziatische meuk natuurlijk op de OS.
Stukje gogmequote:Op dinsdag 5 december 2023 22:47 schreef Marcoss het volgende:
Wel een Louis-achtige truc van Jonker door later te beginnen
Blijkt wel jammer van teamsporten op de OS jaquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nog steeds bizar weinig. Krijg je weer van die Afrikaanse en Aziatische meuk natuurlijk op de OS.
quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Huh, maar Leeuwinnen zijn toch Oranje?
Bij het ioc is geld belangrijker dan welk principe dan ook.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er mogen maar 12 landen meedoen bij de vrouwen ipv 16 bij de mannen. En dat voor IOC die alles gelijk wil trekken. Wanbeleid.
Nou ja, ik neem aan dat ze het wel deels spreekt, maar er wat te onzeker in is ofzo? Als je voor een land uit gaat komen zou je toch op zijn minst wel een klein beetje in de taal moeten kunnen praten, hoewel Dubai, Qatar en Azerbeidzjan vast vinden van nietquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Egurolla heeft natuurlijk nog nooit in Nederland gewoond.
Keek jij ook mee?quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, ik neem aan dat ze het wel deels spreekt, maar er wat te onzeker in is ofzo? Als je voor een land uit gaat komen zou je toch op zijn minst wel een klein beetje in de taal moeten kunnen praten, hoewel Dubai, Qatar en Azerbeidzjan vast vinden van niet
quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:30 schreef Casual-T het volgende:
Nederland wacht met scoren totdat de andere wedstrijd is afgelopen - goede tactiek.
quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:32 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Keepster van de Belgen maakt deze tactiek mogelijk.
Voetbal zou sowieso niet olympisch moeten zijn, in elk geval niet bij de jongens. Maar goed, dat is dan weer een ander verhaal.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er mogen maar 12 landen meedoen bij de vrouwen ipv 16 bij de mannen. En dat voor IOC die alles gelijk wil trekken. Wanbeleid.
Vanaf het begin!quote:
Erg mooiquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:50 schreef superniger het volgende:
Helemaal niets voor landverrader Sarina.
Ik zou het niet gek vinden als ze bij de vrouwen ook gaan voor -21 categorie.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voetbal zou sowieso niet olympisch moeten zijn, in elk geval niet bij de jongens. Maar goed, dat is dan weer een ander verhaal.
Dan mag dat er ook gelijk uit en kan het hele voetbal uit de Spelen gegooid worden. We moeten van de Spelen niet een juniorentoernooi maken, dan gaan ze maar op de Jeugdspelen voetballen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou het niet gek vinden als ze bij de vrouwen ook gaan voor -21 categorie.
Bij de vrouwen is de OS nog wel heel groot, dat doen ze vast niet. Bij de mannen blijft het programma veel drukker, je zit nu ook weer in dezelfde zomer als het EKquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou het niet gek vinden als ze bij de vrouwen ook gaan voor -21 categorie.
Jaren geleden deden ze wat leuks met landverradersquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:50 schreef superniger het volgende:
Helemaal niets voor landverrader Sarina.
Mja, programma bij de vrouwen wordt steeds voller en voller. Met vele kruisbandblessures tot gevolg. Er is ook een hoop geklaag daar maar voorlopig gebeurt er net als bij de mannen helemaal niets.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij de vrouwen is de OS nog wel heel groot, dat doen ze vast niet. Bij de mannen blijft het programma veel drukker, je zit nu ook weer in dezelfde zomer als het EK
Ik roep al een tijdje om zaalvoetbal. Past veel beter en je hebt niet al die grote stadions nodig.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voetbal zou sowieso niet olympisch moeten zijn, in elk geval niet bij de jongens. Maar goed, dat is dan weer een ander verhaal.
Als Frankrijk de finale haalt. Dan gaat de winnaar van de troostfinale eveneens naar de OS.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu hopen dat je niet Spanje loot. Tot de volgende allen.
Klopt, maar denk dat de OS daar nog wel belangrijk genoeg is. Bij de mannen is het nu een vrij nutteloos toernooiquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja, programma bij de vrouwen wordt steeds voller en voller. Met vele kruisbandblessures tot gevolg. Er is ook een hoop geklaag daar maar voorlopig gebeurt er net als bij de mannen helemaal niets.
Troostfinale. Dit klinkt als iets voor Japan.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:57 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Als Frankrijk de finale haalt. Dan gaat de winnaar van de troostfinale eveneens naar de OS.
Duitsland ... laat Spanje en Frankrijk het maar onderling uitmaken ...quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:00 schreef BaksteenMongool het volgende:
Beste is om Frankrijk te loten
Frankrijk hoeft niks uit te makenquote:Op dinsdag 5 december 2023 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Duitsland ... laat Spanje en Frankrijk het maar onderling uitmaken ...
Precies, dat is het ideale scenarioquote:Op dinsdag 5 december 2023 23:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Frankrijk hoeft niks uit te maken
Als je Frankrijk loot, heb je in ieder geval 2 kansen voor plaatsing
Je kunt daar wel gaan liggen schelden op de Schotten en de UEFA maar zeker de UEFA gaat je dan gewoon keihard naaien voor de rest van je carrière, zo zijn die lui namelijk welquote:Op dinsdag 5 december 2023 23:01 schreef Enawh het volgende:
Jonker die verbaasd was dat Engeland al ruim voor stond in de rust
PelovaGODINquote:Op dinsdag 5 december 2023 21:50 schreef Coco het volgende:
Wie is jullie favoriete speler bij Oranje?
Wat was de tweede van? Die thuis tegen Engeland weet ik. Was er bij België-Engeland ook een?quote:Op woensdag 6 december 2023 07:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
2 cruciale buitenspelgoals die Nederland uiteindelijk naar de Final Four helpen. Laten we dus maar niet gaan janken dat Engeland de boel probeerde te fixen.
Nee gisteren, tweede goal van Linet was dik buitenspel. (Brugts toen ze de bal ontving)quote:Op woensdag 6 december 2023 07:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat was de tweede van? Die thuis tegen Engeland weet ik. Was er bij België-Engeland ook een?
quote:Jay Murphy At the moment England's game finished, Holland needed to score twice inside three minutes to qualify. Lo and behold, Belgium "inexplicably collapsed" and Holland indeed, scored two goals. How convenient. Both England and Holland were playing against their "neighbours". The difference is, that our neighbours really do try to beat us. If there is one thing that can really be said without any fear of contradiction whatsoever, it is that the English NEVER get any favours from the Scots. It's doubtful that the Belgian / Dutch relationship is as, shall we say, 'competitive'.
Lekker man, buiten het gebruik van 'Holland' ook nog eens gewoon de feitjes niet op orde hebbenquote:
De 2-0 gisteren was buitenspelquote:Op woensdag 6 december 2023 07:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat was de tweede van? Die thuis tegen Engeland weet ik. Was er bij België-Engeland ook een?
Dik.quote:Op woensdag 6 december 2023 08:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee gisteren, tweede goal van Linet was dik buitenspel. (Brugts toen ze de bal ontving)
Hij heeft wat feiten omgedraaid.quote:Op woensdag 6 december 2023 08:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker man, buiten het gebruik van 'Holland' ook nog eens gewoon de feitjes niet op orde hebben
Tja, op Engelse forums zijn ze zonder enige hint van ironie of sarcasme trots op het Engelse team.quote:
Ik zag de samenvatting gisteravond nog. Ik vroeg me echt af wat die Schotse keepster aan het doen was. Dat sloeg echt nergens op.quote:Op woensdag 6 december 2023 08:42 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Tja, op Engelse forums zijn ze zonder enige hint van ironie of sarcasme trots op het Engelse team.
Ik heb de samenvatting al uitgezet na het eerste doelpunt. Ging nergens over.
CL wordt uitgebreid.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja, programma bij de vrouwen wordt steeds voller en voller. Met vele kruisbandblessures tot gevolg. Er is ook een hoop geklaag daar maar voorlopig gebeurt er net als bij de mannen helemaal niets.
Gvdquote:
De mannen plaatsten zich voor geen WK in de jaren 70. In 94 ging Nederland toen Engeland twee keer genaaid werd tegen Oranje.quote:Op woensdag 6 december 2023 09:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Gvdwat een slechte verliezer. Nee, Oranje moest nog 1x scoren, en de Belgen hebben daadwerkelijk goede tegenstand geboden. Maja, die kut Engelsen voelen nu ook eens hoe het is om géén mazzel te hebben.
Oh totaal gemistquote:Op woensdag 6 december 2023 08:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee gisteren, tweede goal van Linet was dik buitenspel. (Brugts toen ze de bal ontving)
Je bedoelt jaren 80quote:Op woensdag 6 december 2023 09:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
De mannen plaatsten zich voor geen WK in de jaren 70. In 94 ging Nederland toen Engeland twee keer genaaid werd tegen Oranje.
Lekker kleurtje wel.quote:
Ik bedoelde Engeland.quote:
Het anti-Nederland sentiment is groot ja, hoewel dat niet voor alle Belgische sporters geldt. Zeker niet voor bijvoorbeeld Vertonghen of Alderweireld die iets met Nederland hebben.quote:Op woensdag 6 december 2023 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ze denken dat Belgen cadeautjes geven aan Nederland moeten ze eens naar Robbe Ghys luisteren in Engeland.
Ohquote:
Was in St-Michielsgestel toen Richard Groenendaal wereldkampioen veldrijden werd. Zelden zoveel afgunst en agressie gezien als toen van de Belgische supporters.quote:Op woensdag 6 december 2023 11:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het anti-Nederland sentiment is groot ja, hoewel dat niet voor alle Belgische sporters geldt. Zeker niet voor bijvoorbeeld Vertonghen of Alderweireld die iets met Nederland hebben.
Dat klopt. Mooiste wk ooit.quote:Op woensdag 6 december 2023 12:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh
Maar die waren er natuurlijk in 1970 bij, omdat toen nog de vorige wereldkampioen automatisch geplaatst was voor het volgende toernooi
De kansen die onbenut bleven vanuit de schotten, of op zon dolkomische wijze mislukte was ook wel aardig staaltje acterenquote:Op woensdag 6 december 2023 12:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben er nog niet uit wat nou slechter acteerwerk was: het 'verdedigen' van de Schotten of de bewering van de Engelsen na afloop dat Schotland er echt wel een wedstrijd van wilde maken.
Je vergeet er wel bij te zeggen dat vrouwen sowieso mensonterend slecht zijn in voetballen.quote:Op woensdag 6 december 2023 12:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben er nog niet uit wat nou slechter acteerwerk was: het 'verdedigen' van de Schotten of de bewering van de Engelsen na afloop dat Schotland er echt wel een wedstrijd van wilde maken.
Toch had Earps op het einde nog een wereldredding. Het zegt toch ook wel iets dat de Schotten er op het einde nog eentje in wilden schieten.quote:Op woensdag 6 december 2023 12:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Je vergeet er wel bij te zeggen dat vrouwen sowieso mensonterend slecht zijn in voetballen. Vooral de keepsters.
Laten we het er maar op houden dat er door meerdere partijen dingen zijn ingefluisterd en bekokstoofd. En nogmaals, de UEFA had dit vrij simpel kunnen voorkomen allemaal.quote:Op woensdag 6 december 2023 13:12 schreef Marcoss het volgende:
Het tijdrekken van de Belgische keepster blijf ik ook wel bijzonder vinden overigens..
De Van Hooijdonk-filosofie dus.quote:Op woensdag 6 december 2023 14:24 schreef MoreDakka het volgende:
Mijn filosofie blijft overeind: gooi gewoon die bal de 16 in en er komt meestal een goal of in ieder geval een grote kans.
Woont ook niet in Nederland.quote:Op woensdag 6 december 2023 15:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Egurrola die nog steeds geen woord Nederlands spreekt vind ik dan wel weer. Ze zal het ook wel nooit meer leren.
Ik vind het eigenlijk een te magere band met Nederland om voor Oranje uit te komen, maar volgens de regels mag het. Zelfs een Jonathan de Guzman, Kalou of Douglas (van Twente) hadden meer met Nederland en spraken gewoon Nederlands.quote:
Geldt ook voor de mannen. Dat eeuwige gedribbel rond de 16 heb je niets aan.quote:Op woensdag 6 december 2023 15:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De Van Hooijdonk-filosofie dus.
Het is inderdaad vrij dubieus en de enige reden dat ze voor het Nederlands elftal uitkomt is dat ze niet goed genoeg is voor de VS of Spanje, puur een sluiproute dus. De Guzman is echt wel Nederlander geworden en zijn zoon speelt in Oranje onder 15 ofzo.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een te magere band met Nederland om voor Oranje uit te komen, maar volgens de regels mag het. Zelfs een Jonathan de Guzman, Kalou of Douglas (van Twente) hadden meer met Nederland en spraken gewoon Nederlands.
Tsja, niet goed genoeg voor Spanje op dit moment, die heeft een beetje met het hoofd gekozen denk ikquote:Op woensdag 6 december 2023 17:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een te magere band met Nederland om voor Oranje uit te komen, maar volgens de regels mag het. Zelfs een Jonathan de Guzman, Kalou of Douglas (van Twente) hadden meer met Nederland en spraken gewoon Nederlands.
De VS heeft lang niet meer zo'n bijzonder elftal als voorheen, ik denk dat VS wel laatste keus was bij haar. Verstandig ook, Spanje en Nederland genot.quote:
Om voor een land uit te komen moet je toch minimaal de taal spreken lijkt mij..quote:Op woensdag 6 december 2023 15:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Egurrola die nog steeds geen woord Nederlands spreekt vind ik dan wel weer. Ze zal het ook wel nooit meer leren.
Zou de FIFA dat moeten verbieden?quote:Op woensdag 6 december 2023 17:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Om voor een land uit te komen moet je toch minimaal de taal spreken lijkt mij..
Wat mij betreft wel maar dat zal wel niet gaan.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou de FIFA dat moeten verbieden?
Het hoort ook gewoon bij het kleine vleugje identiteit dat Nederlanders nog hebben. Wat blijft daar anders van over?quote:Op woensdag 6 december 2023 17:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Om voor een land uit te komen moet je toch minimaal de taal spreken lijkt mij..
Je kunt dat niet officieel vastleggen natuurlijk. De enige die daarover kan gaan is de nationale bond, lijkt me. Maar wil die daarin zo ver wel gaan?quote:Op woensdag 6 december 2023 18:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel maar dat zal wel niet gaan.
Ook nooit gewoond, denk ik. Geboren in de VS en nooit in Nederland gevoetbald. Alleen op vakantie geweest in de zomers en op basis daarvan gekozen voor NLquote:
Willie Lippens, die Ente. Dullens sprak Limburgs en brak zijn been.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:02 schreef tong80 het volgende:
Willie Dullens sprak ook alleen maar Duits en had nooit in Nederland gespeeld. Speelde één interland.
Klopt. Dullens scheurde volgens mij z'n kruisbanden. Werd gefrustreerd kapper en was 30n jaar niet meer op een voetbalveld te vinden. Cruijff vond hem beter dan zichzelf. Debuteerde zelfs als eerste divisiespeler in Oranje.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Willie Lippens, die Ente. Dullens sprak Limburgs en brak zijn been.
Oei, er spreekt één speelster niet vloeiend Nederlands. Daar gaat onze identiteit!quote:Op woensdag 6 december 2023 18:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het hoort ook gewoon bij het kleine vleugje identiteit dat Nederlanders nog hebben. Wat blijft daar anders van over?
In 2023 zeker niet meer. Jammer.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt dat niet officieel vastleggen natuurlijk. De enige die daarover kan gaan is de nationale bond, lijkt me. Maar wil die daarin zo ver wel gaan?
Rita Verdonk zou ze bij de FIFA een taaltoets moeten laten afnemenquote:Op woensdag 6 december 2023 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou de FIFA dat moeten verbieden?
Als we zo gaan beginnen. Ons Turbo Berry (v Aerle) sprak ook alleen Helmonds.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:02 schreef tong80 het volgende:
Willie Dullens sprak ook alleen maar Duits en had nooit in Nederland gespeeld. Speelde één interland.
Die laatste 6-0 vlak voor het einde was gewoon afgesproken werk. Gelukkig dat Oranje het nog net kon rechtzetten.quote:Op woensdag 6 december 2023 13:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Toch had Earps op het einde nog een wereldredding. Het zegt toch ook wel iets dat de Schotten er op het einde nog eentje in wilden schieten.
Maar goed, metsjfiksing of niet, gelukkig heeft Engeland het niet gered.
Echt he. Nul druk op de bal bij geen enkele Schotse en die keepster valt gewoon om. LOLquote:Op donderdag 7 december 2023 14:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Die laatste 6-0 vlak voor het einde was gewoon afgesproken werk. Gelukkig dat Oranje het nog net kon rechtzetten.
Sowieso belachelijk dat er zo'n belangenverstrengeling op kan treden. Als je als Engeland en Schotland gezamenlijk naar een toernooi kan wat heeft het dan voor zin om afzonderlijke kwalificatiewedstrijden te spelen, in dezelfde poule ook nog.quote:Op donderdag 7 december 2023 15:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Echt he. Nul druk op de bal bij geen enkele Schotse en die keepster valt gewoon om. LOL
Er spelen ook andere belangen. Zoals je uitgangspositie bij de EK kwalificatie.quote:Op donderdag 7 december 2023 16:18 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Sowieso belachelijk dat er zo'n belangenverstrengeling op kan treden. Als je als Engeland en Schotland gezamenlijk naar een toernooi kan wat heeft het dan voor zin om afzonderlijke kwalificatiewedstrijden te spelen, in dezelfde poule ook nog.
Ja, ze kon wel héél makkelijk inkoppen. Het meest opvallende is dat Engeland ineens 3x scoorde vlak na de 1-0 van Nederland en de 6-0 vlak na de 3-0 van Nederland.quote:Op donderdag 7 december 2023 14:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Die laatste 6-0 vlak voor het einde was gewoon afgesproken werk. Gelukkig dat Oranje het nog net kon rechtzetten.
Hulzebosch sprak perfect Nederlands. Ook dialect maar merkte dat het een gimmick was die geld op bracht.quote:Op donderdag 7 december 2023 13:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen. Ons Turbo Berry (v Aerle) sprak ook alleen Helmonds.
En dan zou Hulzebosch ook nooit voor een Nederlands schaatsteam mogen hebben uitgekomen, want die sprak ook geen Nederlands
Niet geklikt.quote:Op zondag 10 december 2023 13:28 schreef chufi het volgende:
Nu Arsenal - Chelsea op BBC2 net een interview met Miedema
Sowieso ook weer heel bijzonder dat het bij voorbaat al geplaatste Frankrijk dit hele kwalificatietoernooi nog lekker kan beïnvloeden.quote:Op maandag 11 december 2023 13:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dit is dus de zwaarste loting die je kunt hebben.![]()
Enige voordeel is dat je de tweede wedstrijd thuis speelt, en dan moet je (bij verlies tegen Spanje) dus ook nog eens hopen dat Frankrijk van Duitsland wint.
Ja, alweer een flater van de UEFA. Ook raar dat de finals niet op neutraal terrein zijn.quote:Op maandag 11 december 2023 13:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sowieso ook weer heel bijzonder dat het bij voorbaat al geplaatste Frankrijk dit hele kwalificatietoernooi nog lekker kan beïnvloeden.
Volgens mij liggen de ploegen best dicht bij elkaar, bleek ook op het WK wel.quote:Op maandag 11 december 2023 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hup Spanje voor deze pot trouwens, Nederland maakt een stuk minder kans op een PLAK denk ik
Spanje wel een stuk stabieler en voetballend sterker. NL heeft niet dat groepsfase OS niveau op dit moment vrees ik.quote:Op maandag 11 december 2023 14:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens mij liggen de ploegen best dicht bij elkaar, bleek ook op het WK wel.
Heeft Frankrijk weleens wat gewonnen? Die zullen inderdaad gewoon een prijs (Zie afbeelding hierboven) willen winnen lijkt me.quote:Op maandag 11 december 2023 13:54 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja, alweer een flater van de UEFA. Ook raar dat de finals niet op neutraal terrein zijn.
Maar oke, de Neejsjuns Liek zelf winnen is ook een prijs, hopelijk gaat Frankrijk er gewoon voor. Hebben ook thuisvoordeel, en schat ze ook ietsje sterker in dan Duitsland op dit moment, al zal het niet veel schelen.
Volgens mij niet. Op WK's/EK's vliegen ze er meestal uit in de halve finales of kwartfinales, altijd "net niet"... Maar deze Nations League hebben ze het goed gedaan, en met Lyon hebben ze toch wel één van de sterkste clubteams van Europa...quote:Op maandag 11 december 2023 14:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heeft Frankrijk weleens wat gewonnen? Die zullen inderdaad gewoon een prijs (Zie afbeelding hierboven) willen winnen lijkt me.
Die gaan vast die Duitsers wel verslaan en dan pakken wij gewoon brons tegen de Duitsers en daarmee het laatste ticket.quote:Op maandag 11 december 2023 14:58 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Op WK's/EK's vliegen ze er meestal uit in de halve finales of kwartfinales, altijd "net niet"... Maar deze Nations League hebben ze het goed gedaan, en met Lyon hebben ze toch wel één van de sterkste clubteams van Europa...
Wordt gewoon 3-0 voor Frankrijk.quote:Op maandag 11 december 2023 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frankrijk lijkt me wel beter dan Duitsland, maar voor Duitsland is dit wel een gouden kans.
Vervang Frankrijk door Spanje en Duitsland door Nederland, en dan heb je het verhaal van de andere halve finale.quote:Op maandag 11 december 2023 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frankrijk lijkt me wel beter dan Duitsland, maar voor Duitsland is dit wel een gouden kans.
Mwah, Duitsland heeft altijd nog een tweede poging en lijkt me de zwakste van de 4 welquote:Op maandag 11 december 2023 15:10 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Vervang Frankrijk door Spanje en Duitsland door Nederland, en dan heb je het verhaal van de andere halve finale.
De eerste wedstrijd kunnen ze al overslaan lees ik hier want die verliezen ze gewoon met 3-0.quote:Op maandag 11 december 2023 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, Duitsland heeft altijd nog een tweede poging en lijkt me de zwakste van de 4 wel
Dat klopt.quote:Op maandag 11 december 2023 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De eerste wedstrijd kunnen ze al overslaan lees ik hier want die verliezen ze gewoon met 3-0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |