abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217321303
Dat is een lekker doelpunt van Miedema.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  dinsdag 8 april 2025 @ 19:40:40 #177
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_217321312
*O* w/
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_217321363
Vivianne Robben. :{
The only way you can be original, is to be yourself.
  dinsdag 8 april 2025 @ 19:47:37 #179
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_217321375
-O-
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_217321852
Oprechte vraag. Kijken er nou daadwerkelijk mensen naar het damesvoetbal - om het voetbal?

Ik snap het helemaal als je wilt checken welk sportmeisje het leukste kontje heeft. Ik heb er best begrip voor als de afstandsbediening te ver ligt. En ik wil ook wel invoelen dat het een soort nationalisme is, al kan ik daar op dit niveau zelf niks mee. En als je het kijkt om er jezelf beter bij te voelen - een beetje zoals Oh Oh Cherso - waarna je je eigen beperkingen ineens goed kunt relativeren, soit.

Maar het oprecht kijken omdat het voetbal nou zo boeit…????
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_217321860
Begrijp me niet verkeerd, ik gun die meisjes heus hun hobby…
  dinsdag 8 april 2025 @ 20:56:56 #182
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_217321923
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 20:48 schreef De_Pel het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik gun die meisjes heus hun hobby…
:')
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_217322093
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 20:47 schreef De_Pel het volgende:
Oprechte vraag. Kijken er nou daadwerkelijk mensen naar het damesvoetbal - om het voetbal?

Ik snap het helemaal als je wilt checken welk sportmeisje het leukste kontje heeft. Ik heb er best begrip voor als de afstandsbediening te ver ligt. En ik wil ook wel invoelen dat het een soort nationalisme is, al kan ik daar op dit niveau zelf niks mee. En als je het kijkt om er jezelf beter bij te voelen - een beetje zoals Oh Oh Cherso - waarna je je eigen beperkingen ineens goed kunt relativeren, soit.

Maar het oprecht kijken omdat het voetbal nou zo boeit…????
Niks is zo leuk als ergeren aan wat je ziet. Ja het spel laat te wensen over, maar goed vrouwen hebben nou eenmaal een fysieke handicap ten opzichte van de mannen.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  dinsdag 8 april 2025 @ 21:38:34 #184
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_217322265
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 19:46 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Vivianne Robben. :{
Die is ook van glas of niet.

Weer een toernooi op de tocht of valt het mee?
pi_217323108
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 20:56 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
:')
Jij niet? Ben jij zo'n type van "het enige recht van de vrouw is het aanrecht"? Vind ik in 2025 niet echt meer kunnen.
pi_217326434
Engeland verloor gister trouwens met 3-2 in België. Stonden binnen een half uur met 3-0 achter. :') Gaat toch wel wat moeizamer na het laatste toernooi (waar ze ook met veel geluk de finale haalden). Op het EK minimaal gelijk spelen tegen ze (is best mogelijk), en als je dik wint van Wales in de eerste wedstrijd dan is de kans best groot dat je doorkomt in de poule des doods...
The only way you can be original, is to be yourself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')