Jullie mogen zonder bepakking toch? Alleen lopen is inderdaad jammer… voor de 30 lopers is het jammer Cuijk te missen…quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:20 schreef Pinuts het volgende:
Ik als militair vind het dan weer heel sip dat wij doordat de 50 is ingekort een heel groot deel 'alleen' lopen. Toch echt zonde van de sfeer en waarschijnlijk ook veel minder publiek. Zou dan liever de burger 40 route aanhouden.
De 30-lopers missen Cuijk altijd, maar de 40 komt er nu dus ook niet. Wordt echt rustig in Cuijk zo, met alleen de 50 en de militairen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:56 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Jullie mogen zonder bepakking toch? Alleen lopen is inderdaad jammer… voor de 30 lopers is het jammer Cuijk te missen…
Ik hoorde onderweg eigenlijk alleen maar opgeluchte reacties op het inkorten…
Ik was bang eerder te moeten vertrekken, vind het al vroeg zat en heb er wel vrede mee! (Heb in de drie jaar dat ik mee doe met de 50 3 verschillende afstanden gelopen)
Het gaat er niet om of je het wel of niet kan, de organisatie heeft de hulp nodig van de ggd, ambulances etc die kunnen niet meer garanderen dat ze hulp kunnen bieden bij een evenement van deze omvang met de risico’s en ervaringen uit het verleden. Misschien als er dubbel zo veel zorg personeel is en dito ambulances dat het door kan gaan. Buiten dat het niet te betalen is breng je ‘normale’ mensen in gevaar als er nog meer staff en ambulances aanwezig moeten zijn. Dat maakt het onverantwoord en dan moeten er maatregelen genomen worden . Meer is het nietquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De 30-lopers missen Cuijk altijd, maar de 40 komt er nu dus ook niet. Wordt echt rustig in Cuijk zo, met alleen de 50 en de militairen.
Onnodige actie, wat mij betreft. Ik ben het er echt niet mee eens, als je je vierdaagsekruis wil verdienen moet je dat in iedere omstandigheid kunnen. En het ziet er niet naar uit dat het de komende jaren koeler wordt, dus door nu in 3 edities 2x de vierdaagse aan te passen kun je de komende jaren dus ook niet meer anders als het weer een dag dertig graden wordt. Disclaimer: ik weet dat ik niet loop dit jaar, maar had ik wel gelopen dan had ik hetzelfde gevonden.
Want 10u is ook het heetst van de dag?quote:
Nee dat niet maar als je om 4 uur start dan ben je om 12:00 binnen bij 6,3km per uur.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Want 10u is ook het heetst van de dag?
Dat lopen de meeste mensen niet en daarbij hoeven ze maar 40 max vandaag.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee dat niet maar als je om 4 uur start dan ben je om 12:00 binnen bij 6,3km per uur.
Het komt soms voordat het te warm is, het is een zomer evenement , in november heb je de kans dat er te harde wind staat, ze kunnen geen risico’s meer nemen nadat er mensen zijn overleden tijdens de wandeltochtquote:Op donderdag 18 juli 2024 15:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je als organisatie je deelnemers niet in de hitte wil laten lopen dan moet je het evenement verplaatsen naar november maar dat doen ze dan weer niet.
We hebben hem gevonden hoor 1 van de beste stuurlui die aan wal staanquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee dat niet maar als je om 4 uur start dan ben je om 12:00 binnen bij 6,3km per uur.
1 uur vannacht, mits je de 4daagse feesten bedoeld.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:18 schreef Fogel het volgende:
Stuk rustiger hier dan normaal ja.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |