Ik ga ze een beetje verdedigen; als je de hele dag hebt gelopen en dan gaat zitten is opstaan soms niet grappig, zo’n eendenwaggel, vooral de eerste meters daarna is de stijfheid wel weer weg…quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:36 schreef StateOfMind het volgende:
Onderweg naar huis kom ik langs een scouting terrein wat ook altijd dienst doet als Vierdaagse camping.
Is ook een bushalte vlakbij.
Zag er een paar uitstappen die bijna niet meer konden lopen
Heerlijk. Ik loop met een detachement en dan is het max 20 minuten pauze per keer. Dus is wel doorwerken met Wc, eten, voeten verzorgen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:28 schreef qltel het volgende:
Ik heb het einde ook gehaald.. Tijd? Geen idee. Ik zorg altijd dat ik voor 5 uur binnen ben en hoe laat vind ik niet belangrijk. Ik rust graag onderweg en nu zat mijn vrouw ook nog langs de route.
Bizar druk! Meerdere keren lang stil gestaan in Wijchen en de start duurde ook lang! Helaas ook een reanimatie in Weurt….quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:16 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Tering Jantje wat is het debiel druk op plekken waar het nooit zo druk is
Gister bij lent letterlijk schuifelen
Vandaag in Wijchen was het extreem druk en stilstaan in het centrum, dat is altijd zo maar niet zo extreem
Daarna op dat pad waar je eitjes krijgt /knwb zit en de boomzager staat een dikke ophoping
De 30 lopers zijn de gelukkige winnaars in deze constructie
In Lent kon ik aardig doorlopen gisteren. Het was vooral in Bemmel enorm druk, bij die eerste rotonde. En bij de Boomzager/KWBN kon ik ook prima doorlopen. Maar vlak daarvoor zat een vriendin van me, dus daar heb ik lang gerust. Bij de boomzager was ik rond kwart over 1.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:16 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[...]
Daarna op dat pad waar je eitjes krijgt /knwb zit en de boomzager staat een dikke ophoping
De snelle vijftiglopers ook, lijkt me?quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:16 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Tering Jantje wat is het debiel druk op plekken waar het nooit zo druk is
Vandaag in Wijchen was het extreem druk en stilstaan in het centrum, dat is altijd zo maar niet zo extreem
De 30 lopers zijn de gelukkige winnaars in deze constructie
De boomzager gister om 12:25quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:27 schreef qltel het volgende:
[..]
In Lent kon ik aardig doorlopen gisteren. Het was vooral in Bemmel enorm druk, bij die eerste rotonde. En bij de Boomzager/KWBN kon ik ook prima doorlopen. Maar vlak daarvoor zat een vriendin van me, dus daar heb ik lang gerust. Bij de boomzager was ik rond kwart over 1.
Komen ze dan niet door Nederasselt, Grave en Gassel?quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:22 schreef Jor_Dii het volgende:
De afstanden voor morgen worden met 10km ingekort vanwege de hitte.
Eigenlijk wordt er geen durp overgeslagen, want alleen de 50km wordt morgen niet gelopen:quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Komen ze dan niet door Nederasselt, Grave en Gassel?
En krijgen alle deelnemers wat van hun inschrijfgeld terug?
Inderdaad. De mensen die vanachter hun toetsenbord dingen zoals "watjes-gedrag" roepen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Via de socials natuurlijk weer bakken kritiek over dat inkorten.. zijn mensen nou echt 2006 vergeten?
quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Komen ze dan niet door Nederasselt, Grave en Gassel?
En krijgen alle deelnemers wat van hun inschrijfgeld terug?
quote:Vianen is het grootste 'slachtoffer' van het inkorten van de Vierdaagse. Het dorpje bij Cuijk verdwijnt door die maatregel totaal uit het parcours en dus zal het daar vrijdag onverwachts stil zijn.
Ook voor Grave en Gassel heeft de ingreep grote gevolgen. Beide plaatsen moeten het morgen óók stellen zonder massa's 50 kilometerlopers, maar de inwoners hebben wel dit geluk: het parcours van de 'militaire' 40 kilometer loopt door hun dorpen en die route wordt niet ingekort. Inwoners kunnen zich opmaken voor een 'ouderwetse' militaire marsdag.
En terecht. Prima keuzes, als je per se zelf het risico wilt nemen ga je maar lekker na de finish buiten het hele circus om nog 10km voor jezelf wandelen ofzoquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:53 schreef Rewimo het volgende:
Er zijn ook deze editie al 2 mensen gereanimeerd volgens Omroep Gelderland. Dus is het logisch dat de organisatie geen risico neemt.
Mensen die alsnog de verkeerde (dus 10 km te lange) route lopen morgen, worden gediskwalificeerd.
Zo te zien lopen ze dit jaar dus niet via de uiterwaarden tussen Overasselt en Nederasselt.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Eigenlijk wordt er geen durp overgeslagen, want alleen de 50km wordt morgen niet gelopen:
https://www.4daagse.nl/cd(...)aart-2024c-dag04.pdf
En natuurlijk krijgen ze hun inschrijfgeld niet terug, omdat er 10km minder wordt gelopen.
Als je als organisatie je deelnemers niet in de hitte wil laten lopen dan moet je het evenement verplaatsen naar november maar dat doen ze dan weer niet.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Via de socials natuurlijk weer bakken kritiek over dat inkorten.. zijn mensen nou echt 2006 vergeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |