abonnement Unibet Coolblue
pi_211526727
Hallo Hallo, beste fokkers.

Ik zit hier in gesprek met een collega, ze huurt particulier.

Nu kreeg ze gister te horen dat ze er uit moet want de verhuurder heeft de relatie verbroken en heeft geen woning en wil terug.

Ze had het er al over om spullen langs te brengen want ze heeft wel een sleutel.

De vorige huurders voor mijn collega zijn er ook op zo'n manier weggegaan. Vlak na het tweede contract was het uit ze gingen eruit en daarna was het weer aan, daarom kon mijn collega het huren.

Nu lijkt het zelfde verhaaltje zich weer af te spelen.

Haar contract loopt nog 7 maanden. Wat zijn haar rechten hierin ?

( zelf gok ik meer om zo onder een contract voor onbepaalde tijd uit te komen, daarna is het weer magisch aan en komt er een nieuwe huurder, of vanwege de nieuwe huur regels waar ik mij nog niet in verdiept heb)

Wat is jullie kijk op deze situatie
pi_211526770
Nog 7 maanden daar zitten dus.
pi_211526782
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 17:00 schreef hoechst het volgende:
Nog 7 maanden daar zitten dus.
Oké dus het is niet dat ze er per direct uit hoeft vanwege belangrijke persoonlijke redenen van de huurder ?
pi_211526796
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 17:02 schreef Aloria het volgende:

[..]
Oké dus het is niet dat ze er per direct uit hoeft vanwege belangrijke persoonlijke redenen van de huurder ?
Nee hoor. Je zou de verhuurder wel 7 maanden kunnen laten intrekken voor het bedrag van je huur.
pi_211526816
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 17:04 schreef hoechst het volgende:

[..]
Nee hoor. Je zou de verhuurder wel 7 maanden kunnen laten intrekken voor het bedrag van je huur.
Dan zou ik even het huurcontract nalezen of je wel mag onderverhuren of samenwonen :+
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_211526834
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2023 16:53 schreef Aloria het volgende:
Hallo Hallo, beste fokkers.

Ik zit hier in gesprek met een collega, ze huurt particulier.

Nu kreeg ze gister te horen dat ze er uit moet want de verhuurder heeft de relatie verbroken en heeft geen woning en wil terug.

Ze had het er al over om spullen langs te brengen want ze heeft wel een sleutel.

De vorige huurders voor mijn collega zijn er ook op zo'n manier weggegaan. Vlak na het tweede contract was het uit ze gingen eruit en daarna was het weer aan, daarom kon mijn collega het huren.

Nu lijkt het zelfde verhaaltje zich weer af te spelen.


Haar contract loopt nog 7 maanden. Wat zijn haar rechten hierin ?

( zelf gok ik meer om zo onder een contract voor onbepaalde tijd uit te komen, daarna is het weer magisch aan en komt er een nieuwe huurder, of vanwege de nieuwe huur regels waar ik mij nog niet in verdiept heb)

Wat is jullie kijk op deze situatie
Een verhuurder kan de huur opzeggen ivm woning dringend nodig voor eigen gebruik. Dit mag echter niet zo maar ff.
Laat het ze maar voorleggen aan de huurcommissie. Daar kan ook aangegeven worden dat verhuurder dit al eerder gedaan heeft. Verder moet de verhuurder ook meezoeken naar een vervangende woning. Al met al veel gedoe en voor je het weet zijn de 7 maanden al om. Mocht je collega al een andere woning op het oog hebben dan zou ik om een verhuisvergoeding vragen om eerder te vertrekken of iets in die richting
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_211526853
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 17:00 schreef hoechst het volgende:
Nog 7 maanden daar zitten dus.
Yep en zonder verhuurster in de woning.
pi_211526856
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 17:02 schreef Aloria het volgende:

[..]
Oké dus het is niet dat ze er per direct uit hoeft vanwege belangrijke persoonlijke redenen van de huurder ?
Nee. Daar heeft de verhuurder toestemming voor nodig van de rechter en indien de rechter die toekent dan heeft de huurder recht op een verhuiskostenvergoeding van ongeveer 7156 euro.
pi_211526860
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2023 17:14 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Een verhuurder kan de huur opzeggen ivm woning dringend nodig voor eigen gebruik. Dit mag echter niet zo maar ff.
Laat het ze maar voorleggen aan de huurcommissie. Daar kan ook aangegeven worden dat verhuurder dit al eerder gedaan heeft. Verder moet de verhuurder ook meezoeken naar een vervangende woning. Al met al veel gedoe en voor je het weet zijn de 7 maanden al om. Mocht je collega al een andere woning op het oog hebben dan zou ik om een verhuisvergoeding vragen om eerder te vertrekken of iets in die richting
Ja het vreemde is ook dat ze het er met niemand over mag hebben, niemand mag weten dat het uit is, buren hadden al gezegd, ohhh dat was te verwachten, zo ging het vorige keer ook.

Dan gaan bij mij de alarm belletjes rinkelen.
pi_211526867
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 17:17 schreef Inbox het volgende:

[..]
Yep en zonder verhuurster in de woning.
Ja collega kon dat al uit haar hoofd praten, die stond al op haar strepen en zei dat ze dat echt niet wilde.
pi_211526910
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 17:19 schreef Aloria het volgende:

[..]
Ja het vreemde is ook dat ze het er met niemand over mag hebben, niemand mag weten dat het uit is, buren hadden al gezegd, ohhh dat was te verwachten, zo ging het vorige keer ook.

Dan gaan bij mij de alarm belletjes rinkelen.
En nu weet heel Fok! het zelfs :D
pi_211526928
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2023 16:53 schreef Aloria het volgende:
Hallo Hallo, beste fokkers.

Ik zit hier in gesprek met een collega, ze huurt particulier.

Nu kreeg ze gister te horen dat ze er uit moet want de verhuurder heeft de relatie verbroken en heeft geen woning en wil terug.

Ze had het er al over om spullen langs te brengen want ze heeft wel een sleutel.

De vorige huurders voor mijn collega zijn er ook op zo'n manier weggegaan. Vlak na het tweede contract was het uit ze gingen eruit en daarna was het weer aan, daarom kon mijn collega het huren.

Nu lijkt het zelfde verhaaltje zich weer af te spelen.

Haar contract loopt nog 7 maanden. Wat zijn haar rechten hierin ?

( zelf gok ik meer om zo onder een contract voor onbepaalde tijd uit te komen, daarna is het weer magisch aan en komt er een nieuwe huurder, of vanwege de nieuwe huur regels waar ik mij nog niet in verdiept heb)

Wat is jullie kijk op deze situatie
dat is er mooi een voor op de zwarte lijst van verhuurders, die circuleert wel ergens op internet,het gaat allemaal net even te makkelijk om iemand eruit te wippen,ook de zogenaamde relatiebeeindigingen..
pi_211526933
Voor alle duidelijkheid; ze heeft nu een huurcontract voor bepaalde tijd? En gaat het om een woning die daadwerkelijk verhuurd mag worden?
pi_211526934
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 17:19 schreef Aloria het volgende:

[..]
Ja het vreemde is ook dat ze het er met niemand over mag hebben, niemand mag weten dat het uit is, buren hadden al gezegd, ohhh dat was te verwachten, zo ging het vorige keer ook.

Dan gaan bij mij de alarm belletjes rinkelen.
is het uberhaupt allemaal wel waar wat die zgn "verhuurder" verteld?
pi_211526941
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 17:27 schreef Inbox het volgende:

[..]
En nu weet heel Fok! het zelfs :D
Haha 😳
pi_211526949
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 17:31 schreef Sodemieters het volgende:
Voor alle duidelijkheid; ze heeft nu een huurcontract voor bepaalde tijd? En gaat het om een woning die daadwerkelijk verhuurd mag worden?
Volgens haar is het een echt contract en de huur word ook gewoon via de bank betaald, dit was ook mijn eerste vraag namelijk !

Dit is haar 2de contract van de duur van een jaar. Dus steeds 1 jaar contract bepaalde tijd
pi_211526950
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 17:31 schreef ophaling10 het volgende:

[..]
is het uberhaupt allemaal wel waar wat die zgn "verhuurder" verteld?
Nou, wat denk je zelf?
pi_211526964
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 17:31 schreef ophaling10 het volgende:

[..]
is het uberhaupt allemaal wel waar wat die zgn "verhuurder" verteld?
Daar twijfel ik dus ook aan het komt even net "te" goed uit. Vooral omdat dit dus bij de vorige huurders ook in het laatste contract gebeurde op precies de zelfde manier, daarna toen ze eruit waren, was het spontaan weer aan en niks aan de hand. Buren en vorige huurder zeggen hetzelfde. Om zo dus op die tijdelijke contracten te blijven, ze huurt nu 2 jaar en over 7 maand is dat contract afgelopen
  dinsdag 5 december 2023 @ 17:42:17 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_211526992
Nvm

[ Bericht 98% gewijzigd door Lienekien op 05-12-2023 18:50:14 ]
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator dinsdag 5 december 2023 @ 17:43:08 #20
5428 crew  miss_sly
pi_211526996
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2023 17:34 schreef Aloria het volgende:

[..]
Volgens haar is het een echt contract en de huur word ook gewoon via de bank betaald, dit was ook mijn eerste vraag namelijk !

Dit is haar 2de contract van de duur van een jaar. Dus steeds 1 jaar contract bepaalde tijd
Dat mag dus al niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_211527002
En natuurlijk gewoon een nieuwe cilinderslot monteren ...verhuurders met sleutels, dat moeten we echt niet meer willen...
pi_211527100
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2023 17:34 schreef Aloria het volgende:

[..]
Volgens haar is het een echt contract en de huur word ook gewoon via de bank betaald, dit was ook mijn eerste vraag namelijk !

Dit is haar 2de contract van de duur van een jaar. Dus steeds 1 jaar contract bepaalde tijd
Oeh, de verhuurder heeft zichzelf gruwelijk genaaid. Je collega heeft zeer waarschijnlijk een huurcontract voor onbepaalde tijd nu *O*

https://zozitwet.nl/tijdelijk-huurcontract-verlengen/
  dinsdag 5 december 2023 @ 17:56:25 #23
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_211527104
Als die verhuurder het al zo niet nauw neemt met de regels, is het de vraag of ze dit pand überhaupt wel mag verhuren. Is ze de eigenaar en ligt er nog hypotheek op bijvoorbeeld?

In dat geval is de kans niet zo heel groot dat ze je eruit gaat proberen te gooien.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_211527128
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2023 17:42 schreef Lienekien het volgende:
Wat is het probleem voor de verhuurder? Die kan toch gewoon niet verlengen na dit tweede huurcontract, vriendin van TS gaat eruit, volgende huurder zoeken.
Het probleem is, dat dat tweede huurcontract niet is toegestaan en daarmee een huurcontract voor onbepaalde tijd is geworden. Dus heb je automoatisch ook huurrechten, waardoor je er niet zomaar uitgegooid kan worden en recht hebt op huurbescherming.
pi_211527169
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 17:56 schreef Drekkoning het volgende:
Als die verhuurder het al zo niet nauw neemt met de regels, is het de vraag of ze dit pand überhaupt wel mag verhuren. Is ze de eigenaar en ligt er nog hypotheek op bijvoorbeeld?

In dat geval is de kans niet zo heel groot dat ze je eruit gaat proberen te gooien.
met hypotheek mag je ook een woning verhuren hoor. Er zijn zelfs speciale hypotheken hiervoor.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_211527175
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 december 2023 17:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat mag dus al niet.
Kun je laten zien waar dat staat, want dan snap ik de "paniek" reactie van de verhuurder wel als die hier zelf is ook achter gekomen. Ze zit nu in haar tweede contract waar nog 7 maand op staat. ( de vorige huurders zijn na 3 contracten elke contract duur van 1 jaar er zo "uitgezet" )
  dinsdag 5 december 2023 @ 18:07:56 #27
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_211527178
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 18:06 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
met hypotheek mag je ook een woning verhuren hoor. Er zijn zelfs speciale hypotheken hiervoor.
Ligt een beetje aan de hypotheeknemer denk ik, bij mij was er altijd sprake van een verhuurverbod.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_211527181
Wordt er gewoon niet een sociale huurwoning van de sociale woningbouw onderverhuurt?? _O-
pi_211527191
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 18:07 schreef Aloria het volgende:

[..]
Kun je laten zien waar dat staat, want dan snap ik de "paniek" reactie van de verhuurder wel als die hier zelf is ook achter gekomen. Ze zit nu in haar tweede contract waar nog 7 maand op staat. ( de vorige huurders zijn na 3 contracten elke contract duur van 1 jaar er zo "uitgezet" )
https://www.rijksoverheid(...)mum%20aantal%20jaren.
  dinsdag 5 december 2023 @ 18:10:23 #30
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_211527192
Je collega heeft een zeer sterke positie.

Het contract is voor onbepaalde tijd, vanwege de verlenging van het jaarcontract.

Hierdoor kan zelfs over zeven maanden de huurder haar er niet uitzetten.

Al verkoopt hij de woning, de verhuurder blijft het woonrecht houden .
Als de wiedeweerga een nieuw slot installeren en een brief sturen naar de verhuurder dat ze op de hoogte is van deze feiten.

Met de verwijzingen naar het wetboek.

Probleem opgelost.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_211527196
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 18:08 schreef christmastsunami het volgende:
Wordt er gewoon niet een sociale huurwoning van de sociale woningbouw onderverhuurt?? _O-
Zou zomaar kunnen.
Of een eigen koopwoning, zonder uitdrukkelijke toestemming van de verhuurder.

De verhuurster kan dus een gigantisch groot probleem hebben als dr relatie echt uit is gegaan en ze nu geen andere slaapplek heeft.
pi_211527199
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 17:56 schreef Inbox het volgende:

[..]
Oeh, de verhuurder heeft zichzelf gruwelijk genaaid. Je collega heeft zeer waarschijnlijk een huurcontract voor onbepaalde tijd nu *O*

https://zozitwet.nl/tijdelijk-huurcontract-verlengen/
Heb de link doorgestuurd, hoe zit dat als je wel een handtekening onder het contract van een jaar gezet hebt, is dat dan niet meer rechtsgeldend, ze zal morgen even contact zoeken met de juridisch loket, maar dan heeft ze inderdaad een mooi punt met deze link
pi_211527206
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 18:11 schreef Inbox het volgende:

[..]
Zou zomaar kunnen.
Of een eigen koopwoning, zonder uitdrukkelijke toestemming van de verhuurder.

De verhuurster kan dus een gigantisch groot probleem hebben als dr relatie echt uit is gegaan en ze nu geen andere slaapplek heeft.
Dan zou het woonfraude zijn en kan je nog een boete krijgen en alles kwijt zijn.
pi_211527215
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 18:11 schreef Inbox het volgende:

[..]
Zou zomaar kunnen.
Of een eigen koopwoning, zonder uitdrukkelijke toestemming van de verhuurder.

De verhuurster kan dus een gigantisch groot probleem hebben als dr relatie echt uit is gegaan en ze nu geen andere slaapplek heeft.
Nee het is een eigen koop woning, ze was ingetrokken bij haar vriend en verhuurde de woning. Maar dan vraag ik mij nu inderdaad ook af hoe het contract eruit ziet, zal even kijken als ze een foto kan sturen vanavond als we klaar zijn met werken
pi_211527255
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 18:14 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Dan zou het woonfraude zijn en kan je nog een boete krijgen en alles kwijt zijn.
Als ze geen toestemming heeft van de hypotheekverstrekker dan kan deze de hypotheek per direct opeisen. Dat kan dus leiden tot een gedwongen executieverkoop (met huurder, want huurbescherming) en wellicht dus een aanzienlijke restschuld. Huis kwijt, restschuld en dakloos.
pi_211527279
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 18:15 schreef Aloria het volgende:

[..]
Nee het is een eigen koop woning, ze was ingetrokken bij haar vriend en verhuurde de woning. Maar dan vraag ik mij nu inderdaad ook af hoe het contract eruit ziet, zal even kijken als ze een foto kan sturen vanavond als we klaar zijn met werken
Dan heeft ze het niet slim aangepakt door het huurcontract te verlengen. Ze had beter een nieuwe huurder kunnen zoeken.
pi_211527346
quote:
Ik quote even van je link

Verlenging van het huurcontract voor bepaalde tijd is mogelijk. Maar dan verandert het huurcontract in een contract voor onbepaalde tijd (vast contract). De huurder heeft dan volledige huurbescherming. Dit geldt ook als het eerdere huurcontract voor bepaalde tijd korter was dan het maximum aantal jaren. Dit is 2 jaar voor een zelfstandige woning en 5 jaar voor een onzelfstandige woning.

Ze zit in haar tweede contract van een jaar over 7 maand zou ze er dan 2 jaar inzitten het is een zelfstandige woning gok ik particuliere koopwoning, juichen we te vroeg ?
  dinsdag 5 december 2023 @ 18:27:55 #38
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_211527353
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2023 18:27 schreef Aloria het volgende:

[..]
Ik quote even van je link

Verlenging van het huurcontract voor bepaalde tijd is mogelijk. Maar dan verandert het huurcontract in een contract voor onbepaalde tijd (vast contract). De huurder heeft dan volledige huurbescherming. Dit geldt ook als het eerdere huurcontract voor bepaalde tijd korter was dan het maximum aantal jaren. Dit is 2 jaar voor een zelfstandige woning en 5 jaar voor een onzelfstandige woning.

Ze zit in haar tweede contract van een jaar over 7 maand zou ze er dan 2 jaar inzitten het is een zelfstandige woning gok ik particuliere koopwoning, juichen we te vroeg ?

Lees even de zin voor je dikgedrukte zin


quote:
Dit geldt ook als het eerdere huurcontract voor bepaalde tijd korter was dan het maximum aantal jaren.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_211527357
Sorry dubbele quote
pi_211527364
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2023 18:27 schreef Aloria het volgende:

[..]
Ik quote even van je link

Verlenging van het huurcontract voor bepaalde tijd is mogelijk. Maar dan verandert het huurcontract in een contract voor onbepaalde tijd (vast contract). De huurder heeft dan volledige huurbescherming. Dit geldt ook als het eerdere huurcontract voor bepaalde tijd korter was dan het maximum aantal jaren. Dit is 2 jaar voor een zelfstandige woning en 5 jaar voor een onzelfstandige woning.

Ze zit in haar tweede contract van een jaar over 7 maand zou ze er dan 2 jaar inzitten het is een zelfstandige woning gok ik particuliere koopwoning, juichen we te vroeg ?

Lees het nog eens rustig door. En dan vooral de eerste paar zinnen :)
pi_211527367
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2023 18:27 schreef Aloria het volgende:

[..]
Ik quote even van je link

Verlenging van het huurcontract voor bepaalde tijd is mogelijk. Maar dan verandert het huurcontract in een contract voor onbepaalde tijd (vast contract). De huurder heeft dan volledige huurbescherming. Dit geldt ook als het eerdere huurcontract voor bepaalde tijd korter was dan het maximum aantal jaren. Dit is 2 jaar voor een zelfstandige woning en 5 jaar voor een onzelfstandige woning.

Ze zit in haar tweede contract van een jaar over 7 maand zou ze er dan 2 jaar inzitten het is een zelfstandige woning gok ik particuliere koopwoning, juichen we te vroeg ?

Je weet dus niet zeker of het haar eigen woning is??
pi_211527371
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 december 2023 18:27 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]
Lees even de zin voor je dikgedrukte zin
[..]

Tering jantje nice !!! Zal deze link ook even naar haar sturen ze staat hier naast mij met open mond dit had ze nooit zelf gevonden/geweten. ( en ik ook niet alleen met jullie hulp ) Bedankt allemaal.
pi_211527380
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 18:30 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Je weet dus niet zeker of het haar eigen woning is??
( ik ken de verhuurder ook en ze heeft altijd gezegd dat het haar eigen koopwoning is, ik neem aan dat ze daar niet over liegt maargoed you never know... )
pi_211527404
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 18:30 schreef Aloria het volgende:

[..]
Tering jantje nice !!! Zal deze link ook even naar haar sturen ze staat hier naast mij met open mond dit had ze nooit zelf gevonden/geweten. ( en ik ook niet alleen met jullie hulp ) Bedankt allemaal.
Die zit dus in principe goed :Y

Voor bevestiging zou ze haar verhaal ook hier kunnen doen: https://www.reddit.com/r/juridischadvies/
Daar zitten ook echte juristen/advocaten met kennis van zaken die je ook wel van het nodige advies kunnen voorzien. Anders dan de huis-, tuin en keukenjuristen en vooral betweters op Fok! Zaken als deze komen geregeld voorbij.
pi_211527425
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 18:12 schreef Aloria het volgende:

[..]
Heb de link doorgestuurd, hoe zit dat als je wel een handtekening onder het contract van een jaar gezet hebt, is dat dan niet meer rechtsgeldend, ze zal morgen even contact zoeken met de juridisch loket, maar dan heeft ze inderdaad een mooi punt met deze link
De wet is leidend. Dus nee dat heert geen gevolgen.
pi_211527426
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 18:06 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
met hypotheek mag je ook een woning verhuren hoor. Er zijn zelfs speciale hypotheken hiervoor.
De verhuurhypotheek. De kans dat je toesteeming krijgt van de hypotheekverstrekker met een normale hypotheek is niet erg groot.
  dinsdag 5 december 2023 @ 18:41:50 #47
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_211527446
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 17:30 schreef ophaling10 het volgende:
de zwarte lijst van verhuurders, die circuleert wel ergens op internet,
Heb je een linkje?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_211527455
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 18:30 schreef Aloria het volgende:

[..]
Tering jantje nice !!! Zal deze link ook even naar haar sturen ze staat hier naast mij met open mond dit had ze nooit zelf gevonden/geweten. ( en ik ook niet alleen met jullie hulp ) Bedankt allemaal.
Hoelang ga je nog volhouden dat het zogenaamd een vriendin/collega is?
pi_211527484
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 18:43 schreef hoechst het volgende:

[..]
Hoelang ga je nog volhouden dat het zogenaamd een vriendin/collega is?
Ik zit goed met mijn sociale huurwoning haha, maar vind dit altijd mooi om uit te zoeken
pi_211527547
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 18:39 schreef grimselman het volgende:

[..]
De verhuurhypotheek. De kans dat je toesteeming krijgt van de hypotheekverstrekker met een normale hypotheek is niet erg groot.
Als ik naar mijn collega luister, er hebben ook al eens 4 Polen in gezeten... huis werd steeds voor kortere perioden verhuurt ( was een voormalige huurwoning die daarna te koop werd aangeboden ) en nu dus particulier verhuurt word

[ Bericht 3% gewijzigd door Aloria op 05-12-2023 19:11:25 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')