quote:Op maandag 4 december 2023 12:21 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik kijk door jullie echt op tegen het ouder worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kkkkkoud op straat nu aan choco melk met slag en mango cheese cake.
Filmwordt Past Lives. Passend bij briefjes van verloren liefdes![]()
Ik heb al 18 jaar in dit deel gewoond he haha. Ik ben nèt niet net zo lang weg geweest.quote:Op maandag 4 december 2023 13:16 schreef fietsie het volgende:
Is het nu ook anders, in dit mooie deel van het land wakker te worden?
quote:Op maandag 4 december 2023 15:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfff 28 minuten in de wacht/aan de lijn met de gemeente. Om te horen te krijgen dat ik degene moet bellen die me naar hen had doorverwezen. Uiteindelijk te horen gekregen dat ik tussen 9-12 kan bellen op werkdagen grrrrrr
En nu weer 18 jaar hier ?quote:Op maandag 4 december 2023 14:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb al 18 jaar in dit deel gewoond he haha. Ik ben nèt niet net zo lang weg geweest.
Maar het is toch vooral wakker worden in dit huis wat het anders en beter maakt.
Ja dat....quote:Op maandag 4 december 2023 16:23 schreef Morgane89 het volgende:
Aaargh, ja. Dat smaakt dan gelijk naar meer.
Ik kreeg vanmorgen een niet zo fijn bericht en 2 uur later werd er een gigadoos met allerlei soorten kruidnoten en chocoladeletters van m'n werk thuisbezorgd. Hallo emotie-eten
Het scheelt dat ik niet zelf hoef te rijden. Zaterdag om 14:00 heen, zondag op tijd weer terug. Als het goed is ben ik deze week van woensdag tot en met maandag vrij, dus het kan op zich wel. Als het hele debiele werkweek was geweest zou ik het sowieso niet doen.quote:Op maandag 4 december 2023 16:39 schreef fietsie het volgende:
Was jij niet sowieso randje ziek worden en achterlijk druk met klussen?
Als in dat het ook helemaal niet (fysiek) slecht is om wat rust in te lassen in plaats van een (emotioneel leuk) feestje te bezoeken wat ook weer wat belastend is?
Gewoon lekker laatste trein naar huis pakken, hou je zelf de regie en slaap je in je eigen bed.quote:Op maandag 4 december 2023 16:36 schreef Lonaa het volgende:
Ok. Zaterdag ben ik uitgenodigd om in Den Bosch te komen eten met een vriendengroep omdat 1 van hun 40 werd (en in Den Bosch woont). We gaan luxe en uitgebreid uit eten en het idee is om dan niet 's avonds terug te rijden. Er rijdt iemand vanaf hier op zaterdag en op zondag weer terug. Er zijn slaapplekken in hun huis.
Maar, F. komt ook, zit ook in die auto en blijft ook slapen. En de slaapplekken bevinden zich op zolder. Voor 3 man. Er kan er ook 1 in de woonkamer waar vanaf 6 uur in de ochtend 2 kinderen rondbanjeren. Ik weet niet waar ik me prettig bij voel. Nergens bij, eigenlijk. Gedoe. Meh. Kan het niet maken niet te gaan en zal best gezellig zijn uit eindelijk maar uh ja ingewikkeld. Daar waar het met F. en mij best prima gaat heb er ook weinig behoefte aan en blijft het een beetje akward om meerdere redenen geloof ik.
Als dat het idee van iemand anders is, hoef je daarin niet mee te gaan natuurlijkquote:Op maandag 4 december 2023 16:36 schreef Lonaa het volgende:
Ok. Zaterdag ben ik uitgenodigd om in Den Bosch te komen eten met een vriendengroep omdat 1 van hun 40 werd (en in Den Bosch woont). We gaan luxe en uitgebreid uit eten en het idee is om dan niet 's avonds terug te rijden. Er rijdt iemand vanaf hier op zaterdag en op zondag weer terug. Er zijn slaapplekken in hun huis.
Maar, F. komt ook, zit ook in die auto en blijft ook slapen. En de slaapplekken bevinden zich op zolder. Voor 3 man. Er kan er ook 1 in de woonkamer waar vanaf 6 uur in de ochtend 2 kinderen rondbanjeren. Ik weet niet waar ik me prettig bij voel. Nergens bij, eigenlijk. Gedoe. Meh. Kan het niet maken niet te gaan en zal best gezellig zijn uit eindelijk maar uh ja ingewikkeld. Daar waar het met F. en mij best prima gaat heb er ook weinig behoefte aan en blijft het een beetje akward om meerdere redenen geloof ik.
Die gaf aan dat ie het heel jammer vindt als ik niet kom omdat ik er de 22e ook niet ben.quote:Op maandag 4 december 2023 17:12 schreef Vanyel het volgende:
@:lonaa als je je oncomfortabel voelt kun je het prima maken om nee te zeggen.
Desnoods vraag je de jarige of die het leuk vindt een andere dag iets met je te doen omdat je het niet wil verpesten met awkward exen gedoe
Halverwege is ook nog wel een slaapplek hoor, mocht je toch met de trein gaan en niet verder kunnen.quote:Op maandag 4 december 2023 17:23 schreef Lonaa het volgende:
Goed, ik heb opties. Er is nog een rommelhok.Ik mag ook op de bank
Er zijn 2 vrienden die hotel hebben geboekt en 1 gaf aan dat ik best bij hem in bed mocht.
(Hij wilde zelfs wel kijken of hotel nog een twinkamer heeft). De laatste trein gaat vroeg maar dat kan ook altijd nog als het zo uitkomt.
Denk dat gedurende de avond awkward wel meevalt, was laatst in de kroeg ook wel prima, zo lang ik er maar niet de hele avond naast hoef te zitten.
Dat is een lief aanbodquote:Op maandag 4 december 2023 17:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Halverwege is ook nog wel een slaapplek hoor, mocht je toch met de trein gaan en niet verder kunnen.
Dan ga je toch naar het andere feestje?quote:Op maandag 4 december 2023 16:36 schreef Lonaa het volgende:
Gaat het een beetje met je?quote:Op maandag 4 december 2023 16:23 schreef Morgane89 het volgende:
Aaargh, ja. Dat smaakt dan gelijk naar meer.
Ik kreeg vanmorgen een niet zo fijn bericht en 2 uur later werd er een gigadoos met allerlei soorten kruidnoten en chocoladeletters van m'n werk thuisbezorgd. Hallo emotie-eten
Zou fijn zijn als je niet hoeft te beknibbelen op de verzekering inderdaad.quote:Op maandag 4 december 2023 16:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Nog wat dingen uitgezocht. Schoot me van de week te binnen dat ik natuurlijk zorgtoeslag kan aanvragen. Moet nog even antwoord van de gemeente krijgen en dan kan ik dat doen. Blijkt ook dat ik dat met terugwerkende kracht kan aanvragen![]()
Dan hou ik mijn verzekering wel zo dat ik voldoende fysio behandelingen kan krijgen.
Nu ook maar eens kijken of een energie vergoeding of zo bestaat.
Aan de andere kant zitten en blijven jullie (geloof ik) toch deels in dezelfde kringen opereren en is het misschien een kwestie van door de zure appel heen bijten en wordt het met elke awkward meeting net een beetje relaxter?quote:Op maandag 4 december 2023 16:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik wilde net zeggen, als ze dat wil niet ze de omstandigheden aanpassen. Maar dat doet ze dusquote:Op maandag 4 december 2023 17:23 schreef Lonaa het volgende:
Goed, ik heb opties. Er is nog een rommelhok.Ik mag ook op de bank
Er zijn 2 vrienden die hotel hebben geboekt en 1 gaf aan dat ik best bij hem in bed mocht.
(Hij wilde zelfs wel kijken of hotel nog een twinkamer heeft). De laatste trein gaat vroeg maar dat kan ook altijd nog als het zo uitkomt.
Denk dat gedurende de avond awkward wel meevalt, was laatst in de kroeg ook wel prima, zo lang ik er maar niet de hele avond naast hoef te zitten.
Hij, maar ja.quote:Op maandag 4 december 2023 18:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, als ze dat wil niet ze de omstandigheden aanpassen. Maar dat doet ze dus
Ja, denk wel hoor. Komt vast wel goed ditdat.quote:Op maandag 4 december 2023 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Aan de andere kant zitten en blijven jullie (geloof ik) toch deels in dezelfde kringen opereren en is het misschien een kwestie van door de zure appel heen bijten en wordt het met elke awkward meeting net een beetje relaxter?
Net of je krijgt wat je geeft, non?quote:Op maandag 4 december 2023 18:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij, maar ja.Behulpzame mensen alom.
Mja mja.quote:Op maandag 4 december 2023 18:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Net of je krijgt wat je geeft, non?
Tis ook geen balans die per maand opgemaakt wordt he. Met de mensen die er toe doen.quote:Op maandag 4 december 2023 18:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja mja.![]()
![]()
Ik heb niet het idee dat ik de laatste tijd veel geef aan de mensen om me heen.Als ik al vrije tijd heb lig ik of op (al dan niet mijn eigen) bank of andere sociale verplichtingen.
Fair.quote:Op maandag 4 december 2023 18:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tis ook geen balans die per maand opgemaakt wordt he. Met de mensen die er toe doen.
Geeft helemaal niks joh! Je hebt het druk zat met alles, ik vond het al superlief dat je überhaupt al meegekeken en meegedacht hadquote:Op maandag 4 december 2023 19:25 schreef Candaasje het volgende:
Zo, ik ben weer een soort van wakker. Met de nadruk op nu soort van. Ik word toch een dagje moe geloof ik, die nachtdiensten hakken er toch wel in. (Of eigenlijk vooral het gebrek aan goede slaap overdag)
@:vlindertje89 ik zag je mailtje pas net![]()
Hoe gaat het met poezel? Als hij nog erg veel last heeft, kun je met je eigen da overleggen of je hem tijdelijk op pregabaline zet, tegen de zenuwpijn.![]()
Collega dacht afgaande op het verhaal ook aan een zgn pull tail. Kan ook vanuit topje van de staart zijn ontstaan en dan dat er spinaal shock opkruipt naar de staartbasis. Kan vanzelf weer overgaan, maar is vaak wel dus pijnlijk. En monitor voorlopig het kunnen plassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 04-12-2023 20:34:25 ]
Ja toch? Ik vond het ook best wel tof om te zien, ik had gevraagd of ik mee mocht kijken haha en toen zei ze meteen ik mail ze je ook wel evenquote:
quote:Op maandag 4 december 2023 20:06 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Geeft helemaal niks joh! Je hebt het druk zat met alles, ik vond het al superlief dat je überhaupt al meegekeken en meegedacht had![]()
. Ik voelde me dan weer beetje lullig dat ik je ermee lastig gevallen had en niet zelf gewoon bedacht had dat de spoedpost natuurlijk ook gewoon triage aan de telefoon heeft en advies kan geven
Heb je binnenkort ook even vrij? 'weekend'? Of een tijdje even geen nachtdienst? Pas op jezelf hoor!
Zou je pull tail op röntgen zien? Er zijn er twee gemaakt vrijdag, in zijligging en in (zo goed als ging) rugligging, beide zagen er normaal uit zei dierenarts.
Foto in spoiler omdat best wel toffe plaatjes vond ik![]()
Ik ben vanochtend meteen na novacam geven even naar eigen dierenarts gegaan. Het was zaterdag wel iets beter, maar wel duidelijk nog pijn. En vanochtend ook wel iets beter maar ook wel nog blazen en dus pijn.
Hij plast nog steeds gewoon gelukkig, en inmiddels ook weer normale grootte plasjes ipv behoorlijk klein zoals donderdag. Gister om 22u en vandaag om 15.55 geweest, keurig in sync met zn broer die beide keren 5 min eerder ging. Poepen doet 'ie ook (maar wel wat zacht en wat bloed bij, heb nu probiotica forti flora meegekregen daarvoor). Ze adviseerde zeker extra pijnstilling te starten naast de novacam, ook al gaat het wel beter dan weekend, want duidelijk wel nog pijn. Ik heb buprenorfine opgehaald bij de apotheek op de Uithof, eerst proberen op laagste dosis (0.03ml/kg 3x per dag). Dat heb ik meteen bij thuiskomst in zn wang gespoten, maar hij probeerde meteen erna uit te spugen/door te slikken dus weet niet hoe goed dat opgenomen is, daarna heeft hij nog wel wat geblazen. Om 16.30 tweede dosis gegeven, met vinger zo goed mogelijk op tandvlees gesmeerd, dat is denk ik beter gegaan. Hij heeft wel beetje achter zn staart aangezeten maar zonder bijten, alleen spelen en wassen, en zonder pijngeluiden. En hij ligt nu op schoot en al aantal keer voel ik dat hij beetje wakker schrikt, maar zonder blazen. Sinds 16.30 heb ik m niet meer zien blazen (maar ook twee keer 45min boven gezeten wel). Dus ik geloof dat de buprenorfine zn werk wel doet
en dat voelt ook voor mij meteen stuk beter. Zit ook wat meer beweging in staartje nu, hij houdt m bij lopen alweer af en toe onderin wat omhoog tijdens lopen zodat ie net van de grond blijft.
Afgesproken dat ik donderdag de dierenarts even bel voor een update, als het dan nog niet veel beter gaat wilde ze hem wss toch nog even keer zien of ze niet toch iets over het hoofd heeft gezien. En ze heeft gezegd dat als ik denk dat buprenorfine niet meer nodig is, ik eerst eens van 3 naar 2x per dag kan gaan om te kijken of dat inderdaad echt gaat.
Plassen hou ik zeker in de gaten voorlopig, heb een camera op de kattenbakken staan dus kan goed zien wie van de twee wanneer wat heeft gedaan en dat hou ik bij zodat ik idd weet of ie nog wel gaat en of het beetje vergelijkbaar is met patroon v broer. Toch handig al die smart home mogelijkheden tegenwoordig
ik vind het altijd knap dat jij een heel verhaal kan schrijven, ik kom met met moeite met meer dan drie woordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mAJA sterkt voor je beestje![]()
Haha, volgens mij vinden een hoop mensen het niet altijd per se een goede eigenschap hoorquote:Op maandag 4 december 2023 20:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind het altijd knap dat jij een heel verhaal kan schrijven, ik kom met met moeite met meer dan drie woorden
mAJA sterkt voor je beestje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een staartje met een kromming(na de 16.30 extra pijnstilling)
Stukken beter danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beide zaterdag.
Dus er zit wel vooruitgang in gelukkig. Het is niet continu zoals 1e foto nu hoor, maar zaterdag überhaupt niet en nu met enige regelmaat wel
En een bonusfoto met broer erbij omdat broer ookis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door vlindertje89 op 04-12-2023 21:08:36 ]![]()
Ik kreeg heel veel gevuld speculaas en ik dacht dat ik mezelf in kon houden maar nu ben ik misselijk.Sterkheidsbaas van alles.![]()
quote:Op maandag 4 december 2023 20:45 schreef vlindertje89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een staartje met een kromming(na de 16.30 extra pijnstilling)
Stukken beter danDaar zit echt wel verbetering inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beide zaterdag.
Dus er zit wel vooruitgang in gelukkigfijn!
![]()
quote:![]()
Ik heb 18 jaar geleden een roze gereedschapsset voor vrouwen aan mijn vriendin gegeven. Alles is een maatje kleiner dan de reguliere variant, handig met haar meisjeshandjes. Ze gebruikt hem nog steedsDat gaat je met die chocolade gereedschappen niet lukken.
Spoilers!![]()
wordt ook een lastig verhaal in de oude wijken dat gaat hem nooit wordenquote:Op maandag 4 december 2023 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Net een info meeting gehad, georganiseerd door de gemeente Amsterdam, over de energietransitie en het gasvrij maken van onze wijk, waar ik het laatst over had.
Een soort Tupperware party van een organisatie (Winst uit je woning) die graag veel warmtepompen wil verkopen ('Wij zijn niet de goedkoopste, maar wij ontzorgen u volledig...') en er vanuit gaat dat iedereen een kruipruimte (hebben we niet) en en zolder heeft (hebben we ook niet) die geïsoleerd kan worden...
Mag je 15- tot 25.000 euro investeren om een beetje gas te kunnen besparen.
Dan maar een paar flessen butaangas of zo, als het gas hier afgesloten wordt in 2040 (dat is tenminste iets waar ik wel wijzer over ben geworden, voorlopig niets aan de hand dus)...![]()
Zal je altijd zien dat net nadat ik zeg dat hij niet meer geblazen heeft sinds 16.30, hij het wel weer deed net. Beetje grommen en blazen.
Nou ja, wel stukken beter dan elk halfuurhij heeft van 19.10 tot 20.50 zonder blazen of iets op mn benen gelegen, ondanks dat ik wel paar keer spiertjes heb voelen aanspannen van 'schrikreactie'.
![]()
Gaaf die foto’s. En ook voor een amateurtje is er verbetering te zien.
Ook een beetje misselijk van de kruidnoten, hopelijk kan ik vanavond vanaf blijven.
Lekker zo’n weekend @DancingPhoebe
Zit nu naar een docu te kijken over een slachtoffer van de toeslagenaffaire te kijken, echt zo afschuwelijkWe have far more in common than that which devides us..![]()
Daar was ik ook aan begonnen! Maar moest toen weg, dus van de week maar even verder kijken. Onder werktijd maarquote:Op maandag 4 december 2023 21:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Gaaf die foto’s. En ook voor een amateurtje is er verbetering te zien.
Ook een beetje misselijk van de kruidnoten, hopelijk kan ik vanavond vanaf blijven.
Lekker zo’n weekend @:DancingPhoebe
Zit nu naar een docu te kijken over een slachtoffer van de toeslagenaffaire te kijken, echt zo afschuwelijk
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 december 2023 21:11 schreef Blues het volgende:
Wat een rollercoasterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou niet DIRECT, zoals je vroeg, maar SNEL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Als je je verveelt, dan kan je dit eens doornemen: https://overmorgen.nl/wp-(...)09/tvw-amsterdam.pdfquote:Op maandag 4 december 2023 20:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
wordt ook een lastig verhaal in de oude wijken dat gaat hem nooit worden
Heel Amsterdam, behalve de binnenstad, willen ze van het gas afhebben.
Op zich een nobel streven, maar met de minimale subsidies en het gezeik wat je er als huiseigenaar/-huurder van hebt, wens ik ze veel succes…![]()
Ik ben net weer thuis, na een lange wachtmiddag en heen en weer rijden met zijn spullen.
Deze doortastende MDL arts waar we vanmiddag waren![]()
![]()
![]()
Er is geen peil op te trekken zo, wat een gedoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou alsjeblieft je hoofd koel, al zal dat niet makkelijk zijn…![]()
Jeetje @Blues en @ golfer, fijn van het doorpakken van de arts maar manmanman wat een ellende allemaalWe have far more in common than that which devides us..![]()
Ik kocht m zelf om een of andere reden en nu zijn we zuuusjeeeeeesquote:Op maandag 4 december 2023 20:45 schreef Lonaa het volgende:
Ik kreeg heel veel gevuld speculaas en ik dacht dat ik mezelf in kon houden maar nu ben ik misselijk.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Morgen moet ik weer mn mond dichtlijmen, maar dan kan ik an sich nu nog wel een snackie toch?I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Je kan ook gewoon in januari weer beginnen, met die feestdagen voor de deur wordt het toch allemaal niks.quote:Op maandag 4 december 2023 21:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Morgen moet ik weer mn mond dichtlijmen, maar dan kan ik an sich nu nog wel een snackie toch?![]()
![]()
De helft van de chocoladeletter van de man van de dure bakker is van mij ¯\_(ツ)_/¯I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Wat een gevlieg Blues en g. Maar als dit er voor nodig is om snel geholpen te worden. Fijn dat er bovenop gezeten wordt.![]()
@Bluesik duim voor een voorspoedige operatie morgen met een zo gunstig mogelijk verloop en herstel. Wat een rollercoaster zo, maar wat fijn dat je een doortastende arts trof en er nu snel actie is en g niet nog langer hiermee door hoeft te lopen!
![]()
@Lucky_Strike, sorry van de PM, die was bedoeld voor iedereen (van de meet) maar het lukt me niet goed
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
@Blues toch een soort fijn dat er nu schot in de zaak zit. Ik hoop dat het ook snel verlichting en verbetering brengt.
Hoe gaat het met jou ondertussen? Wat ik je her en der zie posten ziet mij ernaar uit dat het je ook lukt om voor jezelf te zorgen, klopt dat?ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Over katten en dagbesteding: omdat liefste dus een paar dagen achtereen weg is, heb ik tijd (en ruimte) voor een groot knutselproject. Een nieuwe kattentrap voor de katten om de kachel op te klimmen.
Ik ben daar dan drie dagen mee bezig, want ik heb dan een half plan, een soort idee, en wat materiaal en dan begin ik ergens (meestal in het midden) en dan kom ik ergens uit (meestal halverwege). Ik moet zeggen, deze keer is het resultaat zelfs best redelijk.![]()
Ik hoop dat de katten het ook goed willen gebruiken. Voorlopig vinden ze het stom, maar ze vinden altijd alles stom wat anders is dan normaal dus dat is normaal. Ik denk dat er nog een opbankspring-versperring toegevoegd gaat worden, maar dat is van later zorg.
[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 04-12-2023 22:23:34 ]ik moet verrassend weinig
Oh, en verder dus natuurlijk even wat grote schoonmaak. Met de nieuwe draadloze bladblader door het woongedeelte geweest. Dat blies grote wolken spinnewebben en stof waarvan ik niet eens wist dat ik ze had los. Dus daarna dan weer met de stofzuiger d'r achteraan en dan nadweilen. Morgen dan even rondwapperen met een plumeau en nog een stofzuigrondje en dan het winterse vloerkleed uitrollen en dan kan liefste wel weer eens thuiskomen
Wat een leuk ding @sigme. Hopelijk gaan ze inzien dat het voor hen een stuk makkelijker maaktWe have far more in common than that which devides us..![]()
Zeker lukt me datquote:Op maandag 4 december 2023 22:00 schreef sigme het volgende:
@:blues toch een soort fijn dat er nu schot in de zaak zit. Ik hoop dat het ook snel verlichting en verbetering brengt.
Hoe gaat het met jou ondertussen? Wat ik je her en der zie posten ziet mij ernaar uit dat het je ook lukt om voor jezelf te zorgen, klopt dat?![]()
![]()
Goed geluktquote:Op maandag 4 december 2023 22:05 schreef sigme het volgende:
Over katten en dagbesteding: omdat liefste dus een paar dagen achtereen weg is, heb ik tijd (en ruimte) voor een groot knutselproject. Een nieuwe kattentrap voor de katten om de kachel op te klimmen.
Ik ben daar dan drie dagen mee bezig, want ik heb dan een half plan, een soort idee, en wat materiaal en dan begin ik ergens (meestal in het midden) en dan kom ik ergens uit (meestal halverwege). Ik moet zeggen, deze keer is het resultaat zelfs best redelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop dat de katten het ook goes willen gebruiken. Voorlopig vinden ze het stom, maar ze vinden altijd alles stom wat anders is dan normaal dus dat is normaal. Ik denk dat er nog een opbankspring-versperring toegevoegd gaat worden, maar dat is van later zorg.![]()
![]()
![]()
Nou ja, *zij* hadden geen problemen met de vorige trap.quote:Op maandag 4 december 2023 22:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een leuk ding @:sigme. Hopelijk gaan ze inzien dat het voor hen een stuk makkelijker maakt
Dus ze vinden het stom. Misschien moet ik ook nog wel wat tweaken voordat ze het goed vinden, zou kunnen.ik moet verrassend weinig
Hoe is het bij jullie? Blij met nieuwe huis? Al beetje uitgepakt?quote:Op maandag 4 december 2023 21:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Wat een gevlieg Blues en g. Maar als dit er voor nodig is om snel geholpen te worden. Fijn dat er bovenop gezeten wordt.![]()
Goed hoorquote:Op maandag 4 december 2023 22:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoe is het bij jullie? Blij met nieuwe huis? Al beetje uitgepakt?en zeker blij, beestjes voelen zich ook al goed thuis. Keukenspullen en kleding is uitgepakt, alleen nog wat woonkamer spul eigenlijk maar dat kan pas opgeruimd worden als de kast er is en die komt donderdag.
![]()
Niks is veilig:…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor ziekenhuisbegrippen is dit spoedspoed direct.quote:Op maandag 4 december 2023 21:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou niet DIRECT, zoals je vroeg, maar SNEL!Dus fijn dat er zo doortastend is opgetreden.
Veel sterkte @golfer en @Blues en hopelijk snel geholpen en weer op de weg naar herstel."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Goed project!quote:Op maandag 4 december 2023 22:05 schreef sigme het volgende:
Ik ben daar dan drie dagen mee bezig, want ik heb dan een half plan, een soort idee, en wat materiaal en dan begin ik ergens (meestal in het midden) en dan kom ik ergens uit (meestal halverwege). Ik moet zeggen, deze keer is het resultaat zelfs best redelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop dat de katten het ook goed willen gebruiken. Voorlopig vinden ze het stom, maar ze vinden altijd alles stom wat anders is dan normaal dus dat is normaal. Ik denk dat er nog een opbankspring-versperring toegevoegd gaat worden, maar dat is van later zorg.Spoilers!![]()
Zo, ik ben weer terug uit Oslo. Weekendje weg geweest met collegaatje.
Man man man wat was dit geniaal zegDit gaat waarschijnlijk ook nooit meer gebeuren. Maar toch.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Wat was er zo geweldig aan, Dr Flash. Nu ook nieuwsgierig!"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
EBBRITHINGquote:Op maandag 4 december 2023 23:02 schreef Isabeau het volgende:
Wat was er zo geweldig aan, Dr Flash. Nu ook nieuwsgierig!
Nou ja, we waren natuurlijk van tevoren al erg goed op elkaar ingespeeld, tenminste qua werk. En we wilden dit allebei heel erg graag. Maar zij had het thuis overlegd, met het idee om met haar man te gaan. Maar ja wie gaat er dan op de kindjes passen huu huu doodlopend straatje![]()
En ik had iets van "Oei dit kan echt niet zonder mij, maar ja als ik me als single opgeef, wie weet bij welke storingsmonteur ik dan 5 nachten in bed kom te liggen" Dus ik had wel ernstig belang bij een introducee.
Lang verhaal kort, we gingen samenHaar man vond het gelukkig ook prima, ben ik hem ERG dankbaar voor
want anders was er nooit wat van terecht gekomen.
Nou ja dus wij naar Oslo. En WAT hebben we daar een lol gehad zeg Meine Güte![]()
Travelsnackfans weten de weg wel. Dit wordt er eentje hoor
Alleen al al die mensen die "ehhh brutaal hoor, maar wat zijn jullie nou eigenlijk van elkaar?? " "Collega's!"![]()
Doodgelachen
eerst Praag.quote:Op maandag 4 december 2023 23:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goede amuse dit wel voor de snack
Ja vind ik ook jammer. Ja relatief n stuff.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Deze exercitie heeft er wel voor gezorgd dat ik me heb aangesloten bij de personeelsvereniging trouwens. Want er werden beginnersfouten gemaakt tot en met. Toch vond iedereen dat het allemaal vlekkeloos verlopen was. Nou tot volgend jaar mensjes
quote:Op maandag 4 december 2023 23:02 schreef Isabeau het volgende:
Wat was er zo geweldig aan, Dr Flash. Nu ook nieuwsgierig!quote:Op maandag 4 december 2023 23:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goede amuse dit wel voor de snackOslo snack eerder doen dan Praag snack ja? Dat willen jullie graag he?quote:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Nou, ik ben wel voor eigenlijkquote:Op maandag 4 december 2023 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oslo snack eerder doen dan Praag snack ja? Dat willen jullie graag he?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Omdat je hier zo enorm enthousiast over klinkt.quote:
En ik ken Praag wel
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
quote:Op maandag 4 december 2023 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze exercitie heeft er wel voor gezorgd dat ik me heb aangesloten bij de personeelsvereniging trouwens. Want er werden beginnersfouten gemaakt tot en met. Toch vond iedereen dat het allemaal vlekkeloos verlopen was. Nou tot volgend jaar mensjes![]()
![]()
fair enoughquote:Op maandag 4 december 2023 23:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat je hier zo enorm enthousiast over klinkt.
En ik ken Praag wel
Goed gemaakt @sigme! Uiteindelijk wennen de katten er vast aan.
@Dr_Flash dat klinkt heel leuk! Ook benieuwd naar de Oslosnack.
Ik ga halverwege volgende week twee nachtjes met collega/vriendin naar CP huisje. Erg veel zin in! Al vind ik het nu met kat ook wel spannend, maar hopelijk is het dan al helemaal weg of iig van de extra pijnstilling af, de rest kunnen buren ook doen. En sowieso spannend want voor het eerst in honderd jaar dat ik met iemand anders dan ex of ouder(s) ergens heen ga 'op vakantie'. We kunnen het erg goed vinden, maar het is wel een stuk langer samen dan normaal. Gelukkig kunnen we goed praten ook en weten we ook wel van elkaar dat we het kunnen zeggen als er even alleentijd nodig is ofzo. En ze neemt haar baby mee![]()
![]()
Mogge!
Het is nu echt wit buiten, mooi 5cm laagje.
Nu nog te donker voor foto natuurlijk, dus de foto is van gister.
Gisteravond nog even wat met de katten en de kattentrap geoefend, maar die plankjes zijn veels te glad voor de katten, daar hebben ze wel een punt. Dus op de plankjes moet een (goed vastzittend!) vloerbedekkinkje. Voor nu hebben ze de oude trap terug (maar ze liggen nu samen op mijn schoot).
Vandaag komt liefste terug denk ik, dus snel alle troep opruimen en het hier weer warm stoken, het is nu 13 graden binnen. Ik heb het afgelopen dagen steeds ongeveer die temperatuur gehad; ik heb het niet snel koud als ik wat bezig ben.ik moet verrassend weinig
Mogge! Eindelijk weer eens heerlijk geslapen, ruim 6 uur aan één stuk en aan mijn haar te zien al doe tijd in 1 houding![]()
Beterschap en sterkte vandaag @Lonaa
Oef, 13 graden is wel heel frisWe have far more in common than that which devides us..![]()
Goedemorgen.
Hier sneeuwend op weg naar 't werk, dus de onvermijdelijke file ontstond.
Nu koffie en wachten op de eerste teamsProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Als je er op staat een chronologische volgorde aan te houden mag dat bestquote:Op maandag 4 december 2023 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oslo snack eerder doen dan Praag snack ja? Dat willen jullie graag he?
Gehaat op een zeventig jaar oud rijtuig is ook vast leuk om te lezen
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Hier sneeuwt het hier echt non stopProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
@Blues ik ga duimen voor jullie, dat de operatie vandaag doorgang kan gaan vinden![]()
@vlindertje89 beter staartje!![]()
Ik vind het heel niet erg dat je mailt hoor, ik word alleen tijdens die nachtdiensten wat geleefd, dus loop af en toe een beetje achter de feiten aanIk heb vandaag gelukkig vrij. Het is wel wat karig, want morge moet ik weer overdag werken. Moet daar weer even wat van gaan zeggen
![]()
Verder wat kat betreft; fijn dat de buprenorfine wat lijkt te werken!Gabapentine/pregabaline kan er altijd naast gegeven worden, mocht het nog nodig zijn. Verder: Pull tail is vaker een diagnose die je stelt op basis van de symptomen dat dan je het echt ziet op de foto's. Als er een fractuur zichtbaar is, dan wordt het al waarschijnlijker. (Maar dan hadden ze ook effe het topje van de staart goed op de foto moeten zetten. Spinal shock kan namelijk ook vanaf een breukje beneden naar boven opklimmen. In plaats van de vinger van de dierenarts
) . Op een MRI zou je mogelijk meer kunnen zien, qua zenuwen en de structuren eromheen. (Maar ja, dat is meer iets voor als ie klachten blijft houden. Want MRI's zijn kostbaar natuurlijk)
Over arme beestjes gesproken trouwens.... ik heb net Nox met 35.4 graden naar de dierenkliniek hier verderop gebracht. (Normale temp van een konijn ligt tussen de 38,5 en 40 graden....). Heel buikpijnlijk en een stilligend maagdarmkanaal. Gisteravond om 10 uur heeft ze nog vrolijk hooi zitten eten... zo snel gaat dat bij konijnen. Dus ze is nu opgenomen voor pijnstilling (per injectie, ik had nog niks gegeven want dat maagdarmkanaal neemt niks op nu) en warme infusen.![]()
Eerste uitnodiging voor een bierfestival in 2024 is binnen
Meteen ook een van de grootste van het jaar.
Een 3daags festival dus eens kijken of we wat hulptroepen kunnen vinden.![]()
Arme Noxquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:39 schreef Candaasje het volgende:
Over arme beestjes gesproken trouwens.... ik heb net Nox met 35.4 graden naar de dierenkliniek hier verderop gebracht. (Normale temp van een konijn ligt tussen de 38,5 en 40 graden....). Heel buikpijnlijk en een stilligend maagdarmkanaal. Gisteravond om 10 uur heeft ze nog vrolijk hooi zitten eten... zo snel gaat dat bij konijnen. Dus ze is nu opgenomen voor pijnstilling (per injectie, ik had nog niks gegeven want dat maagdarmkanaal neemt niks op nu) en warme infusen.Beterschap!
![]()
nieuw festival in Groningen?quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:48 schreef Sarabi het volgende:
Eerste uitnodiging voor een bierfestival in 2024 is binnen
Meteen ook een van de grootste van het jaar.
Een 3daags festival dus eens kijken of we wat hulptroepen kunnen vinden.![]()
Beterschap Cul-poezels en konijn
g wordt vandaag nog niet geopereerd. De hele organisatorische keten van een OK is pas (hopelijk) één dezer dagen beschikbaar voor hem. In de tussentijd ligt hij op een hele rumoerige kamer van de afdeling die volgt op de SEH, dus veel kermende, steundende en meer herriemakende (stinkende) menselijke dinges waar hij tussen ligt
Hopelijk kan hij vandaag nog naar een 'gewone' afdeling die wat rustiger is.![]()
Intussen zit er een was in de masjien, ben ik bezig met declaraties voor g van wat we zelf hebben gereden naar ziekenhuizen, zit ik aan eenheb ik het kleine voorbalkonnetje (bij de keuken) geschrobt want GROEN
ga ik als de was hangt, boodschappen doen en naar de bieb.
En dan vanmiddag naar bezoekuur.![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:36 schreef Blues het volgende:
g wordt vandaag nog niet geopereerd. De hele organisatorische keten van een OK is pas (hopelijk) één dezer dagen beschikbaar voor hem. In de tussentijd ligt hij op een hele rumoerige kamer van de afdeling die volgt op de SEH, dus veel kermende, steundende en meer herriemakende (stinkende) menselijke dinges waar hij tussen ligt
Hopelijk kan hij vandaag nog naar een 'gewone' afdeling die wat rustiger is.sterkte voor jullie allebei
![]()
Zeker iets van zeggen hoor! Eén dagje vrij op jouw schema is echt geen doen..quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:39 schreef Candaasje het volgende:
@:Blues ik ga duimen voor jullie, dat de operatie vandaag doorgang kan gaan vinden![]()
@:vlindertje89 beter staartje!![]()
Ik vind het heel niet erg dat je mailt hoor, ik word alleen tijdens die nachtdiensten wat geleefd, dus loop af en toe een beetje achter de feiten aanIk heb vandaag gelukkig vrij. Het is wel wat karig, want morge moet ik weer overdag werken. Moet daar weer even wat van gaan zeggen
![]()
Verder wat kat betreft; fijn dat de buprenorfine wat lijkt te werken!Gabapentine/pregabaline kan er altijd naast gegeven worden, mocht het nog nodig zijn. Verder: Pull tail is vaker een diagnose die je stelt op basis van de symptomen dat dan je het echt ziet op de foto's. Als er een fractuur zichtbaar is, dan wordt het al waarschijnlijker. (Maar dan hadden ze ook effe het topje van de staart goed op de foto moeten zetten. Spinal shock kan namelijk ook vanaf een breukje beneden naar boven opklimmen. In plaats van de vinger van de dierenarts
) . Op een MRI zou je mogelijk meer kunnen zien, qua zenuwen en de structuren eromheen. (Maar ja, dat is meer iets voor als ie klachten blijft houden. Want MRI's zijn kostbaar natuurlijk)
Over arme beestjes gesproken trouwens.... ik heb net Nox met 35.4 graden naar de dierenkliniek hier verderop gebracht. (Normale temp van een konijn ligt tussen de 38,5 en 40 graden....). Heel buikpijnlijk en een stilligend maagdarmkanaal. Gisteravond om 10 uur heeft ze nog vrolijk hooi zitten eten... zo snel gaat dat bij konijnen. Dus ze is nu opgenomen voor pijnstilling (per injectie, ik had nog niks gegeven want dat maagdarmkanaal neemt niks op nu) en warme infusen.
Ik vroeg me inderdaad al af of het laatste botje dat je nog ziet van de staart nou net wel of net niet het topje was almaar niet dus haha. Ze zijn wel een half uur zoet geweest met het maken van de foto's, hij wilde niet per se enorm meewerken
. Ik hoop inderdaad dat het gewoon steeds iets beter blijft gaan en ik de pijnstilling binnenkort weer kan gaan afbouwen, maar goed om te weten voor mochten er toch klachten blijven! Zou je bij zo'n spinal shock trouwens verwachten dat staartje echt verlamd-slap is en/of geen gevoel in staart geeft, of kan het ook slap maar wel wat spierspanning en wel gevoel in puntje nog geven? Ik vond het zelf namelijk slap voelen, maar heb natuurlijk ook geen vergelijkingsmateriaal en dierenarts gaf aan dat een verlamd staartje wel echt anders voelt.
En arme Noxwat sneu zeg, en wat shit dat dat zo snel kan gaan! Hopelijk knapt ze ook net zo snel weer op..
quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:36 schreef Blues het volgende:
Hopelijk kan hij vandaag nog naar een 'gewone' afdeling die wat rustiger is.![]()
wat kut zeg dit.. sterkte voor beide
[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 05-12-2023 11:59:29 ]![]()
Och Nox ook in de lappenmand
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Nou ja..de poezen en konijnen steken elkaar aan! via de cul chat.
Wat een gedoe. Hopelijk is het gauw weer opgelost.![]()
![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Weer veel veerkracht en sterkte en optimisme gewenst voor @Blues en golfer. En een rustige kamer met frisse kamergenoten.
En beterschap voor de poezenstaart (inderdaad toffe foto’s!) en ook voor het konijn.
Het is ook echt een dag waarop je je niet vanzelf beter gaat voelen, qua weer en licht. Hier dacht ik net dat ik het licht even uit kon doen maar toen werd het binnen wel heel somber dus het is nu weer aan.![]()
Ik stuur ‘m meteen door aan de Groningse nichtjes die nu in Amsterdam wonen. Zal wel niet de eerste zijnquote:![]()
![]()
Wordt er vanavond nog 'Sinterklaas' geschranst of is dat alles al geweest/op?
Op pakjesavond was het als kind vaak erwtensoepdie al een dag eerder was gemaakt, zodat het op de avond zelf lekker makkelijk opwarmen en uitserveren was. Ik at de worst er uit en was dan wel klaar met eten.
Ik vulde me verder wel met kikkers, muizen, fondant, suikerbeestjes, chocolade, speculaas, stukken amandelstaaf en pepernoten. Honger had ik nooit die avond...![]()
![]()
Hmmm sushi klinkt wel goed....
Maar ik denk dat het kippenvleugeltjes worden vanavond... want die heb ik vanmorgen om 6:20 staan kruiden
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ook lekker.quote:Op dinsdag 5 december 2023 15:38 schreef fietsie het volgende:
Hmmm sushi klinkt wel goed....
Maar ik denk dat het kippenvleugeltjes worden vanavond... want die heb ik vanmorgen om 6:20 staan kruiden![]()
Maar dit weer moet avondeten warm zijn. Ik vind het al nat en guur genoeg![]()
Nox is stabiel. Eet nog niet zelf, heeft nog buikpijn, dus ze blijft in elk geval tot donderdag opgenomen en krijgt dus tot die tijd gewoon pijnstilling per injectie.
Beetje gek is het wel, want ik moet het dus helemaal uit handen geven. Ben ik niet zo goed in, aan de andere kant staanEn ik vind het matig dat Nox ‘s nachts alleen is, er is geen 24/7 diens. Maar goed, ik moet maar een beetje vertrouwen in de behandelend dierenarts/kliniek tonen. Ze staan bekend als konijnen/exoten kliniek, en de vorige keer met Kaatje hebben ze me ook heel goed geholpen.
(Ik vond Waalwijk echt te ver reizen ivm stress/onderkoeling, en ik heb zelf natuurlijk vannacht ook geen dienst. En haar vannacht thuis houden en morgenochtend weer brengen is ook weer zoveel gesleep en stress. )![]()
Thuis. Enorm druk op en na spreekuur. Ook excuses gekregen van iemand die vorige week enorm uit z’n plaat was gegaan![]()
Fiets is nog steeds stuk, er moet iets besteld worden, en dat kan een week duren. Straks hoor ik of ze een leenfiets hebben.
Vier geen sinterklaas (al heel lang niet meer) maar misschien ga ik straks kaasfonduen, er ligt nog een pak. En Syrische collega had oa baba ganoush gemaakt, dat was heerlijk vanmiddag bij de lunchWe have far more in common than that which devides us..![]()
Eigenlijk is het ook meer de verjaardag van mijn man die we alvast vierenMaar Sinterklaas blijft toch leuk klinken.
Dit jaar voor het eerst ook cadeautjes voor mijn ouders gekocht, dat hebben ze na dit jaar wel verdiend.
Hopelijk hebben ze een leenfiets voor je @Kaatje1
[ Bericht 0% gewijzigd door Sarabi op 05-12-2023 16:40:55 ]![]()
Idem, maar de pepernoten, amandelstaaf en zo komen straks wel op tafel bij de koffie.quote:Op dinsdag 5 december 2023 16:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Vier geen sinterklaas (al heel lang niet meer)
Geen idee nog wat we verder eten...![]()
![]()
Ik heb nog een paar pepernoten van @Yinny over (en nog een grote zak voor de rest van het jaarquote:Op dinsdag 5 december 2023 16:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem, maar de pepernoten, amandelstaaf en zo komen straks wel op tafel bij de koffie.
Geen idee nog wat we verder eten...)
We have far more in common than that which devides us..![]()
"Laat de goede Si-hint maar komen..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen of donderdagmiddag de fiets terug. Er is iets met een “naaf”. En eigenlijk moet die opgestuurd worden voor beoordeling en daarna een nieuwe bestellen en dan ben ik de fiets zeker nog 1 a 2 weken kwijt. Maaaaarrrrr ze gaan de naaf uit een andere fiets in de winkel halen en in mijn fiets zetten en “mijn” naaf opsturen. Pffff opluchting (ze hadden geen elektrische leen fiets op voorraad en een gewone zet bij mij geen zoden aan de dijk)
Fijnquote:Op dinsdag 5 december 2023 16:54 schreef Kaatje1 het volgende:
![]()
![]()
Morgen of donderdagmiddag de fiets terug. Er is iets met een “naaf”. En eigenlijk moet die opgestuurd worden voor beoordeling en daarna een nieuwe bestellen en dan ben ik de fiets zeker nog 1 a 2 weken kwijt. Maaaaarrrrr ze gaan de naaf uit een andere fiets in de winkel halen en in mijn fiets zetten en “mijn” naaf opsturen. Pffff opluchting (ze hadden geen elektrische leen fiets op voorraad en een gewone zet bij mij geen zoden aan de dijk)
![]()
![]()
Heb andere varianten geprobeerd, best smakeloos. Dan kun je inderdaad beter, met eigen kruiden, zelf iets fabriceren.quote:Op dinsdag 5 december 2023 17:15 schreef Kaatje1 het volgende:
moet je zien wat je moet toevoegen
![]()
[ afbeelding ]![]()
Hahaha dat is idioot, beide ingrediënten uit de gerechtnaam er nog bij moeten kopenquote:Op dinsdag 5 december 2023 17:15 schreef Kaatje1 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Inderdaad, net als een broodje kroket “kopen” maar je moet de kroket en het broodje nog aanschaffenquote:Op dinsdag 5 december 2023 17:27 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Hahaha dat is idioot, beide ingrediënten uit de gerechtnaam er nog bij moeten kopen
quote:Op dinsdag 5 december 2023 17:15 schreef Kaatje1 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Fijn van de excuses ook, en &&^%^^*# van je naaf![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2023 17:15 schreef Kaatje1 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Terug van zkh, even met g van zaal afgegaan, de energieslurpende buuv mocht vandaag naar huis maar ze WIL MORGEN PAS![]()
![]()
Daarna naar mijn poli nog wat regelen en klessen, collegadin tegengekomen (van andere poli) ook ff klessen huggen etcen nu weer lekker thuis.
Zo de boer'nkool van de slagerjuwelier opwarmen. Heb er stoofvlees met jus bijgevraagd![]()
![]()
Niet buiten gewerkt.Wel 2341283 kerstbomen gedecoreerd en in de klauwen gehad. Maar het stadion heeft nu in alle lounges wel kerstbomen.
![]()
Even snel eten naar binnen schuiven, naar de fysio, planten water geven en dan hopelijk om 20:30 weer thuis.
Morgen VRIJ maar wel 2 afspraken en 's avonds een pubquiz met werk op de ijsbaan. Met pils.Sterkheidsbaas van alles.![]()
ik ga zo bij mij moeder eten, ze gaat in ieder geval de lekkere venkelworstjes klaarmaken die ik haar had gegeven
en vanavond voor de voetbaldames juichen he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan me je gevoel goed voorstellen! En je overwegingen ook. Lastig hoor, zieke beestjes hebben is sowieso lastig maar met jouw achtergrond vind ik het logisch dat het loslaten extra een ding is. Duimen draaien voor donderdag zodanig opgeknapt dat ze weer lekker naar huis mag!quote:Op dinsdag 5 december 2023 16:06 schreef Candaasje het volgende:
Maar dit weer moet avondeten warm zijn. Ik vind het al nat en guur genoeg![]()
Nox is stabiel. Eet nog niet zelf, heeft nog buikpijn, dus ze blijft in elk geval tot donderdag opgenomen en krijgt dus tot die tijd gewoon pijnstilling per injectie.
Beetje gek is het wel, want ik moet het dus helemaal uit handen geven. Ben ik niet zo goed in, aan de andere kant staanEn ik vind het matig dat Nox ‘s nachts alleen is, er is geen 24/7 diens. Maar goed, ik moet maar een beetje vertrouwen in de behandelend dierenarts/kliniek tonen. Ze staan bekend als konijnen/exoten kliniek, en de vorige keer met Kaatje hebben ze me ook heel goed geholpen.
(Ik vond Waalwijk echt te ver reizen ivm stress/onderkoeling, en ik heb zelf natuurlijk vannacht ook geen dienst. En haar vannacht thuis houden en morgenochtend weer brengen is ook weer zoveel gesleep en stress. )![]()
Ik ging vanochtend voor het eerst sinds 3 weken geleden weer sporten met PT en dat was wel heel fijn. Even het huis uit, even niet bezig met staarthouding, kattenbak gedrag en pijnstilling en ook niet met eigen antibiotica, vitamines, probiotica, d-mannose, niet vergeten te eten en genoeg drinken. Gewoon even lekker bewegen, nergens aan denken, alleen beetje smalltalk met mn trainer. Heb donderdag weer erin gezet![]()
@Kaatje1 fijn zeg dat je toch korter zonder fiets zit zo!![]()
Lekker voor de haard met poes, nono die weggelopen is bij haar baasje en hier haar intrek genomen heeft, wat zeer begrijpelijk is![]()
![]()
Ik duim voor alle zieke beestjes![]()
hopelijk knappen ze snel op!
Momenteel ben ik zelf een beetje een zieke vogelwerd wakker met buikpijn, wel naar werk gegaan maar het ging echt niet dus rond het middaguur was ik weer thuis. Wat is een halfuur naar huis fietsen stom als je ziek naar huis gaat
![]()
Ik heb de halve middag in bed liggen rillen, inmiddels met meer kleren aan weer op temperatuur. Zonet ook eindelijk weer iets durven eten.
Ben benieuwd of ik morgen beter ben, want het is me niet duidelijk of het oververmoeidheid is, cyclus, iets verkeerd gegeten of een of ander griepje.
Hoe dan ook ben ik Erg Zielig![]()
Lang leve de Unox 1+1 gratis soepen-in-zak![]()
![]()
Was er nou niemand die je naar huis kon brengen?quote:Op dinsdag 5 december 2023 19:31 schreef Tele6 het volgende:
Ik duim voor alle zieke beestjes![]()
hopelijk knappen ze snel op!
Momenteel ben ik zelf een beetje een zieke vogelwerd wakker met buikpijn, wel naar werk gegaan maar het ging echt niet dus rond het middaguur was ik weer thuis. Wat is een halfuur naar huis fietsen stom als je ziek naar huis gaat
![]()
Ik heb de halve middag in bed liggen rillen, inmiddels met meer kleren aan weer op temperatuur. Zonet ook eindelijk weer iets durven eten.
Ben benieuwd of ik morgen beter ben, want het is me niet duidelijk of het oververmoeidheid is, cyclus, iets verkeerd gegeten of een of ander griepje.
Hoe dan ook ben ik Erg Zielig![]()
Lang leve de Unox 1+1 gratis soepen-in-zak![]()
Beterschap!![]()
Niet naar gevraagd. Waarschijnlijk had het wel gekund maar ik vond dat het wel zou lukken met fietsen en hoopte eigenlijk dat de misselijkheid weg zou gaan met een frisse neusquote:Op dinsdag 5 december 2023 19:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Was er nou niemand die je naar huis kon brengen?![]()
Beterschap!![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2023 19:42 schreef Blues het volgende:
Ik kijk Bad Surgeon op Netflix WTF wat een verhaal![]()
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.![]()
Iemand neergeschoten op CS, en gezien de locatie van de helikopter zit de verdachte waarschijnlijk ergens hier in het appartementencomplex verstopt.La derecha oprime, la izquierda libera![]()
Gezelligquote:Op dinsdag 5 december 2023 20:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Iemand neergeschoten op CS, en gezien de locatie van de helikopter zit de verdachte waarschijnlijk ergens hier in het appartementencomplex verstopt.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Ramen en deuren dicht houden!quote:Op dinsdag 5 december 2023 20:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Iemand neergeschoten op CS, en gezien de locatie van de helikopter zit de verdachte waarschijnlijk ergens hier in het appartementencomplex verstopt.
Na de moorden van de Mocro Maffia in de Staatsliedenbuurt hier heb ik eens de fout gemaakt door nieuwsgierig naar buiten te lopen om te kijken wat er allemaal aan de hand was (de schutters waren hier naar de rand van de stad gevlucht, waar hun vluchtauto's stonden) en werd bijna gearresteerd door een peleton ME dat de buurt aan het uitkammen was…![]()
![]()
Het is hier in het complex een enorm doolhof, dus een ideale manier om de politie kwijt te raken.quote:Op dinsdag 5 december 2023 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ramen en deuren dicht houden!
Na de moorden van de Mocro Maffia in de Staatsliedenbuurt hier heb ik eens de fout gemaakt door nieuwsgierig naar buiten te lopen om te kijken wat er allemaal aan de hand was (de schutters waren hier naar de rand van de stad gevlucht, waar hun vluchtauto's stonden) en werd bijna gearresteerd door een peleton ME dat de buurt aan het uitkammen was…
Het is zo'n doolhof dat als de politie hier bij iemand een 'instap' doet voor een onderzoek, dit de laatste drie keer in een totaal verkeerde woning is geweest
(En die schade moet de eigenaar dan voorschieten op de Wout, die regelen niet zelf iets. Ja, een hangslot en twee haakjes op de deur zodat die een soort van dicht kan)La derecha oprime, la izquierda libera![]()
Daarom better safe than sorry en wachten tot de storm is gaan liggen…quote:Op dinsdag 5 december 2023 20:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is hier in het complex een enorm doolhof, dus een ideale manier om de politie kwijt te raken.
Het is zo'n doolhof dat als de politie hier bij iemand een 'instap' doet voor een onderzoek, dit de laatste drie keer in een totaal verkeerde woning is geweest
(En die schade moet de eigenaar dan voorschieten op de Wout, die regelen niet zelf iets. Ja, een hangslot en twee haakjes op de deur zodat die een soort van dicht kan)![]()
Doet een beetje denken aan een omroep in de trein: "Het volgende station is Lichtenvoorde-Groenlo. U kunt hier overstappen op de bus naar Lichtenvoorde, en op de bus naar Groenlo."quote:Op dinsdag 5 december 2023 17:27 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Hahaha dat is idioot, beide ingrediënten uit de gerechtnaam er nog bij moeten kopen![]()
Lekker weer LHO![]()
Ze zijn hier de asbest rioleringsbuizen aan het vervangen. Wij hebben weer geen water, voor de derde keer in 1,5 week. Dit keer wel een sms gekregen. Men zegt dat het om 21.30 is opgelost. En gisteren werd er een (naar rook stinkende) kaart door de bus gedaan met de mededeling dat we donderdag ook geen water hebben.
Verder was werkelijk alles kut hier vandaag. Geen zin om over te praten verder, is niet boeiend ook. Dat het maar snel morgen mag worden.Spoilers!![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2023 20:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lekker weer LHO![]()
Ze zijn hier de asbest rioleringsbuizen aan het vervangen. Wij hebben weer geen water, voor de derde keer in 1,5 week. Dit keer wel een sms gekregen. Men zegt dat het om 21.30 is opgelost. En gisteren werd er een (naar rook stinkende) kaart door de bus gedaan met de mededeling dat we donderdag ook geen water hebben.
Verder was werkelijk alles kut hier vandaag. Geen zin om over te praten verder, is niet boeiend ook. Dat het maar snel morgen mag worden.
Het avondconcert is erg intens vandaag.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Lekker weer LHO![]()
Verder was werkelijk alles kut hier vandaag. Geen zin om over te praten verder, is niet boeiend ook. Dat het maar snel morgen mag worden.![]()
![]()
Oi.
Vanmorgen tussen huis en bushalte/in de bus/bushalte en werk ergens mijn huissleutels kwijtgeraakt...
Geen idee hoe wie wat... Had netjes afgesloten... Maar was bij kantoor en kwam er niet in. (kantoorsleutels aan bos huissleutels gekoppeld).
Vanmorgen ma ingeseind en kon bij oom mijn reservesleutels ophalen...
Schade is tot nu toe beperkt met dat ik wat kopieën moet maken van huidige sleutels. Buiten dat is het gewoon kut. Tis me de tot groep in ieder geval 20 jaar nooit overkomen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Lekker weer LHO![]()
Verder was werkelijk alles kut hier vandaag. Geen zin om over te praten verder, is niet boeiend ook. Dat het maar snel morgen mag worden.morgen is hopelijk een betere dag
![]()
Lekker weer LHO![]()
Verder was werkelijk alles kut hier vandaag. Geen zin om over te praten verder, is niet boeiend ook. Dat het maar snel morgen mag worden.
Lastig zegquote:Op dinsdag 5 december 2023 20:57 schreef borisz het volgende:
Oi.
Vanmorgen tussen huis en bushalte/in de bus/bushalte en werk ergens mijn huissleutels kwijtgeraakt...
Geen idee hoe wie wat... Had netjes afgesloten... Maar was bij kantoor en kwam er niet in. (kantoorsleutels aan bos huissleutels gekoppeld).
Vanmorgen ma ingeseind en kon bij oom mijn reservesleutels ophalen...
Schade is tot nu toe beperkt met dat ik wat kopieën moet maken van huidige sleutels. Buiten dat is het gewoon kut. Tis me de tot groep in ieder geval 20 jaar nooit overkomen.We have far more in common than that which devides us..![]()
Gelukkig is er de Top2000 Quiz
We zijn al goed aan het vorderen met de stemlijst. We hebben een begin gemaakt op de terugweg zaterdagavond toen we aan het inkakken waren.Spoilers!![]()
Loos alarm, wel een verdachte opgepakt.quote:Op dinsdag 5 december 2023 20:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Iemand neergeschoten op CS, en gezien de locatie van de helikopter zit de verdachte waarschijnlijk ergens hier in het appartementencomplex verstopt.
https://www.rijnmond.nl/n(...)in-sloot-na-proefrit![]()
Kat nog op dieet?quote:Op dinsdag 5 december 2023 20:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het avondconcert is erg intens vandaag.Spoilers!![]()
quote:
Dit weekend 2 nachten weg. Voor zeker 5 nachten eten achter gelaten. Bij thuiskomst een katje aangetroffen dat al 3 weken niet gegeten had...
Insert confusedcalculatingcat.gifI'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Ach gut, arm beest. Helemaal bijnaheuswaarechthoor doodgegaanquote:Op dinsdag 5 december 2023 21:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dit weekend 2 nachten weg. Voor zeker 5 nachten eten achter gelaten. Bij thuiskomst een katje aangetroffen dat al 3 weken niet gegeten had...
Insert confusedcalculatingcat.gif
Spoilers!![]()
Twas vel over been. Echt zielig.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ach gut, arm beest. Helemaal bijnaheuswaarechthoor doodgegaanI'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Kattenquote:Op dinsdag 5 december 2023 21:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Insert confusedcalculatingcat.gif![]()
![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Als ik begin met typen "the b" vult mn telefoon tegenwoordig al automatisch aan tot the beast has been fed, do not believe her lies
![]()
vandaag woont ze 8 jaar bij mij
Mutsquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:02 schreef Lonaa het volgende:
Mweh. Muts kwijtgeraakt vrjidag. Lag niet in de kroeg waar ik was. Sad.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Terecht wel dit.quote:
Ik ging net even kijken daar, eigenaar zei "Ja uh, sluit maar aan in de rij." Blijkbaar ben ik niet de enige die iets kwijtgeraakt is die avond.Het was een goed feestje.
Sterkheidsbaas van alles.![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Terecht wel dit.
Ik ging net even kijken daar, eigenaar zei "Ja uh, sluit maar aan in de rij." Blijkbaar ben ik niet de enige die iets kwijtgeraakt is die avond.Het was een goed feestje.
Spoilers!![]()
Toen ik vrijdag eindelijk buiten kwam was ik ook degene kwijt tegen wie ik blijkbaar gezegd had "ik kom er zo aan". Bij navraag de volgende dag zei hij "Ja uh, duurde lang, ik had zin in kaassouffles dus die ging ik halen en toen ik terug kwam was je weg"quote:
Trek in kaassoufflé nu.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Toen ik vrijdag eindelijk buiten kwam was ik ook degene kwijt tegen wie ik blijkbaar gezegd had "ik kom er zo aan". Bij navraag de volgende dag zei hij "Ja uh, duurde lang, ik had zin in kaassouffles dus die ging ik halen en toen ik terug kwam was je weg"Spoilers!![]()
Ik had vanavond mensen die de uiterlijk identieke kroketjes voor me testten zodat ik niet per ongeluk een kaaskroket kreeg![]()
Tevens veel teveel eten, bittere dobbelstrijd om de kadoos en werkelijk IEDEREEN vond het zielig dat de hond niet mee mocht doen dus die heeft nu vijf zakjes snoepjes plus een adventskalender gekregen![]()
Vooraf nog even binnen gelopen bij de moeder van schoonzus. Is er normaal altijd bij maar is de laatste weken hard achteruit gegaan. Oud, ziek, laatste fase nu. En aangezien haar go-to emotie altijd al de traan was… heel verdrietig nu en slecht te troosten. Sneu
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Om een beetje op te leuken vandaag en vanavond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:11 schreef AnneX het volgende:
Om een beetje op te leuken vandaag en vanavond:Zit je in het kattenfilmpjes-algoritme?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!![]()
Tja…😇quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zit je in het kattenfilmpjes-algoritme?
Zo vlak voor de nacht geeft het wel een prettige vibe. Toch?!![]()
Toch leuk, zo'n eerste vrije dag waarop je relatief uit kunt slapen.
Goedemorgen.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Mja, ik ben ook altijd vroeg wakker. Maar tis toch wel leker dat je nog even onder de warme dekens kan blijven liggen.![]()
Ja, dat kan ik dus niet. Groetjes vanaf de bank.quote:Op woensdag 6 december 2023 06:45 schreef Karzai het volgende:
Mja, ik ben ook altijd vroeg wakker. Maar tis toch wel leker dat je nog even onder de warme dekens kan blijven liggen.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Ow dat vind ik juist heerlijk. Meestal ga ik er even uit om koffie te drinken en even het nieuws checken op internet en op tv. En daarna lekker terug in bedquote:Op woensdag 6 december 2023 06:47 schreef Lonaa het volgende:
Tenminste, niet als ik alleen in bed lig![]()
Meestal luister ik dan in bed radio1 op de wekkerradio, soms valt ik nog weer even in slaap, heeeerluk![]()
Wakker = opstaan. Komt voort uit de depressies die ik ooit had (of naja, toen ik daar toe in staat was...)en sindsdien zit het in mijn systeem. Ik word ook onrustig als ik blijf liggen.quote:Op woensdag 6 december 2023 06:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ow dat vind ik juist heerlijk. Meestal ga ik er even uit om koffie te drinken en even het nieuws checken op internet en op tv. En daarna lekker terug in bedSterkheidsbaas van alles.![]()
Ben ook niet dingen aan het doen nu ofzo, maar zit in ieder geval in badjas op de bank. Met koffie. En laptop.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Oh dat is wel vervelend, kan je dan niet even een rondje gaan wandelen ofzo om rustig te worden?quote:Op woensdag 6 december 2023 06:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wakker = opstaan. Komt voort uit de depressies die ik ooit had (of naja, toen ik daar toe in staat was...)en sindsdien zit het in mijn systeem. Ik word ook onrustig als ik blijf liggen.![]()
Als ik opsta is het over.quote:Op woensdag 6 december 2023 06:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oh dat is wel vervelend, kan je dan niet even een rondje gaan wandelen ofzo om rustig te worden?Als ik blijf liggen ga ik woelen en nadenken en dingen.
Lekker naar kantoor vandaag. Beoordelingsgesprek![]()
Speciaal een foute kersttrui voor gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Het beoordelingsgesprek, het bestaat kennelijk nog.
Onlangs kreeg ik mijn beoordeling te horen, onaangekondigd, terloops tijdens mijn reguliere maandelijkse gesprek met mijn manager.
Drie zinnen complimenteuze tekst, afkomstig van anderen, waarop ik heb gevraagd wat hij zelf vond.
Veel woorden met weinig inhoud volgden én de mededeling dat we volgend jaar zelf onze beoordeling mogen voorbereiden. Ik kreeg spontaan een aha-erlebnis, terug naar de zeroes.
Heb hem bedankt voor de complimenten, die ik verder ter kennisgeving heb aangenomen.
Heb voor de zekerheid nog maar eens gemeld dat ik het geen beoordeling vond…
En goedemorgen…![]()
![]()
Mijn functioneringsgesprek had plaats in de werkbus op weg naar de zaak na die lange klus vorige week. Contract loopt af 31 december. Ik vroeg "Wil je me nog terug zien in januari?"
Hij zei "Oh ja, je contract loopt af en het is nog geen 1 december. Je had even 3 dagen moeten wachten met die vraag dan had ik er niet meer onderuit gekund."
Toen heeft ie smakelijk gelachen en gezegd "Natuurlijk wil ik je nog zien in januari"Sterkheidsbaas van alles.![]()
Vorige gesprek was ook wel positief, zit nu twee jaar bij de kringloop. Alwaar ik gedetacheerd ben via de gemeente.
Mijn consulent van de gemeente komt ook af en toe een praatje maken hoe het gaat![]()
Ik ben nu ook definitief uit bed, even gedoucht en aangekleed, banaantje in mijn mik, zo even naar de appie![]()
Nog even een true crime story uit de hoofdstad
https://www.at5.nl/artike(...)r-rijden-zonder-helm
[ Bericht 0% gewijzigd door Karzai op 06-12-2023 08:52:50 ]![]()
Mogge!
Balen @Tele6 hopelijk duurt het niet te lang.Voor @Lonaa’s gevonden muts en
voor de verkoudheid
Weer best prima geslapen, zou het zoveel invloed hebben en zo snel, de oefeningen?
Ik kan gelukkig prima in bed liggen doezelen, zeker wanneer het bed een stuk warmer is dan de huiskamer
Ben benieuwd of ik nu ook een functioneringsgesprek krijgWe have far more in common than that which devides us..![]()
Balen @Tele6! Nog meer beterschap dan!
En yey voor @Lonaa's muts!
Ik had om 8.15 al een afspraak vanochtend. Gelukkig wel online, dus ik kwam om 8.05 uit bed, trok een vest aan en dat was het![]()
Zo even douchen, dan nog een online afspraak en dan richting Leiden voor psycholoog. En weer terug naar huis voor nog wat werken.
In bed blijven liggen vind ik heerlijk. Maar ik probeer het niet teveel te doen tenzij ik echt weer ga slapen, want voor slaapkwaliteit moet je eigenlijk je bed alleen gebruiken voor slapen (of seks). En niet voor lezen of chillen etc waarbij je wakker bent. Dus dan verplaats ik inderdaad naar bank en ga ik daar onder dekentje chillen.![]()
quote:Op woensdag 6 december 2023 08:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, erg content over.![]()
Hij zat uh, in de trui die ik aanhad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerste ding van vandaag van m'n lijstje kunnen strepen. Uitkering was een flink stuk lager dan verwacht: op mijn mail kwam geen antwoord, toen gebeld, doorverwezen naar een andere afdeling, daar van de week 30 min in de wacht gestaan om te horen te krijgen dat ik van 9-12 kan bellen. Dat net gedaan en het blijkt dat de uitkering op 4 november in is gegaan en daarom wat minder is. Die had ik dus ook zelf kunnen bedenken (wanneer ik naar data ipv alleen naar de maand had gekeken)
Ach, dat is je vergeven. Alles rondom uitkeringen en het UWV is gewoon verschrikkelijk ingewikkeld.quote:Op woensdag 6 december 2023 10:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Eerste ding van vandaag van m'n lijstje kunnen strepen. Uitkering was een flink stuk lager dan verwacht: op mijn mail kwam geen antwoord, toen gebeld, doorverwezen naar een andere afdeling, daar van de week 30 min in de wacht gestaan om te horen te krijgen dat ik van 9-12 kan bellen. Dat net gedaan en het blijkt dat de uitkering op 4 november in is gegaan en daarom wat minder is. Die had ik dus ook zelf kunnen bedenken (wanneer ik naar data ipv alleen naar de maand had gekeken)
Ik heb dit van beide kanten gezien; m'n man is afgekeurd en m'n schoonzus heeft bij het UWV gewerkt.![]()
@Tele6 beterschap!
@Blues hopelijk wordt G vandaag geopereerd, want nuchter moeten blijven met kans op operatie is ook nog een extra belasting.
@Kaatje jee, voor lekker slapen!
@Lonaa jee, voor muts! Geniet van je vrije dag
@Myraela oeh...lekker rotiplaten! Welk recept gebruik je? En hoe gaat het verder met je en jullie huis?
@Lucky_Strike hopelijk vandaag een betere dag
Ik had een leuke avond gisteren met familie en de drie kinderen hadden samen wel 4 zakken speelgoed. Alledrie goed verwend door de sinten.![]()
Het staat gewoon in de brief, vanaf 4 november. Maar tja, nog nooit meegemaakt dat je geld krijgt over dagen ipv maand (behalve in een ver verleden bij uitzendwerk)quote:Op woensdag 6 december 2023 10:37 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ach, dat is je vergeven. Alles rondom uitkeringen en het UWV is gewoon verschrikkelijk ingewikkeld.
Ik heb dit van beide kanten gezien; m'n man is afgekeurd en m'n schoonzus heeft bij het UWV gewerkt.
Maar weer (ook al is het lang wachten aan de lijn) vriendelijk en duidelijk geholpen. Je hoort zo vaak over horrorstories maar tot nu toe is iedereen enorm vriendelijk en behulpzaam.We have far more in common than that which devides us..![]()
Goed hoorquote:Op woensdag 6 december 2023 09:01 schreef Myraela het volgende:
Vrij vandaag.Tijd om weer roti platen te maken.
![]()
Maandag had ik vega roti en dat waren (ook) mooie roti.
Mij lukt het niet zo goed. En zelfs de Surinaamse kennis koopt ze!
Yeah voor Lonaa’s muts en beoordeling😎
Verder een beetje mweh. In ieder geval een droge zonnige dag, voor zo lang als het duurt.
Beterschap voor @Tele6 en andere mweh’ers 🎄
Strakjes de bieb inrichten met kerstboeken op de display en versieren met mijn eigen
“Opgeruimde” kerstmateriaal. 🎄 Die doos staat er al maanden.😉![]()
En dan had november ook nog 30 dagen!quote:Op woensdag 6 december 2023 10:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het staat gewoon in de brief, vanaf 4 november. Maar tja, nog nooit meegemaakt dat je geld krijgt over dagen ipv maand (behalve in een ver verleden bij uitzendwerk)
Maar weer (ook al is het lang wachten aan de lijn) vriendelijk en duidelijk geholpen. Je hoort zo vaak over horrorstories maar tot nu toe is iedereen enorm vriendelijk en behulpzaam.
Is ww inclusief vakantiegeld eigenlijk?![]()
Hoe zou het met @golfer zijn? De niet zo fijne kamergenote is weg, nu de rest nogWe have far more in common than that which devides us..![]()
Nee, die houden ze ook in en komt in mei/juni.quote:Op woensdag 6 december 2023 10:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
En dan had november ook nog 30 dagen!
Is ww inclusief vakantiegeld eigenlijk?We have far more in common than that which devides us..![]()
Ik gebruik dit recept: https://www.ramadanrecept(...)evuld-met-aardappel/ Ik ben altijd fan van de versie met aardappel.quote:Op woensdag 6 december 2023 10:41 schreef Yinny het volgende:
@:myraela oeh...lekker rotiplaten! Welk recept gebruik je? En hoe gaat het verder met je en jullie huis?![]()
Zo kreeg m'n pa bij z'n eerste AOW ook maar een paar euro, hij is de 28e jarigquote:Op woensdag 6 december 2023 10:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het staat gewoon in de brief, vanaf 4 november. Maar tja, nog nooit meegemaakt dat je geld krijgt over dagen ipv maand (behalve in een ver verleden bij uitzendwerk)
Maar weer (ook al is het lang wachten aan de lijn) vriendelijk en duidelijk geholpen. Je hoort zo vaak over horrorstories maar tot nu toe is iedereen enorm vriendelijk en behulpzaam.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
moet ik ook eens proberen, keb em opgeslagen in de favorietenquote:Op woensdag 6 december 2023 11:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik gebruik dit recept: https://www.ramadanrecept(...)evuld-met-aardappel/ Ik ben altijd fan van de versie met aardappel.![]()
Oei, wat een leuke koekjes site ook! 😉quote:Op woensdag 6 december 2023 11:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik gebruik dit recept: https://www.ramadanrecept(...)evuld-met-aardappel/ Ik ben altijd fan van de versie met aardappel.![]()
Mezelf een kerstcadeau gegeven. Instant Pot heeft een paar weken geleden een nieuwe slowcooker uitgebracht. Hij is wel vrij groot maar ook lang niet zo zwaar als de slowcookers die ik heb. Vorige week had ik iets in de slowcooker gemaakt en die moest ik eerst leegscheppen voordat ik 'm kon overhevelen naar het aanrecht. Maar weer een apparaat en 80 euro mmm. Nu is die voor de kerstperiode 50 euro. Dus nog maar eens de reviews van gebruikers gelezen en besteld. De andere twee zet ik wel op marktplaatsWe have far more in common than that which devides us..![]()
Mochten jullie op straat of aan de deur wervers tegen komen voor 2050.Paris. Word geen donateur.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Ochtend gewerkt voor werkgever 2, dadelijk nog wat thuiswerken voor werkgever 1.
En tussen de bedrijven door terugbel telefoontje van de manager. Zodat ik die kan uitleggen dat haar idee van uren registratie nu ik tijdelijk bij een ander team werk nodeloos onhandig en irritant is. Wat voortkomt uit haar niet snappen hoe de praktijk werkt. Leermoment
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Het is wel echt een onwijs slecht geschreven recept. Ik vind dat best, ik volg een recept toch nooit. Maar als je daadwerkelijk hoeveelheden en verhoudingen wil weten, kun je beter zelf een recept zoeken.quote:Op woensdag 6 december 2023 11:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet ik ook eens proberen, keb em opgeslagen in de favorieten![]()
Lekkere reclame... "Wie geef jij een Stoov cadeau?"
Die krengen beginnen bij 150,- zo'n beetje... dat zijn investeringen, geen cadeau's?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik vond ze nog wel meevallen eigenlijk. Stoov kussen voor 90 euro en de HEMA look-a-like voor 70 euro.quote:Op woensdag 6 december 2023 13:25 schreef fietsie het volgende:
Die krengen beginnen bij 150,- zo'n beetje... dat zijn investeringen, geen cadeau's?![]()
Ja, ik vind het ook achterlijke bedragen voor een warmte kussen/deken...quote:Op woensdag 6 december 2023 13:25 schreef fietsie het volgende:
Die krengen beginnen bij 150,- zo'n beetje... dat zijn investeringen, geen cadeau's?![]()
Ik zie alleen geen toepassing voor dat kussen, alleen voor die matjes voor de plekken waar het hier kouder is.quote:Op woensdag 6 december 2023 13:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond ze nog wel meevallen eigenlijk. Stoov kussen voor 90 euro en de HEMA look-a-like voor 70 euro.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zou het voor thuis nooit kopen maar ze lagen laatst bij een cafe en ze werken toch wel erg comfortverhogendquote:Op woensdag 6 december 2023 13:25 schreef fietsie het volgende:
![]()
Zo zeg. Ik heb 2 oude kasten op Marktplaats gezet, tegen elk aannemelijk bod. Gratis is ook prima, zo lang ze maar weg gaan. Ik heb ze toch nog voor 50 euro kunnen verkopen. Daarmee gaan we ruim over de 900 euro aan verkopen heen voor dit jaar. Eens kijken of we daar nog 1000 van kunnen maken. In theorie is het mogelijk. Er staan nog wat meubels op.Spoilers!![]()
quote:Op woensdag 6 december 2023 07:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker naar kantoor vandaag. Beoordelingsgesprek![]()
Speciaal een foute kersttrui voor gekocht
Die lijkt lekker warm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog geen snack?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Oh ja, ik zal nog even wat camera's op eBay knallen. Vorig jaar rond deze tijd best veel verkocht.quote:Op woensdag 6 december 2023 14:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo zeg. Ik heb 2 oude kasten op Marktplaats gezet, tegen elk aannemelijk bod. Gratis is ook prima, zo lang ze maar weg gaan. Ik heb ze toch nog voor 50 euro kunnen verkopen. Daarmee gaan we ruim over de 900 euro aan verkopen heen voor dit jaar. Eens kijken of we daar nog 1000 van kunnen maken. In theorie is het mogelijk. Er staan nog wat meubels op.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Ik heb een stoov kussen voor mijn katten gekochtquote:Op woensdag 6 december 2023 13:25 schreef fietsie het volgende:
Die krengen beginnen bij 150,- zo'n beetje... dat zijn investeringen, geen cadeau's?Moeten ze samen delen en van tijd tot tijd ligt er daadwerkelijk eentje op. Als ik thuis ben kan ik hem ook nog aanzetten.
En een onderdeken voor mezelf. Erg blij meeLigt op mijn bureaustoel en met standje 1 of 2 van 3 (bij 3 fikt de derrière weg) hoef ik mijn woonkamer/kantoor 2 graden minder op te stoken. Die aanschafkosten haal ik er vast wel uit.
Een investering is als je ergens geld aan uitgeeft en dat later vermeerderd terugverwacht.quote:Op woensdag 6 december 2023 13:25 schreef fietsie het volgende:
Die krengen beginnen bij 150,- zo'n beetje... dat zijn investeringen, geen cadeau's?
Een warm kussen als investering zie ik niet voor me. Beter cadeau geven denk ik. Of gewoon uitgeven.ik moet verrassend weinig
Als zonnepanelen in 80% van je energieverbruik voorzien, is het toch ook geen investering?quote:Op woensdag 6 december 2023 17:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Een investering is als je ergens geld aan uitgeeft en dat later vermeerderd terugverwacht.
Een warm kussen als investering zie ik niet voor me. Beter cadeau geven denk ik. Of gewoon uitgeven.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Wordt aan gewerkt. Ben kapot nuquote:Op woensdag 6 december 2023 14:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Die lijkt lekker warm...
Nog geen snack?Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Wel toch? Dat verdient zichzelf terug. Niet in 1 jaar, maar wel binnen de verwachte levensduur van de panelen, en dan gaat het daarna renderen. Als het rendeert is het een goede investering geweest.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als zonnepanelen in 80% van je energieverbruik voorzien, is het toch ook geen investering?
Als het niet rendeert was het wel een investering (je dacht geld te gaan verdienen) maar dan dus een mislukte.ik moet verrassend weinig
Had ook beoordelingsgesprek. Conform verwachting dat is allemaal weer prima. Planningsformulier moest wel in de prullenbak, want daar kwam door alle gebeurtenissen en veranderingen niets meer van terecht
Rooie kool met worst. Verder een nieuwe invulling van de sportwoensdagavond is vanavond een uurtje spinning.
Hopelijk is G onder het mes gegaan vandaag.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Nou ja, misschien verwacht fietsie wel de verwarming wat lager te kunnen zetten door zo'n dekenquote:Op woensdag 6 december 2023 17:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Wel toch? Dat verdient zichzelf terug. Niet in 1 jaar, maar wel binnen de verwachte levensduur van de panelen, en dan gaat het daarna renderen. Als het rendeert is het een goede investering geweest.
Als het niet rendeert was het wel een investering (je dacht geld te gaan verdienen) maar dan dus een mislukte.
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Nee, g is niet onder het mes gegaan vandaag.
Hij had wel een héle slechte dagqua dingen.
Er is wel witte rook: morgenochtend operatie.![]()
quote:Op woensdag 6 december 2023 18:06 schreef Blues het volgende:
Er is wel witte rook: morgenochtend operatie.
Sterker voor gquote:Op woensdag 6 december 2023 18:06 schreef Blues het volgende:
Laat het maar gauw morgen zijnOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Voor zin 1 en 2quote:Op woensdag 6 december 2023 18:06 schreef Blues het volgende:
Voor zin 3
Knuffel voor jullie beiden.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Wel fijn van de witte rook.![]()
heel veel sterkte voor julliequote:Op woensdag 6 december 2023 18:06 schreef Blues het volgende:
Weer zusjeeees.quote:Op woensdag 6 december 2023 09:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Meh. Beterschap.
Ik ben nog verkouden. Wel minder geloof ik.
Of nog steeds?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Weer zusjeeees.quote:Op woensdag 6 december 2023 09:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Meh. Beterschap.
Ik ben nog verkouden. Wel minder geloof ik.
Of nog steeds?Hier geloof ik geen drol van.quote:Op woensdag 6 december 2023 10:07 schreef vlindertje89 het volgende:
Balen @:Tele6! Nog meer beterschap dan!
En yey voor @:Lonaa's muts!
Ik had om 8.15 al een afspraak vanochtend. Gelukkig wel online, dus ik kwam om 8.05 uit bed, trok een vest aan en dat was het![]()
Zo even douchen, dan nog een online afspraak en dan richting Leiden voor psycholoog. En weer terug naar huis voor nog wat werken.
In bed blijven liggen vind ik heerlijk. Maar ik probeer het niet teveel te doen tenzij ik echt weer ga slapen, want voor slaapkwaliteit moet je eigenlijk je bed alleen gebruiken voor slapen (of seks). En niet voor lezen of chillen etc waarbij je wakker bent. Dus dan verplaats ik inderdaad naar bank en ga ik daar onder dekentje chillen.
Ook seks is een activiteit en heus niet goed voor de slaapkwaliteit.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Zo stond het in mn slaap CGT modules. Ik denk als compromis voor dat je anders nooit meer seks in bed zou mogen hebben als je het strikt volgt en ze dat óók weer wat overdreven vinden.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Weer zusjeeees.
Of nog steeds?
[..]
Hier geloof ik geen drol van.
Ook seks is een activiteit en heus niet goed voor de slaapkwaliteit.
Want uiteraard is seks ook geen slapen en als je heel strikt niks in bed moet doen behalve slapen dan natuurlijk ook geen seks.![]()
Dan hou je gewoon niet genoeg van zequote:Op woensdag 6 december 2023 13:25 schreef fietsie het volgende:
Die krengen beginnen bij 150,- zo'n beetje... dat zijn investeringen, geen cadeau's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
quote:Op woensdag 6 december 2023 18:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Weer zusjeeees.
Of nog steeds?
[..]
Hier geloof ik geen drol van.
Ook seks is een activiteit en heus niet goed voor de slaapkwaliteit.Aldus https://www.floriswouters(...)je%20te%20ontspannen.quote:Seks geeft slapen een superboost
Een goed seksleven geeft niet alleen jouw relatie een impuls, maar geeft goed slapen zelfs een super boost. Gekscherend wordt er weleens gezegd dat snel en gelukzalig in slaap vallen na een vrijpartij pas echte liefde is. Denk daar maar eens over na.
Vrijen voor het slapen gaan verbetert de slaapkwaliteit dankzij de serotonine die vrijkomt. Serotonine is een neurotransmitter die veel invloed heeft op de stemming. Het wordt daarom ook wel het gelukshormoon genoemd. Het helpt angst te verlichten en je te ontspannen.![]()
Oh ja, dit schijnt ook de tijd om snowboard(schoenen) te verkopen.quote:Op woensdag 6 december 2023 14:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo zeg. Ik heb 2 oude kasten op Marktplaats gezet, tegen elk aannemelijk bod. Gratis is ook prima, zo lang ze maar weg gaan. Ik heb ze toch nog voor 50 euro kunnen verkopen. Daarmee gaan we ruim over de 900 euro aan verkopen heen voor dit jaar. Eens kijken of we daar nog 1000 van kunnen maken. In theorie is het mogelijk. Er staan nog wat meubels op.
Ik moet aan de bak.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik had nog geen foto geplaatst vandaag dus kom ik jullie lastig vallen met een handvol bomen. Anders worden ze slof.
Afgelopen dagen duizend sneeuwfoto's gemaakt dus komende dagen krijgen jullie duizend sneeuwfoto's voor de kiezen.ik moet verrassend weinig
Oh ja ik zeg niet dat je niet heerlijk slaapt op seks (al overtuigt niemand mij ervan dat avondseks beter is dan ochtendseks), maar het is niet consistent om het als enige activiteit in bed toe te staan.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Aldus https://www.floriswouters(...)je%20te%20ontspannen.
[ Bericht 37% gewijzigd door Vanyel op 06-12-2023 18:58:59 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Na een maand afwezigheid is kantoor nog gewoon kantoor. Morgen maar nog eens proberen, maar dan toch maar te fiets.
@Blues wat klote voor g (en jou) dat het zo'n slechte dag was. Ik duim voor de operatie morgenen dat daarna het leed geleden is
![]()
Voor de rest las ik over staarthangkatten en koude konijnen: kusjes daar op!
Hervonden muts![]()
Lage uitkering want elke dag telt![]()
Succesvolle markplaatshandeltjes![]()
De rest kan ik nu even niet opdiepen.voor iedereen die een
wil
Eens.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:53 schreef Vanyel het volgende:
Oh ja ik zeg niet dat je niet heerlijk slaapt op seks (al overtuigt niemand mij ervan dat avondseks beter is dan ochtendseks), maar het is niet consistent om het als enige activiteit in bed toe te staan.
Heb in bed wel eens gedroomd van het lopen van de marathon.
Was vermoeiend, maar deed daarna geen oog meer dicht…![]()
Het is denk ik ook vooral dat seks een van de zeer weinige activiteiten is waarvan 'de norm' nog is dat je dat in bed (of óók in bed) uitvoert, waardoor daar een uitzondering voor gemaakt wordt. Want helemaal consequent is het natuurlijk niet nee.![]()
Je zou bijna denken dat jij nu mijn voormalige leidinggevende hebt. Ik had me destijds dusdanig vakkundig weggedetacheerd (anders had ik het daar nooit 8 jaar uitgehouden) dat ik 'm alleen nog maar op borrels zag en hij geen idee had wat ik nou de hele dag deed. In de laatste jaren kwam het er op neer dat ik mijn eigen beoordelingsformulieren invulde en hij ze vervolgens naar HRM doorzette, mits ik er geen al te gekke dingen inzette.quote:Op woensdag 6 december 2023 07:27 schreef MadMaster het volgende:
Het beoordelingsgesprek, het bestaat kennelijk nog.
Veel woorden met weinig inhoud volgden én de mededeling dat we volgend jaar zelf onze beoordeling mogen voorbereiden.Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij![]()
Mijn manager is een FOK!ker
Was dat een oud marinier, zoals bij mij het geval is?quote:Op woensdag 6 december 2023 19:17 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat jij nu mijn voormalige leidinggevende hebt. Ik had me destijds dusdanig vakkundig weggedetacheerd (anders had ik het daar nooit 8 jaar uitgehouden) dat ik 'm alleen nog maar op borrels zag en hij geen idee had wat ik nou de hele dag deed. In de laatste jaren kwam het er op neer dat ik mijn eigen beoordelingsformulieren invulde en hij ze vervolgens naar HRM doorzette, mits ik er geen al te gekke dingen inzette.
Vandaag kwam hij weer met een geweldig idee:
Het maandelijkse afdelingsoverleg voortaan op vrijdagmiddag op locatie houden, waarbij hij dan voor bitterballen zou zorgen.
75% Van mijn collega's werkt part-time en dan niet op vrijdag…
![]()
![]()
Hebben wij niks mee te maken,,,quote:![]()
Ging je beoordeling ok?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
@Blues, heel veel sterkte met G!!Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Nee. Ik denk ook niet dat die ooit affiniteit met enige lichamelijke inspanning gehad heeft.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was dat een oud marinier, zoals bij mij het geval is?
Op persoonlijk vlak kon ik het ook prima met 'm vinden. Op professioneel vlak hadden we op zijn zachtst gezegd tegenovergestelde meningen.Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij![]()
Boomboks van toen ik vanmiddag wegliep uit t zkhquote:Op woensdag 6 december 2023 18:51 schreef sigme het volgende:
Ik had nog geen foto geplaatst vandaag dus kom ik jullie lastig vallen met een handvol bomen. Anders worden ze slof.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Afgelopen dagen duizend sneeuwfoto's gemaakt dus komende dagen krijgen jullie duizend sneeuwfoto's voor de kiezen.![]()
![]()
![]()
Jaaaa boom met luchtquote:Op woensdag 6 december 2023 19:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Boomboks van toen ik vanmiddag wegliep uit t zkh[ afbeelding ]
Dat morgen maar haaks op vandaag mag staan. Qua voorspoed en zulks.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:06 schreef Blues het volgende:
Er is wel witte rook: morgenochtend operatie.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Koortsig, buikpijn, moe.quote:Op woensdag 6 december 2023 09:08 schreef Morgane89 het volgende:
[..]Ben je er inmiddels al achter waar je last van hebt?
Ik heb vandaag serieus de hele dag geslapen en ik zou zo weer kunnen slapen maar ik ben nu aan het proberen om wat dingen te doen zoals iets eten, iets drinken en wat taken voor vrijwilligerswerk die ik had beloofd vandaag te doen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: