quote:Op maandag 4 december 2023 12:21 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik kijk door jullie echt op tegen het ouder worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kkkkkoud op straat nu aan choco melk met slag en mango cheese cake.
Filmwordt Past Lives. Passend bij briefjes van verloren liefdes![]()
Ik heb al 18 jaar in dit deel gewoond he haha. Ik ben nèt niet net zo lang weg geweest.quote:Op maandag 4 december 2023 13:16 schreef fietsie het volgende:
Is het nu ook anders, in dit mooie deel van het land wakker te worden?
quote:Op maandag 4 december 2023 15:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfff 28 minuten in de wacht/aan de lijn met de gemeente. Om te horen te krijgen dat ik degene moet bellen die me naar hen had doorverwezen. Uiteindelijk te horen gekregen dat ik tussen 9-12 kan bellen op werkdagen grrrrrr
En nu weer 18 jaar hier ?quote:Op maandag 4 december 2023 14:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb al 18 jaar in dit deel gewoond he haha. Ik ben nèt niet net zo lang weg geweest.
Maar het is toch vooral wakker worden in dit huis wat het anders en beter maakt.
Ja dat....quote:Op maandag 4 december 2023 16:23 schreef Morgane89 het volgende:
Aaargh, ja. Dat smaakt dan gelijk naar meer.
Ik kreeg vanmorgen een niet zo fijn bericht en 2 uur later werd er een gigadoos met allerlei soorten kruidnoten en chocoladeletters van m'n werk thuisbezorgd. Hallo emotie-eten
Het scheelt dat ik niet zelf hoef te rijden. Zaterdag om 14:00 heen, zondag op tijd weer terug. Als het goed is ben ik deze week van woensdag tot en met maandag vrij, dus het kan op zich wel. Als het hele debiele werkweek was geweest zou ik het sowieso niet doen.quote:Op maandag 4 december 2023 16:39 schreef fietsie het volgende:
Was jij niet sowieso randje ziek worden en achterlijk druk met klussen?
Als in dat het ook helemaal niet (fysiek) slecht is om wat rust in te lassen in plaats van een (emotioneel leuk) feestje te bezoeken wat ook weer wat belastend is?
Gewoon lekker laatste trein naar huis pakken, hou je zelf de regie en slaap je in je eigen bed.quote:Op maandag 4 december 2023 16:36 schreef Lonaa het volgende:
Ok. Zaterdag ben ik uitgenodigd om in Den Bosch te komen eten met een vriendengroep omdat 1 van hun 40 werd (en in Den Bosch woont). We gaan luxe en uitgebreid uit eten en het idee is om dan niet 's avonds terug te rijden. Er rijdt iemand vanaf hier op zaterdag en op zondag weer terug. Er zijn slaapplekken in hun huis.
Maar, F. komt ook, zit ook in die auto en blijft ook slapen. En de slaapplekken bevinden zich op zolder. Voor 3 man. Er kan er ook 1 in de woonkamer waar vanaf 6 uur in de ochtend 2 kinderen rondbanjeren. Ik weet niet waar ik me prettig bij voel. Nergens bij, eigenlijk. Gedoe. Meh. Kan het niet maken niet te gaan en zal best gezellig zijn uit eindelijk maar uh ja ingewikkeld. Daar waar het met F. en mij best prima gaat heb er ook weinig behoefte aan en blijft het een beetje akward om meerdere redenen geloof ik.
Als dat het idee van iemand anders is, hoef je daarin niet mee te gaan natuurlijkquote:Op maandag 4 december 2023 16:36 schreef Lonaa het volgende:
Ok. Zaterdag ben ik uitgenodigd om in Den Bosch te komen eten met een vriendengroep omdat 1 van hun 40 werd (en in Den Bosch woont). We gaan luxe en uitgebreid uit eten en het idee is om dan niet 's avonds terug te rijden. Er rijdt iemand vanaf hier op zaterdag en op zondag weer terug. Er zijn slaapplekken in hun huis.
Maar, F. komt ook, zit ook in die auto en blijft ook slapen. En de slaapplekken bevinden zich op zolder. Voor 3 man. Er kan er ook 1 in de woonkamer waar vanaf 6 uur in de ochtend 2 kinderen rondbanjeren. Ik weet niet waar ik me prettig bij voel. Nergens bij, eigenlijk. Gedoe. Meh. Kan het niet maken niet te gaan en zal best gezellig zijn uit eindelijk maar uh ja ingewikkeld. Daar waar het met F. en mij best prima gaat heb er ook weinig behoefte aan en blijft het een beetje akward om meerdere redenen geloof ik.
Die gaf aan dat ie het heel jammer vindt als ik niet kom omdat ik er de 22e ook niet ben.quote:Op maandag 4 december 2023 17:12 schreef Vanyel het volgende:
@:lonaa als je je oncomfortabel voelt kun je het prima maken om nee te zeggen.
Desnoods vraag je de jarige of die het leuk vindt een andere dag iets met je te doen omdat je het niet wil verpesten met awkward exen gedoe
Halverwege is ook nog wel een slaapplek hoor, mocht je toch met de trein gaan en niet verder kunnen.quote:Op maandag 4 december 2023 17:23 schreef Lonaa het volgende:
Goed, ik heb opties. Er is nog een rommelhok.Ik mag ook op de bank
Er zijn 2 vrienden die hotel hebben geboekt en 1 gaf aan dat ik best bij hem in bed mocht.
(Hij wilde zelfs wel kijken of hotel nog een twinkamer heeft). De laatste trein gaat vroeg maar dat kan ook altijd nog als het zo uitkomt.
Denk dat gedurende de avond awkward wel meevalt, was laatst in de kroeg ook wel prima, zo lang ik er maar niet de hele avond naast hoef te zitten.
Dat is een lief aanbodquote:Op maandag 4 december 2023 17:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Halverwege is ook nog wel een slaapplek hoor, mocht je toch met de trein gaan en niet verder kunnen.
Dan ga je toch naar het andere feestje?quote:Op maandag 4 december 2023 16:36 schreef Lonaa het volgende:
Gaat het een beetje met je?quote:Op maandag 4 december 2023 16:23 schreef Morgane89 het volgende:
Aaargh, ja. Dat smaakt dan gelijk naar meer.
Ik kreeg vanmorgen een niet zo fijn bericht en 2 uur later werd er een gigadoos met allerlei soorten kruidnoten en chocoladeletters van m'n werk thuisbezorgd. Hallo emotie-eten
Zou fijn zijn als je niet hoeft te beknibbelen op de verzekering inderdaad.quote:Op maandag 4 december 2023 16:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Nog wat dingen uitgezocht. Schoot me van de week te binnen dat ik natuurlijk zorgtoeslag kan aanvragen. Moet nog even antwoord van de gemeente krijgen en dan kan ik dat doen. Blijkt ook dat ik dat met terugwerkende kracht kan aanvragen![]()
Dan hou ik mijn verzekering wel zo dat ik voldoende fysio behandelingen kan krijgen.
Nu ook maar eens kijken of een energie vergoeding of zo bestaat.
Aan de andere kant zitten en blijven jullie (geloof ik) toch deels in dezelfde kringen opereren en is het misschien een kwestie van door de zure appel heen bijten en wordt het met elke awkward meeting net een beetje relaxter?quote:Op maandag 4 december 2023 16:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik wilde net zeggen, als ze dat wil niet ze de omstandigheden aanpassen. Maar dat doet ze dusquote:Op maandag 4 december 2023 17:23 schreef Lonaa het volgende:
Goed, ik heb opties. Er is nog een rommelhok.Ik mag ook op de bank
Er zijn 2 vrienden die hotel hebben geboekt en 1 gaf aan dat ik best bij hem in bed mocht.
(Hij wilde zelfs wel kijken of hotel nog een twinkamer heeft). De laatste trein gaat vroeg maar dat kan ook altijd nog als het zo uitkomt.
Denk dat gedurende de avond awkward wel meevalt, was laatst in de kroeg ook wel prima, zo lang ik er maar niet de hele avond naast hoef te zitten.
Hij, maar ja.quote:Op maandag 4 december 2023 18:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, als ze dat wil niet ze de omstandigheden aanpassen. Maar dat doet ze dus
Ja, denk wel hoor. Komt vast wel goed ditdat.quote:Op maandag 4 december 2023 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Aan de andere kant zitten en blijven jullie (geloof ik) toch deels in dezelfde kringen opereren en is het misschien een kwestie van door de zure appel heen bijten en wordt het met elke awkward meeting net een beetje relaxter?
Net of je krijgt wat je geeft, non?quote:Op maandag 4 december 2023 18:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij, maar ja.Behulpzame mensen alom.
Mja mja.quote:Op maandag 4 december 2023 18:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Net of je krijgt wat je geeft, non?
Tis ook geen balans die per maand opgemaakt wordt he. Met de mensen die er toe doen.quote:Op maandag 4 december 2023 18:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja mja.![]()
![]()
Ik heb niet het idee dat ik de laatste tijd veel geef aan de mensen om me heen.Als ik al vrije tijd heb lig ik of op (al dan niet mijn eigen) bank of andere sociale verplichtingen.
Fair.quote:Op maandag 4 december 2023 18:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tis ook geen balans die per maand opgemaakt wordt he. Met de mensen die er toe doen.
Geeft helemaal niks joh! Je hebt het druk zat met alles, ik vond het al superlief dat je überhaupt al meegekeken en meegedacht hadquote:Op maandag 4 december 2023 19:25 schreef Candaasje het volgende:
Zo, ik ben weer een soort van wakker. Met de nadruk op nu soort van. Ik word toch een dagje moe geloof ik, die nachtdiensten hakken er toch wel in. (Of eigenlijk vooral het gebrek aan goede slaap overdag)
@:vlindertje89 ik zag je mailtje pas net![]()
Hoe gaat het met poezel? Als hij nog erg veel last heeft, kun je met je eigen da overleggen of je hem tijdelijk op pregabaline zet, tegen de zenuwpijn.![]()
Collega dacht afgaande op het verhaal ook aan een zgn pull tail. Kan ook vanuit topje van de staart zijn ontstaan en dan dat er spinaal shock opkruipt naar de staartbasis. Kan vanzelf weer overgaan, maar is vaak wel dus pijnlijk. En monitor voorlopig het kunnen plassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 04-12-2023 20:34:25 ]
Ja toch? Ik vond het ook best wel tof om te zien, ik had gevraagd of ik mee mocht kijken haha en toen zei ze meteen ik mail ze je ook wel evenquote:
quote:Op maandag 4 december 2023 20:06 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Geeft helemaal niks joh! Je hebt het druk zat met alles, ik vond het al superlief dat je überhaupt al meegekeken en meegedacht had![]()
. Ik voelde me dan weer beetje lullig dat ik je ermee lastig gevallen had en niet zelf gewoon bedacht had dat de spoedpost natuurlijk ook gewoon triage aan de telefoon heeft en advies kan geven
Heb je binnenkort ook even vrij? 'weekend'? Of een tijdje even geen nachtdienst? Pas op jezelf hoor!
Zou je pull tail op röntgen zien? Er zijn er twee gemaakt vrijdag, in zijligging en in (zo goed als ging) rugligging, beide zagen er normaal uit zei dierenarts.
Foto in spoiler omdat best wel toffe plaatjes vond ik![]()
Ik ben vanochtend meteen na novacam geven even naar eigen dierenarts gegaan. Het was zaterdag wel iets beter, maar wel duidelijk nog pijn. En vanochtend ook wel iets beter maar ook wel nog blazen en dus pijn.
Hij plast nog steeds gewoon gelukkig, en inmiddels ook weer normale grootte plasjes ipv behoorlijk klein zoals donderdag. Gister om 22u en vandaag om 15.55 geweest, keurig in sync met zn broer die beide keren 5 min eerder ging. Poepen doet 'ie ook (maar wel wat zacht en wat bloed bij, heb nu probiotica forti flora meegekregen daarvoor). Ze adviseerde zeker extra pijnstilling te starten naast de novacam, ook al gaat het wel beter dan weekend, want duidelijk wel nog pijn. Ik heb buprenorfine opgehaald bij de apotheek op de Uithof, eerst proberen op laagste dosis (0.03ml/kg 3x per dag). Dat heb ik meteen bij thuiskomst in zn wang gespoten, maar hij probeerde meteen erna uit te spugen/door te slikken dus weet niet hoe goed dat opgenomen is, daarna heeft hij nog wel wat geblazen. Om 16.30 tweede dosis gegeven, met vinger zo goed mogelijk op tandvlees gesmeerd, dat is denk ik beter gegaan. Hij heeft wel beetje achter zn staart aangezeten maar zonder bijten, alleen spelen en wassen, en zonder pijngeluiden. En hij ligt nu op schoot en al aantal keer voel ik dat hij beetje wakker schrikt, maar zonder blazen. Sinds 16.30 heb ik m niet meer zien blazen (maar ook twee keer 45min boven gezeten wel). Dus ik geloof dat de buprenorfine zn werk wel doet
en dat voelt ook voor mij meteen stuk beter. Zit ook wat meer beweging in staartje nu, hij houdt m bij lopen alweer af en toe onderin wat omhoog tijdens lopen zodat ie net van de grond blijft.
Afgesproken dat ik donderdag de dierenarts even bel voor een update, als het dan nog niet veel beter gaat wilde ze hem wss toch nog even keer zien of ze niet toch iets over het hoofd heeft gezien. En ze heeft gezegd dat als ik denk dat buprenorfine niet meer nodig is, ik eerst eens van 3 naar 2x per dag kan gaan om te kijken of dat inderdaad echt gaat.
Plassen hou ik zeker in de gaten voorlopig, heb een camera op de kattenbakken staan dus kan goed zien wie van de twee wanneer wat heeft gedaan en dat hou ik bij zodat ik idd weet of ie nog wel gaat en of het beetje vergelijkbaar is met patroon v broer. Toch handig al die smart home mogelijkheden tegenwoordig
ik vind het altijd knap dat jij een heel verhaal kan schrijven, ik kom met met moeite met meer dan drie woordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mAJA sterkt voor je beestje![]()
Haha, volgens mij vinden een hoop mensen het niet altijd per se een goede eigenschap hoorquote:Op maandag 4 december 2023 20:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind het altijd knap dat jij een heel verhaal kan schrijven, ik kom met met moeite met meer dan drie woorden
mAJA sterkt voor je beestje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een staartje met een kromming(na de 16.30 extra pijnstilling)
Stukken beter danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beide zaterdag.
Dus er zit wel vooruitgang in gelukkig. Het is niet continu zoals 1e foto nu hoor, maar zaterdag überhaupt niet en nu met enige regelmaat wel
En een bonusfoto met broer erbij omdat broer ookis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door vlindertje89 op 04-12-2023 21:08:36 ]![]()
Ik kreeg heel veel gevuld speculaas en ik dacht dat ik mezelf in kon houden maar nu ben ik misselijk.Sterkheidsbaas van alles.![]()
quote:Op maandag 4 december 2023 20:45 schreef vlindertje89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een staartje met een kromming(na de 16.30 extra pijnstilling)
Stukken beter danDaar zit echt wel verbetering inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beide zaterdag.
Dus er zit wel vooruitgang in gelukkigfijn!
![]()
quote:![]()
Ik heb 18 jaar geleden een roze gereedschapsset voor vrouwen aan mijn vriendin gegeven. Alles is een maatje kleiner dan de reguliere variant, handig met haar meisjeshandjes. Ze gebruikt hem nog steedsDat gaat je met die chocolade gereedschappen niet lukken.
Spoilers!![]()
wordt ook een lastig verhaal in de oude wijken dat gaat hem nooit wordenquote:Op maandag 4 december 2023 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Net een info meeting gehad, georganiseerd door de gemeente Amsterdam, over de energietransitie en het gasvrij maken van onze wijk, waar ik het laatst over had.
Een soort Tupperware party van een organisatie (Winst uit je woning) die graag veel warmtepompen wil verkopen ('Wij zijn niet de goedkoopste, maar wij ontzorgen u volledig...') en er vanuit gaat dat iedereen een kruipruimte (hebben we niet) en en zolder heeft (hebben we ook niet) die geïsoleerd kan worden...
Mag je 15- tot 25.000 euro investeren om een beetje gas te kunnen besparen.
Dan maar een paar flessen butaangas of zo, als het gas hier afgesloten wordt in 2040 (dat is tenminste iets waar ik wel wijzer over ben geworden, voorlopig niets aan de hand dus)...![]()
Zal je altijd zien dat net nadat ik zeg dat hij niet meer geblazen heeft sinds 16.30, hij het wel weer deed net. Beetje grommen en blazen.
Nou ja, wel stukken beter dan elk halfuurhij heeft van 19.10 tot 20.50 zonder blazen of iets op mn benen gelegen, ondanks dat ik wel paar keer spiertjes heb voelen aanspannen van 'schrikreactie'.
![]()
Gaaf die foto’s. En ook voor een amateurtje is er verbetering te zien.
Ook een beetje misselijk van de kruidnoten, hopelijk kan ik vanavond vanaf blijven.
Lekker zo’n weekend @DancingPhoebe
Zit nu naar een docu te kijken over een slachtoffer van de toeslagenaffaire te kijken, echt zo afschuwelijkWe have far more in common than that which devides us..![]()
Daar was ik ook aan begonnen! Maar moest toen weg, dus van de week maar even verder kijken. Onder werktijd maarquote:Op maandag 4 december 2023 21:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Gaaf die foto’s. En ook voor een amateurtje is er verbetering te zien.
Ook een beetje misselijk van de kruidnoten, hopelijk kan ik vanavond vanaf blijven.
Lekker zo’n weekend @:DancingPhoebe
Zit nu naar een docu te kijken over een slachtoffer van de toeslagenaffaire te kijken, echt zo afschuwelijk
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 december 2023 21:11 schreef Blues het volgende:
Wat een rollercoasterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou niet DIRECT, zoals je vroeg, maar SNEL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Als je je verveelt, dan kan je dit eens doornemen: https://overmorgen.nl/wp-(...)09/tvw-amsterdam.pdfquote:Op maandag 4 december 2023 20:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
wordt ook een lastig verhaal in de oude wijken dat gaat hem nooit worden
Heel Amsterdam, behalve de binnenstad, willen ze van het gas afhebben.
Op zich een nobel streven, maar met de minimale subsidies en het gezeik wat je er als huiseigenaar/-huurder van hebt, wens ik ze veel succes…![]()
Ik ben net weer thuis, na een lange wachtmiddag en heen en weer rijden met zijn spullen.
Deze doortastende MDL arts waar we vanmiddag waren![]()
![]()
![]()
Er is geen peil op te trekken zo, wat een gedoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou alsjeblieft je hoofd koel, al zal dat niet makkelijk zijn…![]()
Jeetje @Blues en @ golfer, fijn van het doorpakken van de arts maar manmanman wat een ellende allemaalWe have far more in common than that which devides us..![]()
Ik kocht m zelf om een of andere reden en nu zijn we zuuusjeeeeeesquote:Op maandag 4 december 2023 20:45 schreef Lonaa het volgende:
Ik kreeg heel veel gevuld speculaas en ik dacht dat ik mezelf in kon houden maar nu ben ik misselijk.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Morgen moet ik weer mn mond dichtlijmen, maar dan kan ik an sich nu nog wel een snackie toch?I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Je kan ook gewoon in januari weer beginnen, met die feestdagen voor de deur wordt het toch allemaal niks.quote:Op maandag 4 december 2023 21:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Morgen moet ik weer mn mond dichtlijmen, maar dan kan ik an sich nu nog wel een snackie toch?![]()
![]()
De helft van de chocoladeletter van de man van de dure bakker is van mij ¯\_(ツ)_/¯I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Wat een gevlieg Blues en g. Maar als dit er voor nodig is om snel geholpen te worden. Fijn dat er bovenop gezeten wordt.![]()
@Bluesik duim voor een voorspoedige operatie morgen met een zo gunstig mogelijk verloop en herstel. Wat een rollercoaster zo, maar wat fijn dat je een doortastende arts trof en er nu snel actie is en g niet nog langer hiermee door hoeft te lopen!
![]()
@Lucky_Strike, sorry van de PM, die was bedoeld voor iedereen (van de meet) maar het lukt me niet goed
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
@Blues toch een soort fijn dat er nu schot in de zaak zit. Ik hoop dat het ook snel verlichting en verbetering brengt.
Hoe gaat het met jou ondertussen? Wat ik je her en der zie posten ziet mij ernaar uit dat het je ook lukt om voor jezelf te zorgen, klopt dat?ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Over katten en dagbesteding: omdat liefste dus een paar dagen achtereen weg is, heb ik tijd (en ruimte) voor een groot knutselproject. Een nieuwe kattentrap voor de katten om de kachel op te klimmen.
Ik ben daar dan drie dagen mee bezig, want ik heb dan een half plan, een soort idee, en wat materiaal en dan begin ik ergens (meestal in het midden) en dan kom ik ergens uit (meestal halverwege). Ik moet zeggen, deze keer is het resultaat zelfs best redelijk.![]()
Ik hoop dat de katten het ook goed willen gebruiken. Voorlopig vinden ze het stom, maar ze vinden altijd alles stom wat anders is dan normaal dus dat is normaal. Ik denk dat er nog een opbankspring-versperring toegevoegd gaat worden, maar dat is van later zorg.
[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 04-12-2023 22:23:34 ]ik moet verrassend weinig
Oh, en verder dus natuurlijk even wat grote schoonmaak. Met de nieuwe draadloze bladblader door het woongedeelte geweest. Dat blies grote wolken spinnewebben en stof waarvan ik niet eens wist dat ik ze had los. Dus daarna dan weer met de stofzuiger d'r achteraan en dan nadweilen. Morgen dan even rondwapperen met een plumeau en nog een stofzuigrondje en dan het winterse vloerkleed uitrollen en dan kan liefste wel weer eens thuiskomen
ik moet verrassend weinig
Wat een leuk ding @sigme. Hopelijk gaan ze inzien dat het voor hen een stuk makkelijker maaktWe have far more in common than that which devides us..![]()
Zeker lukt me datquote:Op maandag 4 december 2023 22:00 schreef sigme het volgende:
@:blues toch een soort fijn dat er nu schot in de zaak zit. Ik hoop dat het ook snel verlichting en verbetering brengt.
Hoe gaat het met jou ondertussen? Wat ik je her en der zie posten ziet mij ernaar uit dat het je ook lukt om voor jezelf te zorgen, klopt dat?![]()
![]()
Goed geluktquote:Op maandag 4 december 2023 22:05 schreef sigme het volgende:
Over katten en dagbesteding: omdat liefste dus een paar dagen achtereen weg is, heb ik tijd (en ruimte) voor een groot knutselproject. Een nieuwe kattentrap voor de katten om de kachel op te klimmen.
Ik ben daar dan drie dagen mee bezig, want ik heb dan een half plan, een soort idee, en wat materiaal en dan begin ik ergens (meestal in het midden) en dan kom ik ergens uit (meestal halverwege). Ik moet zeggen, deze keer is het resultaat zelfs best redelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop dat de katten het ook goes willen gebruiken. Voorlopig vinden ze het stom, maar ze vinden altijd alles stom wat anders is dan normaal dus dat is normaal. Ik denk dat er nog een opbankspring-versperring toegevoegd gaat worden, maar dat is van later zorg.![]()
![]()
![]()
Nou ja, *zij* hadden geen problemen met de vorige trap.quote:Op maandag 4 december 2023 22:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een leuk ding @:sigme. Hopelijk gaan ze inzien dat het voor hen een stuk makkelijker maakt
Dus ze vinden het stom. Misschien moet ik ook nog wel wat tweaken voordat ze het goed vinden, zou kunnen.ik moet verrassend weinig
Hoe is het bij jullie? Blij met nieuwe huis? Al beetje uitgepakt?quote:Op maandag 4 december 2023 21:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Wat een gevlieg Blues en g. Maar als dit er voor nodig is om snel geholpen te worden. Fijn dat er bovenop gezeten wordt.![]()
Goed hoorquote:Op maandag 4 december 2023 22:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoe is het bij jullie? Blij met nieuwe huis? Al beetje uitgepakt?en zeker blij, beestjes voelen zich ook al goed thuis. Keukenspullen en kleding is uitgepakt, alleen nog wat woonkamer spul eigenlijk maar dat kan pas opgeruimd worden als de kast er is en die komt donderdag.
![]()
Niks is veilig:…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor ziekenhuisbegrippen is dit spoedspoed direct.quote:Op maandag 4 december 2023 21:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou niet DIRECT, zoals je vroeg, maar SNEL!Dus fijn dat er zo doortastend is opgetreden.
Veel sterkte @golfer en @Blues en hopelijk snel geholpen en weer op de weg naar herstel."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Goed project!quote:Op maandag 4 december 2023 22:05 schreef sigme het volgende:
Ik ben daar dan drie dagen mee bezig, want ik heb dan een half plan, een soort idee, en wat materiaal en dan begin ik ergens (meestal in het midden) en dan kom ik ergens uit (meestal halverwege). Ik moet zeggen, deze keer is het resultaat zelfs best redelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop dat de katten het ook goed willen gebruiken. Voorlopig vinden ze het stom, maar ze vinden altijd alles stom wat anders is dan normaal dus dat is normaal. Ik denk dat er nog een opbankspring-versperring toegevoegd gaat worden, maar dat is van later zorg.Spoilers!![]()
Zo, ik ben weer terug uit Oslo. Weekendje weg geweest met collegaatje.
Man man man wat was dit geniaal zegDit gaat waarschijnlijk ook nooit meer gebeuren. Maar toch.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Wat was er zo geweldig aan, Dr Flash. Nu ook nieuwsgierig!"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
EBBRITHINGquote:Op maandag 4 december 2023 23:02 schreef Isabeau het volgende:
Wat was er zo geweldig aan, Dr Flash. Nu ook nieuwsgierig!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Nou ja, we waren natuurlijk van tevoren al erg goed op elkaar ingespeeld, tenminste qua werk. En we wilden dit allebei heel erg graag. Maar zij had het thuis overlegd, met het idee om met haar man te gaan. Maar ja wie gaat er dan op de kindjes passen huu huu doodlopend straatje![]()
En ik had iets van "Oei dit kan echt niet zonder mij, maar ja als ik me als single opgeef, wie weet bij welke storingsmonteur ik dan 5 nachten in bed kom te liggen" Dus ik had wel ernstig belang bij een introducee.
Lang verhaal kort, we gingen samenHaar man vond het gelukkig ook prima, ben ik hem ERG dankbaar voor
want anders was er nooit wat van terecht gekomen.
Nou ja dus wij naar Oslo. En WAT hebben we daar een lol gehad zeg Meine Güte![]()
Travelsnackfans weten de weg wel. Dit wordt er eentje hoor
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: