abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211514731
pi_211514791
Is het nu ook anders, in dit mooie deel van het land wakker te worden? :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211514998
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 12:21 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ik kijk door jullie echt op tegen het ouder worden.
^O^
Zal bij kaatje anders zijn, maar hier is het niet de leeftijd.
Kinderen krijgen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211515009
@Blues op de P bij Crntraal Museum.
Door de Twijnstraat lopend naarLHC 😎ofwel LouiseHartlooper Complex.
Leuke winkeltjes onderweg.
En ik zag voor lego liefhebbers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kkkkkoud op straat nu aan choco melk met slag en mango cheese cake.
Filmwordt Past Lives. Passend bij briefjes van verloren liefdes *;
pi_211515074
Thuis. Paar uur gewerkt. Ook gesloopt. Niet van alcohol consumptie. Ben bang dat ik ziek word.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_211515108
Voor het eerst sinds de airco er is (mei 2020) heb ik nu ook de heater ervan aangezet. Dat werkt echt lekker. Ik wist natuurlijk dat het kon, maar dacht er nooit zo bij na, totdat ik het merkte bij de kapper afgelopen vrijdag. Gisteren en eergisteren natuurlijk weer niet aan gedacht nu wel. Binnen een half uur een graad warmer in de kamer. En ook nog even de "susbak" gemagyverd. Ik kon 'm niet meer dicht doen zonder een trapje te pakken. Daaraan iets vast gemaakt wat was afgebroken en nu lukt het wel zonder het trapje.
We have far more in common than that which devides us..
pi_211515267
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 13:16 schreef fietsie het volgende:
Is het nu ook anders, in dit mooie deel van het land wakker te worden? :)
Ik heb al 18 jaar in dit deel gewoond he haha. Ik ben nèt niet net zo lang weg geweest.

Maar het is toch vooral wakker worden in dit huis wat het anders en beter maakt. :+
pi_211516105
Pfff 28 minuten in de wacht/aan de lijn met de gemeente. Om te horen te krijgen dat ik degene moet bellen die me naar hen had doorverwezen. Uiteindelijk te horen gekregen dat ik tussen 9-12 kan bellen op werkdagen grrrrrr
pi_211516308
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 15:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfff 28 minuten in de wacht/aan de lijn met de gemeente. Om te horen te krijgen dat ik degene moet bellen die me naar hen had doorverwezen. Uiteindelijk te horen gekregen dat ik tussen 9-12 kan bellen op werkdagen grrrrrr
:(

Mij tijdsbesteding is een stuk beter. Ik eet de kliekjes van zaterdag als late lunch. Ik heb er wat pompoen, paddenstoelen en kikkererwten bij gedaan. Dit kan ik elke dag wel eten.
Spoilers!
  maandag 4 december 2023 @ 16:18:06 #10
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211516374
Kloterige rotsnieklaas.

Mocht ik dus gisteren van mezelf eten wat en wanneer ik wilde, en vandaag weer OMAD.

Lichaam en geest hebben nu verre ruzie :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 4 december 2023 @ 16:23:50 #11
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211516430
Aaargh, ja. Dat smaakt dan gelijk naar meer.
Ik kreeg vanmorgen een niet zo fijn bericht en 2 uur later werd er een gigadoos met allerlei soorten kruidnoten en chocoladeletters van m'n werk thuisbezorgd. Hallo emotie-eten :@
  maandag 4 december 2023 @ 16:28:36 #12
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211516469
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 14:18 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]
Ik heb al 18 jaar in dit deel gewoond he haha. Ik ben nèt niet net zo lang weg geweest.

Maar het is toch vooral wakker worden in dit huis wat het anders en beter maakt. :+
En nu weer 18 jaar hier ?
  maandag 4 december 2023 @ 16:29:01 #13
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211516473
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 16:23 schreef Morgane89 het volgende:
Aaargh, ja. Dat smaakt dan gelijk naar meer.
Ik kreeg vanmorgen een niet zo fijn bericht en 2 uur later werd er een gigadoos met allerlei soorten kruidnoten en chocoladeletters van m'n werk thuisbezorgd. Hallo emotie-eten :@
Ja dat....
pi_211516498
Nog wat dingen uitgezocht. Schoot me van de week te binnen dat ik natuurlijk zorgtoeslag kan aanvragen. Moet nog even antwoord van de gemeente krijgen en dan kan ik dat doen. Blijkt ook dat ik dat met terugwerkende kracht kan aanvragen :o
Dan hou ik mijn verzekering wel zo dat ik voldoende fysio behandelingen kan krijgen.
Nu ook maar eens kijken of een energie vergoeding of zo bestaat.
pi_211516502
De film Past Lives was ook poëtisch.
En werkelijk een soort van vervolg op de opmerkingen hierboven vanmorgen😎

Nu ballen en een Chardonnay en dubbele Bock.
pi_211516535
Ok. Zaterdag ben ik uitgenodigd om in Den Bosch te komen eten met een vriendengroep omdat 1 van hun 40 werd (en in Den Bosch woont). We gaan luxe en uitgebreid uit eten en het idee is om dan niet 's avonds terug te rijden. Er rijdt iemand vanaf hier op zaterdag en op zondag weer terug. Er zijn slaapplekken in hun huis.

Maar, F. komt ook, zit ook in die auto en blijft ook slapen. En de slaapplekken bevinden zich op zolder. Voor 3 man. Er kan er ook 1 in de woonkamer waar vanaf 6 uur in de ochtend 2 kinderen rondbanjeren. Ik weet niet waar ik me prettig bij voel. Nergens bij, eigenlijk. Gedoe. Meh. Kan het niet maken niet te gaan en zal best gezellig zijn uit eindelijk maar uh ja ingewikkeld. Daar waar het met F. en mij best prima gaat heb er ook weinig behoefte aan en blijft het een beetje akward om meerdere redenen geloof ik.
  maandag 4 december 2023 @ 16:39:10 #17
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211516549
Was jij niet sowieso randje ziek worden en achterlijk druk met klussen?

Als in dat het ook helemaal niet (fysiek) slecht is om wat rust in te lassen in plaats van een (emotioneel leuk) feestje te bezoeken wat ook weer wat belastend is?
pi_211516568
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 16:39 schreef fietsie het volgende:
Was jij niet sowieso randje ziek worden en achterlijk druk met klussen?

Als in dat het ook helemaal niet (fysiek) slecht is om wat rust in te lassen in plaats van een (emotioneel leuk) feestje te bezoeken wat ook weer wat belastend is?
Het scheelt dat ik niet zelf hoef te rijden. Zaterdag om 14:00 heen, zondag op tijd weer terug. Als het goed is ben ik deze week van woensdag tot en met maandag vrij, dus het kan op zich wel. Als het hele debiele werkweek was geweest zou ik het sowieso niet doen.

Is dezelfde groep waarmee we ieder jaar in december uit eten gaan voor kerstdiner en dat heb ik al af moeten zeggen want dat is op een dag dat ik echt echt niet kan omdat werk. Dus ergens voel ik me ook een beetje verplicht.
pi_211516623
quote:
2s.gif Op maandag 4 december 2023 16:36 schreef Lonaa het volgende:
Ok. Zaterdag ben ik uitgenodigd om in Den Bosch te komen eten met een vriendengroep omdat 1 van hun 40 werd (en in Den Bosch woont). We gaan luxe en uitgebreid uit eten en het idee is om dan niet 's avonds terug te rijden. Er rijdt iemand vanaf hier op zaterdag en op zondag weer terug. Er zijn slaapplekken in hun huis.

Maar, F. komt ook, zit ook in die auto en blijft ook slapen. En de slaapplekken bevinden zich op zolder. Voor 3 man. Er kan er ook 1 in de woonkamer waar vanaf 6 uur in de ochtend 2 kinderen rondbanjeren. Ik weet niet waar ik me prettig bij voel. Nergens bij, eigenlijk. Gedoe. Meh. Kan het niet maken niet te gaan en zal best gezellig zijn uit eindelijk maar uh ja ingewikkeld. Daar waar het met F. en mij best prima gaat heb er ook weinig behoefte aan en blijft het een beetje akward om meerdere redenen geloof ik.
Gewoon lekker laatste trein naar huis pakken, hou je zelf de regie en slaap je in je eigen bed.
pi_211516801
@Lonaa als je je oncomfortabel voelt kun je het prima maken om nee te zeggen.
Desnoods vraag je de jarige of die het leuk vindt een andere dag iets met je te doen omdat je het niet wil verpesten met awkward exen gedoe
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator maandag 4 december 2023 @ 17:16:15 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211516813
quote:
2s.gif Op maandag 4 december 2023 16:36 schreef Lonaa het volgende:

Als dat het idee van iemand anders is, hoef je daarin niet mee te gaan natuurlijk ;) Lekker zelf die kant op gaan en terug gaan als je wil.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_211516873
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 17:12 schreef Vanyel het volgende:
@:lonaa als je je oncomfortabel voelt kun je het prima maken om nee te zeggen.
Desnoods vraag je de jarige of die het leuk vindt een andere dag iets met je te doen omdat je het niet wil verpesten met awkward exen gedoe
Die gaf aan dat ie het heel jammer vindt als ik niet kom omdat ik er de 22e ook niet ben.
pi_211516890
Goed, ik heb opties. Er is nog een rommelhok. :7 Ik mag ook op de bank :+ Er zijn 2 vrienden die hotel hebben geboekt en 1 gaf aan dat ik best bij hem in bed mocht. :') (Hij wilde zelfs wel kijken of hotel nog een twinkamer heeft). De laatste trein gaat vroeg maar dat kan ook altijd nog als het zo uitkomt.

Denk dat gedurende de avond awkward wel meevalt, was laatst in de kroeg ook wel prima, zo lang ik er maar niet de hele avond naast hoef te zitten. :+
pi_211516936
quote:
2s.gif Op maandag 4 december 2023 17:23 schreef Lonaa het volgende:
Goed, ik heb opties. Er is nog een rommelhok. :7 Ik mag ook op de bank :+ Er zijn 2 vrienden die hotel hebben geboekt en 1 gaf aan dat ik best bij hem in bed mocht. :') (Hij wilde zelfs wel kijken of hotel nog een twinkamer heeft). De laatste trein gaat vroeg maar dat kan ook altijd nog als het zo uitkomt.

Denk dat gedurende de avond awkward wel meevalt, was laatst in de kroeg ook wel prima, zo lang ik er maar niet de hele avond naast hoef te zitten. :+
Halverwege is ook nog wel een slaapplek hoor, mocht je toch met de trein gaan en niet verder kunnen.
pi_211516966
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 17:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Halverwege is ook nog wel een slaapplek hoor, mocht je toch met de trein gaan en niet verder kunnen.
Dat is een lief aanbod O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')