quote:Op maandag 4 december 2023 12:21 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik kijk door jullie echt op tegen het ouder worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kkkkkoud op straat nu aan choco melk met slag en mango cheese cake.
Filmwordt Past Lives. Passend bij briefjes van verloren liefdes![]()
Ik heb al 18 jaar in dit deel gewoond he haha. Ik ben nèt niet net zo lang weg geweest.quote:Op maandag 4 december 2023 13:16 schreef fietsie het volgende:
Is het nu ook anders, in dit mooie deel van het land wakker te worden?
quote:Op maandag 4 december 2023 15:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfff 28 minuten in de wacht/aan de lijn met de gemeente. Om te horen te krijgen dat ik degene moet bellen die me naar hen had doorverwezen. Uiteindelijk te horen gekregen dat ik tussen 9-12 kan bellen op werkdagen grrrrrr
En nu weer 18 jaar hier ?quote:Op maandag 4 december 2023 14:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb al 18 jaar in dit deel gewoond he haha. Ik ben nèt niet net zo lang weg geweest.
Maar het is toch vooral wakker worden in dit huis wat het anders en beter maakt.
Ja dat....quote:Op maandag 4 december 2023 16:23 schreef Morgane89 het volgende:
Aaargh, ja. Dat smaakt dan gelijk naar meer.
Ik kreeg vanmorgen een niet zo fijn bericht en 2 uur later werd er een gigadoos met allerlei soorten kruidnoten en chocoladeletters van m'n werk thuisbezorgd. Hallo emotie-eten
Het scheelt dat ik niet zelf hoef te rijden. Zaterdag om 14:00 heen, zondag op tijd weer terug. Als het goed is ben ik deze week van woensdag tot en met maandag vrij, dus het kan op zich wel. Als het hele debiele werkweek was geweest zou ik het sowieso niet doen.quote:Op maandag 4 december 2023 16:39 schreef fietsie het volgende:
Was jij niet sowieso randje ziek worden en achterlijk druk met klussen?
Als in dat het ook helemaal niet (fysiek) slecht is om wat rust in te lassen in plaats van een (emotioneel leuk) feestje te bezoeken wat ook weer wat belastend is?
Gewoon lekker laatste trein naar huis pakken, hou je zelf de regie en slaap je in je eigen bed.quote:Op maandag 4 december 2023 16:36 schreef Lonaa het volgende:
Ok. Zaterdag ben ik uitgenodigd om in Den Bosch te komen eten met een vriendengroep omdat 1 van hun 40 werd (en in Den Bosch woont). We gaan luxe en uitgebreid uit eten en het idee is om dan niet 's avonds terug te rijden. Er rijdt iemand vanaf hier op zaterdag en op zondag weer terug. Er zijn slaapplekken in hun huis.
Maar, F. komt ook, zit ook in die auto en blijft ook slapen. En de slaapplekken bevinden zich op zolder. Voor 3 man. Er kan er ook 1 in de woonkamer waar vanaf 6 uur in de ochtend 2 kinderen rondbanjeren. Ik weet niet waar ik me prettig bij voel. Nergens bij, eigenlijk. Gedoe. Meh. Kan het niet maken niet te gaan en zal best gezellig zijn uit eindelijk maar uh ja ingewikkeld. Daar waar het met F. en mij best prima gaat heb er ook weinig behoefte aan en blijft het een beetje akward om meerdere redenen geloof ik.
Als dat het idee van iemand anders is, hoef je daarin niet mee te gaan natuurlijkquote:Op maandag 4 december 2023 16:36 schreef Lonaa het volgende:
Ok. Zaterdag ben ik uitgenodigd om in Den Bosch te komen eten met een vriendengroep omdat 1 van hun 40 werd (en in Den Bosch woont). We gaan luxe en uitgebreid uit eten en het idee is om dan niet 's avonds terug te rijden. Er rijdt iemand vanaf hier op zaterdag en op zondag weer terug. Er zijn slaapplekken in hun huis.
Maar, F. komt ook, zit ook in die auto en blijft ook slapen. En de slaapplekken bevinden zich op zolder. Voor 3 man. Er kan er ook 1 in de woonkamer waar vanaf 6 uur in de ochtend 2 kinderen rondbanjeren. Ik weet niet waar ik me prettig bij voel. Nergens bij, eigenlijk. Gedoe. Meh. Kan het niet maken niet te gaan en zal best gezellig zijn uit eindelijk maar uh ja ingewikkeld. Daar waar het met F. en mij best prima gaat heb er ook weinig behoefte aan en blijft het een beetje akward om meerdere redenen geloof ik.
Die gaf aan dat ie het heel jammer vindt als ik niet kom omdat ik er de 22e ook niet ben.quote:Op maandag 4 december 2023 17:12 schreef Vanyel het volgende:
@:lonaa als je je oncomfortabel voelt kun je het prima maken om nee te zeggen.
Desnoods vraag je de jarige of die het leuk vindt een andere dag iets met je te doen omdat je het niet wil verpesten met awkward exen gedoe
Halverwege is ook nog wel een slaapplek hoor, mocht je toch met de trein gaan en niet verder kunnen.quote:Op maandag 4 december 2023 17:23 schreef Lonaa het volgende:
Goed, ik heb opties. Er is nog een rommelhok.Ik mag ook op de bank
Er zijn 2 vrienden die hotel hebben geboekt en 1 gaf aan dat ik best bij hem in bed mocht.
(Hij wilde zelfs wel kijken of hotel nog een twinkamer heeft). De laatste trein gaat vroeg maar dat kan ook altijd nog als het zo uitkomt.
Denk dat gedurende de avond awkward wel meevalt, was laatst in de kroeg ook wel prima, zo lang ik er maar niet de hele avond naast hoef te zitten.
Dat is een lief aanbodquote:Op maandag 4 december 2023 17:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Halverwege is ook nog wel een slaapplek hoor, mocht je toch met de trein gaan en niet verder kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |