Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door DJMO op 04-12-2023 09:20:35 ]Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Moest effequote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
En dat mobiel
Ik ben alquote:
Op plaats van bestemming. Nog even 10 minuten wachten en dan vergaderen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goedemorgen"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Aloaquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Nog niet bijnaquote:
Goed, hoe is t met jou?quote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Dat is niet zo fijnquote:
Gelukkig maar"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
Waarom zou ik zo lapohunten om de TT te kunnen kapen?quote:
Nou?quote:Op maandag 4 december 2023 09:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Waarom zo ik zo lapohunten om de TT te kunnen kapen?![]()
Goede vraag"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ja zou wel fijn zijnquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Als je naar de TT kijkt zou je het moeten doorhebbenquote:
Van harte gefeliciteerd @Rob"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
* Lovely schenkt een vers bakkie pleur in voor gianniquote:
quote:Op maandag 4 december 2023 10:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely schenkt een vers bakkie pleur in voor gianni![]()
![]()
Beetje wit hier, vanavond komt er sneeuw aan en later regen"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
hier is alles grijsquote:Op maandag 4 december 2023 10:10 schreef Lovely het volgende:
Beetje wit hier, vanavond komt er sneeuw aan en later regen![]()
Geen sneeuw gevallen?quote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ja een laagje wit..quote:Op maandag 4 december 2023 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, maar grotendeels al gesmolten
daar wel nog mooi?
Vanmiddag welquote:
Brave Browser al geprobeerd ?"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Nou bij deze dus gedaanquote:Op maandag 4 december 2023 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, jij zou me daar nog aan herinneren
Zelf heb ik hem wel, maar gebruik nog Chromequote:Op maandag 4 december 2023 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal hem straks thuis eens uittesten"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
mobiel ook?quote:Op maandag 4 december 2023 10:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zelf heb ik hem wel, maar gebruik nog Chrome![]()
Nee dan gebruik ik de samsung browserquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
ja, die heb ik nietquote:Op maandag 4 december 2023 10:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee dan gebruik ik de samsung browser![]()
![]()
Welke mobiel heb je dan?quote:
Oh, welke browser zit daar op dan?quote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik heb gewoon google chrome op pc en telefoon. Kun je tenminste met dezelfde geschiedenis en bookmarks werkenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat is niet nodig..
Als er veel gebruik van maakt welquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
* DJMO legt Rob op een schoteltje en pakt mes en vorkquote:
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga me maar een aankleden en ontbijtenIk heb er één en ik ben er trots op
Zwanger!!! Van harte!!!quote:Op maandag 4 december 2023 10:59 schreef Mazikeen het volgende:
Pijn in buik, dus ik hou het bij theeYea, she's on crack.![]()
Ik ga morgen pas.quote:Op maandag 4 december 2023 11:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Rijdt de trein naar Duitsland?Ik heb er één en ik ben er trots op
Tomorrow"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ow ja je zit ergens andersquote:Op maandag 4 december 2023 00:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik klaar met de afwasHet is hier pas 18:40
Waar ook alweer?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Never diesquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Tomorrowquote:
I love you tomorrowDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wauw, de meest ongepaste opmerking van vandaagquote:Trotste mama van Ambar
You're always a day awayDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
blindedarmontsteking gefeliciteerd zou meer gepast zijn?quote:Op maandag 4 december 2023 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wauw, de meest ongepaste opmerking van vandaagDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ben pas net begonnen pop.quote:Op maandag 4 december 2023 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wauw, de meest ongepaste opmerking van vandaagYea, she's on crack.![]()
Ja.quote:Op maandag 4 december 2023 11:07 schreef drakin het volgende:
[..]
blindedarmontsteking gefeliciteerd zou meer gepast zijn?Trotste mama van Ambar
![]()
Pluspunt voor de uitdaging die je jezelf geeft. Min puntje voor mij pop noemen.quote:Op maandag 4 december 2023 11:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik ben pas net begonnen pop.Trotste mama van Ambar
Schattebout beter geweest
quote:Op maandag 4 december 2023 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pluspunt voor de uitdaging die je jezelf geeft. Min puntje voor mij pop noemen.
Yea, she's on crack.![]()
![]()
Want? M'n vent is vandaag jarig. Vanavond uit eten. Dan ga ik geen risico nemen om vast te komen te zitten in Emmerich omdat er geen treinen rijden.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Maar dan kan hij je komen bevrijden en dat is pas echt romantisch.quote:Op maandag 4 december 2023 11:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Want? M'n vent is vandaag jarig. Vanavond uit eten. Dan ga ik geen risico nemen om vast te komen te zitten in Emmerich omdat er geen treinen rijden.Yea, she's on crack.![]()
Kinder colaquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Samen vast zitten in de sneeuwquote:Op maandag 4 december 2023 11:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Maar dan kan hij je komen bevrijden en dat is pas echt romantisch."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
![]()
Ik heb q music kerst aan staan
https://qmusic.nl/luister/classics_qnl
[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2023 11:18:12 ]![]()
dat kan, iedereen maakt foutenquote:Op maandag 4 december 2023 11:17 schreef Mazikeen het volgende:
Ik heb q music kerst aan staan
https://qmusic.nl/luister/classics_qnl![]()
dollie dan?quote:Op maandag 4 december 2023 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pluspunt voor de uitdaging die je jezelf geeft. Min puntje voor mij pop noemen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
BlondeDollie leuke usernaam
blindedarmontsteking kan nog welquote:![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Geen van dat soort woorden die uiteindelijk minachtend zijn.quote:Trotste mama van Ambar
Bolkie"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
quote:Op maandag 4 december 2023 11:17 schreef Mazikeen het volgende:
en als het wel zo is, dan zet ik de stofzuiger erin
Jaja"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Hihi"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ook dan zouden we te laat terug zijn voor de reservering in het restaurant. Dus nee. Geen optiequote:Op maandag 4 december 2023 11:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Maar dan kan hij je komen bevrijden en dat is pas echt romantisch.
.Ik heb er één en ik ben er trots op
Lekker uit eten
Uiteten, fles huiswijn is tegenwoordig wel prijzig hoor. Betaalde altijd max 22 euro.
Nu opeens 30-32 euro. Voor fucking huiswijn!![]()
Ik heb zin in warm brood met vettige substantieTrotste mama van Ambar
dit klinkt goedquote:Op maandag 4 december 2023 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb zin in warm brood met vettige substantie![]()
![]()
Maar schattepopje, dat is helemaal niet minachtend hoorquote:Op maandag 4 december 2023 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen van dat soort woorden die uiteindelijk minachtend zijn.![]()
Het is troetelend
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
En ik in koffieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Maar ienimini bestaat dus echt.quote:Op maandag 4 december 2023 11:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar schattepopje, dat is helemaal niet minachtend hoor![]()
Het is troetelend
Ik leer hier elke dag bij.Yea, she's on crack.![]()
Dat wist je niet?quote:Op maandag 4 december 2023 11:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Maar ienimini bestaat dus echt.
Ik leer hier elke dag bij.
quote:Op maandag 4 december 2023 11:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar schattepopje, dat is helemaal niet minachtend hoor![]()
Het is troetelend
Trotste mama van Ambar
"It's only murder when there is a body. Otherwise it's a missing person."Trotste mama van Ambar
neequote:Op maandag 4 december 2023 11:27 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
En lekker wijn à 4,25 de fles naar binnen kachelen !!![]()
De wijn die ik lekker vind is weer ¤ 13.49Beetje jammer.
![]()
quote:
Work your magic at the zelfscan baby.quote:Op maandag 4 december 2023 11:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nee![]()
De wijn die ik lekker vind is weer ¤ 13.49Beetje jammer.
Ik ga 1e en 2e kerstdag werken
In de slijterij hebben ze geen zelfscanquote:Op maandag 4 december 2023 11:29 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Work your magic at the zelfscan baby.
En ik ben daar te braaf voor
Maar jij mag het proberen? Dan kom ik de flessen wel ophalen![]()
![]()
Ik heb leuk werkquote:
goede planning.quote:Op maandag 4 december 2023 11:29 schreef Mazikeen het volgende:
En tweede kerstdag bier, gamen en pizza![]()
![]()
Ligt eraan of ik nog 3 dagen achteraan snoep hoe het gaat met project en deadlinesTrotste mama van Ambar
Ik werk 2 uurtjes in de middag en de avond is voor familie/vriendenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik wel.quote:Op maandag 4 december 2023 11:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik niet, zijn dan wel rustige dagen
De laatste jaren altijd.![]()
quote:Op maandag 4 december 2023 11:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
In de slijterij hebben ze geen zelfscan
En ik ben daar te braaf voor
Maar jij mag het proberen? Dan kom ik de flessen wel ophalen
Oja, toch nog een beetje kerstquote:Op maandag 4 december 2023 11:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik werk 2 uurtjes in de middag en de avond is voor familie/vrienden![]()
![]()
de gall&gall hier wel, maar dat heeft totaal geen nut aangezien de verkoper het alsnog altijd moet vrijschakelen met 18+ verificatiequote:Op maandag 4 december 2023 11:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
In de slijterij hebben ze geen zelfscan![]()
Niet bij ons, maar wij hebben 12 zelfscan kassa's. En 2 normale kassa'squote:Op maandag 4 december 2023 11:36 schreef aloa het volgende:
De zelfscan duurt soms nog langer dan de gewone kassa.![]()
Ik werk met mensen, die geef ik dan ook een beetje kerst. Als ik niet werk zit iemand dus de hele dag alleen.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jij bent een goed persoonquote:Op maandag 4 december 2023 11:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik werk met mensen, die geef ik dan ook een beetje kerst. Als ik niet werk zit iemand dus de hele dag alleen.![]()
![]()
Ik werk ook altijd. Collega's willen allemaal vrij en ik 'offer' me dan wel op. Ik vind het prima. Kerst valt gunstig dus sowieso al een lang weekend.quote:Op maandag 4 december 2023 11:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik niet, zijn dan wel rustige dagen![]()
Je bent thuis?quote:Op maandag 4 december 2023 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een ramp, de hele dag alleen zijn![]()
Ik zou het ernstiger vinden als elke dag samen zou zijn met andere mensenTrotste mama van Ambar
als ik 200% betaald krijg werk ik de hele kerst doorquote:Op maandag 4 december 2023 11:38 schreef Mazikeen het volgende:
Ik zou nooit een beroep kiezen, waarbij ik moet werken met kerst![]()
![]()
Ik ben 8 jaar alleen geweest, werd er knettergestoord van.quote:Op maandag 4 december 2023 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou het ernstiger vinden als elke dag samen zou zijn met andere mensen![]()
Maar ik doe het niet vrijwilligquote:
ok mega rijk word ik er ook niet van, dan had ik maar it-er moeten worden, maar daar zou ik me doodongelukkig bij voelenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Oh. Dat kan.quote:Op maandag 4 december 2023 11:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben 8 jaar alleen geweest, werd er knettergestoord van.Trotste mama van Ambar
ben je een extravert?quote:Op maandag 4 december 2023 11:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben 8 jaar alleen geweest, werd er knettergestoord van.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Fokkers zijn dat ook niet anders kwamen ze wel buitenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee ook totaal niet, dus kan heel goed alleen zijnquote:Uw ADH vitamine Worst
Jij snapt hetquote:Op maandag 4 december 2023 11:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Fokkers zijn dat ook niet anders kwamen ze wel buiten![]()
![]()
Als ik lang genoeg alleen ben, vergeet ik van het bestaan af van mensen
Trotste mama van Ambar
Andere random vraag. Heeft iemand hier ervaring met More Than Gifts?Trotste mama van Ambar
quote:
Dat is dan schrikken als je naar buiten moet.quote:Op maandag 4 december 2023 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik lang genoeg alleen ben, vergeet ik van het bestaan af van mensen![]()
Zekers. Dan denk ik echt wel eens van: moeten deze mensen niet thuis zitten ofzo?quote:Op maandag 4 december 2023 11:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is dan schrikken als je naar buiten moet.Trotste mama van Ambar
Ja en dan gaat de helft naar de belastingquote:Op maandag 4 december 2023 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik 200% betaald krijg werk ik de hele kerst door![]()
Ik doe het wel voor 400%![]()
![]()
of gewoon normaal betaald en een verlofdag er voor terug op een dag waar je er wel iets mee kunt doen.quote:Op maandag 4 december 2023 11:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja en dan gaat de helft naar de belasting![]()
Ik doe het wel voor 400%![]()
![]()
2 verlofdagen dan. werk je ze alle twee dan 4 verlofdagenquote:Op maandag 4 december 2023 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of gewoon normaal betaald en een verlofdag er voor terug op een dag waar je er wel iets mee kunt doen.![]()
![]()
jij bent wel erg veeleisendquote:Op maandag 4 december 2023 11:52 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
2 verlofdagen dan. werk je ze alle twee dan 4 verlofdagen![]()
![]()
Die zijn er nietquote:Op maandag 4 december 2023 11:49 schreef aloa het volgende:
Ik vermijd sowieso drukte. In de supermarkt b.v. dan het liefst op een rustig moment.
Rare wezens zijn het die mensen.quote:Op maandag 4 december 2023 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zekers. Dan denk ik echt wel eens van: moeten deze mensen niet thuis zitten ofzo?![]()
Lunchgenot
Ik moest zaterdag boodschappen voor een klant doen.quote:
De zaterdag voor sinterklaas
Thnxquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
dat is bij ons op zondagochtend 11 uurquote:Op maandag 4 december 2023 11:49 schreef aloa het volgende:
Ik vermijd sowieso drukte. In de supermarkt b.v. dan het liefst op een rustig moment.![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2023 11:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik moest zaterdag boodschappen voor een klant doen.
De zaterdag voor sinterklaas![]()
![]()
Zeker weten. Vooral die vreemde mensenquote:Trotste mama van Ambar
Ik moest vorige week schoenen kopen, ik ben gewoon voor de eerste keuze gegaan en kon niet wachten tot ik weer naar buiten kon.quote:Op maandag 4 december 2023 11:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier wel hoor. Heel vroeg of heel laat.
Gewoon geen energie meer
Twee knäckebröd een met plakjes leverworst en een met oude kaasquote:
zondagochtend is vaak goed te doen, of doordeweeks na het avondeten.quote:Op maandag 4 december 2023 11:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dat is bij ons op zondagochtend 11 uur
Zondag is wel een nadeel dat in duitsland de winkels dicht zijn, dan komen die duitsers hier boodschappen doen.![]()
oude kaasquote:Op maandag 4 december 2023 11:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Twee knäckebröd een met plakjes leverworst en een met oude kaas![]()
![]()
En toch nog naar een kookwinkel geweest, ik moest pannen hebben want de anti aanbaklaag liet los![]()
Ik heb na het pannenkoeken bakken mezelf in een dekentje gewikkeld
So light kaas is minder vet maar net zo lekkerquote:
Hier is zondagochtend de winkel nog leeg, want nog niet aangevuld van zaterdag.Trotste mama van Ambar
kaas
s'avonds is wel vaak het nadeel dat er geen brood meer isquote:Op maandag 4 december 2023 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier is zondagochtend de winkel nog leeg, want nog niet aangevuld van zaterdag.![]()
![]()
Hier geen last van. Meestal is er wel wat.quote:Op maandag 4 december 2023 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
s'avonds is wel vaak het nadeel dat er geen brood meer isTrotste mama van Ambar
![]()
MAANDELIJKS LUNCHALARM
MET GRATIS HARTAANVAL VAN JE TELEFOONTrotste mama van Ambar
ALAAAAAAARM!!!"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
quote:Op maandag 4 december 2023 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier geen last van. Meestal is er wel wat.![]()
![]()
Dorp met mensen die vooral overdag brood halen gok ikquote:Trotste mama van Ambar
![]()
Of wraps.
Maar voor alles behalve een boterham, moet ik naar buiten.Trotste mama van Ambar
![]()
1ste maandag van de maand,,kreeg een melding op mijn telefoon en buiten ging het alarm ook afquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
bolDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je bedoelt dat je een hartaanval kreegquote:Op maandag 4 december 2023 12:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
1ste maandag van de maand,,kreeg een melding op mijn telefoon en buiten ging het alarm ook afTrotste mama van Ambar
op telefoon heb ik uitgeschakeld.quote:Op maandag 4 december 2023 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
MAANDELIJKS LUNCHALARM
MET GRATIS HARTAANVAL VAN JE TELEFOON![]()
![]()
Nee geluid van mijn telefoon staat niet zo hardquote:Op maandag 4 december 2023 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je een hartaanval kreeg
Ik kan luchtalarm niet eens horen met beetje muziek, dat was bij vorige woning anders omdat die alarm echt dichtbij stondUw ADH vitamine Worst
ripquote:Op maandag 4 december 2023 12:08 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kan luchtalarm niet eens horen met beetje muziek, dat was bij vorige woning anders omdat die alarm echt dichtbij stond![]()
heb m'n telefoon op tril maar toch ging die met geluid af, kreeg een halve hartaanval ja
Uw ADH vitamine Worst
![]()
Zo de deur maar even uit"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
2 telefoons is een dubbele hartaanval
Supermarktquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Of we TimmerFrans gaan braden op de jaarlijkse leden bbqquote:Op maandag 4 december 2023 12:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of je weer gaat scheiden van pvda?Trotste mama van Ambar
daar wil ik ook aanwezig zijn als het doorgaatquote:Op maandag 4 december 2023 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of we TimmerFrans gaan braden op de jaarlijkse leden bbq
Uw ADH vitamine Worst
Ik wist het!quote:Op maandag 4 december 2023 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of we TimmerFrans gaan braden op de jaarlijkse leden bbq
GL mensen zijn gewoon verkapte kannibalen!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
zit wel genoeg vlees aanquote:Op maandag 4 december 2023 12:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wist het!
GL mensen zijn gewoon verkapte kannibalen!![]()
Ik zag gedroogde worst voor over de 15 euro liggen, ruim een jaar geleden was deze nog geen 7 euro. En zat er ook 1 meer in de verpakking.quote:
Hema kan daar wel genoeg voordelige worsten van draaien denk ikDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
jeetje, 15 euro voor een worst? wat was dat voor iets dan?quote:Op maandag 4 december 2023 12:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag gedroogde worst voor over de 15 euro liggen, ruim een jaar geleden was deze nog geen 7 euro. En zat er ook 1 meer in de verpakking.
Hema kan daar wel genoeg voordelige worsten van draaien denk ik![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meer in 1 verpakking, gewoon simpele gedroogde kosterworst.quote:Op maandag 4 december 2023 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, 15 euro voor een worst? wat was dat voor iets dan?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 4 december 2023 12:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Meer in 1 verpakking, gewoon simpele gedroogde kosterworst.![]()
![]()
Gemaakt van kabouters?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
quote:
Wat voor ding?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Neh ik heb nog niet gegetenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zijn jullie al vol dan?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nooit, maar op een moment moet je toch echt stoppen met etenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: