Fokkers zijn dat ook niet anders kwamen ze wel buitenquote:
Nee ook totaal niet, dus kan heel goed alleen zijnquote:
Jij snapt hetquote:Op maandag 4 december 2023 11:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Fokkers zijn dat ook niet anders kwamen ze wel buiten
quote:
Dat is dan schrikken als je naar buiten moet.quote:Op maandag 4 december 2023 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik lang genoeg alleen ben, vergeet ik van het bestaan af van mensen
Zekers. Dan denk ik echt wel eens van: moeten deze mensen niet thuis zitten ofzo?quote:Op maandag 4 december 2023 11:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is dan schrikken als je naar buiten moet.
Ja en dan gaat de helft naar de belastingquote:Op maandag 4 december 2023 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik 200% betaald krijg werk ik de hele kerst door
of gewoon normaal betaald en een verlofdag er voor terug op een dag waar je er wel iets mee kunt doen.quote:Op maandag 4 december 2023 11:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja en dan gaat de helft naar de belasting![]()
Ik doe het wel voor 400%
2 verlofdagen dan. werk je ze alle twee dan 4 verlofdagenquote:Op maandag 4 december 2023 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of gewoon normaal betaald en een verlofdag er voor terug op een dag waar je er wel iets mee kunt doen.
jij bent wel erg veeleisendquote:Op maandag 4 december 2023 11:52 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
2 verlofdagen dan. werk je ze alle twee dan 4 verlofdagen
Die zijn er nietquote:Op maandag 4 december 2023 11:49 schreef aloa het volgende:
Ik vermijd sowieso drukte. In de supermarkt b.v. dan het liefst op een rustig moment.
Rare wezens zijn het die mensen.quote:Op maandag 4 december 2023 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zekers. Dan denk ik echt wel eens van: moeten deze mensen niet thuis zitten ofzo?
Ik moest zaterdag boodschappen voor een klant doen.quote:
Thnxquote:
dat is bij ons op zondagochtend 11 uurquote:Op maandag 4 december 2023 11:49 schreef aloa het volgende:
Ik vermijd sowieso drukte. In de supermarkt b.v. dan het liefst op een rustig moment.
quote:Op maandag 4 december 2023 11:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik moest zaterdag boodschappen voor een klant doen.
De zaterdag voor sinterklaas
Zeker weten. Vooral die vreemde mensenquote:
Ik moest vorige week schoenen kopen, ik ben gewoon voor de eerste keuze gegaan en kon niet wachten tot ik weer naar buiten kon.quote:Op maandag 4 december 2023 11:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier wel hoor. Heel vroeg of heel laat.
Twee knäckebröd een met plakjes leverworst en een met oude kaasquote:
zondagochtend is vaak goed te doen, of doordeweeks na het avondeten.quote:Op maandag 4 december 2023 11:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dat is bij ons op zondagochtend 11 uur
oude kaasquote:Op maandag 4 december 2023 11:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Twee knäckebröd een met plakjes leverworst en een met oude kaas
So light kaas is minder vet maar net zo lekkerquote:
s'avonds is wel vaak het nadeel dat er geen brood meer isquote:Op maandag 4 december 2023 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier is zondagochtend de winkel nog leeg, want nog niet aangevuld van zaterdag.
Hier geen last van. Meestal is er wel wat.quote:Op maandag 4 december 2023 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
s'avonds is wel vaak het nadeel dat er geen brood meer is
quote:Op maandag 4 december 2023 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier geen last van. Meestal is er wel wat.
Dorp met mensen die vooral overdag brood halen gok ikquote:
1ste maandag van de maand,,kreeg een melding op mijn telefoon en buiten ging het alarm ook afquote:
Je bedoelt dat je een hartaanval kreegquote:Op maandag 4 december 2023 12:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
1ste maandag van de maand,,kreeg een melding op mijn telefoon en buiten ging het alarm ook af
op telefoon heb ik uitgeschakeld.quote:Op maandag 4 december 2023 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
MAANDELIJKS LUNCHALARM
MET GRATIS HARTAANVAL VAN JE TELEFOON
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |