quote:
Work your magic at the zelfscan baby.quote:Op maandag 4 december 2023 11:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nee![]()
De wijn die ik lekker vind is weer ¤ 13.49Beetje jammer.
In de slijterij hebben ze geen zelfscanquote:Op maandag 4 december 2023 11:29 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Work your magic at the zelfscan baby.
Ik heb leuk werkquote:
goede planning.quote:Op maandag 4 december 2023 11:29 schreef Mazikeen het volgende:
En tweede kerstdag bier, gamen en pizza
Ik werk 2 uurtjes in de middag en de avond is voor familie/vriendenquote:
Ik wel.quote:Op maandag 4 december 2023 11:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik niet, zijn dan wel rustige dagen
quote:Op maandag 4 december 2023 11:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
In de slijterij hebben ze geen zelfscan
En ik ben daar te braaf voor
Maar jij mag het proberen? Dan kom ik de flessen wel ophalen
Oja, toch nog een beetje kerstquote:Op maandag 4 december 2023 11:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik werk 2 uurtjes in de middag en de avond is voor familie/vrienden
de gall&gall hier wel, maar dat heeft totaal geen nut aangezien de verkoper het alsnog altijd moet vrijschakelen met 18+ verificatiequote:Op maandag 4 december 2023 11:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
In de slijterij hebben ze geen zelfscan
Niet bij ons, maar wij hebben 12 zelfscan kassa's. En 2 normale kassa'squote:Op maandag 4 december 2023 11:36 schreef aloa het volgende:
De zelfscan duurt soms nog langer dan de gewone kassa.
Ik werk met mensen, die geef ik dan ook een beetje kerst. Als ik niet werk zit iemand dus de hele dag alleen.quote:
Jij bent een goed persoonquote:Op maandag 4 december 2023 11:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik werk met mensen, die geef ik dan ook een beetje kerst. Als ik niet werk zit iemand dus de hele dag alleen.
Ik werk ook altijd. Collega's willen allemaal vrij en ik 'offer' me dan wel op. Ik vind het prima. Kerst valt gunstig dus sowieso al een lang weekend.quote:Op maandag 4 december 2023 11:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik niet, zijn dan wel rustige dagen
Je bent thuis?quote:Op maandag 4 december 2023 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een ramp, de hele dag alleen zijn
als ik 200% betaald krijg werk ik de hele kerst doorquote:Op maandag 4 december 2023 11:38 schreef Mazikeen het volgende:
Ik zou nooit een beroep kiezen, waarbij ik moet werken met kerst
Ik ben 8 jaar alleen geweest, werd er knettergestoord van.quote:Op maandag 4 december 2023 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou het ernstiger vinden als elke dag samen zou zijn met andere mensen
Maar ik doe het niet vrijwilligquote:
Oh. Dat kan.quote:Op maandag 4 december 2023 11:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben 8 jaar alleen geweest, werd er knettergestoord van.
ben je een extravert?quote:Op maandag 4 december 2023 11:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben 8 jaar alleen geweest, werd er knettergestoord van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |