blindedarmontsteking gefeliciteerd zou meer gepast zijn?quote:Op maandag 4 december 2023 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wauw, de meest ongepaste opmerking van vandaag
Ik ben pas net begonnen pop.quote:Op maandag 4 december 2023 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wauw, de meest ongepaste opmerking van vandaag
Ja.quote:Op maandag 4 december 2023 11:07 schreef drakin het volgende:
[..]
blindedarmontsteking gefeliciteerd zou meer gepast zijn?
Pluspunt voor de uitdaging die je jezelf geeft. Min puntje voor mij pop noemen.quote:Op maandag 4 december 2023 11:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik ben pas net begonnen pop.
quote:Op maandag 4 december 2023 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pluspunt voor de uitdaging die je jezelf geeft. Min puntje voor mij pop noemen.
Want? M'n vent is vandaag jarig. Vanavond uit eten. Dan ga ik geen risico nemen om vast te komen te zitten in Emmerich omdat er geen treinen rijden.quote:
Maar dan kan hij je komen bevrijden en dat is pas echt romantisch.quote:Op maandag 4 december 2023 11:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Want? M'n vent is vandaag jarig. Vanavond uit eten. Dan ga ik geen risico nemen om vast te komen te zitten in Emmerich omdat er geen treinen rijden.
Kinder colaquote:
Samen vast zitten in de sneeuwquote:Op maandag 4 december 2023 11:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Maar dan kan hij je komen bevrijden en dat is pas echt romantisch.
dat kan, iedereen maakt foutenquote:Op maandag 4 december 2023 11:17 schreef Mazikeen het volgende:
Ik heb q music kerst aan staan
https://qmusic.nl/luister/classics_qnl
dollie dan?quote:Op maandag 4 december 2023 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pluspunt voor de uitdaging die je jezelf geeft. Min puntje voor mij pop noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |