Nee geluid van mijn telefoon staat niet zo hardquote:Op maandag 4 december 2023 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je een hartaanval kreeg
ripquote:Op maandag 4 december 2023 12:08 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kan luchtalarm niet eens horen met beetje muziek, dat was bij vorige woning anders omdat die alarm echt dichtbij stond
Supermarktquote:
Of we TimmerFrans gaan braden op de jaarlijkse leden bbqquote:Op maandag 4 december 2023 12:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of je weer gaat scheiden van pvda?
daar wil ik ook aanwezig zijn als het doorgaatquote:Op maandag 4 december 2023 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of we TimmerFrans gaan braden op de jaarlijkse leden bbq
Ik wist het!quote:Op maandag 4 december 2023 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of we TimmerFrans gaan braden op de jaarlijkse leden bbq
zit wel genoeg vlees aanquote:Op maandag 4 december 2023 12:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wist het!
GL mensen zijn gewoon verkapte kannibalen!
Ik zag gedroogde worst voor over de 15 euro liggen, ruim een jaar geleden was deze nog geen 7 euro. En zat er ook 1 meer in de verpakking.quote:
jeetje, 15 euro voor een worst? wat was dat voor iets dan?quote:Op maandag 4 december 2023 12:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag gedroogde worst voor over de 15 euro liggen, ruim een jaar geleden was deze nog geen 7 euro. En zat er ook 1 meer in de verpakking.
Hema kan daar wel genoeg voordelige worsten van draaien denk ik
Meer in 1 verpakking, gewoon simpele gedroogde kosterworst.quote:Op maandag 4 december 2023 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, 15 euro voor een worst? wat was dat voor iets dan?
quote:Op maandag 4 december 2023 12:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Meer in 1 verpakking, gewoon simpele gedroogde kosterworst.
Gemaakt van kabouters?quote:
quote:
Wat voor ding?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |