Ff schuiven danquote:Op maandag 4 december 2023 17:47 schreef Domnivoor het volgende:
Dit topic raakt een beetje ondergesneeuwd 🌨
of course it can be saved! It must be saved.quote:
quote:Op maandag 4 december 2023 18:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
of course it can be saved! It must be saved.
Hubble forevah
Dat is niet leuk .... dan kun je ook niet meer internetten ,... en heb je geen verwarming... of je moet een open haard hebben en houtstoken ... dat zie je wel veel in die bergdorpen ..quote:Op maandag 4 december 2023 18:48 schreef mario390 het volgende:
30 uren zonder zijn ze in
steiermark in murtal zonder
strom gewezen
Over 9 maanden een boel extra Steiermarkertjesquote:Op maandag 4 december 2023 18:48 schreef mario390 het volgende:
strom gewezen
Kleine mensen uit Steiermark natuurlijkquote:
Een soort Hendrikidoambachtenaren, maar dan uit Steiermark.quote:
Ai. Wegen de schnee?quote:Op maandag 4 december 2023 18:48 schreef mario390 het volgende:
strom gewezen
Wel laatquote:
Je weet het niet hequote:Op maandag 4 december 2023 19:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
zoveel als je denkt hebben ze in
30 uren niet geneukt
Dat magquote:
Ah okquote:Op maandag 4 december 2023 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog geen aflevering gezien ... denk niet dat dan nu opeens wel gaat gebeuren
Ze kunnen toch een kaarsje aanstekenquote:Op maandag 4 december 2023 19:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat je will bij
total donker neuken
Where were you when the lights went out in New York Cityquote:Op maandag 4 december 2023 19:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
zoveel als je denkt hebben ze in
30 uren niet geneukt
nieuwe tv halen ?quote:Op maandag 4 december 2023 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Where were you when the lights went out in New York City
Jij kent het verhaal erachter dus nietquote:
Das al zolang geleden.. dat ben ik vergeten ... Maar vertelquote:Op maandag 4 december 2023 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij kent het verhaal erachter dus niet
https://history-is-made-a(...)lights-went-out.htmlquote:Where were you when the lights went out
In New York City (I wanna know, I wanna know)
Where were you when the lights went out
In New York City
Don't you know that I was making love
(She was making love)
I remember on the 13th of July
The only light was the light up in the sky
New York had black-out for 25 hours or more
And nobody really knows the reason why...
Kijk die Trammps hadden het doorquote:Op maandag 4 december 2023 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://history-is-made-a(...)lights-went-out.html
Samenvatting:
Stroom uit, 9 maanden later veel meer babies dan gemiddeld.
ah 1977.. ik had 76 in mn hoofd, maar tuurlijk ken ik dat nummer ..quote:Op maandag 4 december 2023 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://history-is-made-a(...)lights-went-out.html
Samenvatting:
Stroom uit, 9 maanden later veel meer babies dan gemiddeld.
Mooie opnamen van de mastertape.quote:
Vanwege darkroom?quote:Op maandag 4 december 2023 19:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat je will bij
total donker neuken
Net als die voetbalsnorquote:Op maandag 4 december 2023 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze kunnen toch een kaarsje aansteken
Die stak m verder niet aan... mogelijk ben ik zelfs een keer in dezelfde zusterflat geweest ooit , maar veel weet ik daar verder ook niet meer van ... maar geen gedoe met kaarsenquote:
Je doet per maand...? dan heb je elke maand dat probleem/ergenis of nietquote:Op maandag 4 december 2023 20:12 schreef mario390 het volgende:
toooop deze keer was dat in 5 min
met de iptv verlangern, 5 min betalt
en gekregt
altijd erder had dat uren geduurd
Lekker klagenquote:Op maandag 4 december 2023 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Je doet per maand...? dan heb je elke maand dat probleem/ergenis of niet
Ik vind schaken best leuk om te volgenquote:
Ik volgde het vroeger als kind wel en boeken gelezen etc van Max Euwe en Bobby Fischer toen vs Boris Spassky en zo, maar toen ik ging studeren heb ik het in de beginjaren af en toe nog gespeeld maar daarna eigenlijk nooit meerquote:Op maandag 4 december 2023 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind schaken best leuk om te volgen
Beste spel dat er is
Af en toe nog online wat potjes. Ik heb ook in die periode van Fischer zelf wat serieuzer geschaakt, was nog piep jong maar speelde bij ons op de club al in het eerste team, af en toe partijen extern tot een uurtje of 11/12quote:Op maandag 4 december 2023 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik volgde het vroeger als kind wel en boeken gelezen etc van Max Euwe en Bobby Fischer toen vs Boris Spassky en zo, maar toen ik ging studeren heb ik het in de beginjaren af en toe nog gespeeld maar daarna eigenlijk nooit meer
Nog simultaan tegen Sybrands mogen schaken ?quote:Op maandag 4 december 2023 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Af en toe nog online wat potjes. Ik heb ook in die periode van Fischer zelf wat serieuzer geschaakt, was nog piep jong maar speelde bij ons op de club al in het eerste team, af en toe partijen extern tot een uurtje of 11/12
Eigenlijk te laat voor zo,n ukmaar ze duurden gewoon een uurtje of 3
Het is belangrijk dat ze winnen want die punten nemen ze mee naar de volgende fase ...quote:Op maandag 4 december 2023 21:46 schreef pullup het volgende:
Die handbal meisjes hebben alweer een walk over gehad zo te zien aan de score
Dat was een dammerquote:Op maandag 4 december 2023 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog simultaan tegen Sybrands mogen schaken ?
Ah okquote:Op maandag 4 december 2023 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is belangrijk dat ze winnen want die punten nemen ze mee naar de volgende fase ...
Geloof je directquote:Op maandag 4 december 2023 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
Ik versla jullie allemaal met dammen
Was Sybrands dammen ? Ik was daar altijd meer in de war .. Volgens mij kende mn zus wel 1 van die schakers van toen ze was net wat ouder als onsquote:
Vroagah, op school, lagere won ik altijd het schoolkampioenschapquote:
Vroeger hadden we dat nog want geen internet etc ...quote:Op maandag 4 december 2023 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
Soms best leuk hoor![]()
al kostte het veel tijd
Stoepkrijten, knikkeren, touwtjespringenquote:Op maandag 4 december 2023 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
Toen deed je weer andere dingen he,
je kwam nog wel eens buiten enzo
Meisjespakkertje.quote:Op maandag 4 december 2023 23:20 schreef maily het volgende:
[..]
Stoepkrijten, knikkeren, touwtjespringen
`Klopt er werd een heel groenpark gebouwd vlak om de hoek en met opgespoten zandduinen water en van alles was het een mooie plek om te spelen...quote:Op maandag 4 december 2023 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
Toen deed je weer andere dingen he,
je kwam nog wel eens buiten enzo
Je zag er als een meisje uit?quote:
De meisje gingen achter mij aan ....quote:Op maandag 4 december 2023 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je zag er als een meisje uit?
quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
De meisje gingen achter mij aan ....
Al je knikkers kwijt?quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werd overvallen in de zandbak om de hoek
Dat is nou wel weer jammer.quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:13 schreef chufi het volgende:
Na die eerste zoen is er verder nooit wat gebeurd ook al zaten we onze hele jeugd bij elkaar in de klas ....
Heel af en toe hebben we nog contact..quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is nou wel weer jammer.
quote:
Gefeliteerdquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2023 01:52 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Jij bent zo enorm niet lief. Tweede keer dat ik het zie. Mercedes is watching you.
Van harte en maak er een mooie dag van.quote:
Feli Hut! Fijne dag toegewenstquote:
Gefeliciteerd Boomhutquote:
Zo is dat.quote:Op dinsdag 5 december 2023 08:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Als er n lieve fokker is, dan is dat pullup wel
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 5 december 2023 08:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Als er n lieve fokker is, dan is dat pullup wel
Wij zijn vreselijkquote:
quote:
Gefeliciteerdquote:
Feli.quote:
Miezer is hetquote:
En dat is Drakinquote:
Hier wel van die vieze motregenquote:
Volgens de anderen Pullup hoorquote:
Dat is ook een lieverd. Maar er zijn wel meer lieverds hier/quote:
Ik schrijf toch nergens, dat hij de enige is op deze aardkloot.quote:
Mooie sportquote:Op dinsdag 5 december 2023 14:01 schreef Domnivoor het volgende:
Pullup, de favoriete coach van het 40+-korfbalteam
Dat weet ik, maar ik loop er niet graag mee te koop.quote:
Dank u welquote:
Bedankt. Nee hoor Leuk.quote:Op dinsdag 5 december 2023 08:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Van harte en maak er een mooie dag van.![]()
Lijkt me trouwens een rotdag om jarig te zijn.
Dank u.quote:
Dank u mevrou.quote:
Dank u. nog 5 jaar dan AOWquote:
Dank u wel.quote:
Dank u wel. nu ben ik 62quote:
Dank u wel.quote:
Bedankt. nog steeds gezond gelukkig.quote:
Dank u wel.quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 december 2023 17:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Bedankt. nog steeds gezond gelukkig.
Ik weet het ,voor ons ook, maar winnen is beter natuurlijk..quote:Op dinsdag 5 december 2023 19:45 schreef mario390 het volgende:
vor blijven in
nat.league is 1 punt genoeg
quote:Op dinsdag 5 december 2023 19:45 schreef mario390 het volgende:
vor blijven in
nat.league is 1 punt genoeg
quote:
quote:Op woensdag 6 december 2023 06:37 schreef pullup het volgende:
Goed gedaan van die voetbaldames gisteren
Lekker stampenquote:
Veel plezierquote:
En daarna ook nog Arsenal dat in de laatste seconde 3 - 4 wint.quote:Op woensdag 6 december 2023 06:37 schreef pullup het volgende:
Goed gedaan van die voetbaldames gisteren
Wat apart die staart of zijn het nu zijnn vleugelsquote:
Staartquote:Op woensdag 6 december 2023 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat apart die staart of zijn het nu zijnn vleugels
Thnx. Mooi hoor.quote:
Kom net van urologie/bestraling vandaan. Raden me aan met cardiologie contact te nemen. Extreem hoge bloeddruk + hoofdpijn en misselijkheid zijn geen bijverschijnselen van bestralen. Moeheid wel, maar niet zo erg als bij mij. Gisteren om17:00 uur naar bed. Net gebeld assistente verwittigt de cardioloog en word teruggebeld.quote:Op woensdag 6 december 2023 11:41 schreef maily het volgende:
[..]
Heej, wat voor cijfer geef je vandaag? Tussen 0 en 10
quote:Op woensdag 6 december 2023 12:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom net van urologie/bestraling vandaan. Raden me aan met cardiologie contact te nemen. Extreem hoge bloeddruk + hoofdpijn en misselijkheid zijn geen bijverschijnselen van bestralen. Moeheid wel, maar niet zo erg als bij mij. Gisteren om17:00 uur naar bed. Net gebeld assistente verwittigt de cardioloog en word teruggebeld.
Dus voorlopig 4-
Hopelijk word je snel teruggebeld en gerustgesteld of eventueel voor controle naar cardiologie.quote:Op woensdag 6 december 2023 12:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom net van urologie/bestraling vandaan. Raden me aan met cardiologie contact te nemen. Extreem hoge bloeddruk + hoofdpijn en misselijkheid zijn geen bijverschijnselen van bestralen. Moeheid wel, maar niet zo erg als bij mij. Gisteren om17:00 uur naar bed. Net gebeld assistente verwittigt de cardioloog en word teruggebeld.
Dus voorlopig 4-
Wat is het een voor een ras?quote:Op woensdag 6 december 2023 12:36 schreef Lovely het volgende:
Wauw wat een mooi vogel
[ afbeelding ]
Sterkte Herman..quote:Op woensdag 6 december 2023 12:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus voorlopig 4-
k zie wat roze en ik zie ook wat roze borstjes bij sommigenquote:Op woensdag 6 december 2023 12:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Alleen zijn de Roodmussen minde roze
Een leukerdquote:
Ja beetje spelen met de kleurverzadiging zal het wel zijn op die fotoquote:Op woensdag 6 december 2023 12:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Alleen zijn de Roodmussen minde roze
Dat moet haast welquote:Op woensdag 6 december 2023 13:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja beetje spelen met de kleurverzadiging zal het wel zijn op die foto
Moet haast wel, ook al bestaan er wel fel gekleurde vogelsquote:Op woensdag 6 december 2023 13:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja beetje spelen met de kleurverzadiging zal het wel zijn op die foto
Hulloquote:
Geen idee. Dit stond in de plaatjesbalk.quote:Op woensdag 6 december 2023 13:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Hullo![]()
Waar is deze fakkkelbende opgenomen?
Ah ok, ik kende wel wat van dit soort foto's van een paar jaar geleden, maar idd raar dat dit zonder uitleg even inde plaatjesbalk staat danquote:Op woensdag 6 december 2023 13:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee. Dit stond in de plaatjesbalk.
Mijn opmerking was speculatief.
Dat zijn nog eens leuke fakkelsquote:Op woensdag 6 december 2023 13:47 schreef Domnivoor het volgende:
Demonstratie van syfilispatinten
[ afbeelding ]
Random Pics van de Dag #678
Bij voorkeur nietquote:Op woensdag 6 december 2023 16:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoef er alleen naar te kijken toch?
quote:
Ah op die fakkelquote:Op woensdag 6 december 2023 17:00 schreef pullup het volgende:
[..]Dat die gasten er gewoon niet zijn
Zo is datquote:Op woensdag 6 december 2023 16:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoef er alleen naar te kijken toch?
Ik denk photoshop.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd naar het verhaal achter deze foto.
Het zal wel iets lulligs zijn.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:41 schreef Deisyy het volgende:
Is vandaag failliet gegaan, dus nee?quote:
Idd, ik heb weer een goede versie van photoshop nodigquote:Op woensdag 6 december 2023 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar wordt de gemiddelde fokker jaloers op.
Valt wel mee. Zoiets zou ik ook wel kunnen photoshoppenquote:Op woensdag 6 december 2023 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar wordt de gemiddelde fokker jaloers op.
Is al eens eerder failliet gegaan.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is vandaag failliet gegaan, dus nee?
2016quote:Op woensdag 6 december 2023 19:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is al eens eerder failliet gegaan.
De dichtstbijzijnde vestiging van Perry Sport is al een tijdje dicht, blijkbaar linkte ik dat aan een faillissement.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is vandaag failliet gegaan, dus nee?
Dan zuig ik het niet helemaal uit mijn duim.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is al eens eerder failliet gegaan.
quote:Op woensdag 6 december 2023 18:41 schreef Deisyy het volgende:
Daar komt het verhaal achter de foto, thanks!quote:Op woensdag 6 december 2023 19:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slechte fotoshop.
Was een Charlottesville-racisme fakkeloptochtje v een groep gefrustreerde piemels.
Hooi!@
Hooi! Wassup?quote:Op woensdag 6 december 2023 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar komt het verhaal achter de foto, thanks!
Hi sly!
Met zijn kroketten en nasisticks in de automatiek, lekker klefquote:
Oh, dat weet ik niet (meer). Hier in Alkmaar niet, dacht ik.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met zijn kroketten en nasisticks in de automatiek, lekker klef
Ik had een dag van algehele malaise, vooral heel veel geslapen, ik was zo moe, dus lekker aan toegegeven.quote:
En hun softijs was ook heerlijkquote:Op woensdag 6 december 2023 19:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet (meer). Hier in Alkmaar niet, dacht ik.
Topwinkel! Echt jammer dat ze er niet meer benne.
Ben je ziek thuus gebleven? Beterschap!quote:Op woensdag 6 december 2023 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had een dag van algehele malaise, vooral heel veel geslapen, ik was zo moe, dus lekker aan toegegeven.
En met jou?
Ja, was ik echt een tijdje verdrietig van dat ze dicht gingenquote:
Naar welke ging jij? Ah, vast Rotterdam..quote:Op woensdag 6 december 2023 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hun softijs was ook heerlijk![]()
In ieder geval in mijn herinnering, dus dat kan in het echie wel heel erg meevallen...of tegenvallen, het is maar hoe je het bekijkt.
Neh woensdag is mijn vrije dag, dus de baas boft maar weer.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ben je ziek thuus gebleven? Beterschap!
Alles ok, thnks. Beetje erg koude handen de laatste tijd als het wat kouder wordt. Ff laten checken misschien
Zuidplein ja, daar woonde ik als jonge Deisyy niet ver vandaan.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:17 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Naar welke ging jij? Ah, vast Rotterdam..
quote:Op woensdag 6 december 2023 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zuidplein ja, daar woonde ik als jonge Deisyy niet ver vandaan.
Ok. Morgen weer aan de slag dus..quote:Op woensdag 6 december 2023 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh woensdag is mijn vrije dag, dus de baas boft maar weer.
Koude handen, herkenbaar, misschien toch de leeftijd
Handschoenenquote:Op woensdag 6 december 2023 19:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ok. Morgen weer aan de slag dus..
Mja, heb het al heel lang, als kind ook sokken aan in bed en laatste jaren dus gedoe met handen en nu wel heel erg. Ook als het 15 graden is, maar dan iets milder. Wel wat over gelezen. Je ken er weinig an doen, schijntToch ff kieken of ik iets meer kan horen na bloedtest over misschien extra mineralen of weetikveelwatttt
Wel een tijdje gedaan in bed, van die wanten. Maar nu een tijdje 'n elektrisch onderdeken en het gaat nu wel. Wel fokking irritant, want was eigenlijk wel gek op kou en zeker geen koukleum.quote:
Ja die ja, en dan was er links nog een ingang met de kroketten, nasisticks en softijsjes. Jeugdsentimentquote:Op woensdag 6 december 2023 19:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Ook een keertje geweest, denk ik..
Ik denk dat er ook weinig aan te doen is, ik heb in de zomer zelfs koude handen, heel raar. Maar het kan geen kwaad er even naar te laten kijken, misschien iets met doorbloeding ofzo.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ok. Morgen weer aan de slag dus..
Mja, heb het al heel lang, als kind ook sokken aan in bed en laatste jaren dus gedoe met handen en nu wel heel erg. Ook als het 15 graden is, maar dan iets milder. Wel wat over gelezen. Je ken er weinig an doen, schijntToch ff kieken of ik iets meer kan horen na bloedtest over misschien extra mineralen of weetikveelwatttt
Ja klinkt ook wel irritant.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wel een tijdje gedaan in bed, van die wanten. Maar nu een tijdje 'n elektrisch onderdeken en het gaat nu wel. Wel fokking irritant, want was eigenlijk wel gek op kou en zeker geen koukleum.![]()
Zeker iets te maken met doorbloeding. Najahh, geen ramp verder.
Wil jij nog wat kwijt?
Ik dacht dat de V&D een kledingwinkel wasquote:Op woensdag 6 december 2023 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die ja, en dan was er links nog een ingang met de kroketten, nasisticks en softijsjes. Jeugdsentiment
V&D had alles, echt alles, boeken, snoep, sieraden, kampeerafdeling op de derde verdieping, geweldig vond ik die tentjes die daar stonden. En in de zomer natuurlijk de schoolcampus voor de schoolspullen voor het nieuwe jaar.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht dat de V&D een kledingwinkel wasook nog nooit van een nasistick gehoord.
Bijzonder eigenlijk hoe je toch failliet kunt gaan terwijl je alles verkooptquote:Op woensdag 6 december 2023 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
V&D had alles, echt alles, boeken, snoep, sieraden, kampeerafdeling op de derde verdieping, geweldig vond ik die tentjes die daar stonden. En in de zomer natuurlijk de schoolcampus voor de schoolspullen voor het nieuwe jaar.
Jep, topshow was het!!quote:Op woensdag 6 december 2023 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
V&D had alles, echt alles, boeken, snoep, sieraden, kampeerafdeling op de derde verdieping, geweldig vond ik die tentjes die daar stonden. En in de zomer natuurlijk de schoolcampus voor de schoolspullen voor het nieuwe jaar.
quote:Op woensdag 6 december 2023 19:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klinkt ook wel irritant.
Nou wat ik wel leuk vind om even te melden: het ISS bestaat 25 jaar![]()
En boven was er ook een restaurant, waar je ook naar het toilet konquote:Op woensdag 6 december 2023 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
Bijzonder eigenlijk hoe je toch failliet kunt gaan terwijl je alles verkoopt![]()
Ah ja nu herinner ik mij dat ook wel. Dat ze meer dan alleen kleding hadden. Maar softijs en eten kan ik mij dan weer niet herinneren. De kampeerafdeling helaas ook niet.
Die Perzische tapijten kan ik me dan helemaal niet herinneren, maar ik weet wel dat het publiek het ontzettend jammer vond dat Vroom & Dreesman dicht ging.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jep, topshow was het!!![]()
En ook nog Perzische tapijten in de winkel en eigen inkopers die naar Iran gingen!2@. Ook al was dit dan voor de eeuwwisseling..
En dan boven koffie drinken en mensjes kijkenquote:Op woensdag 6 december 2023 19:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Ook een keertje geweest, denk ik..
Dat het zekerrssss de schuld is van het Internet dacht ik ook nog aanquote:Op woensdag 6 december 2023 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En boven was er ook een restaurant, waar je ook naar het toilet kon
Internet, allemaal de schuld van internet, gelukkig hebben we de foto's nog (al is deze van de winkel in Rotterdam Centrum)
[ afbeelding ]
en onderin de eerste afbaktoestand van stokbroden, De hele winkel rook dan naar versgebakken stokbrood.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij woonde natuurlijk ook vlakbij, kan jij je die kroketjes en nasisticks ook nog herinneren? Want soms denk je je iets te herinneren en was het toch anders.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:06 schreef Verida het volgende:
[..]
en onderin de eerste afbaktoestand van stokbroden, De hele winkel rook dan naar versgebakken stokbrood.
Lekkere dramaqueen ben je tochquote:Op woensdag 6 december 2023 20:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dat het zekerrssss de schuld is van het Internet dacht ik ook nog aan![]()
Reactie op de foto: Mooi, stil, huilt![]()
Ja, kan ik me ook nog herinneren, als je ervoor stond was dat aan de linkerkant.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij woonde natuurlijk ook vlakbij, kan jij je die kroketjes en nasisticks ook nog herinneren? Want soms denk je je iets te herinneren en was het toch anders.
Ja precies, dan is mijn geheugen er toch niet mee aan de haal gegaanquote:Op woensdag 6 december 2023 20:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, kan ik me ook nog herinneren, als je ervoor stond was dat aan de linkerkant.
Ik ben er ook heel erg lang niet geweest, zeker 25 jaar niet. Lijkt me wel leuk om weer eens doorheen te lopen. Wel zijn we van de zomer een keer naar de weekmarkt op het Afrikaanderplein geweest, Dat was heel leuk.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja precies, dan is mijn geheugen er toch niet mee aan de haal gegaan
Soms loop ik in mijn pauze nog weleens op Zuidplein, als n van mijn collega's iets nodig heeft. Ik was er al een jaar of 20 niet geweest en er zijn nog wel een paar winkel herkenbaar, maar er is zoveel veranderd.
Is die markt nog wat? Ik ben daar denk ik 30 jaar al niet meer geweest, mijn vader ging er elke week om een visje te halen, vaak ging ik mee en kreeg een zure bomquote:Op woensdag 6 december 2023 20:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ben er ook heel erg lang niet geweest, zeker 25 jaar niet. Lijkt me wel leuk om weer eens doorheen te lopen. Wel zijn we van de zomer een keer naar de weekmarkt op het Afrikaanderplein geweest, Dat was heel leuk.
zit dat kleine winkeltje van Harolds Kreadijs er nog? was een pijpenla winkeltjequote:Op woensdag 6 december 2023 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja precies, dan is mijn geheugen er toch niet mee aan de haal gegaan
Soms loop ik in mijn pauze nog weleens op Zuidplein, als n van mijn collega's iets nodig heeft. Ik was er al een jaar of 20 niet geweest en er zijn nog wel een paar winkel herkenbaar, maar er is zoveel veranderd.
Markt was wel veranderd, veel speciale kraampjes met kruiden en veel groente en fruit, maar dan vooral mediteriaan.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is die markt nog wat? Ik ben daar denk ik 30 jaar al niet meer geweest, mijn vader ging er elke week om een visje te halen, vaak ging ik mee en kreeg een zure bom![]()
Daarom vond ik het ook extra leuk om afgelopen jaar Koningsdag op tv te volgen, dat ging voor een groot gedeelte over de Pretorialaan (de bloemenmarkt).
Nee die zit er volgens mij niet meer, ik kan me de winkel wel herinneren.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:31 schreef Verida het volgende:
[..]
zit dat kleine winkeltje van Harolds Kreadijs er nog? was een pijpenla winkeltjeDaar kwam ik zo graag. De grote Harolds Kreadijs zit nog wel in de stad, vlak bij de kubuswoningen volgens mij.
Dat parkeren was in mijn jeugd al een drama en toen reden er veel minder auto's dan nu, ik denk dat de metro de handigste optie is tegenwoordig en dan de auto op Slinge zetten bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Markt was wel veranderd, veel speciale kraampjes met kruiden en veel groente en fruit, maar dan vooral mediteriaan.
edit. Het parkeren in de buurt van de markt was een drama![]()
Echt, ? Dat vond ik ook zo'n leuk winkeltje.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee die zit er volgens mij niet meer, ik kan me de winkel wel herinneren.
Au Goute Exclusief zit er nog wel, dat snuisterijen winkeltje in zo'n kiosk op het plein voor V&D, ik was echt verbaasd dat die er nog zat.
Vind ik nogal een gedoe met een rolstoelquote:Op woensdag 6 december 2023 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat parkeren was in mijn jeugd al een drama en toen reden er veel minder auto's dan nu, ik denk dat de metro de handigste optie is tegenwoordig en dan de auto op Slinge zetten bijvoorbeeld.
Dat zit er al heel heel lang, zo lang ik me kan herinneren eigenlijkquote:Op woensdag 6 december 2023 20:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Echt, ? Dat vond ik ook zo'n leuk winkeltje.
Ow ja, natuurlijk, ik was je rolstoel even vergeten, dan is het inderdaad niet heel gemakkelijk.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Vind ik nogal een gedoe met een rolstoel![]()
Maar het was wel leuk om een keer over de markt te gaan.
Allang, niet erg ook, want die cam op het Koningsplein doet het toch al een tijdje niet meer.quote:
Doe normaal gek! Er moeten nog 16 posts, dus het is morgenavond pas vol.quote:
quote:Op woensdag 6 december 2023 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe normaal gek! Er moeten nog 16 posts, dus het is morgenavond pas vol.
quote:Op woensdag 6 december 2023 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben niet gek ja
Ik ben een vliegtuigggggggggggggggggg
En als je dat niet gelooft stap je maar uit
Dat is wel meer zitplaats voor mij, mag ik dan binnen zitten?quote:
Jij mag wel op het bommenluik zittenquote:Op woensdag 6 december 2023 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel meer zitplaats voor mij, mag ik dan binnen zitten?
Blommenluikquote:Op woensdag 6 december 2023 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij mag wel op het bommenluik zitten
Deze monsters scheerden elke dinsdag laag over ons huis heen. Machtig gezicht en gehoor!quote:
Heb net The Crown gekeken ..... benieuwd of er ooit nog De Kroon gemaakt wordtquote:Op woensdag 6 december 2023 21:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze monsters scheerden elke dinsdag laag over ons huis heen. Machtig gezicht en gehoor!
[ afbeelding ]
Mijn ouders en andere bewoners in de omgeving hebben menig klacht ingediend, maar tevergeefs: de vliegroutes voor de oefeningen konden niet verlegd worden.
Dat kon ineens wel toen Trix op Huis ten Bosch kwam wonen.![]()
Wat mag voor Jupiter mag nog niet voor de stier.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |