Ik denk photoshop.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd naar het verhaal achter deze foto.
Het zal wel iets lulligs zijn.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:41 schreef Deisyy het volgende:
Is vandaag failliet gegaan, dus nee?quote:
Idd, ik heb weer een goede versie van photoshop nodigquote:Op woensdag 6 december 2023 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar wordt de gemiddelde fokker jaloers op.
Valt wel mee. Zoiets zou ik ook wel kunnen photoshoppenquote:Op woensdag 6 december 2023 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar wordt de gemiddelde fokker jaloers op.
Is al eens eerder failliet gegaan.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is vandaag failliet gegaan, dus nee?
2016quote:Op woensdag 6 december 2023 19:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is al eens eerder failliet gegaan.
De dichtstbijzijnde vestiging van Perry Sport is al een tijdje dicht, blijkbaar linkte ik dat aan een faillissement.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is vandaag failliet gegaan, dus nee?
Dan zuig ik het niet helemaal uit mijn duim.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is al eens eerder failliet gegaan.
quote:Op woensdag 6 december 2023 18:41 schreef Deisyy het volgende:
Daar komt het verhaal achter de foto, thanks!quote:Op woensdag 6 december 2023 19:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slechte fotoshop.
Was een Charlottesville-racisme fakkeloptochtje v een groep gefrustreerde piemels.
Hooi!@
Hooi! Wassup?quote:Op woensdag 6 december 2023 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar komt het verhaal achter de foto, thanks!
Hi sly!
Met zijn kroketten en nasisticks in de automatiek, lekker klefquote:
Oh, dat weet ik niet (meer). Hier in Alkmaar niet, dacht ik.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met zijn kroketten en nasisticks in de automatiek, lekker klef
Ik had een dag van algehele malaise, vooral heel veel geslapen, ik was zo moe, dus lekker aan toegegeven.quote:
En hun softijs was ook heerlijkquote:Op woensdag 6 december 2023 19:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet (meer). Hier in Alkmaar niet, dacht ik.
Topwinkel! Echt jammer dat ze er niet meer benne.
Ben je ziek thuus gebleven? Beterschap!quote:Op woensdag 6 december 2023 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had een dag van algehele malaise, vooral heel veel geslapen, ik was zo moe, dus lekker aan toegegeven.
En met jou?
Ja, was ik echt een tijdje verdrietig van dat ze dicht gingenquote:
Naar welke ging jij? Ah, vast Rotterdam..quote:Op woensdag 6 december 2023 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hun softijs was ook heerlijk![]()
In ieder geval in mijn herinnering, dus dat kan in het echie wel heel erg meevallen...of tegenvallen, het is maar hoe je het bekijkt.
Neh woensdag is mijn vrije dag, dus de baas boft maar weer.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ben je ziek thuus gebleven? Beterschap!
Alles oké, thnks. Beetje erg koude handen de laatste tijd als het wat kouder wordt. Ff laten checken misschien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |