Sterkte Herman..quote:Op woensdag 6 december 2023 12:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom net van urologie/bestraling vandaan. Raden me aan met cardiologie contact te nemen. Extreem hoge bloeddruk + hoofdpijn en misselijkheid zijn geen bijverschijnselen van bestralen. Moeheid wel, maar niet zo erg als bij mij. Gisteren om17:00 uur naar bed. Net gebeld assistente verwittigt de cardioloog en word teruggebeld.
Dus voorlopig 4-
k zie wat roze en ik zie ook wat roze borstjes bij sommigenquote:Op woensdag 6 december 2023 12:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Alleen zijn de Roodmussen minde roze
Een leukerdquote:
Ja beetje spelen met de kleurverzadiging zal het wel zijn op die fotoquote:Op woensdag 6 december 2023 12:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Alleen zijn de Roodmussen minde roze
Dat moet haast welquote:Op woensdag 6 december 2023 13:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja beetje spelen met de kleurverzadiging zal het wel zijn op die foto
Moet haast wel, ook al bestaan er wel fel gekleurde vogelsquote:Op woensdag 6 december 2023 13:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja beetje spelen met de kleurverzadiging zal het wel zijn op die foto
Hulloquote:
Geen idee. Dit stond in de plaatjesbalk.quote:Op woensdag 6 december 2023 13:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Hullo![]()
Waar is deze fakkkelbende opgenomen?
Ah ok, ik kende wel wat van dit soort foto's van een paar jaar geleden, maar idd raar dat dit zonder uitleg even inde plaatjesbalk staat danquote:Op woensdag 6 december 2023 13:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee. Dit stond in de plaatjesbalk.
Mijn opmerking was speculatief.
Dat zijn nog eens leuke fakkelsquote:Op woensdag 6 december 2023 13:47 schreef Domnivoor het volgende:
Demonstratie van syfilispatiënten
[ afbeelding ]
Random Pics van de Dag #678
Bij voorkeur nietquote:Op woensdag 6 december 2023 16:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoef er alleen naar te kijken toch?
quote:
Ah op die fakkelquote:Op woensdag 6 december 2023 17:00 schreef pullup het volgende:
[..]Dat die gasten er gewoon niet zijn
Zo is datquote:Op woensdag 6 december 2023 16:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoef er alleen naar te kijken toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |