Geloof je directquote:Op maandag 4 december 2023 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
Ik versla jullie allemaal met dammen
Was Sybrands dammen ? Ik was daar altijd meer in de war .. Volgens mij kende mn zus wel 1 van die schakers van toen ze was net wat ouder als onsquote:
Vroagah, op school, lagere won ik altijd het schoolkampioenschapquote:
Vroeger hadden we dat nog want geen internet etc ...quote:Op maandag 4 december 2023 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
Soms best leuk hoor![]()
al kostte het veel tijd
Stoepkrijten, knikkeren, touwtjespringenquote:Op maandag 4 december 2023 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
Toen deed je weer andere dingen he,
je kwam nog wel eens buiten enzo
Meisjespakkertje.quote:Op maandag 4 december 2023 23:20 schreef maily het volgende:
[..]
Stoepkrijten, knikkeren, touwtjespringen
`Klopt er werd een heel groenpark gebouwd vlak om de hoek en met opgespoten zandduinen water en van alles was het een mooie plek om te spelen...quote:Op maandag 4 december 2023 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
Toen deed je weer andere dingen he,
je kwam nog wel eens buiten enzo
Je zag er als een meisje uit?quote:
De meisje gingen achter mij aan ....quote:Op maandag 4 december 2023 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je zag er als een meisje uit?
quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
De meisje gingen achter mij aan ....
Al je knikkers kwijt?quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werd overvallen in de zandbak om de hoek
Dat is nou wel weer jammer.quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:13 schreef chufi het volgende:
Na die eerste zoen is er verder nooit wat gebeurd ook al zaten we onze hele jeugd bij elkaar in de klas ....
Heel af en toe hebben we nog contact..quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is nou wel weer jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |