Als in wat?quote:
Hoe gaat het met je?quote:
quote:
Mag ik niet.quote:Op zondag 3 december 2023 12:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Beter dm je zoiets ipv t hier nog n keer benoemen..
Moi Lovy.quote:
quote:
Blijft een mooi nummer..quote:
quote:
Versta jij wel wat hij zingt?quote:
Hi Aardappelschotelquote:
Goedemiddag.quote:
Zeker wel,okee mss niet alles maar kom een heel eind.quote:
Ah ok.. dat is al heel watquote:Op zondag 3 december 2023 13:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeker wel,okee mss niet alles maar kom een heel eind.
Ik ging ooit fout in een kledingzaak in Grun toen iemand om boksen vroeg.quote:
Haha, je dacht wat lult ie nou weerquote:Op zondag 3 december 2023 13:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ging ooit fout in een kledingzaak in Grun toen iemand om boksen vroeg.![]()
Madda boksen ha,Ik :Huh???
Was wel heel leuk hoor,heb daar vaker mogen werken.quote:
Hallo halloquote:Op zondag 3 december 2023 13:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemiddag.![]()
Kan ik wat inschenken?
Totdat je iets anders wilde doen?quote:Op zondag 3 december 2023 13:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was wel heel leuk hoor,heb daar vaker mogen werken.
quote:Op zondag 3 december 2023 13:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hallo hallo
Doe maar wat sap
Ik was toen een soort van overal inzetbaar.Wel een een mooie tijd,Zelfs op Texel.quote:
Bleef je daar, of moest je elke keer met de boot heen en terug?quote:Op zondag 3 december 2023 13:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was toen een soort van overal inzetbaar.Wel een een mooie tijd,Zelfs op Texel.
Ik zat daar in het appartement van de bedrijfsleidster die op vakantie was,quote:Op zondag 3 december 2023 14:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bleef je daar, of moest je elke keer met de boot heen en terug?
Nice hoorquote:Op zondag 3 december 2023 14:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zat daar in het appartement van de bedrijfsleidster die op vakantie was,
In dienst vroeg een neger 'Zal ik je trappen?' In dezelfde diensttijd een Achterhoeker 'Waar kom je weg?' In de jaren 80 hoorde ik voor het eerst op Terschelling 'hoi' als afscheidsgroet.quote:Op zondag 3 december 2023 13:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ging ooit fout in een kledingzaak in Grun toen iemand om boksen vroeg.![]()
Madda boksen ha,Ik :Huh???
Niet meer doen.quote:Op zondag 3 december 2023 13:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was toen een soort van overal inzetbaar. Wel een een mooie tijd, Zelfs op Texel.
Dat zeg ik ook veel, "een soort van".quote:Op zondag 3 december 2023 14:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet meer doen.Dan krijg ik een stukje overeind staande haren in het taalgebeuren op m'n rug.
Wat bedoelde hij daarmee dan?quote:Op zondag 3 december 2023 14:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
In dienst vroeg een neger 'Zal ik je trappen?' In dezelfde diensttijd een Achterhoeker 'Waar kom je weg?' In de jaren 80 hoorde ik voor het eerst op Terschelling 'hoi' als afscheidsgroet.
Ik zeg wel eens 'weetje' of iets anders gruwelijks. Ik verontschuldig me dan altijd.quote:Op zondag 3 december 2023 16:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook veel, "een soort van".
Trappen is slaan voor Surinamers.quote:
Rare Surinamersquote:
Kunnen wel lekker koken.quote:
Dat dan weer welquote:
Ik heb een tijd in de Bijlmer gewoond en daar zo lekker gegeten altijd.quote:
Fijne herinneringen aan dusquote:Op zondag 3 december 2023 18:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een tijd in de Bijlmer gewoond en daar zo lekker gegeten altijd.
Ja dat was best een leuke tijd.quote:
Had ik in Osdorp. Als kind op het Dirk Witte plein later in shmoopy.quote:
quote:Op zondag 3 december 2023 19:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had ik in Osdorp. Als kind op het Dirk Witte plein later in shmoopy.Trusten brother.
Ben je moe,ziek of depri?quote:
Hoe gaat het?quote:Op zondag 3 december 2023 19:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik volg jou echt niet
Ik post een
Wil je het echt weten?quote:Op zondag 3 december 2023 19:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik begrijp jou niet ff
Waarom stel je bovenstaande vraag als ik gewoon juich?
Zijn allemaal dingen die je zelf hebt gepost.quote:Op zondag 3 december 2023 19:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als je niet allerlei privedingen/namen online gooit.. sure
Goedemorgen. Heer tong.quote:
Morguh Heerquote:
Net 9e bestraling gehad. Steeds meer last van bijwerkingen (moe, misselijk enzo) Verder ok.quote:
Doorzetten ouwe.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net 9e bestraling gehad. Steeds meer last van bijwerkingen (moe, misselijk enzo) Verder ok.
Niet fijn Tong, maar je moet er doorheen. Sterktequote:Op dinsdag 5 december 2023 10:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net 9e bestraling gehad. Steeds meer last van bijwerkingen (moe, misselijk enzo) Verder ok.
Hey Moes.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet fijn Tong, maar je moet er doorheen. Sterkte
Vervelend die bijwerkingen. Had ik met de chemo ook zo erg.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hey ouwe.quote:
Leuk bedacht wel.. mis alleen wel een zinnetje dat ze de laatste beetje in de prullenbak gietenquote:
Dat zeggen ze ervoor wel.quote:Op zondag 10 december 2023 14:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Leuk bedacht wel.. mis alleen wel een zinnetje dat ze de laatste beetje in de prullenbak gieten
Huh heb ik dat niet gehoordquote:
Dan verwijs ik u even naar de aflevering.quote:
Nou als mensen gewoon zorgen dat ze hun blikjes leeg gooien thuis en dan even om spoelen.. of niet zoveel bewaren maar eerder inleverenquote:Op zondag 10 december 2023 15:13 schreef FreshFruit het volgende:
Het is ook echt wel een zooitje met dat inleveren.
Die wilde ze zelf niet inleveren?quote:Op zondag 10 december 2023 15:15 schreef FreshFruit het volgende:
Ik was laatst met een inleversessie bezig ,kwam een meneer zijn blikjes in mijn kar doen.
Ik spaar ze echt op.quote:Op zondag 10 december 2023 15:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als mensen gewoon zorgen dat ze hun blikjes leeg gooien thuis en dan even om spoelen.. of niet zoveel bewaren maar eerder inleveren
Mag jij voor me doen zei de beste man.quote:
En glimmend oppoetsen zeker?quote:Op zondag 10 december 2023 15:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als mensen gewoon zorgen dat ze hun blikjes leeg gooien thuis en dan even om spoelen.. of niet zoveel bewaren maar eerder inleveren
Ik ook wel wat maar niet tassen vol..quote:
Die paar euro tikt ook vaak niet aan..quote:Op zondag 10 december 2023 15:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag jij voor me doen zei de beste man.
Dat nog net niet hahaquote:
Maar 4 tassen erbij wel,ik ga dan wel op een rustige tijd hoor.quote:Op zondag 10 december 2023 15:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die paar euro tikt ook vaak niet aan..
In de avond denk ik?quote:Op zondag 10 december 2023 15:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar 4 tassen erbij wel,ik ga dan wel op een rustige tijd hoor.
Vroeg in de ochtend meestal.quote:
Gaat dat niet via automatisch rekening dan?quote:Op zondag 10 december 2023 15:29 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben trouwens wel blij met dat statiegeld ivm dat we hier voor elke vuilniszak moeten betalen.
Voordat er nog geen statiegeld opzat ging het in de vuilcontainer.quote:Op zondag 10 december 2023 15:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gaat dat niet via automatisch rekening dan?
Ik lever statiegeld in bij de boodschappen..
Blik werd hier opgehaald en glas ook..quote:Op zondag 10 december 2023 15:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voordat er nog geen statiegeld opzat ging het in de vuilcontainer.
We hebben hier een groente en fruit afval container,volgens mij compleet nutteloos.quote:Op zondag 10 december 2023 15:44 schreef Lovely het volgende:
Oud papier sinds een paar maanden in containers.. dat werd ook opgehaald..
Er wordt daar niks in gegooid?quote:Op zondag 10 december 2023 15:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hebben hier een groente en fruit afval container,volgens mij compleet nutteloos.
Nope,is ook een hele kleine opening.Past nog geen bloemkool door.quote:
Gekke container dus..quote:Op zondag 10 december 2023 15:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nope,is ook een hele kleine opening.Past nog geen bloemkool door.
Het is meer een pilaar met een opening.quote:
Die bloemkool moet je ook opeten he.quote:Op zondag 10 december 2023 15:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nope,is ook een hele kleine opening.Past nog geen bloemkool door.
Bij wijze van spreken.quote:
quote:
Morguh Heerquote:
Hoi. Niet zo lekker. Veel bijverschijnselen en erg moe. Net 15e bestraling gehad.quote:
Het schiet niet op he, had zo gehoopt dat je weinig last van bijwerkingen zou hebben.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoi. Niet zo lekker. Veel bijverschijnselen en erg moe. Net 15e bestraling gehad.
20quote:Op woensdag 13 december 2023 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het schiet niet op he, had zo gehoopt dat je weinig last van bijwerkingen zou hebben.
Hoeveel bestralingen moet je nu nog?
O gelukkig het einde van de bestralingen is in zicht. Hopelijk nemen de bijwerkingen en vermoeidheid dan ook snel afquote:
Ze bestaan...quote:
Mooie tijden waren dat.quote:
Ik jullie ook,lees wel mee hoor.quote:
Is toch heel anders. Waar mag jij tegenwoordig eigenlijk nog wél posten?quote:Op vrijdag 15 december 2023 03:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik jullie ook,lees wel mee hoor.
Niet in ONZ en 40+. Hier en in KPD is het wel leuk.quote:Op vrijdag 15 december 2023 03:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is toch heel anders. Waar mag jij tegenwoordig eigenlijk nog wél posten?
Zal m’n pik eens vaker laten zien in KPD.quote:Op vrijdag 15 december 2023 04:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet in ONZ en 40+. Hier en en in KPD is het wel leuk.
Doe er dan even een strikje om.quote:Op vrijdag 15 december 2023 04:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zal m’n pik eens vaker laten zien in KPD.
Zeer stijlvol!quote:Op vrijdag 15 december 2023 04:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe er dan even een strikje om.
Even terugkomend op 5+ pillen,na 2 a 3 wordt je toch niet leiper?quote:Op vrijdag 15 december 2023 04:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zal m’n pik eens vaker laten zien in KPD.
De pieken qua euforie duren korter en minder intens, dus ging ik sneller bijslikken en dan wilde ik wel eens gaan hallucineren.quote:Op vrijdag 15 december 2023 04:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even terugkomend op 5+ pillen,na 2 a 3 wordt je toch niet leiper?
Dat had ik alleen met MDA.Californian Dreams.quote:Op vrijdag 15 december 2023 04:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De pieken qua euforie duren korter en minder intens, dus ging ik sneller bijslikken en dan wilde ik wel eens gaan hallucineren.
Het lekkerst vond ik de momenten dat m’n hersenen gereset werden als de stroboscoop aan ging. Gewoon effe helemaal niks meer denken. Alsof de tijd stil stond.quote:Op vrijdag 15 december 2023 04:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat had ik alleen met MDA.Californian Dreams.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 15 december 2023 04:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het lekkerst vond ik de momenten dat m’n hersenen gereset werden als de stroboscoop aan ging. Gewoon effe helemaal niks meer denken. Alsof de tijd stil stond.
Heb ik nog nooit gedaan. Durf nietquote:Op vrijdag 15 december 2023 04:41 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn eerste feestje in Amsterdam was met een micro dot.Dat duurt iets van 14 uur.
Heer Killem.quote:
Van wie niet?quote:Op zaterdag 16 december 2023 02:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Killem.![]()
Tweets mogen niet meer.
Elon denk ik.quote:
Ga ik wel naar Threads.quote:
Hoe was jouw dag?quote:
Hmmm,Maar de nacht is van ons.quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 03:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hmmm,Maar de nacht is van ons.
quote:
Kan jou toch niet missen.quote:
Werkt niet meer freon.quote:
quote:
Met hun gouden dildo bedoel je?quote:Op zaterdag 16 december 2023 05:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat deden die wijven van Rockbitch toch beter.
https://movies.galagif.co(...)d164231260225d57.mp4quote:Op zaterdag 16 december 2023 05:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met hun gouden dildo bedoel je?
Blijf even wakker.quote:Op zaterdag 16 december 2023 05:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
https://movies.galagif.co(...)d164231260225d57.mp4
Nou ja op kinky party’s gebeuren natuurlijk ook wel rare dingen zoals iemand die in z’n kont wordt gefist terwijl een ander er overheen kotst.quote:Op zaterdag 16 december 2023 05:53 schreef FreshFruit het volgende:
Er waren gasten uit Londen die pas extreem deden.Ik moet even denken.Die gingen pas ver.
Dat kotsen hoeft voor mij niet.Maar heb best wel dingen gezien.quote:Op zaterdag 16 december 2023 05:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou ja op kinky party’s gebeuren natuurlijk ook wel rare dingen zoals iemand die in z’n kont wordt gefist terwijl een ander er overheen kotst.
quote:Op zaterdag 16 december 2023 05:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kotsen hoeft voor mij niet.Maar heb best wel dingen gezien.
ja, die kan ik dus niet terugvindenquote:Op zaterdag 16 december 2023 20:33 schreef rodetoemaat het volgende:
In het bigbrother topic wellicht?
freaky40 in RLS / [RTL5]Big Brother 2024quote:Op zaterdag 16 december 2023 19:20 schreef rinardo het volgende:
Ehhhhh, sorry dat ik stoor, en maar zo binnen wip...... maar zag wat bekende namen en vroeg me af.... waar moet ik zijn voor ''BigBrother 2024 de VOORPRET''![]()
![]()
![]()
Hij kan ook in contact treden met Pim Fortuyn.quote:
Ja wat?quote:Op zondag 17 december 2023 01:58 schreef pieterdegallier het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Goedemorgen Pieter.quote:
quote:
Hey skat,sterkte gewenst met je Heit.quote:
Tnx komt wel goed uiteindelijk.quote:Op zondag 17 december 2023 13:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey skat,sterkte gewenst met je Heit.![]()
Wat ik je wilde vragen weet ik eigenlijk niet meer.
Het had iets met je buurt te maken.Ik ben er de laatste tijd een paar keer geweest.
quote:Op zondag 17 december 2023 13:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey skat,sterkte gewenst met je Heit.![]()
Wat ik je wilde vragen weet ik eigenlijk niet meer.
Het had iets met je buurt te maken.Ik ben er de laatste tijd een paar keer geweest.
Leeuwardenquote:Op zondag 17 december 2023 13:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tnx komt wel goed uiteindelijk.
Is idd ook al even geleden dat je het vroeg.
Leuk, bij het winkelcentrum geweest?
Dit zijn de betere berichtenquote:
Ja,wat ziet het er weer top uit.quote:Op zondag 17 december 2023 13:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tnx komt wel goed uiteindelijk.
Is idd ook al even geleden dat je het vroeg.
Leuk, bij het winkelcentrum geweest?
Het oogt wel mooi, maar toch vind ik het oude winkelcentrum mooier. Zonde dat dat afgebrand is.quote:Op zondag 17 december 2023 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,wat ziet het er weer top uit.
Chipiesquote:Op zondag 17 december 2023 14:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het oogt wel mooi, maar toch vind ik het oude winkelcentrum mooier. Zonde dat dat afgebrand is.
Wij waren laatst nog in jou hood. Even bij de snackbar daar geweest. Heerlijke broodjes cheeseburger heeft hij.
quote:Op zondag 17 december 2023 14:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Chipies![]()
Tijdje geleden zijn broer overleden,nu hebben we geen Chinees meer.
Wat een foute zin is dit zeg.
Hij is verder wel aardig hoor.quote:Op zondag 17 december 2023 14:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Stond wel een Chinees die oudere man. Vandaar dat hij wat nors was en weinig zin had dus.
Dan is FF ( niet ik) toch meer on route?quote:Op zondag 17 december 2023 14:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja klopt, we zijn er wel vaker geweest, we kwamen van het zh en hadden zin in een snelle hap.
Onze traditie freon.quote:
Die hebben niet zulke lekkere cheeseburgers en zijn bovendien heel duur.quote:Op zondag 17 december 2023 14:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan is FF ( niet ik) toch meer on route?
En binnenkort een dikke Poieszquote:Op zondag 17 december 2023 14:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die hebben niet zulke lekkere cheeseburgers en zijn bovendien heel duur.
We hebben weer eventjes een auto was ook wel even lekker om ergens anders boodschappen te doen.
Ik was trouwens bij jullie in de buurt bij de Dreamfabryk.Dat was niet echt een succes.quote:Op zondag 17 december 2023 14:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die hebben niet zulke lekkere cheeseburgers en zijn bovendien heel duur.
We hebben weer eventjes een auto was ook wel even lekker om ergens anders boodschappen te doen.
Ik heb nog steeds geen idee wat ik me daar bij voor moet stellen. ik heb totaal niet het gevoel van daar wil ik even kijken.quote:Op zondag 17 december 2023 14:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was trouwens bij jullie in de buurt bij de Dreamfabryk.Dat was niet echt een succes.
Ah oke.quote:
Coaching.quote:Op zondag 17 december 2023 14:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen idee wat ik me daar bij voor moet stellen. ik heb totaal niet het gevoel van daar wil ik even kijken.
AH Miro? XLquote:Op zondag 17 december 2023 14:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Ah oke.
Ik kom niet vaak in een supermarkt in Leeuwarden. Bij de AH weleens vlakbij de gevangenis.
Miro was vroeger ook een supermarkt toch? Toen ik klein was kwamen we daar wel.quote:Op zondag 17 december 2023 15:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
AH Miro? XL
Daar verdwaal ik altijd.
Klopt, dat heet nu AH maar veel noemen het nog de Miro.quote:Op zondag 17 december 2023 15:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Miro was vroeger ook een supermarkt toch? Toen ik klein was kwamen we daar wel.
Die zat ook daar dus? Zo lang geleden was dat.quote:Op zondag 17 december 2023 15:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Klopt, dat heet nu AH maar veel noemen het nog de Miro.
Steenworp afstand ja.quote:Op zondag 17 december 2023 15:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Die zat ook daar dus? Zo lang geleden was dat.
Ik dacht eerlijk gezegd ergens bij het ziekenhuis.
Intratuin.quote:Op zondag 17 december 2023 15:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Er tegenover zit zo'n tuincentrum. Ben ik ook wel geweest.
Wil nog steeds naar Intratuin Duiven gaan kijken naar de Kerstshow, maar volgende week is het al zoverquote:Op zondag 17 december 2023 15:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Intratuin.
Mooi tuincentrum.
Ben ik in oktober nog geweest voor bloemen voor op het graf van mijn zus.
Ik wist niet meer dat het zo groot was.
Ow een hele show.quote:Op zondag 17 december 2023 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil nog steeds naar Intratuin Duiven gaan kijken naar de Kerstshow, maar volgende week is het al zover
Nou show is misschien een groot woord. Maar het is altijd heel mooi aangekleed helemaal in de kerstsfeerquote:Op zondag 17 december 2023 16:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow een hele show.![]()
Wij zijn gisteren naar een kerstmarkt geweest in de oude gevangenis hier.
Was wel heel gezellig.
Groot idd. Meestal gingen we daar naar de kerstmarkt.quote:Op zondag 17 december 2023 15:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Intratuin.
Mooi tuincentrum.
Ben ik in oktober nog geweest voor bloemen voor op het graf van mijn zus.
Ik wist niet meer dat het zo groot was.
Was voor mij ook de 1ste x. We reden er langs en zijn even gaan kijken. Was in de avond, alles mooi verlicht.quote:Op zondag 17 december 2023 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou show is misschien een groot woord. Maar het is altijd heel mooi aangekleed helemaal in de kerstsfeer
Naar een Kerstmarkt ben ik eigenlijk nog nooit geweest
Dat zal wel een mooie uitgebreide markt zijn.quote:Op zondag 17 december 2023 16:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Groot idd. Meestal gingen we daar naar de kerstmarkt.
Dat maakt het dan wel extra mooi hè.quote:Op zondag 17 december 2023 16:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was voor mij ook de 1ste x. We reden er langs en zijn even gaan kijken. Was in de avond, alles mooi verlicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |