En binnenkort een dikke Poieszquote:Op zondag 17 december 2023 14:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die hebben niet zulke lekkere cheeseburgers en zijn bovendien heel duur.
We hebben weer eventjes een auto was ook wel even lekker om ergens anders boodschappen te doen.
Ik was trouwens bij jullie in de buurt bij de Dreamfabryk.Dat was niet echt een succes.quote:Op zondag 17 december 2023 14:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die hebben niet zulke lekkere cheeseburgers en zijn bovendien heel duur.
We hebben weer eventjes een auto was ook wel even lekker om ergens anders boodschappen te doen.
Ik heb nog steeds geen idee wat ik me daar bij voor moet stellen. ik heb totaal niet het gevoel van daar wil ik even kijken.quote:Op zondag 17 december 2023 14:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was trouwens bij jullie in de buurt bij de Dreamfabryk.Dat was niet echt een succes.
Ah oke.quote:
Coaching.quote:Op zondag 17 december 2023 14:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen idee wat ik me daar bij voor moet stellen. ik heb totaal niet het gevoel van daar wil ik even kijken.
AH Miro? XLquote:Op zondag 17 december 2023 14:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Ah oke.
Ik kom niet vaak in een supermarkt in Leeuwarden. Bij de AH weleens vlakbij de gevangenis.
Miro was vroeger ook een supermarkt toch? Toen ik klein was kwamen we daar wel.quote:Op zondag 17 december 2023 15:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
AH Miro? XL
Daar verdwaal ik altijd.
Klopt, dat heet nu AH maar veel noemen het nog de Miro.quote:Op zondag 17 december 2023 15:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Miro was vroeger ook een supermarkt toch? Toen ik klein was kwamen we daar wel.
Die zat ook daar dus? Zo lang geleden was dat.quote:Op zondag 17 december 2023 15:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Klopt, dat heet nu AH maar veel noemen het nog de Miro.
Steenworp afstand ja.quote:Op zondag 17 december 2023 15:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Die zat ook daar dus? Zo lang geleden was dat.
Ik dacht eerlijk gezegd ergens bij het ziekenhuis.
Intratuin.quote:Op zondag 17 december 2023 15:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Er tegenover zit zo'n tuincentrum. Ben ik ook wel geweest.
Wil nog steeds naar Intratuin Duiven gaan kijken naar de Kerstshow, maar volgende week is het al zoverquote:Op zondag 17 december 2023 15:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Intratuin.
Mooi tuincentrum.
Ben ik in oktober nog geweest voor bloemen voor op het graf van mijn zus.
Ik wist niet meer dat het zo groot was.
Ow een hele show.quote:Op zondag 17 december 2023 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil nog steeds naar Intratuin Duiven gaan kijken naar de Kerstshow, maar volgende week is het al zover
Nou show is misschien een groot woord. Maar het is altijd heel mooi aangekleed helemaal in de kerstsfeerquote:Op zondag 17 december 2023 16:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow een hele show.![]()
Wij zijn gisteren naar een kerstmarkt geweest in de oude gevangenis hier.
Was wel heel gezellig.
Groot idd. Meestal gingen we daar naar de kerstmarkt.quote:Op zondag 17 december 2023 15:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Intratuin.
Mooi tuincentrum.
Ben ik in oktober nog geweest voor bloemen voor op het graf van mijn zus.
Ik wist niet meer dat het zo groot was.
Was voor mij ook de 1ste x. We reden er langs en zijn even gaan kijken. Was in de avond, alles mooi verlicht.quote:Op zondag 17 december 2023 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou show is misschien een groot woord. Maar het is altijd heel mooi aangekleed helemaal in de kerstsfeer
Naar een Kerstmarkt ben ik eigenlijk nog nooit geweest
Dat zal wel een mooie uitgebreide markt zijn.quote:Op zondag 17 december 2023 16:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Groot idd. Meestal gingen we daar naar de kerstmarkt.
Dat maakt het dan wel extra mooi hè.quote:Op zondag 17 december 2023 16:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was voor mij ook de 1ste x. We reden er langs en zijn even gaan kijken. Was in de avond, alles mooi verlicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |