Als in wat?quote:
Hoe gaat het met je?quote:
nuquote:
Beter dm je zoiets ipv t hier nog n keer benoemen..quote:
Mag ik niet.quote:Op zondag 3 december 2023 12:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Beter dm je zoiets ipv t hier nog n keer benoemen..
Moi Lovy.quote:
quote:
quote:
Goedemiddag.quote:
Zeker wel,okee mss niet alles maar kom een heel eind.quote:
Ah ok.. dat is al heel watquote:Op zondag 3 december 2023 13:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeker wel,okee mss niet alles maar kom een heel eind.
Ik ging ooit fout in een kledingzaak in Grun toen iemand om boksen vroeg.quote:
Haha, je dacht wat lult ie nou weerquote:Op zondag 3 december 2023 13:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ging ooit fout in een kledingzaak in Grun toen iemand om boksen vroeg.
Madda boksen ha,Ik :Huh???
Was wel heel leuk hoor,heb daar vaker mogen werken.quote:
Hallo halloquote:Op zondag 3 december 2023 13:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemiddag.
Kan ik wat inschenken?
Hallo Lovelyquote:
Totdat je iets anders wilde doen?quote:Op zondag 3 december 2023 13:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was wel heel leuk hoor,heb daar vaker mogen werken.
quote:Op zondag 3 december 2023 13:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hallo hallo
Doe maar wat sap
Ik was toen een soort van overal inzetbaar.Wel een een mooie tijd,Zelfs op Texel.quote:
Bleef je daar, of moest je elke keer met de boot heen en terug?quote:Op zondag 3 december 2023 13:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was toen een soort van overal inzetbaar.Wel een een mooie tijd,Zelfs op Texel.
Ik zat daar in het appartement van de bedrijfsleidster die op vakantie was,quote:Op zondag 3 december 2023 14:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bleef je daar, of moest je elke keer met de boot heen en terug?
Nice hoorquote:Op zondag 3 december 2023 14:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zat daar in het appartement van de bedrijfsleidster die op vakantie was,
Bedankt, weledele heerquote:
In dienst vroeg een neger 'Zal ik je trappen?' In dezelfde diensttijd een Achterhoeker 'Waar kom je weg?' In de jaren 80 hoorde ik voor het eerst op Terschelling 'hoi' als afscheidsgroet.quote:Op zondag 3 december 2023 13:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ging ooit fout in een kledingzaak in Grun toen iemand om boksen vroeg.
Madda boksen ha,Ik :Huh???
Niet meer doen. Dan krijg ik een stukje overeind staande haren in het taalgebeuren op m'n rug.quote:Op zondag 3 december 2023 13:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was toen een soort van overal inzetbaar. Wel een een mooie tijd, Zelfs op Texel.
Dat zeg ik ook veel, "een soort van".quote:Op zondag 3 december 2023 14:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet meer doen. Dan krijg ik een stukje overeind staande haren in het taalgebeuren op m'n rug.
Wat bedoelde hij daarmee dan?quote:Op zondag 3 december 2023 14:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
In dienst vroeg een neger 'Zal ik je trappen?' In dezelfde diensttijd een Achterhoeker 'Waar kom je weg?' In de jaren 80 hoorde ik voor het eerst op Terschelling 'hoi' als afscheidsgroet.
Ik zeg wel eens 'weetje' of iets anders gruwelijks. Ik verontschuldig me dan altijd.quote:Op zondag 3 december 2023 16:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook veel, "een soort van".
Trappen is slaan voor Surinamers.quote:
Kunnen wel lekker koken.quote:
Ik heb een tijd in de Bijlmer gewoond en daar zo lekker gegeten altijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |