Dat zeggen ze ervoor wel.quote:Op zondag 10 december 2023 14:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Leuk bedacht wel.. mis alleen wel een zinnetje dat ze de laatste beetje in de prullenbak gieten
Huh heb ik dat niet gehoordquote:
Dan verwijs ik u even naar de aflevering.quote:
Nou als mensen gewoon zorgen dat ze hun blikjes leeg gooien thuis en dan even om spoelen.. of niet zoveel bewaren maar eerder inleverenquote:Op zondag 10 december 2023 15:13 schreef FreshFruit het volgende:
Het is ook echt wel een zooitje met dat inleveren.
Die wilde ze zelf niet inleveren?quote:Op zondag 10 december 2023 15:15 schreef FreshFruit het volgende:
Ik was laatst met een inleversessie bezig ,kwam een meneer zijn blikjes in mijn kar doen.
Ik spaar ze echt op.quote:Op zondag 10 december 2023 15:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als mensen gewoon zorgen dat ze hun blikjes leeg gooien thuis en dan even om spoelen.. of niet zoveel bewaren maar eerder inleveren
Mag jij voor me doen zei de beste man.quote:
En glimmend oppoetsen zeker?quote:Op zondag 10 december 2023 15:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als mensen gewoon zorgen dat ze hun blikjes leeg gooien thuis en dan even om spoelen.. of niet zoveel bewaren maar eerder inleveren
Ik ook wel wat maar niet tassen vol..quote:
Die paar euro tikt ook vaak niet aan..quote:Op zondag 10 december 2023 15:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag jij voor me doen zei de beste man.
Dat nog net niet hahaquote:
Maar 4 tassen erbij wel,ik ga dan wel op een rustige tijd hoor.quote:Op zondag 10 december 2023 15:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die paar euro tikt ook vaak niet aan..
In de avond denk ik?quote:Op zondag 10 december 2023 15:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar 4 tassen erbij wel,ik ga dan wel op een rustige tijd hoor.
Vroeg in de ochtend meestal.quote:
Gaat dat niet via automatisch rekening dan?quote:Op zondag 10 december 2023 15:29 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben trouwens wel blij met dat statiegeld ivm dat we hier voor elke vuilniszak moeten betalen.
Voordat er nog geen statiegeld opzat ging het in de vuilcontainer.quote:Op zondag 10 december 2023 15:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gaat dat niet via automatisch rekening dan?
Ik lever statiegeld in bij de boodschappen..
Blik werd hier opgehaald en glas ook..quote:Op zondag 10 december 2023 15:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voordat er nog geen statiegeld opzat ging het in de vuilcontainer.
We hebben hier een groente en fruit afval container,volgens mij compleet nutteloos.quote:Op zondag 10 december 2023 15:44 schreef Lovely het volgende:
Oud papier sinds een paar maanden in containers.. dat werd ook opgehaald..
Er wordt daar niks in gegooid?quote:Op zondag 10 december 2023 15:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hebben hier een groente en fruit afval container,volgens mij compleet nutteloos.
Nope,is ook een hele kleine opening.Past nog geen bloemkool door.quote:
Gekke container dus..quote:Op zondag 10 december 2023 15:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nope,is ook een hele kleine opening.Past nog geen bloemkool door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |