O gelukkig het einde van de bestralingen is in zicht. Hopelijk nemen de bijwerkingen en vermoeidheid dan ook snel afquote:
Ze bestaan...quote:
Mooie tijden waren dat.quote:
Ik jullie ook,lees wel mee hoor.quote:
Is toch heel anders. Waar mag jij tegenwoordig eigenlijk nog wιl posten?quote:Op vrijdag 15 december 2023 03:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik jullie ook,lees wel mee hoor.
Niet in ONZ en 40+. Hier en in KPD is het wel leuk.quote:Op vrijdag 15 december 2023 03:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is toch heel anders. Waar mag jij tegenwoordig eigenlijk nog wιl posten?
Zal m’n pik eens vaker laten zien in KPD.quote:Op vrijdag 15 december 2023 04:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet in ONZ en 40+. Hier en en in KPD is het wel leuk.
Doe er dan even een strikje om.quote:Op vrijdag 15 december 2023 04:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zal m’n pik eens vaker laten zien in KPD.
Zeer stijlvol!quote:Op vrijdag 15 december 2023 04:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe er dan even een strikje om.
Even terugkomend op 5+ pillen,na 2 a 3 wordt je toch niet leiper?quote:Op vrijdag 15 december 2023 04:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zal m’n pik eens vaker laten zien in KPD.
De pieken qua euforie duren korter en minder intens, dus ging ik sneller bijslikken en dan wilde ik wel eens gaan hallucineren.quote:Op vrijdag 15 december 2023 04:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even terugkomend op 5+ pillen,na 2 a 3 wordt je toch niet leiper?
Dat had ik alleen met MDA.Californian Dreams.quote:Op vrijdag 15 december 2023 04:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De pieken qua euforie duren korter en minder intens, dus ging ik sneller bijslikken en dan wilde ik wel eens gaan hallucineren.
Het lekkerst vond ik de momenten dat m’n hersenen gereset werden als de stroboscoop aan ging. Gewoon effe helemaal niks meer denken. Alsof de tijd stil stond.quote:Op vrijdag 15 december 2023 04:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat had ik alleen met MDA.Californian Dreams.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 15 december 2023 04:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het lekkerst vond ik de momenten dat m’n hersenen gereset werden als de stroboscoop aan ging. Gewoon effe helemaal niks meer denken. Alsof de tijd stil stond.
Heb ik nog nooit gedaan. Durf nietquote:Op vrijdag 15 december 2023 04:41 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn eerste feestje in Amsterdam was met een micro dot.Dat duurt iets van 14 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |