Dat komt omdat we die er zondag pas op doen als we naar de eerste ontvanger gaanquote:Op zaterdag 2 december 2023 14:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
Ik mis wel een foto vd kersthoes op de motorkap
Jaaaa tuurlijk.quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:42 schreef Sarabi het volgende:
Letten jullie een beetje op onderwegookal is er bij ons geen sneeuw voorspeld.
Wat prachtig!!quote:Op zondag 3 december 2023 11:47 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Onderweg! @:hilliebillie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 december 2023 13:21 schreef Sarabi het volgende:
Wow meiden wat een pakket!
We zijn er echt even stil van.
Ik heb veel foto's gemaakt die ik later zal posten.
Maar ik wilde nu even een eerste reactie gevenWat een lieve en goede cadeautjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
Wat leuk, jullie kerstmobiel!!quote:Op zondag 3 december 2023 11:47 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Boven de 80km/h gaat ie zo hard klapperen dat ik er niet mee de snelweg op durfquote:Op zondag 3 december 2023 21:22 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Wat leuk, jullie kerstmobiel!!
Oeh, dat klinkt niet bestquote:Op maandag 4 december 2023 01:14 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Boven de 80km/h gaat ie zo hard klapperen dat ik er niet mee de snelweg op durf![]()
Maar dat mag de pret niet drukken, we hebben hem na de snelweg weer erop gedaan en zijn toen gaan bezorgen!
Hohohoho, rustig aan dan maar..quote:Op maandag 4 december 2023 01:14 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Boven de 80km/h gaat ie zo hard klapperen dat ik er niet mee de snelweg op durf![]()
Ja komt goed hoor! Onder de 80 zit die supermooi. Dus zo gauw we de woonplaats van de ontvangers in rijden gaat de hoes er gewoon op. Plaatsen duurt echt 2 minutenquote:Op maandag 4 december 2023 07:46 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt niet besthet moet wel veilig blijven!
geen probleem wat mij betreft hoor als jullie hem daarom niet gaan gebruiken, veiligheid voor alles, dat is toch wel het belangrijkste!
We gebruiken de hoes gewoon vlak voordat we aankomen bij de ontvangers! Hij staat echt leuk! We zijn er superblij meequote:Op maandag 4 december 2023 07:46 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt niet besthet moet wel veilig blijven!
geen probleem wat mij betreft hoor als jullie hem daarom niet gaan gebruiken, veiligheid voor alles, dat is toch wel het belangrijkste!
Omg voor gisteren afschuwelijk, maar daarna een mooi verhaal natuurlijkquote:Op maandag 4 december 2023 15:14 schreef KapiteinIglo het volgende:
Avonturen met motorisch gestoorde @:superkimmi
Gisteren gingen we dus het pakket van @:sarabi bezorgen, maar we moesten even tanken. @:Sharuun01 ging ook mee want we gingen daarna escaperoomen. Dus Kimmi even tanken en Iglo ging de motorkaphoes erop zetten!
Zo gezegd, zo gedaan, zou je denken….
Kimmi heeft in plaats van het tankpistool in de vuldop, tegen de vuldop aangehouden, gevolg: halve liter benzine over Kimmi haar handen, jas, broek en schoenen.
Stinken! Stinken! Ongekend, en toen moesten we nog een stuk met de auto.
Heel de rit alle ramen open bood geen soelaas, Iglo kreeg hoofdpijn, Sharuun01 zat stoned op de achterbank.
In de escaperoom rook je overal benzine! Zo erg dat we haar jas buiten hebben moeten leggen en haar kleding hebben ingespoten met wc verfrisser. Benzine vervliegt snel, de geur helaas dus niet.
Tip van Kim: als je een nieuwe jas wil, gooi dan een halve liter benzine over je oude jas heen.
En een mooie nieuwe jasquote:Op maandag 4 december 2023 16:22 schreef maily het volgende:
[..]
Omg voor gisteren afschuwelijk, maar daarna een mooi verhaal natuurlijk
We hadden haar jas in het berghok gehangen, vanmorgen deur open gedaan, afgrijselijke benzineluncht.quote:Op maandag 4 december 2023 16:22 schreef maily het volgende:
[..]
Omg voor gisteren afschuwelijk, maar daarna een mooi verhaal natuurlijk
Ik ken dat. Tijdens het tanken sloeg een keer de pomp niet automatisch af. Dus gutste de benzine uit de tank over mijn schoenen. Die kon ik dus ook weggooienquote:Op maandag 4 december 2023 15:14 schreef KapiteinIglo het volgende:
Avonturen met motorisch gestoorde @:superkimmi
Gisteren gingen we dus het pakket van @:sarabi bezorgen, maar we moesten even tanken. @:Sharuun01 ging ook mee want we gingen daarna escaperoomen. Dus Kimmi even tanken en Iglo ging de motorkaphoes erop zetten!
Zo gezegd, zo gedaan, zou je denken….
Kimmi heeft in plaats van het tankpistool in de vuldop, tegen de vuldop aangehouden, gevolg: halve liter benzine over Kimmi haar handen, jas, broek en schoenen.
Stinken! Stinken! Ongekend, en toen moesten we nog een stuk met de auto.
Heel de rit alle ramen open bood geen soelaas, Iglo kreeg hoofdpijn, Sharuun01 zat stoned op de achterbank.
In de escaperoom rook je overal benzine! Zo erg dat we haar jas buiten hebben moeten leggen en haar kleding hebben ingespoten met wc verfrisser. Benzine vervliegt snel, de geur helaas dus niet.
Tip van Kim: als je een nieuwe jas wil, gooi dan een halve liter benzine over je oude jas heen.
quote:Op zondag 3 december 2023 11:47 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het is je gegund! Alvast succes met de operatie en heel veel uitkijk plezier naar Disney 😎quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:36 schreef Cod_player het volgende:
Ik ben voormalig Pizzapuntje user destijds. Prachtig cadeau gekregen van superkimmie maar er nog niet van gekomen dus idd door oa covid en mijn operaties aan schouder.
Nu staat er in januari nog een hele zware operatie (schouderprothese) op de kalender, met lange en zware revalidatie wel, maar daarna..... Op naar Disney! To infity and beyond!
Die zat niet in de tegoedbonquote:Op zondag 10 december 2023 11:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima!
Hong Kong of Shanghai dan bij voorkeur, die heb ik nog niet gehad…
Orlando ook goed? Wil wel weer eens naar de VSquote:Op zondag 10 december 2023 11:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima!
Hong Kong of Shanghai dan bij voorkeur, die heb ik nog niet gehad…
Zoals ik al zei, ik pas me makkelijk aan…quote:Op zondag 10 december 2023 11:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Orlando ook goed? Wil wel weer eens naar de VS
quote:Op zondag 10 december 2023 11:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Orlando ook goed? Wil wel weer eens naar de VS
Is via de Utrechtse Heuvelrug te ver om?quote:Op zondag 10 december 2023 11:51 schreef KapiteinIglo het volgende:
Er zijn twee pakketten toegevoegd aan onze roadtrip![]()
We gaan 4 pakketten doen in de provincies:
Zeeland, Limburg, Zuid-Holland en Overrijssel.
Kwam zo uit dit jaar![]()
Om valt wel mee, maar tijdstechnisch wordt het lastig. We vertrekken vrijdag namiddag naar overijssel en moeten diezelfde avond in Limburg zijnquote:Op zondag 10 december 2023 12:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is via de Utrechtse Heuvelrug te ver om?
Gewoon tegelijk FOk!-stokken, gaat de tijd snellerquote:Op zondag 10 december 2023 12:32 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Om valt wel mee, maar tijdstechnisch wordt het lastig. We vertrekken vrijdag namiddag naar overijssel en moeten diezelfde avond in Limburg zijn
Haha maar de tijd moet juist langzamerquote:Op zondag 10 december 2023 12:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon tegelijk FOk!-stokken, gaat de tijd sneller
Ah dat is niet handig neequote:Op zondag 10 december 2023 12:32 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Om valt wel mee, maar tijdstechnisch wordt het lastig. We vertrekken vrijdag namiddag naar overijssel en moeten diezelfde avond in Limburg zijn
Beterschap! Snel beter zijn voor drukke weekend!quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:52 schreef KapiteinIglo het volgende:
Pakket in Overijssel is bezorgd! Even aan de deur staan kletsen want de ontvanger had helaas covid. Ik ging die kant op voor werk, maar ben ziek naar huis terug gegaan. Dus uiteindelijk alleen het pakket bezorgd. Zonder Kimmi toch minder geslaagd dusmaar lag niet aan de ontvanger!
![]()
Dit weekend bezorgen we nog 2 pakketten, halen we er 1 op om elders te bezorgen, bezorgen we een extraatje in Belgie (de eerste grotere wens van de donateur!) en wordt ons eigen pakket bezorgd(door @:mevrouwcactus hypothetisch gezien
)
Stay tuned
Beterschap Philly.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:52 schreef KapiteinIglo het volgende:
Pakket in Overijssel is bezorgd! Even aan de deur staan kletsen want de ontvanger had helaas covid. Ik ging die kant op voor werk, maar ben ziek naar huis terug gegaan. Dus uiteindelijk alleen het pakket bezorgd. Zonder Kimmi toch minder geslaagd dusmaar lag niet aan de ontvanger!
![]()
Dit weekend bezorgen we nog 2 pakketten, halen we er 1 op om elders te bezorgen, bezorgen we een extraatje in Belgie (de eerste grotere wens van de donateur!) en wordt ons eigen pakket bezorgd(door @:mevrouwcactus hypothetisch gezien
)
Stay tuned
Haha ja we gaan weer naar Limburg. Iets met, deze ontvanger overgenomen van een afgehaakte shopper, terwijl we 1 dag later naar haar woonplaats gingenquote:
hahahaha - die kerstmutsjes ookquote:Op vrijdag 15 december 2023 15:27 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lets goooooo.
Deze roadtrip wordt u mede mogelijk gemaakt door @:snuitebolletje Die gisteren vroeg of er echt niet nog ergens wat budget nodig was, zoals benzine en eventueel voor onszelf, een starbucks voor onderweg bijv.We stuurden een open tikkie voor benzine en een ‘ziek grote starbucks’
Nou dat hebben we geweten. Dus onderweg krijgen jullie een update van de grootst mogelijke starbucks
Dankjewel!
Jemig, dat was een donatie van ¤250,- als ik zie wat jullie allemaal bij Starbucks konden kopenquote:Op vrijdag 15 december 2023 17:08 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dankjewel!! @:snuitebolletje
Haha het was echt voor ‘ziek grote starbucks’ jaquote:Op vrijdag 15 december 2023 17:49 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Jemig, dat was een donatie van ¤250,- als ik zie wat jullie allemaal bij Starbucks konden kopen
quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:51 schreef superkimmi het volgende:
We zijn in de bed and breakfast.![]()
Ff lekker drankje doen en dan morgen hier vlak over de grens paar cadeautjes brengen naar @:lenny77
Haha we zijn al op zoveel plekken geweest, komt goed! We zijn er precies om 11:00quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:49 schreef Lenny77 het volgende:
Afwachtend![]()
Hopelijk vinden ze de weg want ik woon op het uiteinde van de wereld
Als jij al op het uiteinde woont, waar woon ik dan?quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:49 schreef Lenny77 het volgende:
Afwachtend![]()
Hopelijk vinden ze de weg want ik woon op het uiteinde van de wereld
Roadtripdames strike again!quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:53 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha we zijn al op zoveel plekken geweest, komt goed! We zijn er precies om 11:00
Op de ideale kerst- vakantiebestemming? HoHoHoquote:Op zaterdag 16 december 2023 11:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als jij al op het uiteinde woont, waar woon ik dan?
[..]
Oh ja, jullie zijn vorig jaar hier geweest. Over einde van de wereld gesproken..quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:53 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha we zijn al op zoveel plekken geweest, komt goed! We zijn er precies om 11:00
Ze ziet er thans zo schattig uitquote:Op zaterdag 16 december 2023 12:52 schreef superkimmi het volgende:
Hahaha het hellebeest heeft ook gelijk haar naam eer aangedaan door te beginnen met het eten van @:kapiteiniglo haar jas. Maar niks kapot hoor
Wilde ze er een nest van bouwen?quote:Op zaterdag 16 december 2023 12:52 schreef superkimmi het volgende:
Hahaha het hellebeest heeft ook gelijk haar naam eer aangedaan door te beginnen met het eten van @:kapiteiniglo haar jas. Maar niks kapot hoor
De shoarmasalade mensen! Dat is het broodje dat je moet nemen!quote:Op zaterdag 16 december 2023 15:04 schreef superkimmi het volgende:
Wij zitten in broodjeszaak ‘t smoske (een begrip in Zeeland), even wat te eten voor we naar de ontvangers gaan. Dus @:kapiteiniglo bedenkt dat we ook wel wat kunnen meenemen voor de ontvangers. Die reageren gelukkig snel wat ze willen, dus Iglo staat nu het meest verse voor het kerstpakket te bestellen
quote:Op zaterdag 16 december 2023 16:13 schreef superkimmi het volgende:
Laatste pakket van vandaag is bezorgd. Met uiteraard weer hele lieve en dankbare ontvangers![]()
Nu richting huis. Ben kapot. We hadden vannacht in de bed and breakfast mensen in de kamer naast ons die dachten dat een luidruchtig gesprek over winterbanden om 1:15 een prima idee was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |