Omg voor gisteren afschuwelijk, maar daarna een mooi verhaal natuurlijkquote:Op maandag 4 december 2023 15:14 schreef KapiteinIglo het volgende:
Avonturen met motorisch gestoorde @:superkimmi
Gisteren gingen we dus het pakket van @:sarabi bezorgen, maar we moesten even tanken. @:Sharuun01 ging ook mee want we gingen daarna escaperoomen. Dus Kimmi even tanken en Iglo ging de motorkaphoes erop zetten!
Zo gezegd, zo gedaan, zou je denken….
Kimmi heeft in plaats van het tankpistool in de vuldop, tegen de vuldop aangehouden, gevolg: halve liter benzine over Kimmi haar handen, jas, broek en schoenen.
Stinken! Stinken! Ongekend, en toen moesten we nog een stuk met de auto.
Heel de rit alle ramen open bood geen soelaas, Iglo kreeg hoofdpijn, Sharuun01 zat stoned op de achterbank.
In de escaperoom rook je overal benzine! Zo erg dat we haar jas buiten hebben moeten leggen en haar kleding hebben ingespoten met wc verfrisser. Benzine vervliegt snel, de geur helaas dus niet.
Tip van Kim: als je een nieuwe jas wil, gooi dan een halve liter benzine over je oude jas heen.

En een mooie nieuwe jasquote:Op maandag 4 december 2023 16:22 schreef maily het volgende:
[..]
Omg voor gisteren afschuwelijk, maar daarna een mooi verhaal natuurlijk

We hadden haar jas in het berghok gehangen, vanmorgen deur open gedaan, afgrijselijke benzineluncht.quote:Op maandag 4 december 2023 16:22 schreef maily het volgende:
[..]
Omg voor gisteren afschuwelijk, maar daarna een mooi verhaal natuurlijk

Ik ken dat. Tijdens het tanken sloeg een keer de pomp niet automatisch af. Dus gutste de benzine uit de tank over mijn schoenen. Die kon ik dus ook weggooienquote:Op maandag 4 december 2023 15:14 schreef KapiteinIglo het volgende:
Avonturen met motorisch gestoorde @:superkimmi
Gisteren gingen we dus het pakket van @:sarabi bezorgen, maar we moesten even tanken. @:Sharuun01 ging ook mee want we gingen daarna escaperoomen. Dus Kimmi even tanken en Iglo ging de motorkaphoes erop zetten!
Zo gezegd, zo gedaan, zou je denken….
Kimmi heeft in plaats van het tankpistool in de vuldop, tegen de vuldop aangehouden, gevolg: halve liter benzine over Kimmi haar handen, jas, broek en schoenen.
Stinken! Stinken! Ongekend, en toen moesten we nog een stuk met de auto.
Heel de rit alle ramen open bood geen soelaas, Iglo kreeg hoofdpijn, Sharuun01 zat stoned op de achterbank.
In de escaperoom rook je overal benzine! Zo erg dat we haar jas buiten hebben moeten leggen en haar kleding hebben ingespoten met wc verfrisser. Benzine vervliegt snel, de geur helaas dus niet.
Tip van Kim: als je een nieuwe jas wil, gooi dan een halve liter benzine over je oude jas heen.

quote:Op zondag 3 december 2023 11:47 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Onderweg! @:hilliebillie

althans de grote doos. De rest pakt @Cod_player vanavond uit.
 althans de grote doos. De rest pakt @Cod_player vanavond uit. 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Het is je gegund! Alvast succes met de operatie en heel veel uitkijk plezier naar Disney 😎quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:36 schreef Cod_player het volgende:
Ik ben voormalig Pizzapuntje user destijds. Prachtig cadeau gekregen van superkimmie maar er nog niet van gekomen dus idd door oa covid en mijn operaties aan schouder.
Nu staat er in januari nog een hele zware operatie (schouderprothese) op de kalender, met lange en zware revalidatie wel, maar daarna..... Op naar Disney! To infity and beyond!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |