Ik zit zondag 23 jaar op FOK!. Dus ik zeg 2-3.quote:
Om 5:14 zie ik en aangezien de wedstrijd om 12:15 begint zeg ik 7-1.quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zit zondag 23 jaar op FOK!. Dus ik zeg 2-3.
Ik vrees zelfs een nederlaag. Thuis had je wel gewonnen maar PSV heeft ook te vaak KUIPVREESquote:Op vrijdag 1 december 2023 16:52 schreef Coco het volgende:
@:Mexicanobakker en ik zien het somber in omdat we spelers missen.
Dus wij gaan ook voor de 1-1.
PSV won 17 of 18(?) keer op rij in 88.quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben benieuwd of PSV een nieuw record weet te vestigen:
Hun huidige eerste dertien wedstrijden van het seizoen winst is een evenaring van het eredivisierecord die PSV al in handen heeft uit 2018/2019, toen won PSV ook de eerste 13 wedstrijden om vervolgens in de 14e speelronde met 2-1 van Feyenoord te verliezen
Geen enkele club won dus ooit de eerste 14 wedstrijden op rij.
Ah, ik zie het al waar het mis is gegaan. De vierde speelronde van 1987/1988 heeft PSV in maart gespeeld/ingehaald? (FC Den Haag - PSV 1-1). En mijn bron (transfermarkt) rekent die gewoon mee. Als je die niet mee zou rekenen kom je op 17 "op rij vanaf de seizoensstart" zoals hier op Wikipedia staat aangegeven.quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV won 17 of 18(?) keer op rij in 88.
Dat was een bizar moment ja, Van Breukelen liep daarna rond met zelfmoordgedachtes. Ik weet nog hoe Koeman en Gijp na afloop op de radio bij Langs de lijn vertelde dat je met zo'n keepert geen prijzen ging winnen, dat interview werd vervolgens uitgezonden in de bus waarna Van Breukelen die twee wilde aanvliegen.quote:
Denk dat hij er nu nog af en toe zwetend van wakker wordt.quote:Op zondag 3 december 2023 10:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat was een bizar moment ja, Van Breukelen liep daarna rond met zelfmoordgedachtes. Ik weet nog hoe Koeman en Gijp na afloop op de radio bij Langs de lijn vertelde dat je met zo'n keepert geen prijzen geen winnen, dat interview werd vervolgens uitgezonden in de bus waarna Van Breukelen die twee wilde aanvliegen.![]()
![]()
Denk het ook. Voor ons was het geweldig, het was een lichtpuntje in een verder inktzwarte periode.quote:Op zondag 3 december 2023 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat hij er nu nog af en toe zwetend van wakker wordt.
Mario Beenquote:Op zondag 3 december 2023 10:35 schreef Zorro het volgende:
Mario Been praat weer over Feyenoord alsof Manchester City uit dankbaarheid op de knietjes mag dat Feyenoord uit de CL is
15 wedstrijden gewonnen zie ik en je werd er nog 3e meequote:Op zondag 3 december 2023 10:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Denk het ook. Voor ons was het geweldig, het was een lichtpuntje in een verder inktzwarte periode.
Daar kon ik het nog wel met hem eens zijn.quote:Op zondag 3 december 2023 10:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord is het Feyenoord niet meer van vorig jaar. Veel veranderd met de keepers.
De apotheker is niet minder dan Ramalho.
Hancko gaf allemaal kutpasses.
Toch komt het aan op details.
Aad is een idioot
Met Benitez.quote:Op zondag 3 december 2023 10:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar kon ik het nog wel met hem eens zijn.
Maar toen zei hij iets van "Drommel vind ik beter"
Ik had even gemist met wie hij vergeleek, maar dat doet er niet eens toe, dit is altijd een belachelijke opmerking
Ja en het ergste moest nog komen. Toen stelde de eredivisie idd ook al niet veel voor.quote:Op zondag 3 december 2023 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
15 wedstrijden gewonnen zie ik en je werd er nog 3e mee![]()
https://www.voetbal.com/w(...)86-1987-spieltag/34/
VanDeLidl.quote:
quote:Op zondag 3 december 2023 10:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik hoop van ganser harte dat de PSV-bandwagon het ravijn indendert.
En meteen speelt Ramalho niet.quote:Op zondag 3 december 2023 10:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar kon ik het nog wel met hem eens zijn.
Maar toen zei hij iets van "Drommel vind ik beter"
Ik had even gemist met wie hij vergeleek, maar dat doet er niet eens toe, dit is altijd een belachelijke opmerking
Vind ik wel.quote:Op zondag 3 december 2023 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit lijkt me meer een countervoetbal opstelling of is dat ook full Bosz?
Vet zwijn.quote:Op zondag 3 december 2023 11:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik eet nu een emmertje satésaus.
@:Joezi
Dus zal het wel tegen gaan vallen maar ik ga er ook voor zitten.quote:Op zondag 3 december 2023 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind ik wel.
Zelden zo'n zin in een Eredivisiepot gehad waarin Ajax niet meedoet.
Rare hoek.quote:Op zondag 3 december 2023 11:47 schreef bbuddybb het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Peter blij is met die foto.
Dat is onmogelijk.quote:Op zondag 3 december 2023 10:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik hoop van ganser harte dat de PSV-bandwagon het ravijn indendert.
FC Den Haag als 14e de Europa Cup II inquote:Op zondag 3 december 2023 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
15 wedstrijden gewonnen zie ik en je werd er nog 3e mee![]()
https://www.voetbal.com/w(...)86-1987-spieltag/34/
"Peter, waarom <vul een willekeurige vraag in>?"quote:Op zondag 3 december 2023 12:03 schreef bbuddybb het volgende:
Interviews met Peter zijn altijd een tikkeltje ongemakkelijk. Hij is constant op zijn hoede.
Ik doe niet voor iedere wedstrijd de toto.quote:Op zondag 3 december 2023 12:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco verzaakt in zijn Toto.
Dan verdien je geen 3 punten
Wat is jouw favoriete Status Quo nummer?quote:Op zondag 3 december 2023 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit kan alle kanten op allen. Billenknijpen.gif
Simpele zielen muziek.quote:Op zondag 3 december 2023 12:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete Status Quo nummer?
Hebben die meerdere nummers?quote:Op zondag 3 december 2023 12:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar Again and Again zijn, beter kunnen ze hun muziek zelf niet beschrijven.quote:Op zondag 3 december 2023 12:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Als hij ze kan helpen zal hij het niet nalaten, dat is duidelijk.quote:Op zondag 3 december 2023 12:16 schreef PSVCL het volgende:
Kijk Rotterdammer Makkelie genieten, die weet de uitslag al
Daarvan ga ik toch voor Someone Somewhere In Summertimequote:
Aangezien die in mijn lijst staat kan ik hier erg mee instemmen.quote:Op zondag 3 december 2023 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarvan ga ik toch voor Someone Somewhere In Summertime
Best kansrijk in de Kuip en Makkelie.quote:Op zondag 3 december 2023 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Kuip schreeuwt om een pingel.
Uh, okequote:Op zondag 3 december 2023 12:22 schreef -XOR- het volgende:
Lekker subtop wedstrijdje. Ook leuk dat het zo leeft tussen deze twee clubjes.
Je ziet dat Feyenoord goed is geïnstrueerd. Gewoon jezelf laten vallen in het strafschopgebied, komt vanzelf wat uit.quote:Op zondag 3 december 2023 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Kuip schreeuwt om een pingel.
Precies, zeker in de Slotfase.quote:Op zondag 3 december 2023 12:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je ziet dat Feyenoord goed is geïnstrueerd. Gewoon jezelf laten vallen in het strafschopgebied, komt vanzelf wat uit.
Het lijkt ook nog eens zonder kaart te gaan…quote:Op zondag 3 december 2023 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Hartman in dit soort wedstrijden altijd veel te druistig. Gevaarlijk voor blessures bij andere spelers.
Overdreven. Valt tegenwoordig wel mee. Dit was wel heel dommig.quote:Op zondag 3 december 2023 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Hartman in dit soort wedstrijden altijd veel te druistig. Gevaarlijk voor blessures bij andere spelers.
Vorig jaar tegen Ajax ook al en ook een keer Europees dat ik hem hierop betrapte.quote:Op zondag 3 december 2023 12:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Overdreven. Valt tegenwoordig wel mee. Dit was wel heel dommig.
En dat kan dan zonder kaart met een scheids uit Rotterdam.quote:Op zondag 3 december 2023 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Teze hersenschudding denk ik. Die moet eraf.
Tis geen rugby.quote:Op zondag 3 december 2023 12:27 schreef Mansjester het volgende:
Je moet Teze sowieso wisselen. Was het niet zo dat een KNVB arts dat bepaalt?
Gewoon de concurrentie uitschakelen, ik noem het slim.quote:Op zondag 3 december 2023 12:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Hoppa, Feyenoord schopt er weer eens iemand uit.
Ik noem het eerder smerig, maar het is niet verbazend natuurlijk dat de gemiddelde Feyenoorder er zo over denktquote:Op zondag 3 december 2023 12:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon de concurrentie uitschakelen, ik noem het slim.
Ik ben tegen racisme.quote:
Weer eens?quote:Op zondag 3 december 2023 12:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Hoppa, Feyenoord schopt er weer eens iemand uit.
Zeeuw gespot.quote:Op zondag 3 december 2023 12:29 schreef Cupfighter het volgende:
De gillers om heel het is geen mietjessport
Hij beukt iemand de wedstrijd uit he.quote:Op zondag 3 december 2023 12:29 schreef Cupfighter het volgende:
De gillers om heel het is geen mietjessport
quote:Op zondag 3 december 2023 12:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik noem het eerder smerig, maar het is niet verbazend natuurlijk dat de gemiddelde Feyenoorder er zo over denkt
Had zelf ook flink last gewoon een ongelukkige botsingquote:Op zondag 3 december 2023 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij beukt iemand de wedstrijd uit he.
We nemen even een kijkje in het Ajax topic van afgelopen week.quote:Op zondag 3 december 2023 12:29 schreef Bezsen het volgende:
Psvers de calimerorol in. Sommige dingen veranderen nooit bij die provinciaaltjes
PSV hoeft niet te schoppen. Die kunnen voetballen.quote:Op zondag 3 december 2023 12:29 schreef Bezsen het volgende:
Psvers de calimerorol in. Sommige dingen veranderen nooit bij die provinciaaltjes
Neuh, dat was allemaal niet zo erg. We moeten het ook niet overdrijven he. Maar goed, je zegt 1x dat iets een wel vrij harde overtreding was en meteen gaat alles wat voor Feyenoord is klagen, het is wel typisch.quote:
Dat zal het zijn ja. Ik zie hier al genoeg posts die het onnodig hard in komen van Hartman aan het verheerlijken zijn, maar dat zal je wel weer gemist hebben. Tripje Specsavers?quote:Op zondag 3 december 2023 12:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Laten je hersencellen je weer eens in de steek?
Als jij de spelregels niet kent, dan hoef je daar niet over op te scheppen.quote:Op zondag 3 december 2023 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, dat was allemaal niet zo erg. We moeten het ook niet overdrijven he. Maar goed, je zegt 1x dat iets een wel vrij harde overtreding was en meteen gaat alles wat voor Feyenoord is klagen, het is wel typisch.
Werd wel geraakt.quote:Op zondag 3 december 2023 12:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vertessen is een stervende zwaan
Bokito is weer ontsnapt.quote:Op zondag 3 december 2023 12:37 schreef Zorro het volgende:
Het is ook echt alleen Feyenoord wat een dierentuin van hun stadion moet maken om hun supporters in bedwang te houden he.
Oldenburger is voor Emmen (en Ajax).quote:Op zondag 3 december 2023 12:37 schreef PSVCL het volgende:
commentator houdt zijn adem in als psv een kans krijgt hahah
Voorzet was ook net niet op maat natuurlijk, maar hij had hem gewoon moeten laten lopen of aan moeten nemen.quote:Op zondag 3 december 2023 12:37 schreef GGMM het volgende:
Als het niet met het hoofd kan wordt het voor Luuk allemaal te moeilijk
Haha je probeert PSVCL iets uit te leggenquote:Op zondag 3 december 2023 12:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oldenburger is voor Emmen (en Ajax).
Het kijkt ook enorm kut. Alsof ik een goedkope tv bij MediaMarkt heb gehaald…quote:Op zondag 3 december 2023 12:37 schreef Zorro het volgende:
Het is ook echt alleen Feyenoord wat een dierentuin van hun stadion moet maken om hun supporters in bedwang te houden he.
Jezus, dieper zakken dan dat is echt niet meer mogelijk.quote:Op zondag 3 december 2023 12:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 december 2023 12:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En je gelooft ook nog in Sinterklaas?quote:Op zondag 3 december 2023 12:43 schreef -XOR- het volgende:
Gelijkspelletje zou Ajax terugbrengen in de titelrace. Ben benieuwd welke van de twee dat niet zou kunnen verkroppen en 'm er dan maar bij zichzelf inschiet
Dat heb je of dat heb je niet he.quote:
quote:Op zondag 3 december 2023 12:43 schreef -XOR- het volgende:
Gelijkspelletje zou Ajax terugbrengen in de titelrace.
Gelachenquote:Op zondag 3 december 2023 12:43 schreef -XOR- het volgende:
Gelijkspelletje zou Ajax terugbrengen in de titelrace.
Gewoon een uitmuntende pot van PSV. Spelen Feyenoord helemaal zoekquote:Op zondag 3 december 2023 12:45 schreef Cupfighter het volgende:
Wat een slechte wedstrijd tot nu toe
Niveau Fortuna v Volendam idd.quote:Op zondag 3 december 2023 12:45 schreef Cupfighter het volgende:
Wat een slechte wedstrijd tot nu toe
Staat tactisch goed.quote:Op zondag 3 december 2023 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon een uitmuntende pot van PSV. Spelen Feyenoord helemaal zoek
Bij Ajax gooiden ze meer vuurwerk op het veld dan dat er bij SE Fireworks in de loods lag, niks aan de hand.quote:Op zondag 3 december 2023 12:37 schreef Zorro het volgende:
Mwah, Luuk was wel een kans als die hem normaal raakt.quote:Op zondag 3 december 2023 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV heeft ook nog geen kans gehad.
Had ook liever die Tillman variant gezien. Tillman op links, en dan Vertessen laatste half uur met zijn snelheid.quote:Op zondag 3 december 2023 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vertessen doet weinig goed.
LuukDomme overtreding.
Als de tegenstander al weer aan het opbouwen isquote:Op zondag 3 december 2023 12:51 schreef ashardalan het volgende:
Buitenspel, 2 minuten later vlaggen en fluiten![]()
Denk een beetje aan je hart.quote:Op zondag 3 december 2023 12:51 schreef Zorro het volgende:
Weer zo'n dommentator die niet zelf kijkt.
"Geen buitenspel!" omdat er niet gevlagd wordt
We roddelen hier nietquote:Op zondag 3 december 2023 12:52 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pitige mening over users die lukraak mentionen.
Gemiste kans om Hartman te zeggenquote:
SMS GEEL AAN NAAR 1913quote:Op zondag 3 december 2023 12:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hier kan je wel geel voor geven
#PSVMODUS UIT
Fair, maar het irriteert me in het algemeen. Gebeurt imo veel te vaak dat er pas heeeeeeel laat wordt gevlagd & alsnog wordt gefloten. Vaak onnodigquote:Op zondag 3 december 2023 12:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als de tegenstander al weer aan het opbouwen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |