Ik zit zondag 23 jaar op FOK!. Dus ik zeg 2-3.quote:
Om 5:14 zie ik en aangezien de wedstrijd om 12:15 begint zeg ik 7-1.quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zit zondag 23 jaar op FOK!. Dus ik zeg 2-3.
Ik vrees zelfs een nederlaag. Thuis had je wel gewonnen maar PSV heeft ook te vaak KUIPVREESquote:Op vrijdag 1 december 2023 16:52 schreef Coco het volgende:
@:Mexicanobakker en ik zien het somber in omdat we spelers missen.
Dus wij gaan ook voor de 1-1.
PSV won 17 of 18(?) keer op rij in 88.quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben benieuwd of PSV een nieuw record weet te vestigen:
Hun huidige eerste dertien wedstrijden van het seizoen winst is een evenaring van het eredivisierecord die PSV al in handen heeft uit 2018/2019, toen won PSV ook de eerste 13 wedstrijden om vervolgens in de 14e speelronde met 2-1 van Feyenoord te verliezen
Geen enkele club won dus ooit de eerste 14 wedstrijden op rij.
Ah, ik zie het al waar het mis is gegaan. De vierde speelronde van 1987/1988 heeft PSV in maart gespeeld/ingehaald? (FC Den Haag - PSV 1-1). En mijn bron (transfermarkt) rekent die gewoon mee. Als je die niet mee zou rekenen kom je op 17 "op rij vanaf de seizoensstart" zoals hier op Wikipedia staat aangegeven.quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV won 17 of 18(?) keer op rij in 88.
Dat was een bizar moment ja, Van Breukelen liep daarna rond met zelfmoordgedachtes. Ik weet nog hoe Koeman en Gijp na afloop op de radio bij Langs de lijn vertelde dat je met zo'n keepert geen prijzen ging winnen, dat interview werd vervolgens uitgezonden in de bus waarna Van Breukelen die twee wilde aanvliegen.quote:
Denk dat hij er nu nog af en toe zwetend van wakker wordt.quote:Op zondag 3 december 2023 10:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat was een bizar moment ja, Van Breukelen liep daarna rond met zelfmoordgedachtes. Ik weet nog hoe Koeman en Gijp na afloop op de radio bij Langs de lijn vertelde dat je met zo'n keepert geen prijzen geen winnen, dat interview werd vervolgens uitgezonden in de bus waarna Van Breukelen die twee wilde aanvliegen.![]()
![]()
Denk het ook. Voor ons was het geweldig, het was een lichtpuntje in een verder inktzwarte periode.quote:Op zondag 3 december 2023 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat hij er nu nog af en toe zwetend van wakker wordt.
Mario Beenquote:Op zondag 3 december 2023 10:35 schreef Zorro het volgende:
Mario Been praat weer over Feyenoord alsof Manchester City uit dankbaarheid op de knietjes mag dat Feyenoord uit de CL is
15 wedstrijden gewonnen zie ik en je werd er nog 3e meequote:Op zondag 3 december 2023 10:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Denk het ook. Voor ons was het geweldig, het was een lichtpuntje in een verder inktzwarte periode.
Daar kon ik het nog wel met hem eens zijn.quote:Op zondag 3 december 2023 10:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord is het Feyenoord niet meer van vorig jaar. Veel veranderd met de keepers.
De apotheker is niet minder dan Ramalho.
Hancko gaf allemaal kutpasses.
Toch komt het aan op details.
Aad is een idioot
Met Benitez.quote:Op zondag 3 december 2023 10:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar kon ik het nog wel met hem eens zijn.
Maar toen zei hij iets van "Drommel vind ik beter"
Ik had even gemist met wie hij vergeleek, maar dat doet er niet eens toe, dit is altijd een belachelijke opmerking
Ja en het ergste moest nog komen. Toen stelde de eredivisie idd ook al niet veel voor.quote:Op zondag 3 december 2023 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
15 wedstrijden gewonnen zie ik en je werd er nog 3e mee![]()
https://www.voetbal.com/w(...)86-1987-spieltag/34/
VanDeLidl.quote:
quote:Op zondag 3 december 2023 10:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik hoop van ganser harte dat de PSV-bandwagon het ravijn indendert.
En meteen speelt Ramalho niet.quote:Op zondag 3 december 2023 10:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar kon ik het nog wel met hem eens zijn.
Maar toen zei hij iets van "Drommel vind ik beter"
Ik had even gemist met wie hij vergeleek, maar dat doet er niet eens toe, dit is altijd een belachelijke opmerking
Vind ik wel.quote:Op zondag 3 december 2023 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit lijkt me meer een countervoetbal opstelling of is dat ook full Bosz?
Vet zwijn.quote:Op zondag 3 december 2023 11:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik eet nu een emmertje satésaus.
@:Joezi
Dus zal het wel tegen gaan vallen maar ik ga er ook voor zitten.quote:Op zondag 3 december 2023 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind ik wel.
Zelden zo'n zin in een Eredivisiepot gehad waarin Ajax niet meedoet.
Rare hoek.quote:Op zondag 3 december 2023 11:47 schreef bbuddybb het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Peter blij is met die foto.
Dat is onmogelijk.quote:Op zondag 3 december 2023 10:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik hoop van ganser harte dat de PSV-bandwagon het ravijn indendert.
FC Den Haag als 14e de Europa Cup II inquote:Op zondag 3 december 2023 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
15 wedstrijden gewonnen zie ik en je werd er nog 3e mee![]()
https://www.voetbal.com/w(...)86-1987-spieltag/34/
"Peter, waarom <vul een willekeurige vraag in>?"quote:Op zondag 3 december 2023 12:03 schreef bbuddybb het volgende:
Interviews met Peter zijn altijd een tikkeltje ongemakkelijk. Hij is constant op zijn hoede.
Ik doe niet voor iedere wedstrijd de toto.quote:Op zondag 3 december 2023 12:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco verzaakt in zijn Toto.
Dan verdien je geen 3 punten
Wat is jouw favoriete Status Quo nummer?quote:Op zondag 3 december 2023 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit kan alle kanten op allen. Billenknijpen.gif
Simpele zielen muziek.quote:Op zondag 3 december 2023 12:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete Status Quo nummer?
Hebben die meerdere nummers?quote:Op zondag 3 december 2023 12:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar Again and Again zijn, beter kunnen ze hun muziek zelf niet beschrijven.quote:Op zondag 3 december 2023 12:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Als hij ze kan helpen zal hij het niet nalaten, dat is duidelijk.quote:Op zondag 3 december 2023 12:16 schreef PSVCL het volgende:
Kijk Rotterdammer Makkelie genieten, die weet de uitslag al
Daarvan ga ik toch voor Someone Somewhere In Summertimequote:
Aangezien die in mijn lijst staat kan ik hier erg mee instemmen.quote:Op zondag 3 december 2023 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarvan ga ik toch voor Someone Somewhere In Summertime
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |